Kirjoittaja Aihe: Jenkkitahtiin (spoil spoil)  (Luettu 35620 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #75 : 02.05.2009 13:23:15 »
Mä en oikeen osaa toivoo, että kenen haluisin voittavan. Mun mielestä Allison ansaitsis kuitenkin finaalipaikan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #76 : 02.05.2009 14:26:08 »
Ensi viikolla kuullaan sitten Rock-teemalla musiikkia. Kaikki esiintyjät vetäjät yhden soolobiisin ja yhden DUETON! Sitten vaan spekulontia duettopareista...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #77 : 02.05.2009 15:48:08 »
Ensi viikolla kuullaan sitten Rock-teemalla musiikkia. Kaikki esiintyjät vetäjät yhden soolobiisin ja yhden DUETON! Sitten vaan spekulontia duettopareista...

Hah. Voisin melkein veikata, että Adam ja Danny vetää duettoa. Siisteintä olis kyl kuulla duettona Allisonia ja Dannya.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #78 : 02.05.2009 17:41:22 »
Mä toivoisin finaaliin Allisonin ja Adamin.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #79 : 02.05.2009 22:33:15 »
Mä toivoisin sekä duetto- että finaalipariks Allisonin ja Dannyn. Mutta duettopariasia ei taida olla niin selkee homma. Allisonin ja Dannyn äänet sopis tosi hyvin yhteen, mutta Adamin ääni kyllä Krisin kanssa duetoidessa dominois todella voimakkaasti. No, aina saa toivoa...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #80 : 02.05.2009 22:37:48 »
Mä toivoisin sekä duetto- että finaalipariks Allisonin ja Dannyn. Mutta duettopariasia ei taida olla niin selkee homma. Allisonin ja Dannyn äänet sopis tosi hyvin yhteen, mutta Adamin ääni kyllä Krisin kanssa duetoidessa dominois todella voimakkaasti. No, aina saa toivoa...

Joo. Adamia on hehkutettu jo paljon, ja mun mielestä Danny ja Allison olis jännempi finaalipari. Toisaalta esitykset ratkaisee.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #81 : 07.05.2009 12:27:26 »
Lyhyet kommentit:

Adam - Adam oli jälleen kerran hyvä. Biisivalinta oli sinänsä mun makuun vähä töks, koska ei noi AI bändit osaa soittaa rockia. Mutta laulu oli hyvää ja samoin esitys. Ei ehkä mitään hurmiomaista, mutta parasta tänään.

Allison - Pidin kappalevalinnasta enemmän kuin Adamin omasta, ja mielestäni Allison lauloi hyvin. Hänen äänensä on sellainen, jota jaksan todellakin kuunnella. Allisonista huokui jo vähän enemmän persoonallisuuttakin, jes.

Kris - Lauloi itselleen sopivan biisin ihan ok. Hän on ehkä vähän tylsä, mutta miellyttävä.

Danny - Näytti koomiselta ja viimeinen nuotti meni päin honkia. Ei valinnut itselleen sopivaa biisiä - mutta mikä edes on Dannyn genre? Dannyn esiintyminen ei vakuuta mua. Ääni on edelleen miellyttävä, mutta melkein pudottaisin jo pois kisasta, koska ei anna tarpeeksi sitä jotain.

Kris & Danny -duetto: Molemmat lauloi tylsän biisin hyvin. Ei Danny mun mielestä mitenkään Krisiä vienyt.

Adam & Allison -duetto: Molemmat lauloi tylsän biisin hyvin. Oli ehkä karvan verran parempi esitys kuin D & K. Olipas heidän äänensä samanlaisia.

Pudottaisin Dannyn tai Krisin. Kumpikaan ei tod. näk. tule antamaan mulle enää mitään uutta. Kris sai liikaa haukkuja, ja Danny oli ärsyttävä vähän. Joten Danny sais mun puolesta lähtee.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #82 : 07.05.2009 16:29:14 »
Ei jumalauta TOP 3:ssa kolme miestä  >:(. Allison putosi  :'( :(. No ihan sama kuka noista voittaa vaikka Adam tai Kris.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #83 : 07.05.2009 17:06:39 »
Ei jumalauta TOP 3:ssa kolme miestä  >:(. Allison putosi  :'( :(. No ihan sama kuka noista voittaa vaikka Adam tai Kris.

Tiukka oli kisa 64 milj. ääntä! :D Kuulinko oikein?
Hurjaa.

Allisonin loppuveto oli kyl mielettömän tunteellinen ja hyvä! Kyllä tosta tytöstä kuullaan vielä. Mun mielestä Allison vei kuitenkin kisasta paljon pois, vaikka 3 jäljellä olevaa on kaikki myös hyviä. Voittaja on joko Kris tai Adam tai Danny... oliko tarpeeks hyvä veikkaus.

Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #84 : 07.05.2009 19:59:02 »
voi! Allison olis ollu sopiva voittaja... hiukan ihmettelen äänestystulosta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #85 : 09.05.2009 01:05:27 »
Hmm no, mun mielestä voittoa on kyl pedattu Dannylle alusta asti aika hyvin, vaikka toisaalta Danny on kyllä iteki pedannut itelleen sitä voittoa niillä suorituksilla ja sillä mahtavalla äänellä jonka omaa..

Mut kyl suututti Allisonin poistuminen ;(

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #86 : 11.05.2009 11:57:18 »
Oli mulla ihan muistiinpanotkin tehtynä mutta hävisivät jonnekin. Tämä oli eka kerta kun aidosti tykkäsin Adamista. Slash antoi hyviä hillitsemisneuvoja. ;) Tylsä sovitus, mutta muuten tykkäsin. Allisonista tykkään älyttömästi, mutta olisi voinut valita mielenkiintoisemman biisin. Kris on aika pehmopoika tähän genreen. Tai no, mun makuun pehmo ihan kaikkeen. Danny valitsi ihan väärän biisin. Duettobiisit olivat tylsiä, mutta Allisonin ja Adamin äänet menivät yksiin ihan mahtavasti. Kiertueella he laulavat ihan takuuvarmasti jonkun biisin yhdessä. Olin TODELLA pettynyt siihen että Allison putosi. Krisin olisi ollut aika mennä.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

red_tiger

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 31
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #87 : 13.05.2009 12:16:56 »
noh viime vuonnahan michael johnsille ja carlylle kävi kans tollain niinku alisonille... loistavat artistit tippu....
"I don't read the script. The script reads me."

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #88 : 13.05.2009 13:56:08 »
TOP 3

Danny Gokeyn eka biisi on Paula Abdulin valitsema Dance Little Sister. Dannyn soundi sopii tähän ihan tajuttoman hyvin. Kertsi on kyllä aika tylsä mutta se ei ole Dannyn vika.

Kris Allenin ekan biisin valitsevat Randy ja Kara. Biisinä Apologize ja Kris oli ehkä hieman yllättävästi pianon takana. Alku oli epätarkkaa, parani vähän kertsiä kohti, mutta sama epätarkkuus toisessa säkkärissä. En olisi tätä biisiä Krisille valinnut, mutta toisaalta en olisi Krisiä näin pitkälle pistänytkään. ;)

Simon valkkasi Adamille U2:n Onen. Ihanan pehmeää aluksi mutta kirkumiseksihan se meni. Ja aavistuksen yllävireistä silloin tällöin, mutta sanoisin että osittain koska tämä oli paras biisivalinta, Adam voitti tämän kierroksen.

Danny valitsi itselleen You Are So Beautifulin, joka on I-HA-NA biisi! Pehmeä alku, ehkä mun makuun ehkä liiankin, mutta onneksi Danny rupesi revittelemäänkin. Danny näytti kaikki äänensä sävyt. Mahtava veto! Tykkäsin loppujen lopuksi kuitenkin sovituksestakin.

Kris valitsi itselleen Kanye Westin Heartlessin. En ite tykkää Kanye Westistä juurikaan, mutta katsotaan muuttuuko mieli. :D Krisin korkeat sävelet ovat mun makuun vähän kylmiä ja matalat hmmm...pinnallisia. Vetona kaikesta huolimatta mun mielestä ehkä Krisin paras ja todellakin parempi kuin alkuperäinen versio!

Adamin valinta oli Aerosmithin Cryingin. Toivon ettei tule liikaa kiljuntaa, mutta veikkaan että poika on jokatapauksessa finaalissa. Ekassa kertsissä miksaus oli persiillään koska stemmat tulivat melodian yli ihan täysillä. Kyllähän se kirkukin mutta ei liikaa.

Järjetys kärkikaksikon osalta puhtaasti ekan kierroksen biisin takia:

1. Adam
2. Danny
3. Kris
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #89 : 13.05.2009 18:42:12 »
Lyhyesti Adam oli paras. Pidin molemmista biisivalinnoista ja Adam on vain niin Adam.

Dannyn eka biisi oli tylsä, vaikka Danny hyvin lauloikin. Toka oli tosi hyvä ja laulu tosi hyvää.

Krisille valittiin vähän epäreilu biisi, eikä poika sitä oikein pystynyt laulamaan kunnolla. Tokassa hän oli hyvä, mutta kurjaa, että tuotantoyhtiö haluaa hänet ehdottomasti pois.

Nooh, ehkä se Danny Adam finaali on sit ihan oikeutettu.

//Ihana typo tullut mut kommenttiin.. tarkoitus oli sanoa, että tokassa Kris oli hyvä.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2009 13:42:28 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #90 : 14.05.2009 05:59:13 »
Varoitus: Nyt seuraa kiroilua...peruspalveluministeri!!! Danny sitten putosi, eli finaalista tullee vielä ennalta-arvattava kuin osasinkaan kuvitella. Adam voittaa ihan täysillä. Ja jos äänestys oli tiukka, ärsyttää Vote for the worstin olemassaolo älyttömästi. Heidän valintansa Mattin lähdön jälkeen kun on ollut Danny Gokey. sammakon kutu.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2009 06:03:40 kirjoittanut Tigalily »
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #91 : 14.05.2009 07:59:41 »
Mistä saat tietosi, Tigalily?? AI-virallisella sivulla sitä ei ainakaan ollut vielä. 
« Viimeksi muokattu: 14.05.2009 08:03:19 kirjoittanut yxfani »

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #92 : 14.05.2009 10:01:54 »
Varoitus: Nyt seuraa kiroilua...peruspalveluministeri!!! Danny sitten putosi, eli finaalista tullee vielä ennalta-arvattava kuin osasinkaan kuvitella. Adam voittaa ihan täysillä. Ja jos äänestys oli tiukka, ärsyttää Vote for the worstin olemassaolo älyttömästi. Heidän valintansa Mattin lähdön jälkeen kun on ollut Danny Gokey. sammakon kutu.

EI JUMALAUTA!!!!! Mä en oikeesta ala enää yhtään tätä AI:ta, oikeesti monena vuonna on nähny miten jollekin on PEDATTU se voitto niinkun tänä vuonna Adamille.. Ihan ku Krisistä olis mitään vastusta Adamin ihquille kannatusjoukoille... HUOH.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #93 : 14.05.2009 13:44:17 »
Hahaa! Ihanaa. :D Mä niin toivoin jotain käännettä tähän pedattuun Danny vs. Adam -finaaliin. Danny ei ollut huono, mutta Adamin voittoa olen tässä jo pidempään halunnut, joten Kris on ihan hyvä finaaliehdokas, koska ei kai hän nyt millään ihmevedoillakaan voi voittaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #94 : 14.05.2009 15:28:34 »
Kris finaalissa????  :o :o :o Mitä ihmeellistä siinäkin kirpussa oikein on? No, eipä se Dannykään mikään stara ole. Jotenkin tylsä kausi. Kaikki oli niin tasapäisiä. Adam taas jostain toiselta planeetalta. Hmmm.. en usko, että ostan Adamin levyn. Ei se kiekuminen niin ihanaa ole.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #95 : 14.05.2009 16:16:08 »
Niin no Adamhan jatkaa vaan nyt tätä Cookin aloittamaa linjaa  ::) Hohhoijakkaa..

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #96 : 14.05.2009 22:15:03 »
Niin no Adamhan jatkaa vaan nyt tätä Cookin aloittamaa linjaa  ::) Hohhoijakkaa..
No just näinhän se on valitettavasti  :-\
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #97 : 15.05.2009 00:31:31 »
Kris kyllä muutti ton Kanye Westin biisin paaaljon paremmaksi. Kuuntelin alkuperäisenkin ja enkä erityisemmin lämmennyt, joten todella onnistunut sovitus.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #98 : 16.05.2009 17:18:00 »
Mistä saat tietosi, Tigalily?? AI-virallisella sivulla sitä ei ainakaan ollut vielä. 

Tuon sain ihan tekstarilla rapakon takaa. :D Yleensä imutan jaksot netistä tai tsekkailen Vote For The Worstia. (www.votefortheworst.com)
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #99 : 16.05.2009 17:51:37 »
Äänestäjiä tuossa top3 oli ilmeisesti 88 miljoonaa kappaletta ja kahden ensimmäisen ääniero oli "vaivaiset" miljoona ääntä. Jännä finaali tulee. Kris on mielestäni ollut todellinen hiljainen yllättäjä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.