Kirjoittaja Aihe: Jenkkitahtiin (spoil spoil)  (Luettu 35620 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #25 : 27.03.2009 20:10:50 »
Motown ilta ei ihan täyttänyt mun odotuksia. Liian vähän sellaisia vau-esityksiä.
Matt aloitti ihan vahvasti, vaikka jotenkin kun nousi pianon takaa näytti ensin vähän kömpelöltä ja ujolta. :D Lauloi hyvin, mutta ei aiheuttanut mussa mitään ihmeväristyksiä.

Kris oli parempi taas. Alan pitää hänestä. Hän voi kehittyä vielä vaikka kuinka. Tasaisen vahvasti nousee koko ajan suosikkien listallani.

Scottista en oikein pitänyt. Hän on laulajana heikompi kuin pianistina, ja hänen äänensä on jotenkin kova. Kaipaisin siihen sellaista pehmyyttä ja herkyyttä. Saisi pudota mun puolesta.

Megan on niin kaunis. Pidän hänen äänensävystään ja siitä, että hän erilainen. Valitettavasti hän on valinnut sellaisia biisejä, joita hän ei valitettavasti osaa laulaa puhtaasti. Mikähän siinä oikein on? Toivon, ettei putoaisi. Onneksi hänellä on VFTW-apu takanaan.

Anoop lauloi hyvin, mutta oli kovin tylsä.

Michael oli parempi kuin viime viikolla, mutta ei valitettavasti hänessä ole starapotentiaalia. On varmaan taas pudotusuhassa, enkä jäisi kyllä kaipaamaankaan hirveesti.

Lilistä en pidä jostain syystä, vaikka hienosti laulaa. Ärsyttää myös se, kun tuomareiden on koko ajan pakko toistella, että "Hei me tiedetään, että Lil on koko porukan paras laulaja." Hänenkin äänensä on jotenkin kova. Ja nyt hän huusi biisissä. On hänessä itsevarmuutta, ehkä jo liikaakin mun makuun.

Adam on ollut suosikkejani jo koelauluista asti, ja vaikka hänen äänensä ei miellytä korkeudellaan yhtä paljon kuin Dannyn, niin pidän miehestä valtavasti. Ja tämä oli hänen paras esityksensä. Upea! Ja look oli köh sanotaanko hieman lipevä.

Danny lauloi perusvarman hyvin, mutta jotenkin jäi Adamin varjoon. Danny on tasaisen vahva, ja hänen äänensä on miellyttävä. Odottaisin kuitenkin jotain superhyvää biisivalintaa häneltä, jossa hän saisi oikein loistaa.

Allison oli upea. En käsitä, kuinka hän viime viikolla oli bottom3:ssa. Mieletön. Illan paras mielestäni!

... Janiinhän siinä sitten kävi, että Michael, Scott ja hieman yllättäen Matt oli bottom3:ssa. Matt oli yllättäen jopa toiseksi heikoin Michaelin pudotessa. Oikein kävi. Arvasin, etteivät tuomarit häntä pelasta.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #26 : 31.03.2009 11:54:39 »
Danny Gokey on ainakin viikonlopun ja alkuviikon ollut kotopuolessa koska sen isoisä oli kuollut. Just kun olin ollu ilonen siitä ettei se ollu juurikaan koelaulujen jälkeen pelannu sitä "dead wife"-korttia...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #27 : 31.03.2009 12:37:57 »
Danny Gokey on ainakin viikonlopun ja alkuviikon ollut kotopuolessa koska sen isoisä oli kuollut. Just kun olin ollu ilonen siitä ettei se ollu juurikaan koelaulujen jälkeen pelannu sitä "dead wife"-korttia...

Eihän Danny sille mitään voi jos isoisä on mennyt kuolemaan  ??? Muutenkin tuotanto todennäköisesti kaivaa ja tuo esille niitä asioita Dannyn elämästä, tuskinpa kukaan haluaa mennä käsittelemään noita asioita kansainväliseen tv-ohjelmaan.. Mut eihän sitä sit tiiä et mikä sitä "pelaamista" sitten on ja mikä ei..

fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #28 : 01.04.2009 01:03:05 »
jones: käytä lainausta, kun lainaat toisen ihmisen tekstiä.

Lainaus
Keskity sinäkin laulutaitoon
en keskity.
minä en pidä lauluista ollenkaan, minä kuuntelen vain musiikkia.

Lainaus
keskitytkö täällä pelkästään kisaajista näkemiisi kuviin?
mihin muuhun minä voin keskityä, jos heitä näytetään niin vähän?

Lainaus
Luullakseni täällä arvostellaan ääntä eikä näköä
minua ei kiinnosta heidän lauluäänensä.
minua kiinnosta heidän puheäänesnä.
kun heidän puheääntä voi kuulla 30 sekuntia viikossa, niin miten voi ymmärtää ääntä niin lyhyessä ajassa?

Lainaus
Sori vaan tällainen kommentti mutta tuo kirjoitus ärsyttää suunnattomasti
luuletko ettei minua ärsytä meganin ulkonäkö?
myös sinun avatarissa oleva kuva ärsyttää minua, mutta ei niin paljon, kuin meganin.

Lainaus
Ihmettelin että miksi ihmeessä täällä on jotain ulkonäkökommentteja.
etkö tiedä, että julkkiksille ulkonäkö on tärkeä asia?
monet julkkikset kuluttavat valtavasti rahaa ja aikaa ulkonäköön.

Lainaus
Megan on niin kaunis.
minua naurattaa tämä lause.

onko se sinusta kaunis myös tässä valokuvassa?:
http://img23.imageshack.us/img23/3664/jtjtjkdtjkjkt.jpg

Lainaus
Onneksi hänellä on VFTW-apu
mikä on VFTW?
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 01:04:59 kirjoittanut fikil »
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #29 : 01.04.2009 01:29:18 »
Lainaus
Onneksi hänellä on VFTW-apu
mikä on VFTW?
Vote For the Worst- sivustoon tällä varmaan viitataan.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #30 : 01.04.2009 09:22:33 »
Mun tietääkseni tälläiset kauneus-asiat on kyllä ihan katsojan silmässä  ;)

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #31 : 01.04.2009 11:45:52 »
Näin on. Mä keskityin hetki sitten kuuntelemaan tällä viikolla esitetyt kappaleet. Paino verbillä kuunnella, sillä sain käsiini vain audio-versiot tähän hätään. Here goes.

Megan Joy Corkrey - Turn The Lights Down Low. En tykännyt biisivalinnasta taaskaan. Tää on niiiin tylsä biisi. Toisaalta siinä olis ollu tilaa tehdä biisistä omansa, mutta siinä hommassa tyttö ei onnistunut. Olisin valkannut tälle Norah Jones-tyyppisen biisin (vaikka nekin on tylsiä) koska tää äänen väri vois mennä sellaseen aavistuksen jazziin kamaan paremmin. Kyllä tätä biisin tai kaks kuuntelis mutta en enempää ainakaan putkeen. Sorry.

Allison Iraheta - Don't Speak
. Todella kulunut biisi, mutta tykkäsin Allisonin versiosta. Raspi aiheuttaa kyllä sen, että artikulointia vois petrata. Soundillisesti tykkäsin tästä huomattavasti enemmän kuin edellisestä. Erityisesti pehmeä alku oli todella kaunis. Eka kertsi kuulosti aika väkisin pinnistetyltä, mutta tykkään Allisonin soundista. Lopun olisin tehnyt jotenkin erilailla.

Danny Gokey - What Hurts the Most
. IHANA Rascal Flattsin biisi. Vähän tylsä sovitus, mutta ei se mua nyt liikaa haitannut. Tykkään Dannyn soundista kyllä näisä kaikista eniten. Raspi usein rajoittaa genren suhteen aika paljon, mutta tämä mies on osoittanut pystyvänsä vetämään nopeeta Jackson 5-kamaa oikein hyvin siinä missä kauniita slovareitakin. Tykkäsin. Tähän mennessä kärkeen!

Anoop Desai - Caught Up. En muista että tässä showssa paljon Usherin biisejä esitettykään. Anoopin vedosta tykkäsin todella paljon. Kuunnnellessani mieleeni ei todellakaan tullu nörtin näköinen intialainen poika. Tykkäsin tästäkin vaikka biisivalinta ei välttämättä mennyt täysin nappiin.

Scott MacIntyre - Just the Way You Are. Billy Joelin biisi josta lähtökohtaisesti tykkään. Veikkaan tosin että Scott oli taas pianon takana. En tykkää miehen äänestä edelleenkään. Ohkanen, ja korkealle mennessä aika kireä. Kuulostaa väkisin pinnistetyltä liian usein. Kiva sovitus kyllä oli, täydellinen pianistibiisi sinänsä. Käy vaan tylsäksi ajan mittaan.

Lil Rounds - I Surrender, Celine Dionin biisi. Lil olisi voinut valita kyllä huomattavasti paremmankin biisin. Vireongelmia oli aika paljon. Kuulosti huutamiselta kertsiin mennessä. Väkisin punnaamista siihen saakka kunnes vibrato vihdoin tulee ulos luonnollisesti. En tykännyt.

Adam Lambert - Play that Funky Music. Hieno biisi! Tiesin että tykkään tästä niin kauan kun Adam ei huuda korkealta. Eli kohtaa 00:31 saakka tai jotain...no, kunnolla se rupes kiljumaan vasta minuutin kohdalla. En jaksa oikeesti kommentoida tätä sen enempää. Varmasti oli hyvä esitys, mutta mä en tykkää kun mies kuulostaa huutavalta sopraanolta. Sorry.

Kris Allen - Ain't No Sunshine
. Ihana biisi, ja ihanasti sovitettukin niin että alku oli pelkällä pianolla. Rupean näköjään tykkäämään Krisistä kokoajan vähän enemmän. Tää on mulle ollu vähän sellanen hajuton ja mauton tähän mennessä, ja aika harmiton on edelleen. Hyvin veti viimeistä säveltä lukuunottamatta. Kaunis alku ja loppu ja välissä vähän revittelyäkin. Ihan jees.

Matt Giraud - You Found Me. Ihan tuntematon biisi mulle. Alkupuoli oli aika kökköä kuunneltavaa. Ihan alku epävireistä ja sen jälkee matalalta väkisin raspin kanssa vedettyä. Tälle vaan sopii parhaiten sellaiset biisit joissa voi käyttää falsettiaan enemmän kuin tässä. Ehkä tämä on pojan lempparibiisi mutta ei sytyttänyt.

Putoamisuhkaan laittaisin näistä Meganin, Scottin ja Mattin.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #32 : 01.04.2009 13:35:31 »
Minäkin kuuntelin nyt sitten vaan, kun aprillipäivän takia vähän kaikki on vaikeaa :D Tulipahan keskityttyä pelkästään lauluun.

Megan Joy Corkrey - Turn The Lights Down Low. Megan menee kyllä koko ajan alaspäin mun listoilla. Se on niin harmi, hän on niin ihastuttavan oloinen ja näköinen. Ja ääni on niin ihanan erikoinen. Mutta ei tää sujunut taaskaan. Jotenkin epävireiseltä se kuulostaa koko ajan. Ja biisikin oli aika persiistä. Tosi pienet suosionosoitukset sai muihin verrattuna .. :D

Allison Iraheta - Don't Speak. Vähän erikoinen sovitus mun makuun. Tykkään kyllä tosi paljon Allisonin käheästä äänestä, mutta ei tää ollut mielestäni parasta Allisonia. Ehkä biisikin on vähän kulunut. Ihan semmonen soppeli, mutta ei mitään erikoista.

Danny Gokey - What Hurts the Most. Pidän tästä biisistä. Ja Dannyn ääntä on tosi kiva kuunnella. Välillä tosin mies kuulosti hengästyneeltä, mikä häiritsi. Ei tää kyllä Dannyn paras esitys ollut, mutta Adamiin verrattuna paljon miellyttävämpi. Anoopin verrattuna ei ollenkaan vaan nice, vaan jotain vähän enemmän. Allisonin äänen lisäksi, tykkään eniten juuri Dannyn käheästä äänestä.

Anoop Desai - Caught Up. Vähän nopeampitempoista jälleen. En oikein pitänyt biisistä. Anoop todellakaan ei kuulosta siltä, miltä näyttää. Tätä oli jotenkin kivempi vaan kuunnella ilman Anoopin välillä väkinäisen näköistä esiintymistä. Ei tämä laulaminen nyt mitään erikoista minussa herättänyt. Ihan nice.

Scott MacIntyre - Just the Way You Are. Ihan nättiähän tämä oli. Melko puhdasta. Valitettavasti Scottin ääni ei korkealla soi kauniisti. Mun mielestä kuitenkin paikoittain parasta Scottia tähän mennessä.

Lil Rounds - I Surrender, Celine Dionin biisi. Lilin äänestä en pidä. Ja tässä pelkässä audioversiossa se alkoi kyllästyttää jo heti. Celine Dion on niin kova laulaja, että tää kuulostaa ihan karaokelta. Koko ajan meni mun mielestä jotenkin epävireessä, ei paljon, mutta riittävästi. Loppu oli jo järkkyy kuunneltavaa.

Adam Lambert - Play that Funky Music. Adamille jotenkin tyypillisen kuuloinen esitys. Varmasti näytti taas ihan hyvältä, mutta kyllä tuo 0:58 kohdalla alkava kirkuna otti varsinkin pelkkää audiota kuunnellessa niin korviin, etten pitänyt kovin paljon. Ei sitä jaksanut kuunnella, sori vaan. Menee mitä luultavammin kuitenkin jatkoon. :D

Kris Allen - Ain't No Sunshine. Minä todella olen alannut tykkää Krisistä. Ja niin kuin viimeksi sanoin, hän on koko ajan kehittynyt. Tämä oli parasta Krisiä mielestäni. Aivan ihana biisi ja jotenkin upea sovitus siitä. Krisillä on aika perusääni, eli ei mitään ihan erikoista, mutta miellyttävä se on silti. Hän laulaa myös usein melko puhtaasti, mistä pidän. Lopun goooo-kohta tosin ei mennyt ihan superhyvin.

Matt Giraud - You Found Me. Ei Mattin ääni nyt niin kamala ole, mutta hän kikkailee jotenkin liikaa mun makuun. Enkä oikein oo päässyt perille, yrittääkö hän olla rokkari vai r&b vai mikä? Oli kyllä melkosen tylsä biisi. Alku oli huonompi lopussa vähän meni paremmin. Ei tää nyt huonoin ollut kuitenkaan.

Putoamisuhkaan laittaisin näistä Meganin, Lillin ja Mattin/Scottin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #33 : 01.04.2009 14:39:41 »
Ensimmäiset kommentit esityksistä. En oo jaksanut tai ehtinyt aiemmin, mutta nyt jopa voiskin..

Megan.. hirveen väkinäiseltä tuntui laulaminen ja ihmeellistä manerisointia. Haluaa ilmeisesti tulla seuraavaksi Duffyksi. Kappalevalinta ei todellaka osunut nappiin..

Allison.. no, huono kappalevalinta, niin kulunut ja ärsyttää mua muutenkin aika lailla. Liikaa yrittämistä ihme äänen muljauttelemista. Oon kyl tosi pettynyt.

Dannyllä oli tosi hyvä kappalevalinta ja laulusuoritus. Esiintyminen on kyllä edelleenkin aika pökkelömäistä.. Danny osaa kyllä hyvin tulkita muuten. Edelleen vahvin voittajasuosikki itselläni.

Anoop ja Caught up. Hyvä laulusuoritus mutta ihmeellistä ilmeilyä koko kappaleen ajan. Vähän tylsä ja mieleenpainumaton esitys. Jälleen.

Scott. Aika blaah, niinkuin Scottin esitykset melkein aina. Ei vaikuta muhun mitenkään. Ei jaksa edes kommentoida.

Lil ja I Surrender.. Alku oli niin vaikean oloista, mutta niin oli loppukin. Ei tainnut osua oikein Lilin äänialaan kuitenkaan tuo sovitus.. Ainakin tuntui siltä!! Hyvä laulaja mut tosi surkea esitys.

Adam Lambert. No, mun mielestä on turhan suosittu Jenkkilässä näiden esitysten perusteella mut joo.. Huutamistahan se esitys pääosin oli. Tollanen alkaa vaan ärsyttää pidemmän päälle. Ja stailaus oli kamala. Ei muuta,

Kris. Ihan mielenkiintoinen kappalevalinta. Mutta LOISTAVA laulusuoritus! Enpä ole kiinnittänyt tyyppiin ilmeisesti tarpeeks huomiota tähän mennessä, mutta tästä eteenpäin varmasti tulen kiinnittämään. Lisäks oli tosi söpö siinä pianon ääressä.
 
Matt ja You found me. Aika Mattmainen kappalevalinta ja esitys. Ei siis mitään uutta sillä rintamalla. Mut hyvä kappale. Ja esitys myös.

Illan paras: Kris. Ehdottomasti.

Pudotusuhkaan: Scott, Megan ja Lil (valitettavasti). Mutta Meganin aika olis nyt mennä.

fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #34 : 01.04.2009 19:53:06 »
Lainaus
Mun tietääkseni tälläiset kauneus-asiat on kyllä ihan katsojan silmässä
minusta ihmiset eivät ole kauniita.
minä en nähnyt koskaan sellaista ihmistä, joka on kaunis minun silmissä.
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #35 : 01.04.2009 20:42:10 »
hei, fikil!

Pikku Prinssiä lainatakseni:

"Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä."


Maailmassa on paljon jakautuneisuutta.
 

Mutta sama elämä kaikissa. Ja elämä on kaunis.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 20:44:57 kirjoittanut yxfani »

Jennu

  • Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 2895
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Vs: Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #36 : 01.04.2009 21:28:17 »
Lainaus
Megan Corkrey .......... on kaunis
kaunisko?!?!
missä se on kaunis?
en näe tässä naisessa mitään kauneutta.
sen kasvojen muoto on oikea, mutta iho sen kasvoilla on epämiellyttävän näköinen.
erityisen epämiellyttävältä hän näytti kastingilla.
voi olla, että valaistus oli sellainen, joka korosti rumaa ihoa ja/tai se peitti kasvot jollain epämiellyttävännäköisellä aineella
nyt konserteissa iho sen kasvoilla ei näytä niin epämiellyttävältä, kuin silloin oli, mutta silti se on vähän epämiellyttävän näköinen.
tässä on valokuva, kun se oli kastingilla, kun se näytti epämiellyttävältä:
http://img23.imageshack.us/img23/3664/jtjtjkdtjkjkt.jpg
ja tässä on toiset valokuvat, joissa sen iho on vain vähän epämiellyttävän näköinen:
http://img19.imageshack.us/img19/9196/rjrjrjjsr.jpg

tässä on valokuvat toisesta tytöstä, joka oli amerikan idolsissa, nyt sitä ei ole enää siellä, se putosi:
http://img23.imageshack.us/img23/1742/jfjrjs.jpg
minusta sen kasvojen muoto on oikea ja sillä oikea ihon tyyppi, mutta minua ärsyttää vähän sen ihon väri.
minä en pidä siitä, että amerikassa on paljon sellaisia ihmisiä, joilla kasvojen muoto ja ihon tyyppi ovat eurooppalaisia, mutta ihon väri on puoliksi afrikkalainen.

Pakko nyt tulla sen verran kommentoimaan, että nauroin tälle viestille ainakin viis minuuttia. Siis mitä_ihmettä! :D
Onko sulla joku pakkomielle ihmisten kasvonpiirteisiin ja ihonväriin ja tyyppiin? Huh huh...
Saa vähän semmosen kuvan että sun pärstäs on kaikinpuolin sopusuhtainen.

Lainaus
minusta ihmiset eivät ole kauniita.
minä en nähnyt koskaan sellaista ihmistä, joka on kaunis minun silmissä.

Suosittelisin vähän avartamaan maailmaas.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #37 : 01.04.2009 22:32:53 »
Lainaus
Onko sulla joku pakkomielle ihmisten kasvonpiirteisiin ja ihonväriin ja tyyppiin?

ei ole mitään pakkomiellettä.
minulle samoin, kuin muille ihmisten ulkonäöllä on suuri merkitys.
etkö tiedä, että aika monet ihmiset kuluttavat paljon aikaa ja rahaa omaan ulkonäköön? ja sen, että ne ihmiset, joilla on vinot ja väärät kasvot paljon stressaavat siitä?
minulle on epämiellyttävää nähdä ihmisiä, joilla on väärän muotoiset kasvot, kuten tällä http://www.gazzola.us/MTP/Images/lurlene.jpg naisella.
on todistettu, että ulkonäöllä on suuri merkitys elämässä.
eikö sinulle ihmisten ulkonäkö merkitse mitään?
väitätkö, että, jos kaikkilla ihmisillä olisivat niin väärät kasvot, kuin tällä naisella, niin sinulle ei olisi mitään haittaa siitä?
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 22:37:56 kirjoittanut fikil »
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #38 : 01.04.2009 22:36:19 »
No joo. Tuskinpa tuo provosointi loppuu vaikka mitä sanois   ;D

Jennu

  • Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 2895
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #39 : 01.04.2009 23:38:06 »
Joo mä en sano enää mitään, vaikka tekis mieli. Siit vois nimittäin tulla pari sivua offtopicia tänne.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #40 : 02.04.2009 09:06:11 »
Oikee tyttö lähti. Kovin on miesvaltaista tämä porukka, mutta oikein tämä kuitenkin ehdottomasti meni. Ens viikkoa odotellessa...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #41 : 02.04.2009 09:14:41 »
Oikee tyttö lähti. Kovin on miesvaltaista tämä porukka, mutta oikein tämä kuitenkin ehdottomasti meni. Ens viikkoa odotellessa...

Joo ehdottomasti.. Mut pahalta alkaa tosissaan naisten kannalta näyttää  >:(

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #42 : 02.04.2009 18:02:29 »
Juu. Ei Megan enää ansainnut jatkaa.. vaikka ikävää on se, että miehiä on niin paljon. Tosin nyt on miesten vuosi selvästi.
Megan oli omalaatuinen, mutta valitettavasti ei sittenkään mikään loistolaulaja.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #43 : 02.04.2009 22:49:47 »
Offia:
...
Jussi Halla-aho ak kruunasi ;D.

Jos on sitä mieltä että kaikki ihmiset on rumia niin joku pyörä heittää ja pahasti.
Miellyttääkö sitten esimerkiksi oravien naama enemmän?

Jos ihmisten naamat on niin kovin epämiellyttäviä niin voithan kuunnella musiikin radiosta, ja pistää vaikka jotkut Hello Kitty- laput silmille. Kuten näet, Hello Kittyn kasvonpiirteet ovat symmetriset, Hello Kityn piirteet ovat kauniit ja Hello Kitty on suorastaan syötävän suloinen.
Hello Kitty:


Ei mutta tosissaan niin jos on ulkonäkörima noin korkealla, voi olla aika hankala nauttia elämästä =P. Mutta kai sinä ymmärrät että nämä Idols-kilpailijatkin on vain ihmisiä. Eli sinä teet tismalleen sitä mitä sinulle tehtiin ala-asteella kun arvostelet näiden ihmisten ulkonäköä. Traumat ovat varmasti kovat.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #44 : 02.04.2009 22:54:23 »
Ja nyt ihan tähän topicciin kuuluvaakin asiaa välillä:

Megan oli melko hyvillään, että putosi. Ainakaan ei pahemmin jäänyt surkuttelemaan. Hänellä oli varmasti jo kova koti-ikävä.
David Cook oli ihana! <3 Lady Gaga sen sijaan ei innostanut. Biisi ei toimi lainkaan livenä. :D Ikävää, että Allison oli jälleen bottom3:ssa, hänellä on todella niukanlaisesti kannattajia.

Seuraava teema on kilpailijoiden syntymävuoden biisit eli kuullaan paljon kasaria :D Jee!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #45 : 03.04.2009 20:57:00 »
Lainaus
Siit vois nimittäin tulla pari sivua offtopicia tänne.

kuka aloitti offtopicin?
minä vain kirjoitin omaa mielepidettä ulkonäöstä, kun joku alkoi kirjoittaa jotain pakkomielteestä ja keksimään, että minun mielestä KAIKKI ihmiset ovat rumia.

Lainaus
Jos on sitä mieltä että kaikki ihmiset on rumia
näytä missä minä kirjoitin, että KAIKKI ihmiset ovat rumia?
jos minä kirjoitin, että ei ole olemassa kauniita ihmisiä se EI TARKOITA, että kaikki ihmiset ovat rumia.
on paljon sellaisia ihmisiä, joissa ei ole ollenkaan rumuutta.

Lainaus
Miellyttääkö sitten esimerkiksi oravien naama enemmän?
ei. orava ei ole kaunis. kauniit ovat esim. kissat (ei kaikki rodut), linnut (tietysti ei kaikki lajit).

Lainaus
Jos ihmisten naamat on niin kovin epämiellyttäviä
kovin epämiellyttäviä naamoja on korkeintaan 5% ihmisistä.
jos minä kirjoitin, että meganilla on epämiellyttävä naama, niin se ei tarkoita, että kaikilla muilla ihmisillä on samoin. eri ihmisillä on hyvin erilaisia kasvoja.

Lainaus
Kuten näet, Hello Kittyn kasvonpiirteet ovat symmetriset
kuka on Hello Kitty? ja mitä tarkoittaa symmetriset?
minä en huomaa tavallisten ihmisten kasvoissa mitään epäsymmetrisyyttä.

Lainaus
Hello Kityn piirteet ovat kauniit
minulle ihmiskasvojen piirteen eivät voi olla kauniita.
ne voivat olla joko oikeat tai väärät.
oikea ja kaunis ovat eri asia.

Lainaus
Eli sinä teet tismalleen sitä mitä sinulle tehtiin ala-asteella kun arvostelet näiden ihmisten ulkonäköä.
minun ulkonäköä kukaan ei arvostelut.
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

peikkis

  • ruusuillatanssija
  • i
  • *
  • Viestejä: 1349
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #46 : 03.04.2009 22:17:34 »
Jospas keskityttäisiin American Idol-kilpailijoiden suorituksiksiin ja tungettaisiin kaikki kauneuskäsitykset kukkaruukkuun, jookos?  :D

Täältä on muuten ihanaa saada päivityksiä AI-kisassa, jota ei oikein ehdi seurata.
Mutta ei siinä mitään, päivän naurut täältä aina saa..
why every poem I write
every sketch I paint
every word I say

turn meaningless when exhaling it?

fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #47 : 04.04.2009 23:56:32 »
Lainaus
tungettaisiin kaikki kauneuskäsitykset kukkaruukkuun

minä kirjoitin kauneuskäsityksistä vain pari lausetta.
kirjoitin vain sen, että tässä http://img23.imageshack.us/img23/3664/jtjtjkdtjkjkt.jpg valokuvassa megan näyttää epämiellyttävältä ja sen, että en näe ihmisissä mitään kauneutta.
sen jälkeen muut alkoivat keksiä, että ihan kaikki ihmiset ovat rumia jne.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2009 00:17:02 kirjoittanut fikil »
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #48 : 08.04.2009 16:10:20 »
Teema oli syntymävuosien biisit ja täytyy sanoa, että ihan mukavia esityksiä oli, vaikka välillä meinasinkin nukahtaa (en kirjaimellisesti)

Danny: Olipas tämä outo sovitus. Aluksi muutama vähän "väärin" laulettu nuotti mielestäni, mutta sitten alkoi sujua. En ehkä pitänyt tästä sovituksesta, mutta toisaalta Dannyn esitys oli mukaansatempaava, ja varsinkin loppu oli mielettömän hyvä.

Kris: Booring! Tylsä biisi. Inhoan tuollaista esitystä, missä fanilauma parveilee ympärillä. Nätti poika, sööttiä laulantaa. Ei muuta. Laski taas vähän osakkeissa.

Lil: Äh! Paikoittain kaunista laulua, mutta edelleen jotenkin kovan oloinen. En välitä hänen lauluäänestään. Esitys oli jotenkin amatöörimäinen. Lilin paras esitys oli semeissä. Muuten on ollut koko ajan alamäkeä.

Anoop: Ihan ok laulantaa. Parempi laulu kun Krisillä. Näitä kahta en meinaa koskaan muistaa, koska vähän tylsiä. Anoop tänään parempi kuitenkin.

Scott: Ei tää biisi nyt niiiin huono ollut, mutta akwaard! Scott lauloi välillä ihan hyvin, ja välillä tosi huonosti. Varsinkin se yksi korkea kohti oli tosi huono! Ei sopinut Scottille tää kitaran kanssa esiintyminen yhtään.

Allison: Pidän, pidän, pidän. Vaikka hänen persoonansa on vähän kysymysmerkki edelleen.

Matt: Ihan ok. Vaikka en hänen lauluistaa juuri pidä. En tykkää tän tyyppisistä artisteista kovin usein. Mutta ihan parasta antia kuitenkin tänään.

Adam: Aivan upea! Tänään hän todella loisti muiden  yläpuolella. Pidin biisistä, pidin laulusta, ja pidän Adamin persoonasta. Tänään ei todellakaan häirinnyt edes korkeelta laulaminen, koska kaikki oli vaan niin upeeta!

1. Adam
2. Danny
3. Allison
4. Matt
5. Anoop
6. Scott
7. Lil
8. Kris

Pudottaisin Krisin, Lilin tai Scottin. Saa se Anoopkin mun puolesta lähtee.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #49 : 08.04.2009 21:56:54 »
TOP-8.

Danny Gokey on ekana vuorossa, ja poikahan on muuten saman ikäinen kuin allekirjoittanut, eli en mä niin mahdottoman vanha ole. Biisinä Stand By Me. Ihana on Dannyn soundi, mutta biisi on niin kulunut etten voi ihan täysillä tykätä tällä kertaa. Ekassa säkkärissä vähän epäpuhtauksia. Vaikka alku olikin ihanan herkkää, esitys parani huomattavasti kun bändi polkas mukaan, ja loppurevittelyt olivat kyllä ihan parasta. :D Okei, taisin sittenkin tykätä täysillä.

Kris Allen vetää biisin All She Wants To do is Dance ja soittaa kitaraa. Tykkään tästä miehestä näköjään lähinnä slovareissa. Ihan hyvä esitys, mutta biisi on vielä tylsempi kuin edellinen. Torvisektiosta poitsit kotiin silti.

Lil Rounds vetää Tina Turneria, What's Love Got to Do with It?. Ihan hyvin tuo veti, mutta tääkin biisi on niiiiiiin tylsä! Stailaus huomattavasti edellisia kertoja parempi. Parempia biisivalintoja kautta linjan toivoisin. Vähän huutamiseks meni taas korkeissa kohdissa, mutta en voi sanoa viehättyneeni kovasti tästä vedosta.

Anoop Desain versio biisistä True Colors oli oikeastaan aika nätti. Alku oli todella kaunis pelkän kitaran säestämänä. Alku oli myös kyllä tylsä. Parani huomattavasti kun bongot tuli sinne taustalle. Rytmiä niin tämä poika on elementissään. Kokonaisuus jäi kuitenkin aavistuksen tylsäksi.

Scott MacIntyre teki uuden aluevaltauksen ja hyppäsi pianono äärestä kitaran varteen. Slovaribiisi kuitenkin, The Search is Over, mikä ei yllättänyt. (tempo siis...biisiä en osannut ennakoida) Ääni on edelleenkin riittämätön mun mielestä tähän kisaan. Ja sen lisäksi kitaran särösoundi häiritsi todella paljon ja oli ristiriidassa biisin kanssa. Aikamoista ylilaulantaa varsinkin ne korkeat...

Allison Iraheta vetää sitten vuorostaan Idoleissa vähän liian kulutetun biisin, Bonnie Raittin I Can't Make You Love Men. Tykkään edelleen Allisonin soundista ihan ylipaljon vaikka se välillä vähän punnaamiselta kuulostaakin. Hyvä veto. Naisten ykkönen ehdottomasti, eikä missään nimessä ansaitse bottom-3-joukkoon.

Matt Giraud päätti sitten vetää Stevie Wonderin biisin. Part Time Lover on kyllä biisinä aika passeli tälle jampalle ja oli kiva nähdä Mattiakin poissa pianon takaa. Lisäksi se on paljon mukavamman näköinen hattu päässä... Scattikään ei ollut ainakaan liian pahaa kuultavaa.

Adam Lambertilta oli kiva kuulla jotain hillitympää vaihteeksi. Mad World on ihan nätti biisi, mutta kyllähän se kastraattitenoriksi taas päätti ruveta. Kaunista siitä huolimatta, eli tällä kertaa jopa ajoittain tykkäsin. :D Lisäksi on sanottava, että valaistus ja valkoiset housut ei ollu nyt hyvä yhdistelmä, koska se näytti siltä että se olis ollu pitkissä kalsareissa tai ajoittain jopa ilman housuja.

Laittaisin huonoimpien kolmen joukkoon Kris Allenin, Lil Roundsin ja Scott McIntyren.

Toivon että näistä tippuu Scott McIntyre, mutta on pakko sanoa, että en pahastu vaikka joku näistä muista tippuisi. Kuka tahansa näistä kolmesta. Tai vaihtoehtoisesti Adam Lambert (ei tämän illan esityksen perusteella..ihan muuten vaan), mutta that ain't gonna happen...ikävä kyllä.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.