Kirjoittaja Aihe: Suomen Unelmien Poikamies  (Luettu 43967 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #50 : 30.09.2009 22:09:48 »
Hannu taitaa olla aika lipevä tyyppi lopulta. Natalien pudottamista en ymmärtänyt. Tyttö oli kiltti, fiksun oloinen, rauhallinen ja mukava. Ilmeisesti Hannu ei etsi tällaista tyttöä ;D Luulen, että tuotantokin voi päättää joistain tytöistä. Tai vähän johdatella Hannua. Jutta pysyi mukana toki ulkonäkönsäkin takia, mutta myös siks, että oli vähän semmoinen biatch. Marian mukanaoloa en jotenkin ymmärrä. Oli muuten NIIN  näytelty se kohtaus, ku Hannu tuli tapaamaan sairasta Christaa ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #51 : 30.09.2009 22:13:07 »
Oli muuten NIIN  näytelty se kohtaus, ku Hannu tuli tapaamaan sairasta Christaa ;D

Tämä oli tosiaan huvittava kohtaus.  :D

Edelleen olen sitä mieltä, että Maria on tuotannon valinta. Jotenkin se on väärin Mariaa kohtaan, jolla ei oikeasti ole mitään mahdollisuuksia.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #52 : 30.09.2009 22:15:16 »
Oli muuten NIIN  näytelty se kohtaus, ku Hannu tuli tapaamaan sairasta Christaa ;D

Tuli revettyä kyllä hieman..  :D.. Hannu vaikutti hieman teennäiseltä siinä..

Joo yhdyn tohon Maria kommenttiin.. Kuinkahan kauan hän mahtaa pysyä kisassa?? Putoaako jo ensi kerralla.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #53 : 01.10.2009 07:13:08 »
Musta Natalie oli vähän tönkkö...ja tuntui puhuvan jotenki ristiin, en yhtään ihmetelly hänen pudottamistaan. :'D Ja joo, se sairaan luona vierailu oli niin teennäisen näköinen  tapahtuma.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #54 : 07.10.2009 20:09:38 »
Mulla hajoo pää aina ku toi tönkkö juontaja tulee ruutuun. Niin turhimus! :'D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #55 : 07.10.2009 20:56:50 »
Ei oikeasti tuo Maria  >:(.. ARGH en pidä hänestä kyllä yhtään ja eikä hän sovi Hannulle mielestäni ollenkaan. Hän sai sitten taas ruusun  >:(.. En kyllä tajua Hannua yhtään ja mitä ihmettä hän näkee Mariassa. En ymmärrä.

Onneksi Uma sai sen ruusun niillä tuplatreffeillä.. Jotenkin pidän Umasta  ??? :D. Jutta sit putos.. Niin jes jes  :) :).. Toisena putosi tänään Marisa.. Itse en kyllä yllättynyt yhtään hänen putoamisestaan.

Suosikkejani ovat edelleen Katja, Niina, Mari ja lisäksi vielä Uma. Maria on inhokkini..

i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #56 : 07.10.2009 21:47:22 »
Mulla hajoo pää aina ku toi tönkkö juontaja tulee ruutuun. Niin turhimus! :'D

Olisin itse kirjoittanut saman tästä Samista. Aivan kauhea ilmestys. Kuin puhumaan oppinut pätkä rautatiekiskoa.

Kuinka hän voikin puhua niin konemaisesti, ilman MITÄÄN tunnetta?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #57 : 07.10.2009 21:49:24 »
Minusta Maria oli nyt parhaimmillaan. Ensimmäisen kerran pidin hänestä. Uma on kylmänkalsea. Jutta olisi ollut paljon parempi!

Ohjelmaa on vaikea katsoa, kun Hannun puhe ja eleet ovat niin laiskoja. Hannun silmät ja suu ovat täysin kuoilleita!

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #58 : 08.10.2009 23:23:53 »
Hannu on kyllä jotenkin laiska. Ei mitään eloa. Marian puhetapa häiritsee mua, muuten tyttö on ihan ok, mutta ei mielestäni ollenkaan silti Hannun tyyppiä.

Voi että ku Sami on turhimus tosiaan. Huh. Turhempaa juontajaa saa hakea.

Uma on suosikkini tytöistä, mutta ei Hannulle sopiva hänkään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #59 : 08.10.2009 23:34:01 »
Minusta kukaan ei sovi Hannulle mutta se on kyllä Hannun vika.  :D

Sitä ihmettelen, että millaisia tumpeloita tuotannossa on ollut, kun ovat valinneen jälleen kerran Samin ohjelmaan. Eíkö tuottajalla ja muilla ole mitään silmää sille, millaisen "Samin" roolia esittävän pitäisi olla. Ero on niin huikea verrattuna Amerikan vastaavaan että pahaa tekee.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #60 : 09.10.2009 16:33:49 »
Mä koin taas suuria myötähäpeän hetkia ku Maria alkoi laulaa Hannulle. ;D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #61 : 09.10.2009 17:43:02 »
Mä koin taas suuria myötähäpeän hetkia ku Maria alkoi laulaa Hannulle. ;D

MIITOO!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #62 : 15.10.2009 00:22:22 »
Enää on viisi jäljellä Veera, Mari, Katja, Nina & Maria.. Näistä niin toivottavasti Hannu ei valitse lopulta Mariaa. Maria on edelleen kamala ämmä  >:(... Uman putoaminen ei tullut yllätyksenä.. Hannulla on niin paljon tunteita muita kohtaan. Veera on kyllä aika rakastunut Hannuun, mutta luulen että se käy hänelle vielä kalliiksi.

Marian laulanta Hannulle oli aika järkkyä.. 8DDD
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #63 : 15.10.2009 09:56:08 »
Osaako KaMy kertoo mitä viime jaksos tapahtu, ku en jaksanu kattoo, enkä jaksa kattoo uusintaakaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #64 : 15.10.2009 13:39:48 »
Lainaus
Suomen Unelmien poikamiessivu kirjoitti:
Jutan paluu

Menneisyyden haamu saapui villalle auttamaan Hannua päätöksenteossa.

Pahaa arvaamattomat tytöt oli kutsuttu koolle olohuoneeseen. Kukaan tuskin arvasi, että rappuja alas astelisi, ilmielävänä, viime jakson kaksintaistelutreffeillä pudonnut Jutta.
- Nyt selvitetään, kuka puhuu totta ja kuka ei, Jutta lausui päättäväisesti ja asteli kohti tyttöjä. Hän oli palannut villalle selvittämään, kuka on Hannun luottamuksen arvoinen.
- Tuntui kuin joku aave olisi kävellyt olohuoneeseen. Mä pelästyin todella paljon, se oli epätodellista, päivitteli Katja naama kalpeana.

Jutta otti tehtävänsä totuuden lähettiläänä tosissaan. Tyttö toisensa jälkeen joutui naisen tiukkaan tenttiin, josta ei palturia puhumalla selvinnyt. Haastattelujen kuluessa alkoi käydä yhä selvemmäksi, ketä pidettiin talon epärehellisimpänä. Jutta teki mitä piti ja asetti entisen ystävänsä Katjan epärehellisyydestä treffikieltoon.

Aiemmin viilipyttynä tunnettu Katja otti uutisen raskaasti.
- V***ttaa niin paljon, ettei pysty puhumaan. Itku tuli. Mielestäni en ole täällä talossa mitään käsikähmää aiheuttanut, ja tämä on sitten se, miten siitä palkitaan, hän tilitti katkerasti.

Veera pääsi viimein yksilötreffeille


Veeraa sen sijaan onni potkaisi. Hän pääsi Hannun kanssa yksilötreffeille Afroditen kivelle, joka on tarujen mukaan rakkauden jumalattaren Afroditen synnyinpaikka. Hannu ja Veera istuivat rantahiekalle levitetyllä viltillä ja nauttivat niin salaatista kuin toistensa seurasta.

Unelmien treffit päättyivät pitkään ja lempeään suudelmaan. Kumpikaan ei voinut peitellä onneaan.
- Hannun lähellä on sellainen olo, että se tuntuu koko kropassa, totesi Veera treffien jälkeen silmissään aitoa kiintymystä.

Samaan aikaan villalla tytöt järjestivät tohkeissaan toogabileitä, joihin Hannukin oli kutsuttu. Tytöt sonnustautuivat kauniisiin kankaisiin ja villalle luotiin kreikkalaista tunnelmaa koristein. Kohta Veera saapui treffeiltä ja Hannukin perässä kreikkalaiseksi jumalaksi sonnustautuneena.

Ensin syötiin sika, sitten pelattiin pullonpyöritystä. Iloliemen rohkaisemana tanssittiin vietteleviä tansseja ja nuoltiin kuohuviiniä Hannun vatsalta. Veera käytti Afroditen valttikorttiaan ja katosi Hannun kanssa pihalle rakennettuun lemmenpesään.

Kahdenkeskistä hetkeä ei kuitenkaan kestänyt kauaa, kun Seireeniksi nimetty Maria saapui paikalle, lauloi merkitsevästi "the boy is mine" ja varasti Hannun itselleen. Tästä Veera ei pitänyt, ja ilmapiiri talolla alkoi kiristyä.

Ilta päättyi kamppailuun Hannun huomiosta sekä vanhojen haavojen auki repimiseen. Umaa suretti se, että muut tytöt olivat haukkuneet hänen ulkonäköään. Myös Marian käyttäytyminen synttäritreffien jälkeen palasi puheenaiheeksi. Kyyneleitä vuodatettiin useammassakin osoitteessa.

"Tää oli teurastuspäivä"


Juhlien jälkeen paluuta arkeen kokeiltiin englantilaisen keilauksen merkeissä, jota pääsivät kokeilemaan Uma, Nina, Maria ja Mari. Ensin pamauteltiin palloja seiniin, sitten siirryttiin Hannun sviitille Coral Beach Hotel & Resortille saunomaan. Sviitillä katseltiin auringonlaskua kaikki rinnakkain parvekkeen yksityisaltaasta käsin.

Mari hurmasi Hannun päivän aikana ja nappasi ruusun muiden tyttöjen nenien edestä. Epävarmuudesta kärsineen Uman päivälle se oli katkera päätös.
- Ei nää ollu mitkään treffit, tää oli teurastuspäivä. Henkisesti valmistaudun lähtemään kotiin täältä, hän lausui maansa myyneenä.

Uman ennustus kävikin toteen, kun hän jäi ruususeremoniassa ilman ruusua.
- Mä näin Hannun ja hän katsoi mua sellaisella ilmeellä, että mä vaan tajusin. Mä lähden. Pienet itkut tirautin siinä seremonian päätteeksi, mutta nyt mä olen niin onnellinen, että mä pääsen kotiin, oikeiden ystävien ja perheen luokse, nainen totesi ennen lähtöään.

Piti kopsata tuolta, kun mun ''selostuksestani'' olis tullut jotain niin järkyttävän kamalaa luettavaa  :-[.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #65 : 15.10.2009 17:33:15 »
Olipas se hyvä ja kattava selostus. Kiitos postauksesta Kaitsu.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #66 : 15.10.2009 18:42:00 »
Marian laulanta Hannulle oli aika järkkyä.. 8DDD
No älä muuta sano. :'D Myötähäpeällä ei taas ollu rajaa!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #67 : 21.10.2009 20:57:19 »
Neljä naista on sitten enää jäljellä Mari, Nina, Katja & Veera.

Maria sitten putosi  :) :).. Mun mielestä hän ei ollut aito ja eikä olisi sovinnut lainkaan Hannulle.. Veera taas on mun mielestä liian nuori Hannulle ja enkä usko että hän valitsee häntä lopussa. Luulen että kolmikosta Mari, Katja & Nina löytyy Hannun mielitietty. Ensi viikolla sitten Hannu tapaa naisten perheet.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #68 : 21.10.2009 21:02:24 »
Huh, onneks Maria lähti. Tosin aluksi ajattelin ettei Hannu häntä vielä pudota. Tunteet ei varmaan ollu Hannun puolelta yhtä vahvoja. Ja toisaalta Mariasta ei saanut oikein selvää, oliko hänellä ehkä vähän jotain roolin vetämistä tietyissä tilanteissa? :P



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #69 : 21.10.2009 21:09:02 »
Äh. Taas multa jäi tää kattomatta. No taidan jättää sit kokonaan ja päivittää tilanteen täältä ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #70 : 29.10.2009 03:50:14 »
Hieman yllätti eilen Katjan putoaminen.. Katja ei kyllä antanut itsestään kaikkea Hannulle.. No nyt on sitten kolme naista jäljellä ja olen melko varma että Hannu valitsee joko Marin tai Niinan.. Veeran mahdollisuuksiin en oikein usko..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #71 : 29.10.2009 09:52:15 »
Mua ei yllättäny. Katja oli ollu ajoittain vähän kylmä.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #72 : 29.10.2009 12:27:18 »
Mä en ollut yhtään yllättynyt, että Katja putos. Olisin itsekin pudottanut Katjan.

Noi jäljellä olevat on mun mielestä tasaisen hyvä kolmikko. Uskon, että Hannu valitsee lopulta Ninan. Veerasta tykkää paljon, mutta jotenkin en jaksa uskoa, että noilla on kahdella on niin paljon yhteistä. Veera on kyllä ihan lätkässä Hannuun, nuoruus tulee esiin. Mari on tosi hyvä tyyppi, mutta uskon, että Hannun tunteet on enemmän kaverillisia.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #73 : 29.10.2009 19:31:23 »
Itse oon kans Ninan kannalla. Jotenki heidän kemiansa pelaa hyvin yhteen. Ninan kasvoista näkee miten vahvoja tunteita hän kokee. Veera tosiaan tuntuu olevan vielä aika nuori ja naiivi. Mari on ehkä liian rempsee Hannulle.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Unelmien Poikamies
« Vastaus #74 : 05.11.2009 00:16:30 »
Mä niin tiesin että Mari putoaa  :D.. Nyt sitten toivon että Hannu valitsee Niinan :P :).. Edelleenkään en pysty näkemään Hannua & Veeraa yhdessä en sitten millään.. Veera on liian nuori. Niina sopii mielestäni hyvin Hannun kanssa yhteen ja heillä on sitä kemiaa.. Ensi viikolla tulee sitten naiset kertoo kaiken  ;).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors