Kirjoittaja Aihe: Suomen euroviisukarsinnan finaali 12.2 Turun Caribiassa!  (Luettu 4033 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Finaalissa nähdään seuraavat artistit & bändit:

Marko Maunuksela - Synkän maan tango
Johanna Iivanainen - Luojani mun
Cardiant - Rapture in time
Paradise Oskar - Da da dam
Milana Misic - Sydämeni kaksi maata
Father McKenzien - Good enough
Sami Hintsanen - Täältä maailmaan
Stala & So - Pamela
Saara Aalto - Blessed with love
Eveliina Määttä - Dancing in the dark


Finaalissa ehdottomat suosikkini ovat Saara Aalto, Father McKenzie, Johanna Iivanainen, Eveliina Määttä & Paradise Oskar.. Toivottavasti joku noista voittaisi Suomen karsinnan ja pääsee Düsseldorfiin.

Näiden seuraavien voittoa taas en kestäisi Marko Maunuksela, Sami Hintsanen, Stala & So sekä Cardiant. Jos joku noista sattuu voittamaan niin kahden vuoden Suomen hyvien viisujen putki katkeaa.

Tähän ketjuun ei varmaan sit tuu paljoa viestejä, kun itse menen paikan päälle katsomaan finaalia :D. Toivon silti, että forkkalaiset katsoisi finaalin ja kommentoisi tänne :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Finaalin esiintymisjärjestys on tämän kaltainen..

1. Eveliina Määttä
2. Sami Hintsanen
3. Milana Misic
4. Paradise Oskar
5. Cardiant
6. Johanna Iivanainen
7. Father McKenzie
8. Marko Maunuksela
9. Saara Aalto
10. Stala & So

Just Stala esiintyy viimeisenä .. Saaralla on erittäin hyvä esiintymispaikka :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Eveliinalla ei varmaan kyllä ole mitään mahiksia tuolla esiintymispaikalla.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Tänään se sit valitaan!

Itse tosiaan olen menossa paikan päälle katsomaan ja odotan erittäin hyvää finaalia :). Toivon suosikkieni onnistuvan livessä ja pärjäävän.. Inhokkieni taas saa käydä ihan miten vaan xDD.

Toivottavasti Suomen kansa valitsee hyvin & lähettää parhaimman mahdollisen ehdokkaan Düsseldorfiin..

Tässä on erittäin hyvä blogimerkintä, jonka allekirjoitan täysin!! Katsokaa Suomen karsinnan finaali!

http://blogit.iltalehti.fi/martti-heikkinen/2011/02/10/munamies-vs-maunukselan-marko/

// Tiedoksi vielä, että finaalin voi katsoa myös Yle Areenassa & Satumaassa.

Finaalin juontajina nähdään Jaana Pelkonen ja Tom Nylund ja mukana on vierailevia tähtiä, joista kirkkaimpina loistavat maailmankuulu viulisti Linda Lampenius sekä ruotsalainen Gentlemen-lauluyhtye.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2011 18:34:16 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
hyvä, että voi katsoa areenassakin! Nyt voi katsoa siis kahta asiaa samaan aikaan :D Olishan tää mun pitäny muistaakin.
"Taylor, you'll be fine...""

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
olisin ehkä kuitenkin laittanu aallon mieluummin, kuin oscarin. Se alko oikeesti pidemmän päälle ärsyttää, se dadadam dadadam.....
"Taylor, you'll be fine...""

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Ja Suomea edustamaan Düsseldofriin lähtee....

PARADISE OSKAR !

aaaaaaaa ♥ oi vitsi, aloin vaa kiljuu ku sen nimi mainittii ja oon edellee ihan fiiliksis :'D Olin ihan varma et Saara voittais! Ihan varma! Mut onneks ei, kerranki paras voitti. jejeeejee! Paradise Oskar oli kokoaika mun suosikki :>

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Ihan hyvältä Paratiisi Osku kuulosti, mutta pelkona on nyt se, että kansainvälinen yleisö yhdistää hänet Belgian viime vuotiseen kai toiseksi (?) tulleeseen eleettömään kitaramieheen. Se temppu toimi kerran mutta toimiiko toista kertaa ilman että syytetään idean plagioinnista. Minullekin tuli Belgian esityksestä ensin tunne TYLSÄÄ! kunnes tykästyin siihen. Toivottavasti muiden maiden katsojat jaksavat keskittyä Paradisen esitykseen.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Onneks kolmesta fina-finalistista se Father McKenzie ei päässyt. Se oli niiiiiin köyhän miehen One Republic.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Etsku! Belgian Tom Dice oli viime vuonna kuudes eikä toinen :D.

Oli kyllä aivan mahtava finaali ♥.. Pidin tosi monesta esityksestä :O. Hieman harmittaa, kun Saara jäi toiseksi. Pidin Saaran esityksestä eilen todella paljon ♥.. Saara oli ehdottomasti illan paras! Paradise Oskarin voitto kyllä käy mulle vaikka en oikein usko sen pärjäävän Düsseldorfissa. Paradise Oskarin esitys oli eilen tosi hyvä :). Yllättävän kovatasoinen finaali oli mielestäni. Nautin tosi paljon ja kenties ensi vuonnakin menen katsomaan :).

Eilisen esitykset laitan tähän järjestykseen:

1. Saara Aalto - Blessed With Love
2. Eveliina Määttä - Dancing In The Dark
3. Johanna Iivanainen - Luojani Mun
4. Paradise Oskar - Da Da Dam
5. Marko Maunuksela - Synkän Maan Tango
6. Father McKenzie - Good Enough
7. Cardiant - Rapture In Time
8. Milana Misic - Sydämeni Kaksi Maata
9. Sami Hintsanen - Täältä Maailmaan
10. Stala & So - Pamela.

Eveliinan esitys oli aivan mahtava :). Myös Johannan esitys oli mahtava ♥. Yllätyksekseni pidin Marko Maunukselan esityksestä :o. Markon livelaulu oli erittäin vahvaa. Hieman yllätyin siitä, että Father McKenzie oli mukana superfinaalissa. Heidän esityksensä ei mielestäni nappiin kyllä mennyt. Pidin Cardiantin esityksestä yllättävän paljon :o. Milanan esitys ei oikein vakuuttanut. Eikä Milanan laulukaan ollut kovin vahvaa. Sami veti ihan hyvin, mutta se kappale on edelleen kamalan tylsä ja eikä siitä saa mitään irti. Illan heikoin oli ehdottomasti Stala. En tykännyt yhtään siitä esityksestä ja kappale on jotain ihan hirveätä. Olin tosi iloinen, että Stala ei päässyt superfinaaliin :).

Viisukuppilan fanipalkinto meni sit Paradise Oskarille.. Ihan oikealle meni :). Paradise Oskar sai tosiaan 47 prosenttia äänistä, kun taas Saara Aalto sai 41 prosenttia & Father McKenzie sai 12 prosenttia.

Jaana Pelkonen oli aivan mahtava juontaja <3.. Tom Nylund oli ihan jees. Pidin siitä Lindan & Gentlemanin esityksestä.. Kamala myötähäpeä tuli siitä Selinin & Harlinin esityksestä xDD.

Kerron lisää matkasta sit tuolla päivyrissäni.. Kuvia sain tosi huonosti :/.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2011 00:18:22 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Ihan hyvältä Paratiisi Osku kuulosti, mutta pelkona on nyt se, että kansainvälinen yleisö yhdistää hänet Belgian viime vuotiseen kai toiseksi (?) tulleeseen eleettömään kitaramieheen. Se temppu toimi kerran mutta toimiiko toista kertaa ilman että syytetään idean plagioinnista. Minullekin tuli Belgian esityksestä ensin tunne TYLSÄÄ! kunnes tykästyin siihen. Toivottavasti muiden maiden katsojat jaksavat keskittyä Paradisen esitykseen.

Mietin tätä samaa ;/ + mä en Euroviisujen aikana jaksanu välittää Tom Dicestä, mut jälkeenpäin on tullu monestikki kuunneltuu.
Mut iha jees, että toi Paradise Oskar menee :> Mun vaihtoehdot ois ollu varmaan se tai Saara.

Oli varmaan kivaa olla Kaitsu paikanpäällä ! :)

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Joo oli :)..

Muuten kukaan ei varmaan bongannut mua telkkarista?? Istuin tosiaan aika lähellä lavaa vasemmalla puolella.

Itse nyt katon tätä uusintaa ja luulin ainakin näkeväni itseni tuolla :D.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors