Kirjoittaja Aihe: Diandra Flores lauloi upeasti Whitney Houstonia (Helsinki)  (Luettu 98935 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Kyllä Diandra vei tässä voitin. Tällä Shannonilla oli muutamia tosi häiritseviä virheongelmia ja ääni ei soi niin kauniisti mitä Diandralla. :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Leona Lewis muuten veti kyseisen kappaleen X Factorissa http://www.youtube.com/watch?v=bme1-faevFM

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Toi Shannon murisi koko ajan! Tai yritti murista. Ja murina on sellasta, mitä mä en jaksa kuunnella.
 Diandra vie!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
^^Mut kyllä Leona vie koko potin näistä kolmesta ;D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Ja murina on sellasta, mitä mä en jaksa kuunnella.

Mutta jos Ina tai Tiina päättävät murista 2. finaalissa joidenkin aiempien esitystensä tapaan, sinähän kuuntelet ja hurraat!  >:( >:( >:(



;D )

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Kyllähän American idolista löytyy parempiakin versioita tuosta biisistä kuin tuo tämänvuotinen räpellys, kuten tämä Katharine McPheen esitys muutaman vuoden takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=Z2EVsnzNYk0

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Ja murina on sellasta, mitä mä en jaksa kuunnella.

Mutta jos Ina tai Tiina päättävät murista 2. finaalissa joidenkin aiempien esitystensä tapaan, sinähän kuuntelet ja hurraat!  >:( >:( >:(



;D )

Inan ja Tiinan murinat ei oo onneks noussut vielä tolle tasolle, niin pystyn elämään niiden kanssa. Toistaiseksi.. (;
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


katsoja

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
laitoin tämän myös 1-finaali ketjuun, koska tämä ei varsinaisesti koske Dianraa, vaan tuotantoa. Mutta tuli mieleen sellainen, että kun on katsonut lähetyksiä uudemman kerran, on huomannut, että katsojiin yritetään vaikuttaa psykologisesti. TOP-15 lähetyksessä Diandralle oli ihan omat taustat (muut lauloivat idols-logon pyöriessä takana) tähtisadetta, mahtavaa tähtisadetta. Myös valaistuksella oli vaikutettu. Valo tuli takaa, kuin "enkeli-hahmolle". Nyt ensimmäisessä finaali-lähetyksessä Diandran aloittaessa, koko sali pimeni ja sen jälkeen valonheitin valaisi Diandran ja seurasi häntä laulun ajan. Oliko liika kaiku tätä samaa, sillä ei sitä muilla laulajilla huomannut. Epäonnistunut yritys saada kuulostamaan vielä paremmalta. Minun mielestäni, hän pärjäisi omalla laulutaidollaan. Tuotannon ei tarvitsisi sortua näin halpaan. Toivottavasti ei käänny jossain vaiheessa Diandraa vastaan, sillä syytönhän hän siihen on. Pikkuisen säälittää ne muut, yhtä nuoret kilpailijat, jotka ovat mukana täydellä sydämellä ja jäävät vaille tuota suosimista.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Mistä esityksistä Katsoja puhut, kun ainakin TOP15 ja finaaliesityksissä kaikilla oli omat taustan laulaessa, eikä kellään pyörinyt pelkkää idols-logoa taustalla? Kaikkia tosin en jaksanut tarkistaa, mutta Tiinalla, Inalla, Artulla ja Mirellalla oli omat taustat siinä missä Diandrallakin.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

superitoli

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 127
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Mistä esityksistä Katsoja puhut, kun ainakin TOP15 ja finaaliesityksissä kaikilla oli omat taustan laulaessa, eikä kellään pyörinyt pelkkää idols-logoa taustalla? Kaikkia tosin en jaksanut tarkistaa, mutta Tiinalla, Inalla, Artulla ja Mirellalla oli omat taustat siinä missä Diandrallakin.

Kyllä on ollut aika läpinäkyvää tuo Diandran hehkuttaminen ja jalustalle nostaminen tässä kisassa. Kummiskin saman mediatalom lehtikin hehkuttaa koko ajan Diandraa ja ohjelman omilla sivuillakin on enemmän jutua Diandrasta kuin muista. Ellei kyse ole sitten oikeasti siitä, että Diandra ei saa niin paljoa ääniä äänestyksissä kuin esim. Niina. Ja siitä johdosta halutaa boostata Diandraa, jotta ihmiset häntä äänestäisivät.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
^ No kyllä minä sen myönnän, että Diandra on esillä aivan kuten Annakin aikanaan oli. Mutta en nyt itse muista mitään, että Diandra olisi ainoa kisaaja, jolla ois omat taustansa ollut lauluissa, eli siinä mielessä ollaan menty metsään :P

Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

superitoli

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 127
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
^ No kyllä minä sen myönnän, että Diandra on esillä aivan kuten Annakin aikanaan oli. Mutta en nyt itse muista mitään, että Diandra olisi ainoa kisaaja, jolla ois omat taustansa ollut lauluissa, eli siinä mielessä ollaan menty metsään :P



Se takaapäin tuleva spotti on kyllä aika tehomas keino erottaa joku porukasta, jos sellaista ei muille laiteta. Kuhan vaan älyäis pysyä siinä koko esityksen ajan.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
No se riippuu niin biisistä, mihin se sopii :) jos Diandralla on vastaava huomenna, niin näyttäis aika naurettavalta :D voimaballadeissa aika tavallinen tehokeino.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

superitoli

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 127
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
No se riippuu niin biisistä, mihin se sopii :) jos Diandralla on vastaava huomenna, niin näyttäis aika naurettavalta :D voimaballadeissa aika tavallinen tehokeino.

Totta. Mutta jos yhdelle kilpailijalle käytetään tekniikkaa tehokeinona, että esitys saataisiin näyttävämmäksi niin eikös se ole muita kohtaan väärin? Tarkoitan nyt sitä että esim. Niinan kasvova ei näytetty kuin kappaleen loppupuolella ja hänet oli ohjattu laulamaan aivan lavan toiseen reunaan. Muilla kilpailijoilla lukuunottamatta Diandraa minun korvaan löytyi paljonkin huomauttamista miltä kappaleiden miksaus kullosti.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Diandrasta en ole aiemmin tainnut sanoa seuraavia plussia:

- Diandran äänenväri on tavattoman miellyttävä ja jotenkin "ystävällinen" myös diivalauluissa. Tulee hyvä mieli ihan vain kuuntelemalla Diandran ääntä.

- Diandra on valtavan sympaattinen ja mukavalla tavalla vaatimaton persoona. Jotenkin kaikki hänen haastattelupätkänsä tuottavat hyvän mielen.



Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Diandran Only girl in the world YouTubessa:

http://www.youtube.com/watch?v=f30IqlvlFvo


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
^Etsku on ollut nopea! :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Diandra-videoiden suhteen on kauhea kilpavarustelu, kun jotkut lurjukset laittavat myös YouTubeen Diandra-videoita.  >:(

 :D

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Diandran Only girl in the world YouTubessa:

http://www.youtube.com/watch?v=f30IqlvlFvo
Miksi tuo ei muuten näy laajakuvamuodossa vaan litistettynä? Vai onko vanhanmallinen telkkari vain säädetty siten että laajakuvalähetys vedetään koko ruudun kokoiseksi?


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Hups!

En ole tainnu ajatella asiaa tarpeeksi. Pakkaan nimittäin tiedostoja aika rajusti ennen niiden siirtämistä YouTubeen, koska muuten siihen menee ikuisuus. Olen sitten valinnut melkein summamutikassa kuvakoon. Ei varmaan ole ollut paras valinta.  ;D


ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Pitää muuten sanoa, että tää tokan finaalin esitys oli mun mielestä loppujen lopuksi Diandran tähän mennessä paras esitys. Ekat lalalaat meni penkin alle, mutta sen jälkeen loppu oli laulullisesti timanttia ja Diandran ääni sopi ihan kybällä tuohon Rihannan biisiin. Edellisen viikon I have nothing -esityksessä oli paikoitellen lauluäänessä tietynlaista teinityttömäistä narinaa joka mua hiukan häiritsi. Lisäksi esiintyminen vauhdikkaassa biisissä näytti hyvin luontevalta ja näki, että Diandra rakastaa esiintymistä. Kuka tahansa osaa seistä paikallaan tyylikkäästi ja laulaa balladia (jos lauluääni on kunnossa), mutta vauhtibiisit on toinen juttu.

Yhtään ei haitannut myöskään se, että stailaus oli parasta tähän mennessä.  ;D

superitoli

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 127
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Pitää muuten sanoa, että tää tokan finaalin esitys oli mun mielestä loppujen lopuksi Diandran tähän mennessä paras esitys. Ekat lalalaat meni penkin alle, mutta sen jälkeen loppu oli laulullisesti timanttia ja Diandran ääni sopi ihan kybällä tuohon Rihannan biisiin. Edellisen viikon I have nothing -esityksessä oli paikoitellen lauluäänessä tietynlaista teinityttömäistä narinaa joka mua hiukan häiritsi. Lisäksi esiintyminen vauhdikkaassa biisissä näytti hyvin luontevalta ja näki, että Diandra rakastaa esiintymistä. Kuka tahansa osaa seistä paikallaan tyylikkäästi ja laulaa balladia (jos lauluääni on kunnossa), mutta vauhtibiisit on toinen juttu.

Yhtään ei haitannut myöskään se, että stailaus oli parasta tähän mennessä.  ;D


Mutta eikös tuomaredenkin pitäisi arvostella esitystä kokonaisuutena eikä vaan lopun huutokohtien perusteella. Alussa Diandralla oli todella suuria vaikeuksia päästä kappaleeseen mukaan. Loppu osa esittyksestä meni ihan kivasti lukuunottamatta sitä ihmeellistä pyörimistä joka aiheutti taas aika suuriakin ongelmia vireeseen ja laulun rytmiin.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Mutta eikös tuomaredenkin pitäisi arvostella esitystä kokonaisuutena eikä vaan lopun huutokohtien perusteella. Alussa Diandralla oli todella suuria vaikeuksia päästä kappaleeseen mukaan. Loppu osa esittyksestä meni ihan kivasti lukuunottamatta sitä ihmeellistä pyörimistä joka aiheutti taas aika suuriakin ongelmia vireeseen ja laulun rytmiin.
Ei mun mielestä voi puhua vain "lopun huutokohtien" onnistumisesta, jos 1:45 kestävästä esityksestä menee ekat 12 sekuntia pieleen (otin juuri aikaa). Kieltämättä pyörähdysten aikainen pitkä nuotti kuulosti hiukan epävireiseltä, tosin sitä ei voi tietää että johtuiko pyörähtelystä vai olisiko muutenkin mennyt noin. Esityksen yleisfiiliksen kannalta lienee parempi että ongelmia on alussa kuin että niitä olisi lopussa. American idolissahan välillä kuulee näitä myötähäpeää aiheuttavia loppukiekaisuja.   :P

Tuomarit eivät vireongelmia kommentoineet, tosin eivät kyllä muidenkaan kohdalla. Olen kyllä miettinyt aiempinakin Idols-kausina, että peittääkö iso äänentoisto mahdollisesti virheitä, eli paikkaako määrä laatua, kun kritiikki vähenee finaalissa.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2012 11:58:19 kirjoittanut ville »

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Tuomarit eivät vireongelmia kommentoineet, tosin eivät kyllä muidenkaan kohdalla. Olen kyllä miettinyt aiempinakin Idols-kausina, että peittääkö iso äänentoisto mahdollisesti virheitä, eli paikkaako määrä laatua, kun kritiikki vähenee finaalissa.
Paikan päällä ääni kuulostaa paremmalta kuin telkkarissa, ja vire kuulostaa hyvältä monesti silloinkin, kun telkkarissa huomio kiinnittyy epävireisyyteen.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

superitoli

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 127
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Tuomarit eivät vireongelmia kommentoineet, tosin eivät kyllä muidenkaan kohdalla. Olen kyllä miettinyt aiempinakin Idols-kausina, että peittääkö iso äänentoisto mahdollisesti virheitä, eli paikkaako määrä laatua, kun kritiikki vähenee finaalissa.
Paikan päällä ääni kuulostaa paremmalta kuin telkkarissa, ja vire kuulostaa hyvältä monesti silloinkin, kun telkkarissa huomio kiinnittyy epävireisyyteen.

Joskus muistan nähneeni, että tuomarelle oli laiteetuna omat monitorikaiuttimet, jotta kuulisivat nimenomaan vire ongelmat paremmin. Epävireyden kyllä kuulee livenäkin jos asiaan vaan keskittyy tai tietää mitä kuuntelee.