Kirjoittaja Aihe: Peten ja Koopin levyt  (Luettu 5125 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Peten ja Koopin levyt
« : 20.03.2009 12:04:11 »
Näköjään sekä Peteltä että Koopilta on jo ehtinyt ilmestyä levy. Onko kukaan kuunnellut, että minkälaisia ne ovat?

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #1 : 20.03.2009 13:12:46 »
Mulla on Koopin. Kuulostaa kyllä hyvältä ja suosikki on tällä hetkellä se Koopin ja Annan duetto Love is cool.
Mutta eikös näistä olis ollu mukavempi tehdä aiheet erikseen, mun mielipiteeni siis tämä 8)
"Taylor, you'll be fine...""

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #2 : 20.03.2009 13:29:56 »
Siitä vaan, joku saa tehdä erilliset fan club -aiheet kummallekin  8)
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #3 : 20.03.2009 13:35:38 »
Mä oon harkinnut tuota Koopin levyn ostamista, mutta mun levynostotahdilla oon saanut sen hankituksi vuonna 202x
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kiiamo

  • Bumbulanssin kuljettaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 5264
  • Karma: +8/-6
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #4 : 20.03.2009 14:19:19 »
En oo kummankaan levyä hankkinut, mutta mua häiritsee todella paljon tossa Peten Girl in a uniform biisissä se, kuinka paljon se muistuttaa Disco Ensembleä...

Mun kuuleman mukaan DE ois kyseisen biisin Petelle tehnyt (en tiedä, oon vaan kuullut jostain), joten ei oisi mikään ihme, mutta...kuitenkin. : D

Mutta mitä oon pari biisiä tästä Peten levyltä kuullu, niin ihan mukavalta kuulostaa, mutta en kuitenkaan taida levyä ostaa. : )
I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life.

kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #5 : 23.03.2009 21:46:29 »
mun pitäs edelleenki ostaa peten levy, mut taidan oottaa et se alentuis hiemann. 8--D en oo ees kuullu viel sitä sen singlee. eh.

Wild nothing.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #6 : 23.03.2009 21:54:19 »
En ole ostanut, mutta Koopin levy kiinnostaa jonkun verran ehkä ostan sen ehkä. Koopin singlestä tykkään paljon enemmän kuin Peten.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #7 : 23.03.2009 21:58:51 »
En aio ostaa kumpaakaan. Koopin eka sinkku oli ainakin niin kauhee (samaten Peten) ettei niiden perusteella tee mieli ees ostaa niitä..

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #8 : 23.03.2009 22:05:47 »
En aio ostaa kumpaakaan. Koopin eka sinkku oli ainakin niin kauhee (samaten Peten) ettei niiden perusteella tee mieli ees ostaa niitä..

Mä oon hyvin kuunnellut mitään musiikkia/radiota, koska en oo kuullut viä kumpaakaan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #9 : 24.03.2009 03:19:49 »
Koopin levy on kokonaisuutena sellaista rauhallista ja leppoisaa musaa, josta en kyllä itse oikein tykkään. Sopii kyllä hyvin Koopin tyyliin. Ihan ok, mutta biisit ei vaan iske. Peten levy iski heti jo ekalla kerralla. Monta hyvää biisiä, joissa kunnon meno. Levystä tulee fiilis, että tätä on pakko mennä kuulemaan livenäkin.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #10 : 24.03.2009 09:42:08 »
Koopin levyä en ainakaa todennäkösesti oo ostamassa. :) Ei kauheesti iske. :)

Peten levyn taas aattelin hankkia tässä viikonloppuna ko kaupunkiin meen. Mitä oon kuunnellu niitä biisejä nii aws ihan sairaan hyvän kuulosii melkei kaikki. :)
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #11 : 24.03.2009 20:58:50 »
Latasin Peten levyn YouTubesta eilen koneelle, tälläkin hetkellä kuuntelen! Ensimmäisen kuuntelun perusteella kuulostaa todella hyvältä. Ihan Peten tyylisiä biisejä. : ) Tässähän on myös se Sonera-mainoksesta tuttu biisi mutta kuulostaa ainakin vähän eri versiolta.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #12 : 24.03.2009 22:48:30 »
MIulla on nuo melommat, ja Peten levy kolahti heti ensikuulemalta. Koopin levy sen sijaan aukeaa vähän hitaammin ja vaatii hieman erilaisen mielentilan kuunteluun. Koop kulosti livenä paremmalta kuin levyllä (joka ihan hyvä oli sekin); saapa nähdä, kuinka on Peten laita.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #13 : 24.03.2009 23:00:14 »
Peten levyltä kuuntelin tossa muutamia biisejä ja täytyy todeta, että se Endless love song on paljon  parepi Soneran mainoksessa kun siinä lauletaan suoraa eikä tehdä sellasia outoja äänen "puristuksia" tms. Muutkin kappaleet oli laulettu sillein oudosti ettei niitä jaksanut oikein kuunnella..
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Re: Peten ja Koopin levyt
« Vastaus #14 : 25.03.2009 14:31:27 »
Oikeastaan ihan kiva tällanen yhteisvertailuketju. Koopin levy... no, odotukset oli megalomaaniset ja silti ylittyvät :). Kertakaikkiaan hyvän mielen musaa - hyvällä tavalla helppoa, tekstitkin ymmärrettäviä ja kauniita. Peten levy on edelleen jäänyt yhteen kuunteluun ja muutamaa kivaa biisiä lukuun ottamatta yleisfiilis jäi negatiivisen puolelle. Levy on varmasti hyvä - vika kuulijassa. Tuli sellanen "en ymmärrä, olen liian vanha tähän" fiilis (niinkun olenkin, Idols-asteikolla vanha kun taivas, mut silti... ;) ). Täytyy yrittää kuunnella lisää, jos vaikka alkais aukeamaan paremmin (sitten joskus kun Koopin levyn kuuntelulta maltan ;) ).