Kirjoittaja Aihe: 7. finaali  (Luettu 24349 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: 7. finaali
« Vastaus #125 : 11.05.2010 22:43:06 »
Myönnän, että tunsin lievää suurempaa myötähäpeää Eliaksen makeilevan yleisönkosiskelun ja lässynlässynmärakastankaikkiajapelastanmaailmandiibadaabailun takia, mutta en silti ole varma olisiko Leena sittenkään ansainnut finaalipaikkaa. Tämä oli mulle ainakin eka kerta kun Leenan esitys (T Amos) toimi. Ihmettelen myös tuomarien hyökkäystä sekä ohjelmassa ja mediassa Eliasta vastaan. Mitäs jos Elias on oikeastikin tuollainen maailmojasyleilevä höppänä, eikä ollenkaan laskelmoiva populisti? :D


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: 7. finaali
« Vastaus #126 : 12.05.2010 00:13:20 »
Ihmettelen myös tuomarien hyökkäystä sekä ohjelmassa ja mediassa Eliasta vastaan. Mitäs jos Elias on oikeastikin tuollainen maailmojasyleilevä höppänä, eikä ollenkaan laskelmoiva populisti? :D

Selasin eiliset iltapäivälehdet eli just nuo hyökkäykset ja rupesi hieman hävettämään. Mihin Elias tarvii ilkeitä tuomareita kun on näin inhottavia "faneja" kuin minä (julkisesti valittamassa imelistä inserteistä)? Oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että Elias on - ei sentään höppänä, mutta maailmojasyleilevä kuitenkin. Siis aidosti. En ole missään vaiheessa epäillyt, että hän esittäisi mitään mitä ei ole tai kosiskelisi yleisöä noilla lähimmäisenrakkauspuheillaan. Vaikken ihmistä tunnekaan, niin uskon, että hän oikeasti edustaa noita arvoja, mistä puhuu (ja tähän vois taas joku minulaiseni kyynikko todeta, että hyvin on uponnut se kosiskelu kun aidoksi uskotaan ;) ).

Epäilen, että lähetyssaarnaajan pojalle on vaan jäänyt lähimmäisenrakkauden julistusvaihde päälle, eikä hän älyä tuoda esiin muita puolia itsestään. Tekis mieli vähän ravistella, ihan hellästi vaan, jos vaikka sieltä arvojen takaa löytys vähän ihmistäkin ;). Pikkasen "vaarallista Eliasta" tai edes jotain särmää ei olis pahitteeksi, kun kerran "vaarallinen Samuli" jo nähtiin ;)

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: 7. finaali
« Vastaus #127 : 12.05.2010 19:34:09 »
Selasin eiliset iltapäivälehdet eli just nuo hyökkäykset ja rupesi hieman hävettämään. Mihin Elias tarvii ilkeitä tuomareita kun on näin inhottavia "faneja" kuin minä (julkisesti valittamassa imelistä inserteistä)? Oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että Elias on - ei sentään höppänä, mutta maailmojasyleilevä kuitenkin. Siis aidosti. En ole missään vaiheessa epäillyt, että hän esittäisi mitään mitä ei ole tai kosiskelisi yleisöä noilla lähimmäisenrakkauspuheillaan. Vaikken ihmistä tunnekaan, niin uskon, että hän oikeasti edustaa noita arvoja, mistä puhuu (ja tähän vois taas joku minulaiseni kyynikko todeta, että hyvin on uponnut se kosiskelu kun aidoksi uskotaan ;) ).

Eliaksen ryöpyttäminen kauniista sanoistaan sai myös miettimään, onko maailmassa jotain vialla, kun rupeamme heti epäilemään jonkun hyväntahtoisen hipin tarkoitusperiä. Emme voi uskoa, että joku oikeasti haluasi maailmasta paremman paikan? No, ehkä liika hempeily ei vaan sovi näihin ilkeilyformaatteihin..


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: 7. finaali
« Vastaus #128 : 12.05.2010 22:02:31 »
Niin, musta on alkanut tuntua, että pitäisi katsoa uudestaan mitä se oikein on sanonut, koska ei Eliaksen sanomiset minua ole kauheasti häirinneet. Enemmänkin olen ollut samaa mieltä. :-[ Toisaalta usein höpöttelen ja puuhailen niiden inserttien aikana omiani ja keskityn enemmän vain niihin laulusuorituksiin.

Toivon kuitenkin, ettei itse musiikkiesityksiin tungeta liikaa imelyyttä. Se kyllä voi häiritä. En pitänyt siitä lapsikuorosta ja yleisön halailemisesta, varsinkaan noin peräkkäin. Se oli liikaa. Ei minusta ne edellisen kerran esitykset olleet niin siirappisia, mutta tietysti tästäkin on eriäviä mielipiteitä. :)

Kuulosti kyllä aika hurjilta ne Lindan mielipiteet, että Elias tekisi tuota ihan laskelmoidusti. En nyt ihan heti uskoisi. Epäilen, että uskonto- ja USA-taustat näkyvät tuossa. Se, että tuomari puhuu tuollaista, on tavallaan yleisön halveksimista, kun väitetään että ne (eli ME) ollaan helposti manipuloitavissa. Ei kiva.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: 7. finaali
« Vastaus #129 : 13.05.2010 18:04:15 »
Eliaksen ryöpyttäminen kauniista sanoistaan sai myös miettimään, onko maailmassa jotain vialla, kun rupeamme heti epäilemään jonkun hyväntahtoisen hipin tarkoitusperiä. Emme voi uskoa, että joku oikeasti haluasi maailmasta paremman paikan? No, ehkä liika hempeily ei vaan sovi näihin ilkeilyformaatteihin..

Aika pysäyttävä kommentti, mitä olen tässä pitkin päivää päässäni pyöritellyt. Mikä siinä tosiaan onkin, että kykykisassa saa olla pelle, tai saa heitellä ajattelemattomia, hieman ilkeitäkin läppiä, ja silti se on vaan persoonallista ja hurmaavaa (Idols-historian pelle sekä ilkimys OLI kyllä molemmat aika hurmaavia voittajia, ei voi mitään ;) ). Mut jos olet lempeäsydäminen idealisti ja puhut kauniita lähimmäisenrakkaudesta, niin se on ällöä/epäaitoa/kosiskelua/whatever...

Päädyin siihen, että kyyniset kommentit Eliaksen puheista ja arvoista saa ainakin mun osalta luvan riittää (tai no, kevyttä, hyväntahtoista läppää en ehkä täysin pysty välttämään ;) ). Kannustan häntä koko sydämestäni finaalissa (ei Samulia vastaan mutta Eliaksen puolella - Eliaksen "rakastakaa kaikki toisianne"-tyyliin ;) ). Se väli-inserttien tökkiminen ehkä nimenomaan kertoi siitä, että meikäläinenkin tarttis hitusen Eliasta elämäänsä ;) (toivon kuitenkin edelleen, että Elias oppii viemään sanomaansa eteenpäin hieman piilotetummin, tai muuten tämä kyyninen kansa kyllä murjoo hänet...)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 7. finaali
« Vastaus #130 : 13.05.2010 18:57:40 »
Eihän siinä mitään pahaa sinänsä olekaan, mut musta niiden arvojen paasaaminen finaalista toiseen joka ikisessa insertissä alkoi maistua puulta. Ja ne vielä yhdistettynä pariin imelään esiintymiseen (=lapsikuoro ja yleisön halailu)...liikaa kerralla. :p



~It feels good. Is that reason enough for you.~