Kirjoittaja Aihe: TOP-5 60-luvun soundeja & brittiläistä pop-musiikkia  (Luettu 2194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Pitää sanoa, että omaan makuuni tytöt veivät poikia tällä kertaa ihan mennen tullen!!!

Hollie oli aivan törkeän hyvä molemmissa vedoissaan! Hänen tulkintansan Bleeding Lovesta oli niin upea <3 <3. Alkuun hieman pelkäsin, että kuinka Hollien käy Leonan biisin kanssa, mutta hyvin se lopulta sujui. Skylar oli tuttuun tapaansa mahtavan hyvä. Varsinkin hänen jälkimmäinen vetonsa oli aivan mahtava. Ei ensimmäisessäkään valittamista ollut. Jessica oli myös varsin hyvin. Hänen jälkimmäinen vetonsa oli ihan huikea! <3

Joshua lauloi hyvin, mutta hän ei vaan saanut mua nyt iskemään kummassakaan esityksessä & lisäksi kappalevalinnatkaan eivät nyt menneet nappiin. Phillipin molemmat esitykset oli aivan karseat & lisäksi tuomarien hehkutukset häntä kohtaan vaan jatkuu viikosta toiseen.... HUOH. Phillip saisi nyt niin pudota, mutta kuitenkin joku tytöistä putoaa :/.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2012 20:32:21 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Niin väärä putosi!! Skylar :( :(.. Hollie pelastui taas kerran & hän oli putoamisvaarassa ties kuinka monennen kerran nyt peräkkäin. Mielestäni väärät tyypit oli edes putoamisvaarassa.. Mä en vaan voi käsittää tota Phillipin suosiota, kun hän ei ole vielä kertaakaan ollut putoamisvaarassa. Tässä saa nyt oikeasti pelätä, että Phillip voittaa koko kauden :/.

Uskon, että Skylarilla tulee olemaan hyvä tulevaisuus musiikin parissa :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Tässä saa nyt oikeasti pelätä, että Phillip voittaa koko kauden :/.
Mulla kans vähän sellainen fiilis. Menisi perinteisen kaavan mukaan, mikä olisi kovin sääli. Pinkit puhelimet pelaa taas, kuten myös perusamerikkalaisuus.

Mun suosikkeja on oikeastaan Joshua ja Jessica.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Pahus kun en ole vielä ehtinyt katsoa esityksiäkään mutta nyt katselin pudotusjakson.

Enpä olisi arvannut, että Skylar putoaa. Iso harmi koska Phillip sen kun jatkaa. Phillip tekee ihan samaa kerrasta toiseen. Mutta jos oli pakko luopua Holliesta tai Skylarista niin ehkä sitten Skylarista, koska kantrahtava nainen on ehkä kuitenkin vähemmän yllätyksellistä American Idolissa. Hollie tuo enemmän jotain uutta. Mutta harmi kyllä. Olipa Skylarin putoaminen Holliellekin kova pala.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
No just kun ennustin, että Skylar voi voittaa koko kisan, niin sitten hän putoaa. Tyypillistä. ;D

Kyllä olen nyt alkanut koko ajan lämpiämään enemmän Joshuaan, on se niin taitava. Tytöt olivat kaikki hyvä, Holliekin (se Bleeding Love oli mieleeni). Ja vaikka pidän kovasti Phillipistä oli hän tässä kyllä minustakin huonoin. Pidän siitä alkuperäisestä Time of the Season -laulusta ja tuo versio oli minusta aika kamala ja ponneton. Korkeimpiin ääniin meneminen kuulosti myös vaivalloiselta. Puheista päätellen pojalla on myös jatkuvia terveyshuolia, toivottavasti ei kuitenkaan hirveän vakavia. Parhaimmillaan Phillippiä kuunnellessa tuntuu siltä kuin koko maailma muuttuisi musiikiksi, jossa voi elellä.  8)