Kirjoittaja Aihe: Gary Revel JR:n esityksen lumo ei kantautunut pitkälle- Jakso 1, 4.1.  (Luettu 4936 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Gary Revel JR (39) pääsi Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon ja valitsi Miken valmentajakseen. Toisin kuin tuomarit, en ollut kuitenkaan vakuuttunut hänen laulutaidoistaan. Ei voi kuin ihmetellä, mitä tuomarit hänessä kuulivat. Itse olisin suosiolla pudottanut.

« Viimeksi muokattu: 21.10.2017 18:52:11 kirjoittanut Etsku-Etana »

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Minun mielestäni hänen esityksensä oli huikea. Tuollaista eläytymistä harvoin näkee. Lähinnä mietin vain, että onko hän yhden hitin ihme, vai löytyykö samanlaista intensiteettiä muihinkin biiseihin.

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Siis kuka voi dissata Garyä!! >:--D
Meni mun suosikiks tai ainaki yhdeksi niistä ihan kerta heitolla! Lähes poikkeuksetta yleensä inhoan kaikkia Queen covereita (suuuuurena Freddie Mercury -fanina tietenkin) mut tälle sytyin! :---O Ihan älytön äijä!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Me oltiin äitin kaa ihan intsinä. Eka pelättiin, et mitähän tosta tulee, kun sillä oli tosiaan Queenin kipale, mut se eläyty siihen täysillä ja oli vaan niin magee! Tykästyin myös ääneen! Oli niin mieleenpainuva tyyppi.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Googlettelin kyseisen tyypin, ni on näemmä osallistunu joskus Suomen Euroviisu karsinoihi?

http://www.youtube.com/watch?v=aGgVmpaFLTk

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
^Mä muistelinkin, että oli jostain tuttu.

Mutta tosiaan mielestäni oli hyvä tämä, tosin tykkäsin Railiosta enemmän.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Mäkin muistelin nähneeni kasvot joskus jossain! No ilmankos!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Tykkäsin tosi paljon Garysta, hän oli niin innostuneen ja vilpittömän oloinen, eläytyi täysillä ja lauloi hyvin. Jotenkin hänestä tuli Jari Sillanpää hyvällä tavalla mieleen.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Gary oli tosi hyvä! Hänen äänensä sävy on sellainen, jota ei juuri koskaan kuule suomalaisilta mieslaulajilta. Ei raspia eikä raakuutta vaan ns. popääni. Ihan voittajasuosikkeja kisassa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Epäilen Garynkin valinnan kaksintaistelusta olleen jo ennakkoon päätetty. Ainakin minun mielestäni Tea veti selvästi paremmin. Garyn laulu muistutti lähinnä karaokea.

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Epäilen Garynkin valinnan kaksintaistelusta olleen jo ennakkoon päätetty. Ainakin minun mielestäni Tea veti selvästi paremmin. Garyn laulu muistutti lähinnä karaokea.


Anteeksi nyt vaan, mutta vähän alkaa huvittaa tuo salaliittoteorioiden epäily aina kun ollaan eri mieltä tuomarien kanssa. Saa sitä olla toki eri mieltä, mutta ei sen toisen näkökulman ja päätöksen takana tarvitse mafiaa olla...

Gary oli todella hyvä. Oli Teakin. En olisi itse osannut valita, mutta onneksi ei tarvitsekaan...

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Epäilen Garynkin valinnan kaksintaistelusta olleen jo ennakkoon päätetty. Ainakin minun mielestäni Tea veti selvästi paremmin. Garyn laulu muistutti lähinnä karaokea.


Anteeksi nyt vaan, mutta vähän alkaa huvittaa tuo salaliittoteorioiden epäily aina kun ollaan eri mieltä tuomarien kanssa. Saa sitä olla toki eri mieltä, mutta ei sen toisen näkökulman ja päätöksen takana tarvitse mafiaa olla...

Niin, Ikennan osalta tuli jo selväksi, että valinta oli tehty jo ennen kaksintaistelua. Tilanne taitaa olla sama useimmissa tapauksissa.


TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Epäilen Garynkin valinnan kaksintaistelusta olleen jo ennakkoon päätetty. Ainakin minun mielestäni Tea veti selvästi paremmin. Garyn laulu muistutti lähinnä karaokea.


Anteeksi nyt vaan, mutta vähän alkaa huvittaa tuo salaliittoteorioiden epäily aina kun ollaan eri mieltä tuomarien kanssa. Saa sitä olla toki eri mieltä, mutta ei sen toisen näkökulman ja päätöksen takana tarvitse mafiaa olla...

Niin, Ikennan osalta tuli jo selväksi, että valinta oli tehty jo ennen kaksintaistelua. Tilanne taitaa olla sama useimmissa tapauksissa.


Millä lailla se tuli selväksi?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Epäilen Garynkin valinnan kaksintaistelusta olleen jo ennakkoon päätetty. Ainakin minun mielestäni Tea veti selvästi paremmin. Garyn laulu muistutti lähinnä karaokea.


Anteeksi nyt vaan, mutta vähän alkaa huvittaa tuo salaliittoteorioiden epäily aina kun ollaan eri mieltä tuomarien kanssa. Saa sitä olla toki eri mieltä, mutta ei sen toisen näkökulman ja päätöksen takana tarvitse mafiaa olla...

Niin, Ikennan osalta tuli jo selväksi, että valinta oli tehty jo ennen kaksintaistelua. Tilanne taitaa olla sama useimmissa tapauksissa.


Millä lailla se tuli selväksi?

Tutustu jälleen Ikenna-aiheeseen ja ole valmis keskustelemaan ilmi tulleiden faktojen varassa. Siitä selviää että Ikenna haluttiin jatkoon tapahtui Kaksintaisteluissa sitten mitä tahansa.




Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
No mulla jotenkin oli jo ennakkoon sellainen fiilis, että Tealla olis huonot mahdollisuudet päästä jatkoon, riippumatta siitä, kuinka hyvin hän vetää. Mun mielestä tuntu ihan selvältä, että liki laulutaidoton Gary oli jo valittu jatkoon ennen koitosta. Tapaus Ikenna toi oikeastaan lisävahvistusta epäilylleni.