Kirjoittaja Aihe: Idols LIVE 4, ryhmä Lande 7.11.  (Luettu 15223 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Guzaak

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 62
  • Karma: +6/-2
    • Profiili
Vs: Idols LIVE 4, ryhmä Lande 7.11.
« Vastaus #50 : 09.11.2013 14:41:08 »
Kilpailijoiden ja samalla esitysten määrä vähenee, mutta lähetysaika pysyy samana. Tuota puutetta paikataan väkinäisillä täytteillä. Tällä viikolla mm. keskusteltiin Laurin parransängestä. >:( Ensi viikolla luultavasti vieläkin enemmän täysin yhdentekevää höpötystä! :(

Tämä ärsyttää minuakin kovasti. Vaikka kilpailijoita tippuu ja ohjelma-aika pysyy samana, siltikään emme näe pidempiä esityksiä vaan edelleen lyhennettyjä. Muistelisin, että Diandran aikaan jopa FINAALISSA, jossa on vain KAKSI laulajaa laulettiin erittäin lyhennettyjä versioita kappaleista! Kyllä silloin kun kisa kovenee pitäisi päästä laulamaan kappaleet ihan kokonaisuudessaan. Vuoden 2007 Idolsissa Anna ja Ari lauloivat muistaakseni kolme kappaletta (vai kaksi, en ole varma) ja todellakin ihan kokonaisuudessaan.
Ari jopa vetäisi Still loving youn, joka on lähes kuuden ja puolen minuutin kappale. Diandra ja Susanna lauloivat korkeintaan kahden ja puolen minuutin kappaleita (eli pätkäistyjä biisejä)  Toivon todellakin, että tänä vuonna ei näin toimittaisi, vaan edes finaaleissa saisimme keskittyä kokonaisiin kuunneltaviin. Silloin ehtii päästä kappaleeseen ja tunnelmaankin paremmin sisälle, kun ei ole kiire. Myös esitettävä kappale kärsii lyhentelyistä. Ikävä kyllä epäilen tätä. Laittavat kisaajat mielummin laulamaan viisi minuutin mittaista kappaletta  ::)

Minä luulen, että Erika ärsyttää ihmisiä, koska hän vaikuttaa olevan niin vahva persoona.

Minä taas olen ajatellut, että Erikasta ei ehkä siksi pidetä niin kovasti, koska hänessä ei ole mitään erityisen persoonallisuutta, joka jäisi mieleen ja tekisi hänestä juuri Idols Erikan. Hän ei erityisemmin ärsytä ketään, mutta ei kukaan erityisemmin fanitakaan. Näin minä olen asian nähnyt. Lainaamani kohta sopisi omasta mielestäni enemmänkin Mitraan. Ärsytyshän ei ole tällaisessa aina pelkästään negatiivinen asia.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2013 14:44:31 kirjoittanut Guzaak »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols LIVE 4, ryhmä Lande 7.11.
« Vastaus #51 : 09.11.2013 15:18:13 »
^Jos mua tarkoitat, niin voin omalta osaltani sanoa, ettei Mitra ärsytä lainkaan. Enemmänkin ärsyttää se, kuinka tuomarit syövät hänen kädestään. Mä itse asiassa toivon koko ajan, että joku rupeis ärsyttään ihan sikana. Alma kaikkein lähimpänä sitä.

Syyslintu

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 12
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Idols LIVE 4, ryhmä Lande 7.11.
« Vastaus #52 : 09.11.2013 18:28:07 »
Lainaus
(mutta pitää muistaa ja korostaa nyt, että emme tiedä millainen Erika oikeassa elämässä on,

Minä tiedän, ja voin vakuuttaa että on oikeasti etäinen, viileä ja itsetietoinen ihminen. Minun mielestäni.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Idols LIVE 4, ryhmä Lande 7.11.
« Vastaus #53 : 10.11.2013 11:31:11 »
Just kun viimeeksi valitin biisivalinnoista, niin tällä kertaa jaksossa oli useita lauluja, joita kuuntelisin/kuuntelen oikein mielelläni, ja vain pari biisiä, jotka ovat minusta huonoja. Ihanan onnistuneet biiisivalinnat siis useimmilla.

Erika tippui ansaitusti - heikkotasoisin esitys, laulu lähinnä matkimista, huono lausuminen tosiaankin.

Sara oli illan toisiksi paras. Kaunis, kuulas ääni ja biisi, joka teki oikeutta hänen äänelleen. Kaunis esitys.

Joseph osasi esiintyä, mutta laulullisesti kyllä aika pahoja puutteita. Tästä huolimatta hänellä luulisi olevan keikoilla kysyntää ihan tuon lavan haltuunoton takia jo.

Niko oli köyhän miehen kopio Adam Lambertista. Esityksenä ja laulullisesti ihan ok, muttei säväyttänyt millään tavalla.

Mitra oli aivan loistava! Ihana ääni, ja hän onnistui ottamaan kuluneen biisin omiin nimiinsä. Ehdottomasti illan paras.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Guzaak

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 62
  • Karma: +6/-2
    • Profiili
Vs: Idols LIVE 4, ryhmä Lande 7.11.
« Vastaus #54 : 10.11.2013 14:56:23 »
^Jos mua tarkoitat, niin voin omalta osaltani sanoa, ettei Mitra ärsytä lainkaan. Enemmänkin ärsyttää se, kuinka tuomarit syövät hänen kädestään. Mä itse asiassa toivon koko ajan, että joku rupeis ärsyttään ihan sikana. Alma kaikkein lähimpänä sitä.

En tarkoittanut sinua, enkä suoraan ketään. Mietin vain miten asia saattaisi olla ja mitä olen itse pohdiskellut :)


Niko oli köyhän miehen kopio Adam Lambertista. Esityksenä ja laulullisesti ihan ok, muttei säväyttänyt millään tavalla.

Pakko lainata tämä kohta vielä, koska se kiteyttää niin hyvin sen mitä itsekin ajattelen hänestä :P
« Viimeksi muokattu: 10.11.2013 15:01:44 kirjoittanut Guzaak »