Kirjoittaja Aihe: Knock Out 3 (21.3)  (Luettu 19401 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 3 (21.3)
« Vastaus #25 : 21.03.2014 22:50:36 »
Ai niin, joku kehui Julian silmiä - mies joka ei muuten edes ohjelmaa seurannut, kommentoi vierestä, että onkohan tolla värjätyt piilolinssit ;)
Minä kehuin ja kävi kyllä piilolinssitkin mielessä. Mutta tiedän ihmisen, jolla on hyvin samankaltaiset silmät oikeasti, eikä käytä piilareita. :) Eli ei sula mahdottomuus.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Knock Out 3 (21.3)
« Vastaus #26 : 22.03.2014 14:53:23 »
^ Silmät on aidot! :)

Mun mielestä tällä kaudella on tehty enemmän vääriä valintoja ku aikasemmin. :l Tän jakson perusteella mun uus suosikki on kyllä Anni Saikku!

Freckles

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 83
  • Karma: +2/-0
  • Life without music and theater is fake!
    • Profiili
Vs: Knock Out 3 (21.3)
« Vastaus #27 : 23.03.2014 10:26:15 »
Sanna veti sitten omasta mielestäni Stellan yhden parhaimmista biiseistä suht hyvin. Jokin hänen tulkinnassaan silti hieman häiritsi. Annin heikkous on ehdottomasti jännittäminen, mutta esityksessä se ei näkynyt laisinkaan! Anni oli aivan loistava. Pidin todella paljon hänen tulkinnastaan :).

Annin Elastinen valitsi jatkoon! Täysin oikea valinta :). Toivottavasti jännittäminen ei käy Annin kohtaloksi, kun jatkossa ei tule helpompaa olemaan.

Elastinen sanoi, että Anni jännitti etukäteen... (kuten edellisessä KnockOutissa Sini ja Emma olivat hermoilijoita vai miksi heitä nimitti, en muista.)  Kait normaalia, että jännittää kilpailua. Mutta minusta ei esiintymisessä siis näkynyt lainkaan, mitä tuomaritkin sanoi. Eli yleisön eteen päästyään on täysin rauhallinen ja muuttuu. Selvästi artistin lahjat, koska yleisö siis muuttaa hänet rauhalliseksi ja alkaa nauttia esityksestään. Anni oli kerrassaan loistava! Ja mikä biisivalinta. Dylanin vanha ihana ja nyt Anni veti paremmin kuin Adele omassa versiossaan. Mikä tulkinta!!! Anni nousi kärkeen tällä vedolla.

Freckles

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 83
  • Karma: +2/-0
  • Life without music and theater is fake!
    • Profiili
Vs: Knock Out 3 (21.3)
« Vastaus #28 : 23.03.2014 10:30:39 »
Olin pettynyt Ivonen biisivalintaan. Oli tosi tylsä. Saa toki espanjaksikin laulaa, mut tuossa ei vaan ääni päässyt esille. Tiia kolahti lujemmin tällä kertaa.
Ivonen espanjan kielinen biisi ei mua innostanut, ehkä jossain Kanarialla innostuisin mukaan. Mutta tässä kisassa iso riski. Ja tippui, mutta Tiia veti niin upeasti, että olisi tippunut joka tapauksessa. Tiialla on mahtiääni ja on loistava laulaja, mutta on epävarman oloinen lavalla. Esiintyy hassusti vähän kuin itselleen ja sisään päin kyttyrässä koko nainen. Eli pitäisi tulla kuorestaan ulos ja parantaa ryhti sekä olemus. Tykkäsin kuitenkin laulusta, ainakin lopussa.

Freckles

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 83
  • Karma: +2/-0
  • Life without music and theater is fake!
    • Profiili
Vs: Knock Out 3 (21.3)
« Vastaus #29 : 23.03.2014 10:44:56 »
Jussi Kari tuli kyllä hieman yllätyksenä ja nousi mulla miesten kärkeen. Juhosta tykkään äänestä myös,
mutta Jussilla on kyllä esiintyjänkin karismaa. Erik ei vieläkään ole mun suosikkeja enkä Leestä
ole ikinä innostunut, ei mitään omaa, perusrokkari. Villen ja Ronin jätän muille. Eli - jos nyt mennään
nais-mies-akselilla arvosteluissa, niin Jussi siis ehdoton ykkönen miehistä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 3 (21.3)
« Vastaus #30 : 23.03.2014 13:17:50 »
Olin pettynyt Ivonen biisivalintaan. Oli tosi tylsä. Saa toki espanjaksikin laulaa, mut tuossa ei vaan ääni päässyt esille. Tiia kolahti lujemmin tällä kertaa.
Ivonen espanjan kielinen biisi ei mua innostanut, ehkä jossain Kanarialla innostuisin mukaan. Mutta tässä kisassa iso riski.
Juu, onhan se riski aina. Mutta riskin vois helposti minimoida valitsemalla tunnetumman biisin. Itselleni tulisi mieleen liuta esimerkiksi Enrique Iglesiaksen ja Shakiran biisejä. Omat haasteessa toki niissäkin biiseissä. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~