Kirjoittaja Aihe: TOP12: 6.4.  (Luettu 16333 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #50 : 06.04.2012 23:08:57 »
Ai niin, se piti vielä sanoa että miehiä on ihan liikaa jäljellä! Alussa kaikilla valmentajilla paitsi Mikellä oli enemmän naisia joukkueessa, ja enää on jäljellä 2 naista, joista toinen on vieläpä Mikeltä. :D

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #51 : 06.04.2012 23:19:44 »
Vasta nyt pääsin mukaan VOF:iin! Hurja taso, loistava kavalkaadi.

2. Mikko Herranen
Alarekisterissä oli epävireisyyttä, mistä olen tainnut ennenkin mainita. Taustatanssijat veivät enemmän huomiotani kuin Mikko, mikä ei liene hyvä merkki.

Tykkäsin vähäeleisyydestä ja laulajan äänestä. Se, että ei saa silmäkontaktia on valitettava pikkumiinus.

Lainaus
4. Mikko Sipola
Edelleenkin tykkään Mikon soundista. Tosi miellyttävää kuunnella. Tasaisen varma suoritus tämäkin; ei nyt mitenkään erityisen mieleenpainuva, mutta kuitenkin onnistunut.

Saundista? Onko sillä jotenkin oma saundinsa? Minusta tämä esitys oli selkeästi vaatimattomin. Voimaton, luriteltu.

Lainaus
5. Lauri Mikkola
"Kiss from a Rose" on huikea kappale ja nyt kuultiin siitä varsin mainio versio. Yllättävä veto Laurilta, mutta tykkäsin kyllä tästä.

Tituulerattiinko tätä Suomen mustaksi ääneksi tai jotain? Minusta ääni oli tavallinen valkoinen ääni. Kiva esitys, ei siinä mitään.

Lainaus
6. Eveliina Tammenlaakso
Varmasti illan vaikein kappalevalinta. Ei mennyt minun mielestäni aivan nappiin. Kertosäkeessä meininki toki parani, mutta ei päässyt ihan kunnolla vauhtiin.

Minusta taas räposuudet meni ja soi parhaiten. Hiukan liian kimakka ääni korkeissa kohdissa omaan makuuni, mutta silti illan parhaimmistoa.


Lainaus
7. Tanja Vähäsarja
Iskelmälinjalla jatkettiin jälleen. Hieman ehkä vireongelmia, mutta tykkään Tanjan äänestä, joka on heleä, mutta samalla voimakas. Konstailematon, toimiva esitys.

Ehdottomasti kaunissävyisempiä ääniä. Jos jotain vireongelmia oli, minua ne eivät haitanneet.

Sen sijaan myönnän, että minua häiritsi Tanjan stailaus. En tiedä, mistä on aloitettu, mutta jos tämä Miss Poland vuosimallia 1992 -tyyli oli parasta Tanjaa tyylillisesti, niin huhhuh!

Lainaus
8. Jesse Kaikuranta
Tulkintaidoiltaan yksi kisan parhaista.

Onko? Minäkin mielelläni halusin nähdä tulkintaa, mutta en nähnyt. Ei liikauttanut. Ja äänikin oli melko tusina. Onko niin, että Jessessä halutaan nähdä jotain enemmän, koska hahmona Jesse on aivan uusi suomalaisessa musiikissa.

Lainaus
9. Aki Louhela
Kuvastaa vähän mennyttä aikaa, eikä hyvällä tavalla. Lahjakas ja hyvä laulaja, eli niiltä osin todella varma suoritus. Persoonana ei vaan muuten uppoa, enkä voi kuvitella itseäni ostamassa hänen levyään.

Täysin samaa mieltä.

Lainaus
10. Antti Matikainen
Antin olisi pitänyt pudota jo aikoja sitten. Hyvä biisi, mutta tylsä sovitus. Junnasi alussa ja pahasti. Tosi outoja ilmeitä läpi esityksen.

Illan paras esitys, täysin eri mieltä kaikesta. Hyvä biisi ja vielä parempi sovitus. Raivokkaan uhobiisin kääntäminen piinavaksi slovariksi oli loistava tyylikikka. Latautunut tunnelma läpi esityksen, keskittynyt, liikuttava. Ainoa esitys, joka nosti kylmät väreet. Ihastuttava yhdistelmä miehekkyyttä ja herkkyyttä.

Lainaus
11. Amanda Löfman
Upea, vahva ja tummanpuhuva ääni. Tykkäsin myös dramaattisesta olemuksesta ja esityksestä.

Täysin samaa mieltä. Onko Amanda romani? Harvinaisen vähän naispuolisia laulajia lauluperinteistään tunnettu kansa on tuottanut.

Lainaus
12. Kim Koskinen
Esitys luotti vahvasti lauluun, ja mikäs siinä, jos on kykyä revitellä noin mahtavasti.

Minusta esitys luotti teatteriin, esittämiseen. En tiedä, jotenkin tykkäsin ja näin kaikki ansiot laulajassa, mutta silti esitys meni minulta ohi.



Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #52 : 06.04.2012 23:22:48 »
Michaelin joukkue:
Näistä tykkään kaikista, enkä olisi millään halunnut pudottaa ketään. Saaran laulu ei ollut minulle tuttu, mutta hyvin veti. Vähän olin yllättänyt että pääsi jatkoon yleisön äänillä kuitenkin. Multa lähti ääni Mikko Herraselle, vaikka olen tykännyt "huutonumeroista" enemmän. Oikeastaan pidin tänään Kimmo Härmästä hieman enemmän, mutta näin nyt ääni meni kuitenkin Herraselle.

Elan joukkue:
Laadukasta sakkia, mutta Eveliinalle lähti ääni (myös yli kuusikymppinen äitini tykkäsi eikä me kummatkaan tajuta Mikko Sipolan suosiota :D). Lauri veti tosi hienon version "Kiss from a Rose"sta, on kyllä ihan vahva ehdokas voittamaan koko kisan.

Paulan joukkue:
Jessestä pidän näistä eniten, mutta ihan totta, että voisi kokeilla jotain vähän erilaista. Tanjan versio Exoduksesta oli jotenkin arkisen suomalainen eikä siinä ollut sellaista eksoottista magiaa mitä kaipasin, joka veisi johonkin Israeliin tai länkkärimaisemiin (tämmöisiä tunnelmia mulle ennen tästä biisistä on tullut). Aki veti musta periaatteessa ihan hyvin itselleen sopivan biisin, mutta ei se nyt silti oikein iske.

Laurin joukkue:
Kyllä näistä Kim on ainoa josta pidän, mutta hänkin tosiaan on vetänyt aika samanlaisia biisejä, kannattaisi varmaan valita seuraavaksi joku lähivuosien hitti. Yleensä pidän siitä, että tehdään biiseistä erilaisia versioita, mutta jotenkin musta tuollainen Antin versio ei sopinut tähän Apulannan biisiin. Antti on ollut mielestäni koko ajan vähän tylsä. Amanda taas on makuuni varmaan ylidramaattinen ja valitsee vähän turhankin tunnettuja biisejä.

Mutta kukaan ei ollut mielestäni kyllä huono, toisista vaan pidin enemmän kuin toisista. :)

madhat

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #53 : 06.04.2012 23:51:19 »
Saara veti ihan kivasti. En itse osaa ranskaa tai tunne kappaletta, joten sillä tasolla ei iskenyt.

Lauri oli ihan hyvä. Antoi sen balladin minkä halusinkin. Liikettä kaipasin. Mielenkiintoista nähdä mitä seuraavaksi.

Herraselta halusin kanssa viimeksi suomea. Oli ihan mielenkiintoista kuultavaa. En oikeastaan tiedä tykkäsinkö sen pahemmin vai en. Hieno tyyppi kuitenkin.

Kimmo Härmä oli parempi kuin ikinä. Hieno esitys. Sääli että tippui.

Jessen esitys ei iskenyt. Ei taaskaan. Ihan kiva ääni kuitenkin.

Tanja oli ihan ok, mutta tippui oikeaan aikaan.

Aki Louhela WOW!  ;D Kiva esitys. Oikein piristävä lisä. Hienoa että pääsi yleisöäänillä eteenpäin.

Antti Matikaisen tyyli "bilelaulajasta tekstintulkitsijaksi" ei ole miellyttänyt tippaakaan. Minä olisi tykännyt hänestä varmaan paljon enemmän bilelaulajana kuin samana itkusilmänä viikosta toiseen.  ::) Pahan Laurin vaikutusta varmaan.

Löfmann... ei tuo ikinä mitään omaa kappaleisiinsa. Hän ei tee niistä omiaan vaan lallattelee vain läpi. Olisi voinut tippuakin (vaikka ihan kiva että naisenergiaakin löytyy, hehe!)

Kim Koskinen nice!  :D Kiva ääni kuten aina ja jotenkin mukavan hillitty taidonnäyte. Mainiota.
A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #54 : 06.04.2012 23:57:42 »
Mä oonkin miettinyt, että miten kauan Kimmo jatkaa, kun ei ole kertaakaan yleisön äänillä valittu jatkoon, mutta tuntui kuitenkin olevan tosi vahvasti Miken kamu. Tuntui jotenkin, että on liikaa "ihan jees" eikä tarpeeksi tähtiainesta.

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #55 : 07.04.2012 00:25:03 »

4. Mikko Sipola
Edelleenkin tykkään Mikon soundista. Tosi miellyttävää kuunnella. Tasaisen varma suoritus tämäkin; ei nyt mitenkään erityisen mieleenpainuva, mutta kuitenkin onnistunut.

Saundista? Onko sillä jotenkin oma saundinsa? Minusta tämä esitys oli selkeästi vaatimattomin. Voimaton, luriteltu.

Olen tainnut aikaisemminkin mainita, että Mikolla on sellainen tyypillinen miellyttävä "radiosoundi". Eli käytännössä ihan tusinatavaraa eikä kovin tunnistettavaa, mutta kuitenkin helppoa kuunnella. Mikon soundiin tykästyin jo Ääni ratkaisee -jaksossa. Ei ollut Mikon paras esitys, eikä tämän illan kovimpia vetoja, mutta ihan hyvä kuitenkin.

Lainaus
10. Antti Matikainen
Antin olisi pitänyt pudota jo aikoja sitten. Hyvä biisi, mutta tylsä sovitus. Junnasi alussa ja pahasti. Tosi outoja ilmeitä läpi esityksen.

Illan paras esitys, täysin eri mieltä kaikesta. Hyvä biisi ja vielä parempi sovitus. Raivokkaan uhobiisin kääntäminen piinavaksi slovariksi oli loistava tyylikikka. Latautunut tunnelma läpi esityksen, keskittynyt, liikuttava. Ainoa esitys, joka nosti kylmät väreet. Ihastuttava yhdistelmä miehekkyyttä ja herkkyyttä.

Minä taas en tässä nähnyt kyllä mitään kovin latautunutta tunnelmaa. Antin esitykset eivät ole oikeastaan missään vaiheessa sytyttäneet minua. Ääni ratkaisee -jaksoista hän jäi mieleen vain sen takia, kun hänen puolisonsa on TTK:sta tuttu Saana Akiola. Oikeastaan harmi, että hän päätyi Tähkän leiriin, koska häneltä on kuultu ÄR-jaksojen jälkeen vain Suomi-iskelmää.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2012 21:20:17 kirjoittanut ddrukki »
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #56 : 07.04.2012 00:37:52 »
Voin olla yksin tämän mielipiteeni kanssa, mutta mielestäni siinä alkuperäisessä Apulannan biisissä on jotenkin pieni humoristinen vivahde, ja kun Antti Matikainen teki siitä niin hitaan ja vakavan version, niin se oli lähellä tahattoman koomista.

Ai niin, ja Tanja Vähäsarja näytti minusta varsin kauniilta ja sädehtivältä.  8)

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #57 : 07.04.2012 14:45:56 »
Saara Aalto: Lauloi todella upeasti, mutta mua häiritsi aksentti. Ei se ranskalta kuulostanut. Jos olisi laulanut englanniksi yhtä huonolla ääntämyksellä, niin siitä olisi huomautettu, mutta ranska on ilmeisesti sen verran vieraampi kieli että se ei kaikkia samalla tavalla häiritse. Mä en ole opiskellut päivääkään ranskaa, mutta häiritsi silti.

Youtubessa ranskaa osaavat kyllä sanovat Saaran lausuntaa lähes moitteettomaksi ;)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

rosanna

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 38
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #58 : 07.04.2012 15:33:01 »
Tajusin viimein, miks Kimiä on kehuttu. Oli oikeesti kyllä huikee veto!
Lauri oli myös ihana.
Onneksi Tanjasta päästiin eroon. Joka kerta se on vedelly nuotinvierestä. Kimmoa tulee ikävä!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #59 : 07.04.2012 18:29:53 »
Mä en ymmärrä, miksi noita tanssijoita pitää ylipäätään olla. >:( Tanja Vähäsarja ja Antti Matikainen saivat mennä. Antti oli surkea laulaja, vihdoin hänestä päästiin. Tanjan kaltaisia iskelmälaulajia on tusinassa ainakin 13.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #60 : 07.04.2012 19:50:21 »
Mulla alkaa menee aikalailla toivo tämän ohjelman suhteen. Omat suosikit ja mielenkiintoiset uudenlaiset hohdokkaat potentiaaliset tähdet tippuu yksi kerrallaan pois. Yleisön äänillä sitten hönkii jerkat, marttisaariset, mikkosipolat ja sen semmoiset pitkälle.

Olen pettynyt itseeni, että otan näin tunteella tämänkin ohjelman  8)

Näki muutes aika selvästi Elasta, että olis halunnut tiputtaa Mikon. Eihän se millään tasolla ole ollut tosta innoissaan. Tosin tietää sen, että Mikko on tällä hetkellä sen paras tsäännsi voittaa koko skaba.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #61 : 07.04.2012 20:57:12 »
Itsellä kans harmittaa, että niin moni nuori lahjakkuus on tippunut ja mukana roikkuu yhä keski-ikäisiä miehiä, jotka ei tosiaan oo kisan kärkikastia. Ja mihin naiset on menneet?? Alunperin naiset oli muutenkin huomattavasti vahvempia tässäkin skabassa.

Noooo, onneksi on Lauri Mikkola vielä jatkossa niin saa ens perjantainaki nuolla tv-ruutua.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #62 : 07.04.2012 21:10:29 »
Suurimpia harmituksen kohteita on kyllä edelleen Isabellan tippuminen ja mua harmittaa myös se, et Taru oli raskaana. Koska kyllähän se jollain tasolla vaikutti ja olihan Elankin helpompi pudottaa Taru pois. Ja Taruhan torstaina synnyttikin sitten... Siis toki olen onnellinen Tarun puolesta perheenlisäyksen johdosta, mut kun oon tykännyt Tarusta niin paljon, et ois halunnu nähdä enemmän kisassa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

madhat

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #63 : 07.04.2012 21:58:39 »
Noooo, onneksi on Lauri Mikkola vielä jatkossa niin saa ens perjantainaki nuolla tv-ruutua.

hehe.  ;D
A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #64 : 07.04.2012 23:25:38 »
Eveliinan olisi pitänyt esittää kappale, jossa tunnistettava sävel.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #65 : 08.04.2012 11:25:38 »
Tosiaan monta suosikkia on pudonnut jo ihan liian aikaisessa vaiheessa, ja Tanja, Aki ja Antti ovat jostain käsittämättömästä syystä saaneet jatkaa näinkin pitkälle, ja Aki edelleenkin. En vaan voi käsittää.

Jakson kattelin boksilta eilen, mutten aiemmin ole kyennyt koneelle kommentoimaan.

Saara essiintyi kauniisti. Loppuvaiheessa aloin oikeesti itkemään, mikä on minulle harvinaista musiikkiesityksiä katsellessa.

Mikko esiintyi ihan ok, mutta ei mitään järisyttävää. Ismo Alangon alkuperäinen on parempi; tämä ei tuonut siihen mitään lisää.

Kimmo veti myös hyvin. E olisi oikeastaan halunnut pudottaa Miken tiimistä ketään. En tykkää yhtään tästä systeemistä, että joka viikko tippuu joka valmentajan tiimistä sama määrä laulajia. Älkää nyt vaan kettu sanoko, että finaalissakin on sitten yksi laulaja per joukkue.  >:(

Mikko ja Nickelback oli ihan kelpo kuunneltavaa myöskin; en vaihtais kanavaa, jos radiosta tulisi, vaan laittaisin kovemmalle. Muutamat kohdat Mikko lauloi eri tavalla kuin ite oisin laulanut. Mutta joo, tää nyt sattuu olemaan yksi lempparibiiseistäni, enkä häpeile sanoa sitä.

Lauri oli vaan niin ihana. Laulullisesti yksi porukan parhaita, ja tyyliltään paras. Vanhempikin naisihminen kuolaa Lauria miljoona kertaa mielummin kuin ketään muuta kisan miehistä. ;) Kyynel valui tässäkin, ja valitsisin esityken illan (aamupäivän) parhaaksi.

Eveliina teki varmaan parhaan esityksensä tähän mennessä ja esitti uuden puolen itsestään, mutta silti olisin kyllä hänet laittanut kotiin Elan joukkueesta.

Tanja... no joo, onhan sillä ihan kaunis ääni, mutta ihan liian iskelmätyylinen miun makuun. Ei ole säväyttänyt vielä kertaakaan, joten ihan hyvä, että Paula vihdoin uskalsi luopua hänestä.

Jesse ei onnistunut koskettamaan yhtä paljoa kuin viimeeksi, mutta ihan oikeutetusti pääsi yleisöäänillä jatkoon. Herkkä tyyppi ja hieno tulkitsija, muta jotenkin vaan tuntuu, että tulee tekemään sentyyppistä musiikkia, mitä en todellakaan vapaaehtoisesti kuuntelisi.

Akista tulee mieleen räkäinen, irstas 80-luvun rokkari tyyliin Die Toten Hosenin laulajat, Dio tai Scrpions, saksalainen tukkahevi siis miinus tukka. Ikäkin on suunnilleen sama kuin noilla rokkareillä. Jokin on vaan tökkinyt ihan koko ajan, enkä ole ääni ratkaisee-jaksosta lähtien ymmärtänyt, millä ansioilla Aki on jatkoon päässyt.

Olisin ollut valmis uhraamaan koko Paulan joukkueen, jos tilalle olisi saanut koko Miken ja Elan joukkueet.

Kun Antti lauloi, en edes tajunnut, että kyseessä oli Apulannan biisi, ennen kuin joku tuomareista sanoi sen, vaikka biisi minulle tuttu olikin. Ou gaad, miten joku onnistuu tekemään Apulannasta iskelmäversion? Parasta Anttia kisassa tähän mennessä, mutta ei napannut, ei sitten yhtään.

Amandan esitys meni hieman ohi taustahälyn takia, mutta sen mitä kuulin, Amanda selviytyi varsin hyvin, ja mielummin olisin hänet jatkoon laittanut kuin Antin.

Kim veti taas varsin hyvin, kylmät väreet nousivat. Yksi illan parhaista.


Alussa pidin Voicesta tosi paljon, ja pidän edelleenkin, vaikka matkan varrella onkin pudonnut ihan vääriä tyyppejä. Kisa voisi olla paljon mielenkiintoisempi, jos esim. Sanna Säntti, Hammarstenin sisarukset tai Taru Ratilainen olisivat vielä jatkossa (ok, Taru ei olesi kyllä pystynyt laulamaan päivä synnytyksen jälkeen), ja jos muutama harmaampi tyyppi olisi tippunut heidän sijastaan. Silti jatkossa on edelleen myös monia suosikkejani ja odotan innolla, onko finaalissa yhtään suosikeistani (semifinaalin aikaan en ole maassa).

finaalisuosikit, jos pitää jokaisesti tiimistä valita yksi:
Saara
Lauri
Jesse
Kim
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #66 : 08.04.2012 12:47:26 »
En tykkää yhtään tästä systeemistä, että joka viikko tippuu joka valmentajan tiimistä sama määrä laulajia. Älkää nyt vaan kettu sanoko, että finaalissakin on sitten yksi laulaja per joukkue.  >:(

Tuota... mun käsityksen homma nimenomaan menee niin. Tavallaan tosi kökköä mutta ohjelman viihdearvon kannalta varmaan parempi ratkasu kuin X factorin tyyli, millä tuomari-kisa-aspekti hukattiin lopussa. Ykshän tän kuitenkin vain voittaa...

Lainaus
Jesse ei onnistunut koskettamaan yhtä paljoa kuin viimeeksi, mutta ihan oikeutetusti pääsi yleisöäänillä jatkoon. Herkkä tyyppi ja hieno tulkitsija, muta jotenkin vaan tuntuu, että tulee tekemään sentyyppistä musiikkia, mitä en todellakaan vapaaehtoisesti kuuntelisi.
...
Olisin ollut valmis uhraamaan koko Paulan joukkueen, jos tilalle olisi saanut koko Miken ja Elan joukkueet.

Se oli kyllä Aki joka pääsi yleisöäänillä jatkoon - koko jakson käsittämättömin käänne. Ois harmittanut aika törkeesti jos Paula ois poiminut Tanjan, mut nyt se oli lopulta aika sama (ite oisin kyllä valinnut Tanjan Akin sijasta). Jossain vaiheessa ois tosiaan koko Paulan joukkue joutanut noiden muiden tieltä, mutta tällä hetkellä Jesse on silleen hillitysti ykkössuosikkini, joten ehkä nyt sit senkin takia kannatan tätä epäreilua tuomarikiintiösysteemiä ;)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #67 : 08.04.2012 14:04:05 »
Jotenkin ehdin taas luulla menettäneeni värinäköni, kun tätä lähetystä katsoin. Niin harmaita esityksiä kaikki!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #68 : 08.04.2012 17:38:12 »
Nyt vasta pääsin katsomaan tätä.

Olen menossa Eveliinassa ja hän on kyllä ollut ylivoimaisesti paras ja viihdyttävin tähän asti. Hänen laulamansa kappale oli vaikein ja hän esitti sen ihan erinomaisesti. Valtava vääryys oli, että Eveliina sitten putosi.

Saara lauloi toki hienosti, mutta mielestäni hänkin oli vähän ikävystyttävä - kuten kaikki miehetkin Eveliinaan asti.




McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #69 : 08.04.2012 18:06:30 »
Lainaus
Jesse ei onnistunut koskettamaan yhtä paljoa kuin viimeeksi, mutta ihan oikeutetusti pääsi yleisöäänillä jatkoon. Herkkä tyyppi ja hieno tulkitsija, muta jotenkin vaan tuntuu, että tulee tekemään sentyyppistä musiikkia, mitä en todellakaan vapaaehtoisesti kuuntelisi.
...
Olisin ollut valmis uhraamaan koko Paulan joukkueen, jos tilalle olisi saanut koko Miken ja Elan joukkueet.

Se oli kyllä Aki joka pääsi yleisöäänillä jatkoon - koko jakson käsittämättömin käänne. Ois harmittanut aika törkeesti jos Paula ois poiminut Tanjan, mut nyt se oli lopulta aika sama (ite oisin kyllä valinnut Tanjan Akin sijasta). Jossain vaiheessa ois tosiaan koko Paulan joukkue joutanut noiden muiden tieltä, mutta tällä hetkellä Jesse on silleen hillitysti ykkössuosikkini, joten ehkä nyt sit senkin takia kannatan tätä epäreilua tuomarikiintiösysteemiä ;)
Äsh, niin olikin Aki jostain täysin käsittämättömästä syystä. Sen siitä saa, kun kattoo jakson korkeassa kuumeessa. Muistan vielä miettineeni, että öy nöy, nyt tuokin niljake pääsi suoraan jatkoon, ja kun Paula oli jo uhonnut Tanjan esityksen jälkeen, miten Tanja voittaa koko kisan, niin siinähän sai pureskella kynsiä ja miettiä, että joutuuko Jesse tippumaan. Onneksi ei kuitenkaan tippunut.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2012 18:19:35 kirjoittanut Etsku-Etana »
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #70 : 08.04.2012 19:32:10 »
Kim Koskinen oli illan paras! Ja sen jälkeen Eveliina. Pidin myös Jessestä. Siinä kolme parasta. Ja Saara olkoon neljäs.

Tuntuu että äänestävä yleisö on samaa, joka ratkaisi pelin Idols 2011:ssä. Tämä tuli mieleen siitä, että yleisö äänesti Aki Louhelan ja Mikko Sipolan jatkoon. Minusta kumpikin olivat varsin harmaita ja massaan hukkuvia.

Tanjan olisi pitänyt ehdottomasti olla myös kahdeksan parhaan joukossa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #71 : 09.04.2012 22:24:04 »

Tuntuu että äänestävä yleisö on samaa, joka ratkaisi pelin Idols 2011:ssä. Tämä tuli mieleen siitä, että yleisö äänesti Aki Louhelan ja Mikko Sipolan jatkoon. Minusta kumpikin olivat varsin harmaita ja massaan hukkuvia.


Onneksi tuo yleisö ei onnistunut äänestämään Antti Matikaista jatkoon. Huh!

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #72 : 30.04.2012 18:03:38 »
Ostinpas tänään ajomatkan ratoksi tämä TOP12-porukan Voice of Finland -cd:n. Kaikki kuulostivat mainioilta. Saaran "Je suis malade" on edelleenkin hätkähdyttävän hyvä, mutta Eveliinan "Super Bass" kuulosti paljon paremmalta mitä muistinkaan. :P
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: TOP12: 6.4.
« Vastaus #73 : 30.04.2012 18:39:39 »
Minäkin ostin levyn! Hyvä minä! Olen vain yhden kerran sortunut ostamaan Idols-kokoelmalevyn, mutta tähän oli pakko "langeta". Saaran "je suis malade" kuulostaa todella hyvältä. Samoin Eveliinan biisi, molemmat paremmalta kuin televisiossa.