Äänestys

Mitkä maat menevät 1.semifinaalista finaaliin?

Montenegro
0 (0%)
Islanti
2 (10%)
Kreikka
2 (10%)
Latvia
0 (0%)
Albania
1 (5%)
Romania
2 (10%)
Sveitsi
1 (5%)
Belgia
1 (5%)
Suomi
0 (0%)
Israel
1 (5%)
San Marino
0 (0%)
Kypros
2 (10%)
Tanska
1 (5%)
Venäjä
2 (10%)
Unkari
1 (5%)
Itävalta
1 (5%)
Moldova
1 (5%)
Irlanti
2 (10%)

Äänestäjiä yhteensä: 2

Äänestys päättynyt: 20.05.2012 19:15:04

Kirjoittaja Aihe: Veikkaa maita, jotka menevät 1.semifinaalista finaaliin!  (Luettu 2008 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Viime vuoden tapaan laitoin äänestyksen kehiin! :D

Ei tarvitse perustella, että miksi juuri haluatte ne maat mitä äänestitte niin finaaliin :)

Muistakaa valita juuri ne kymmenen maata, jotka haluatte siis finaaliin! Sille ei sit voi mitään, jos valitsette vähemmän kuin kymmenen ;D
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Omat ääneni saivat Romania, Kreikka, Venäjä, Unkari, Kypros, Moldova, Tanska, Albania, Islanti & Irlanti.

Näistä suht varmoina finalisteina voidaan pitää Romaniaa, Venäjää, Kreikkaa, Tanskaa & Islantia. Mun puolestani Tanska saisi flopata, mutta kuitenkin se nähdään jälleen kerran finaalissa.. Kreikan viisusta pidän paljon, mutta jokin mussa toivoo silti Kreikan floppaavan :D. Romanian uskon iskevän niin paljon eurooppalaisiin, että se jopa taistelee tän semin voitosta Venäjän kanssa. Venäjän mummut tulevat saamaan yleisöltä paljon ääniä, mutta raadit voivat jättää sen vähille pistein. Venäjä tuskinpa nyt sentään jää finaalin ulkopuolelle se, kun olisi sit aikamoinen jättiyllätys. Islannin esiintymispaikka ei ole hyvä & periaatteessa sillä ei ole tässä semifinaalissa niin paljoa väliä kuin finaalissa. Gretan & Jonsin uskon onnistuvan semifinaalivedossaan todella hyvin.

Kyproksen Ivi oli niin vahva ekoissa harjoituksissa & jos live sujuu ensi tiistaina mahdollisimman hyvin niin Kypros tullaan näkemään finaalissa. Jotkut viisufaneista eivät pidä kovinkaan paljoa Irlannin viisusta & jopa toivovat sen jäävän finaalin ulkopuolelle. Itse kuitenkin uskon vahvasti Jedwardin onnistuvan & finaalipaikkaa tulee. Moldovaa & Unkaria pidän melko vahvoina finalisteina & enpä usko kummankaan liven olevan mikään suuri ongelma. Albania varmasti jakaa eurooppalaiset kahtia & pistemäärä voi jäädä joko alhaiseksi tai sitten se saa paljon pisteitä. Ronalla ei tule olemaan ongelmia livelaulun suhteen, kun siinä hän on erittäin vahva & itse tietysti haluan Albanian finaaliin. Ronan ensimmäinen harjoitusveto oli aivan huikea & toivottavasti hän pystyy onnistumaan livenä ensi tiistaina. Tulenkin antamaan Albanialle ensi tiistaina muutaman äänen :P.

Jos parikin tosta TOP10:stä sattuu pettämään niin tiukimmin kiinni finaalipaikassa ovat valitettavasti Itävalta & Israel.. Itävallan perseenheiluttajat kun varmasti iskee moneen eurooppalaiseen & ääniä tullee.. Heidän esiintymispaikkakin on erityisen vahva. Israelin kappaleen pelkään iskevän kovasti europpalaisiin. Israelin heikkoutena on mielestäni se, että Time on vaan niin saakelin heikko biisi & eikä laulajan äänikään oikein ole mistään kotoisin. Sveitsi tulee lähinnä kamppailemaan Unkarin kanssa samoista äänistä & itse ainakin pidän Unkarin kappaletta vahvempana. Molempia tuskin tullaan näkemään finaalissa ainakin toinen siellä kyllä nähdään. Belgia & Suomi varmasti syövät toistensa ääniä & kaiken lisäksi esiintyvät myös peräkkäin. Jos edes toinenkin näistä kahdesta nähdään finaalissa niin se olisi pienimuotoinen yllätys. Latvia, San Marino & Montenegro tulevat taistelemaan semifinaalin viimeisestä sijasta. Montenegron & San Marinon esityksistä on varmaan tulossa melkoinen sekametelisoppa ;D
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Converse

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vain kaksi äänestäjää :( minä olin toinen niistä..
=)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
En ehtinyt kuunnella ennakkoon, niin en voinut tällä kertaa äänestää. :(



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Katos osasin veikata tässä äänestyksessä kaikki finaaliin menijät oikein :). Hyvä minä :D.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors