Kirjoittaja Aihe: 1. jakso (3.1.2014)  (Luettu 4377 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
1. jakso (3.1.2014)
« : 03.01.2014 10:31:11 »
Ennakkonäytöksenä Juho Schroderuksen esitys http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/1536701-nettiennakko-nain-upealta-kuulostaa-adelen-kappale-miehen-tulkitsemana

Heittämällä jatkoon siis. Juho kävi Idolsin neloskaudella putoamassa rivilauluissa.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #1 : 03.01.2014 20:30:53 »
Minulla ei ole voimavaroja tehdä laulajakohtaisia aiheita. Jos jollakin muulla puhti riittää, siitä vaan! Jos joku suosikki löytyy, se on sitten ehkä eri asia,

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #2 : 03.01.2014 20:59:28 »
Ennakkonäytöksenä Juho Schroderuksen esitys http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/1536701-nettiennakko-nain-upealta-kuulostaa-adelen-kappale-miehen-tulkitsemana

Heittämällä jatkoon siis. Juho kävi Idolsin neloskaudella putoamassa rivilauluissa.
En tykännyt tästä lainkaan. Tosin olen aina kriittinen jos biisi on mulle henkilökohtaisesti tärkeä. Mut en kyllä pitänyt Juhon äänestäkään.

Myös Lee Angel oli pettymys, odotin paljon vahvempaa ääntä. Kuulostiko aika heiveröiseltä, vähän niinkuin jonkun teini-ikäisen, jonka ääni vielä on kehittymässä.

Anni Saikku oli parantanut huimasti! Tällä kertaa pidin paljon.


Pakko muuten sanoa, et miksi on alettu käyttää hidastuksia, kun kilpailijat kävelevät sisään, inhoan tuollaista Dressmann-kävelyä, se näyttää huvittavalta. : DDD
« Viimeksi muokattu: 03.01.2014 21:49:01 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #3 : 03.01.2014 21:54:24 »
Pakko muuten sanoa, et miksi on alettu käyttää hidastuksia, kun kilpailijat kävelevät sisään, inhoan tuollaista Dressmann-kävelyä, se näyttää huvittavalta. : DDD

Mä kiinnitin ihan samaan huomiota! Ku mietin sen jonku 16-vuotiaan kohdalla, et miten ihmeessä sen hiukset ees heilu sillätavalla ku kaikissa leffoissa! :'D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #4 : 03.01.2014 22:05:02 »
Pakko muuten sanoa, et miksi on alettu käyttää hidastuksia, kun kilpailijat kävelevät sisään, inhoan tuollaista Dressmann-kävelyä, se näyttää huvittavalta. : DDD

Mä kiinnitin ihan samaan huomiota! Ku mietin sen jonku 16-vuotiaan kohdalla, et miten ihmeessä sen hiukset ees heilu sillätavalla ku kaikissa leffoissa! :'D
Joo, siinä kohtaa se oikeen korostu, kun ne hiukset meni. :D Naurettiin äitin kaa ääneen sille.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #5 : 03.01.2014 22:08:56 »
Taitavasti aseteltu draaman kaari tässä ekassa jaksossa. Ensin kohotellaan tunnelmaa ennen esityksiä. Sitten päräytellään pari tosi kovaa esitystä alkuun. Jakson puolivälin jälkeen oli joitakin yhdentekeviä esityksiä, joilla ei menty jatkoon, mutta sitten lopussa oli taas täyttä timanttia.  :)

Juha Schroderus oli kyllä jakson toiseksi paras. Taitavien laulajien kohdalla kyllä toimii hyvin se, että esitetään vastakkaisen sukupuolen biisi. Tulee ihan uutta näkökulmaa.

Anni Saikku oli hämmentävän hyvä.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #6 : 03.01.2014 22:30:50 »
Se kankaan takana laulanut tyttö oli ihan superhyvä! Ja samoin tykkäsin siitä toista kertaa yrittävästä tytöstä.

Jostain syystä mua tuntu silti kiinnostavan tän jakson aikana enemmän kissan kanssa touhuaminen ku telkkarin töllöttäminen, joten muutama esitys meni vähän ohi.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #7 : 03.01.2014 23:31:41 »
Anni oli todella hyvä! Hän kuulosti paljon paremmalta kuin viime kaudella :). Kankaan takana ollut tyttö oli vallan loistava, pidin tosi paljon hänestäkin. Juho veti yllättävän komeasti Adelen biisin. Pitää sanoa, että yllätyin melkoisesti. Jolenen esittänyt Cecilia kuulosti kohtuu hyvältä :). 16-vuotias Hulda oli valinnut laulettavakseen ihan vääränlaisen biisin. Tiesin jo heti hänen alettua laulamaan, että kukaan tuomareista ei tule kääntymään. Siitä Ronniesta en tykännyt pätkän vertaa & onneksi kukaan tuomareista ei kääntynyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #8 : 04.01.2014 00:14:30 »
Se kankaan takana laulanut tyttö oli ihan superhyvä! Ja samoin tykkäsin siitä toista kertaa yrittävästä tytöstä.

Toivottavasti kyseessä ei ollut vain yhden bravuurikappaleen ihme, sillä pidin hänestä tosi paljon ensisekunneista alkaen.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #9 : 04.01.2014 00:32:25 »
Mielestäni oli tosi monta hyvää. Pidin erityisesti Annista, Juhosta ja siitä verhon takana laulaneesta (tosin sen persoona vaikutti vähän valjulta... mutta ei saanut kyllä esitysaikaakaan). Mutta ketään ihan staraa ei tässä ollut. Ehkä Annista voisi kuoriutua.

Anne Mattilasta tykkäsin ja Mirakin oli ihan hyvä uusi tuomari.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #10 : 04.01.2014 00:44:16 »
Tämä kankaan takana laulanut Schnitt oli ylivoimaisesti paras. Aivan huikea ääni ja ei oikein edes suomalaiseksi uskonut. Ja kyllä tämä viimeisenä Stay:n laulanut onnistui myös ihan hyvin. Muuten ei jäänytkään oikein mitään mieleen.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #11 : 04.01.2014 10:08:57 »
Joukossa oli muutama hyvä-ääninen laulaja. Anni ja Juho jäivät mieleen. Vaikken Laurista tykännytkään, Annea katsoessa tuli Lauria ikävä.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #12 : 06.01.2014 19:37:12 »
Vaikken Laurista tykännytkään, Annea katsoessa tuli Lauria ikävä.
Mä luulen, että kestää jonkin aikaa ennen kuin Anne pääsee vauhtiin. Muistelen, että ekalla VoF-kaudella jopa Mike Monroe tuntui alkuvaiheessa vähän ulkopuoliselta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #13 : 07.01.2014 00:14:35 »
Vaikken Laurista tykännytkään, Annea katsoessa tuli Lauria ikävä.
Mä luulen, että kestää jonkin aikaa ennen kuin Anne pääsee vauhtiin. Muistelen, että ekalla VoF-kaudella jopa Mike Monroe tuntui alkuvaiheessa vähän ulkopuoliselta.

Pientä sähläystä hänellä on ollut. Eikös hän kysynyt siltä yhdeltä naiselta ikää luultuaan tätä nuoremmaksi. Ja kun tämä vastasi "28", oli sanomaisillaan alkuperäisen kommentin "laulat tosi hyvin ikäiseksesi".  ;D Vai menikö se niin? Ehdin vasta katsoa tosi nopsaan.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. jakso (3.1.2014)
« Vastaus #14 : 07.01.2014 00:58:35 »
En ollu alun alkaenkaan oikeen innoissani, kun sain tietää Anne Mattilan tulevan tuomariksi. Ei mulla oo mitään häntä vastaan, mut hän tuntuu vähän valjulta persoonalta tuomaroimaan tällaisessa kisassa. Ymmärrän toki sen, et tuomarit edustaa eri musakategorioita ja onhan Anne Mattila ansioitunut musiikkialalla. Sähläystä tosiaan oli, toivottavasti kuitenkin tulee parannusta.



~It feels good. Is that reason enough for you.~