Äänestys

Kenet haluat pudottaa 6. finaalin jälkeen?

Samuli Taskinen
6 (42.9%)
Elias Hämäläinen
6 (42.9%)
Enchant
1 (7.1%)
Leena Tirronen
1 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 13

Kirjoittaja Aihe: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys  (Luettu 13922 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #25 : 02.05.2010 23:01:59 »
Noniin. Kiitos Gugi, että veit viimeisenkin ilon tästä ohjelmasta.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #26 : 02.05.2010 23:02:44 »
No minä sitten ainoana äänestäjänä osuin Enchantin kohdalla oikein.

Ei tuota heidän jatkamistaan enää voinut perustella. Näin se vain oli vaikka pojilla olikin tänään paras ilta..

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #27 : 02.05.2010 23:04:41 »
Ei tuota heidän jatkamistaan enää voinut perustella. Näin se vain oli vaikka pojilla olikin tänään paras ilta..

Joo tottahan tuoki mutta silti jotenki kaivertaa että top 3 on kisan ehkä epämielenkiintoisimmat hahmot.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #28 : 02.05.2010 23:09:30 »
No minä sitten ainoana äänestäjänä osuin Enchantin kohdalla oikein.

Minäkin aioin äänestää heitä, mutta Juhku hyptonisoi äänestämään Eliasta!

Eipä tosiaan forkan äänestys oikein onnistunut ennustamaan.  :D

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #29 : 02.05.2010 23:10:13 »
Olet Jolanne tuon suhteen oikeassa. Jos Enchant olisi nyt ollut esim. vasta toista kertaa pohjamudissa, olisi heidän jatkoaan voinut romantisoida.

Kuitenkin tuomareidenkin pitää(pitäisi) ajatella myös kansan tahtoa. Kansa saa kuitenkin suoraan äänestää ainoastaan kaksi kertaa suosikkinsa suoraan jatkoon/voittoon. Ei kolmea konttaamista voi enää anteeksi antaa kisan osalta.

Sinänsä tämä oli koomista, koska Enchantin ehdottomasti paras ilta oli tänään. Mutta SE kokonaisuus kuitenkin tuntuu ratkaisevan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #30 : 03.05.2010 12:19:20 »
Poden vahingoniloa, että arvauksenne meni pieleen. ;D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #31 : 03.05.2010 12:27:26 »
Mä kyllä äänestän sen perusteella kenen haluaisin putoavan/kuka oli illan huonoin.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #32 : 03.05.2010 14:34:31 »
Mä kyllä äänestän sen perusteella kenen haluaisin putoavan/kuka oli illan huonoin.

Sama. Jos olisin äänestänyt sen perusteella, kenen veikkaan lähtevän, niin se olisi ollut Leena.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #33 : 03.05.2010 14:35:35 »
thanks alot, inhoan gugia niin paljon, että voisin......
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 14:51:22 kirjoittanut Juhkunautti »
"Taylor, you'll be fine...""

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #34 : 03.05.2010 16:39:07 »
Noniin. Kiitos Gugi, että veit viimeisenkin ilon tästä ohjelmasta.

Totta. Positiivisuus on poissa. Jäljellä on vaan... No en ees sano.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #35 : 03.05.2010 16:40:01 »
Noniin. Kiitos Gugi, että veit viimeisenkin ilon tästä ohjelmasta.

Totta. Positiivisuus on poissa. Jäljellä on vaan... No en ees sano.

...masennus  :(
"Taylor, you'll be fine...""

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #36 : 03.05.2010 18:35:31 »
Anteeksi jos kuullostan julmalta, mutta nämä eivät ole mukavuus-kisat, eikä voittajaa ratkaista sillä kuka hymyilee eniten ja on yltiöpositiivinen.(tosin tätäkin on nähty). Ymmärrän pointtejanne. Kyllä minullekin kelpaisi viihtyttävyys-kisat. Ensimmäisenä haluaisin, että finaaleissa olisivat Ibi Love ja Hokkasen Sami.

Ainakin minä haluan muistaa/ylläpitää sitä ajatusta mikä tässä(kin) ohjelmassa on itsetarkoitus, eli musiikki/laulaminen ja siihen liittyvät seikat. Reiluinta olisi ollut jos kansa olisi jo piiitkän aikaa sitten saanut täyden vallan päättää jatkajista/putoajista. Silloin olisi turha itkeä kenenkään.

Tämä tuomari-touhu on ollut f-a-r-s-s-i, joka on kyllä vienyt makua. 

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #37 : 03.05.2010 18:38:14 »
Anteeksi jos kuullostan julmalta, mutta nämä eivät ole mukavuus-kisat, eikä voittajaa ratkaista sillä kuka hymyilee eniten ja on yltiöpositiivinen.(tosin tätäkin on nähty). Ymmärrän pointtejanne. Kyllä minullekin kelpaisi viihtyttävyys-kisat. Ensimmäisenä haluaisin, että finaaleissa olisivat Ibi Love ja Hokkasen Sami.

Ainakin minä haluan muistaa/ylläpitää sitä ajatusta mikä tässä(kin) ohjelmassa on itsetarkoitus, eli musiikki/laulaminen ja siihen liittyvät seikat. Reiluinta olisi ollut jos kansa olisi jo piiitkän aikaa sitten saanut täyden vallan päättää jatkajista/putoajista. Silloin olisi turha itkeä kenenkään.

Tämä tuomari-touhu on ollut f-a-r-s-s-i, joka on kyllä vienyt makua. 

Mun mielestä kaikki tähän asti päässeet osaa jo laulaa, koska ovat kerran finaalissa. Sen jälkeen kysymys on enää siitä, mistä ite tykkää. Jos mä haluan mieluummin nähdä positiivista asennetta ja reipasta meininkiä kun... no sitä mitä sinne nyt jäi, niin mun mielestä se ei oo mitenkään "vääränlaista kannatusta".

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #38 : 03.05.2010 18:39:16 »
heh, no ehdottomasti mä olisinkin pojat jättänyt laulun takia, en niiden söpöyden vuoksi, se ei mee mulla ensisijaisena En sanonut tätä loukkauksena, vaikka hymiö nyt on mikä on.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2017 11:33:01 kirjoittanut Etsku-Etana »
"Taylor, you'll be fine...""

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #39 : 03.05.2010 18:46:43 »
Vääränlaista kannatusta ei koskaan ole näissä kisoissa ja mielipiteitä on niin monta kun on ihmisiäkin. Siitä ei minulla ollut kyse. Jokaisella olkoon omat suosikkinsa ja thats it. Minä katsoinkin asiaa nyt kokonaiskuvan mukaan.

Täsmennän itseäni ja samalla toistan jo moneen kertaan sanomaani. Kansahan äänillänsä päättää kenet haluaa jatkoon ja se on selkeä tapa eikä jätä selityksille sijaa. Enchant oli nyt edelleenkin jo kolmatta kertaa PERÄKKÄISINÄ VIIKKOINA pohjalla, eli kahden vähiten äänestetyn joukossa. Kerta tuomarit asioista saivat ratkaisevasti päättää, oli tällä kertaa Guginkin kuunneltava kansan tahtoa. Yrjänä ei esimerkiksi saanut yhtä ainoata kertaa anteeksi vaan hänet pudotettiin heti. Enchant sai kaksi armopalaa, mutta kolmatta ei voinut perustella enää edes Gugikaan.

Minulle sinänsä siis olisi aivan samantekevää ollut, vaikka Enchant olisikin jatkanut. Minulla kun ei suosikkeja ole tästä kisasta löytynyt. Pointtini olikin siinä, että ei tuomareiden ole järkeä päästää sellaisia jatkoon, joita kansa ei sinne halua. Enchant olisi ollut jatkossa jos ihmisiä olisi kiinnostanut äänestää heitä.  8)
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 18:51:42 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #40 : 03.05.2010 18:51:30 »
ymmärsin kyllä sen syyn, että pudottivat siksi, koska ne oli kolmatta kertaa pudotuksessa, mutta muuta kunnon pointtia niillä ei sitten tuntunutkaan olevan, mut näin sen haluan nyt käsittää :D
"Taylor, you'll be fine...""

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #41 : 03.05.2010 18:54:10 »
ymmärsin kyllä sen syyn, että pudottivat siksi, koska ne oli kolmatta kertaa pudotuksessa, mutta muuta kunnon pointtia niillä ei sitten tuntunutkaan olevan, mut näin sen haluan nyt käsittää :D

Täysin totta. Koomisinta oli vielä se, että pojat putosivat heidän parhaan viikkonsa jälkeen. Mutta tässä vaiheessa kun laululliset näytöt on annettu siitä, että jokainen osaa, jää jäljelle vain muut "merkittävät" tekijät. Nyt isona seikkana oli se, ettei kansa halunnut Enchantia jatkoon.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #42 : 03.05.2010 18:56:40 »
No siis pointtihan on se, että tuomareiden valta olisi pitänyt häipyy jo ajat sitten!! Seuraisivat nyt vain sitä alkuperäisformaattia -.-
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #43 : 03.05.2010 18:58:19 »
Se siinä just harmittikin eniten, kun ne oli esiintyny niin hyvin sinä iltana : D En tajua kansaakaan pahemmin, mutta itsepä häviävät.
"Taylor, you'll be fine...""

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #44 : 03.05.2010 19:01:00 »
No siis pointtihan on se, että tuomareiden valta olisi pitänyt häipyy jo ajat sitten!! Seuraisivat nyt vain sitä alkuperäisformaattia -.-

Ja tätä minäkin juuri ajan takaa. Kun kansa päättää täysin siitä, kenet haluavat jatkoon, ei selityksille jälkijunassa jää sijaa.

Nythän tätä touhua haluttiin viedä tuomareiden osalta niin pitkälle kuin mahdollista sen suhteen, että jokaisella olisi väh. yksi oma suojatti mahdollisimman pitkään mukana. Muutenhan tuomareilla saattaisi tulla paha mieli.

Tämä nähtiin viime viikolla Yrjänän ja Enchantin kohdalla.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #45 : 03.05.2010 19:16:01 »
Toisaalta sekin on niin surullista, että tässä ei taida olla samanlaista äänestyspolitiikkaa kuin Idolsissa oli, toisin sanoen kovin moni ei ehkä vaivaudu äänestämään. Mulle itelleni koko X-Factor on ollu aika iso pettymys ja välillä tuntuu, että paluu Idolsiin vois olla ihan paikallaan. Toisaalta X-Factor toi juuri ryhmät ja vähän vanhemmat laulajat myös esille.

Ymmärrän kyllä Phineas sun pointin, on vaan niin surullista, että tää on tällasta tuomareiden monopolia.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #46 : 03.05.2010 19:25:05 »
No Idolsissa jo se toimi paremmin, että kilpailijat saivat täysin päättää itse itselleen kappaleet. Sitä kautta homma toimikin kun esitettiin itselleen sopivaa materiaalia.

Aivan satavarmasti X-Factorissa kansalaisten äänestysintoa on syönyt se, etteivät he saa päättää täysin siitä kuka jatkaa, kuka ei.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #47 : 03.05.2010 19:27:12 »
^ Molemmat totta. Jotenki tuntuu, että viikko viikolta tuomarit valitsee suojateilleen ihan väärää musiikkia.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #48 : 03.05.2010 19:38:42 »
Idolsissa tuomarit sentään sanoi oikean mielipiteensä lauluesityksistä, kun ei ollut omaa muumia laaksossa. Nyt sitten omaa laulajaa kehutaan aina ja toisten laulajista löytyy aina virheitä... meni esitys miten tahansa.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: 6. finaali - Idolslandian tuloslähetys
« Vastaus #49 : 03.05.2010 19:40:25 »
Miksi musta tuntuu, että toikin oli eritavalla alkuperäisessä? En muista enää. Tosin oli siäkin se yksi, joka aina haukku Simonin tuomaroitavia ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.