Kirjoittaja Aihe: New Yorkin koelaulut  (Luettu 2606 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
New Yorkin koelaulut
« : 28.01.2013 13:39:10 »
Kauheasti turhaa hörönlöröä ja kehnohkot tuomarit - tai no ainakin Mariah Carey on kohtuullisen sietämätön. Nicki Minaj oli ok. Melko paljon huonoja yrittäjiä ja hupinumeroita. Yleisfiilis on mielestäni mennyt taas negatiivisemmaksi.

Ne harvat hyvät, jotka pääsevät läpi ja joita näytetään, vaikuttavat tietysti ihan lupaavilta. Eniten saa huomiota ohjelman lopussa esiteltävä yrittäjä eli tällä kertaa Ashlee Feliciano, joka paitsi lauloi hyvin, vaikutti myös mukavalta ja tasapainoiselta.

Laulullisesti jäivät mieleen myös junissa lauleleva Frankie Ford (jonka pelkään hermoilevan itsensä ulos ennen mitään loppukisapaikkoja, vaikka jotenkin pidin hänestä, pistetään seurantaan) ja kuulo-ongelmista kärsivä Angela Miller.

Räppäävä countrytyttö Sarah Restuccio oli pirteä ja "turbanaattori" mielenkiintoinen. Itse kuuntelisin oikein mielelläni enemmän intialaistyylistä laulua, mutta tuskin tämä erikoisuus pitkälle pääse, vaikka ei ollutkaan mikään varsinainen hupiyrittäjä, laulutaidot olivat vain sellaista ok-tasoa.



ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: New Yorkin koelaulut
« Vastaus #1 : 28.01.2013 15:17:02 »
Kauheasti turhaa hörönlöröä ja kehnohkot tuomarit - tai no ainakin Mariah Carey on kohtuullisen sietämätön. Nicki Minaj oli ok. Melko paljon huonoja yrittäjiä ja hupinumeroita. Yleisfiilis on mielestäni mennyt taas negatiivisemmaksi.
Mä huomasin, että mua ärsytti suunnattomasti Nicki Minajin ulkonäkö. Saa nähdä, totunko siihen kauden aikana. Nyt ei näköjään pysty ottamaan tuomaria vakavasti.

Nimim. Näköjään patakonservatiivi

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: New Yorkin koelaulut
« Vastaus #2 : 28.01.2013 15:22:59 »
Mä huomasin, että mua ärsytti suunnattomasti Nicki Minajin ulkonäkö. Saa nähdä, totunko siihen kauden aikana. Nyt ei näköjään pysty ottamaan tuomaria vakavasti.

Nimim. Näköjään patakonservatiivi

Katoin jaksoa YouTubesta. Piti tulla kommentoimaan just Nickin ulkonäköä, mutta näköjään Ville ehti ekaks. Että se näytti rumalta. YÄK!  :(

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: New Yorkin koelaulut
« Vastaus #3 : 12.02.2013 00:22:33 »
Nyt vasta ehdin katsoa New Yorkin koelaulut. Olen samaa mieltä kuin Memek. Tyhjää hölönlöröä liian paljon ja itkutarinoita.

Nicki Minajista pidän kovasti. Häneltä tulee ainakin kuunneltavaa puhettaa! Minua ei häiritse hänen ulkoasunsa ollenkaan. Vaikka sokaisi aluksi, nyt tuntuu ihan sopivalta (Chicagon olin jo katsonut). Keith Urban on ihan liian tylsä. Väritön ja harmaa.

Memek jo poimikin jakson valopilkut. Parhaat naiset olivat Sarah Restuccio ja Ashlee Feliciano. Ehkäpä Restuccio ei olekaan kantrityttö vaan räppityttö? :) Myös puolikuuro Angela Miller oli hyvä. Ihan en ymmärtänyt sitä, että se Israelista muuttanut ja listaykkösen siellä levyttänyt nainen pääsi jatkoon niin liehuvin lipuin. Jotenkin vaappuva esitys.

Yhtään sellaista miestä ei näytetty, josta olisin enempi pitänyt. Junalaulaja Frankie Ford oli jotenkin liian tavis vaikka aika hyvin lauloikin.


poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: New Yorkin koelaulut
« Vastaus #4 : 17.02.2013 08:21:56 »
Nicki Minajista pidän kovasti. Häneltä tulee ainakin kuunneltavaa puhettaa! Minua ei häiritse hänen ulkoasunsa ollenkaan. Vaikka sokaisi aluksi, nyt tuntuu ihan sopivalta (Chicagon olin jo katsonut). Keith Urban on ihan liian tylsä. Väritön ja harmaa.

Keith parantaa huomattavasti jakso jaksolta! Aluksi jäi tosiaan Nickin ja Mariahin riitojen takia vähän laimeaksi. Mutta yhä enemmän tulee hyvää settiä. Hauskoja läppöjä, ja hyvää palautetta laulajille. Olen tyytyväinen!! Lisäksi se on vaan niin symppis.

Mariah on tosiaan kaikista heikon näistä uusista. Randy joutais jonnekkin syvälle...

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: New Yorkin koelaulut
« Vastaus #5 : 22.02.2013 00:07:27 »
Nicki Minajista pidän kovasti. Häneltä tulee ainakin kuunneltavaa puhettaa! Minua ei häiritse hänen ulkoasunsa ollenkaan. Vaikka sokaisi aluksi, nyt tuntuu ihan sopivalta (Chicagon olin jo katsonut). Keith Urban on ihan liian tylsä. Väritön ja harmaa.

Keith parantaa huomattavasti jakso jaksolta!

Nyt olen huomannut tämän kun olen päässyt eteenpäin jaksojen katsomisessa! Mutta olen pitänyt myös Mariahista enemmän. Ei hänkään ole ihan niin tapetti kuin miltä ensin vaikutti.

Parasta tässä Simonin jälkeisessä ajassa on edelleen se, että kaikki ei pyöri yhden tuomarin ympärillä.