Kirjoittaja Aihe: Hollywood-viikonloppu  (Luettu 2301 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Hollywood-viikonloppu
« : 24.02.2013 21:21:32 »
Tällä kertaa ei ollut ehtinyt muodostua kovin vahvoja suosikkeja, joten ei ei tullut niin paljon pettymyksiäkään kun valittiin 20 parasta miestä ja 20 parasta naista. Toki joitakin pettymyksiä tuli.

Onneksi se yksi naisten sarjan kummajanen pudotettiin vimeinkin.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2013 21:24:46 kirjoittanut Etsku-Etana »

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Hollywood-viikonloppu
« Vastaus #1 : 26.02.2013 22:02:23 »
Hollywood-viikonloppu on minusta viihdyttävää katsottavaa. Ryhmälaulut ovat hauskoja, ja jännitettävää riittää.

Nyt kun tuomarit olivat jakaneet joukkueet, draamaa oli ehkä vähemmän. Pelkäsin, että erikoisempien tyyppien kustannuksella revitään huumoria, mutta meno oli aika asiallista. Tytöt tuottivat joitain hupaisia "ryhmähenki"-tilanteita. Tuomarit ovat parantaneet ja rentoutuneet, mikä on tietysti mukavaa.

Pojat

Charlie Askewn Somebody That I Used To Know on sykähdyttänyt minua esityksistä  eniten, mutta varmaan vaikuttaa sekin, että pidän tuosta biisistä. :) Hahmona hän miellyttää minua kuten turbaanipäinen Gurpreet Singh Sarinkin. Änkyttävä Lazaro Arbos on myös symppis, samoin hermoileva Paul Jolley.

Curtis Finch jr. laulaa hätkähdyttävän taitavasti ja olen iloinen myös Nick Boddingtonin ja Devin Velezin jatkopaikoista.


Tytöt

Tytöistä vaikuttavin oli ehkä Angela Miller. Mutta vaikka yritin valita suosikkeja, se ei oikein onnistunut, koska pidin eri tyypeistä eri kierroksilla ja jotenkin tuntui, että monta laulajaa näytettiin varsin vähän (tai monta ei kai ollenkaan). Taitavilta ne jatkoonmenijät tietysti vaikuttivat. Ainakin pidin pirteästä Melinda Ademista. Janelle Arthur ja Shubha Vedula jäivät myös mieleen. Joistakin (Isabelle, Liz Bills) en ole edes ihan varma, ovatko he vielä mukana.

Onneksi se yksi naisten sarjan kummajanen pudotettiin vimeinkin.

Tarkoittanet Kez Bania, josta itse pidin kyllä (ehkä jopa eniten  ;D), mutta varmaan hänen on paras jatkaa jossain muualla omien juttujensa parissa. Zoanette Johnson on minusta aika yliampuva. Olen vähän yllättynyt että hän on vielä mukana, vaikka uskon että hän pystyy todella vaikuttaviin esityksiin parhaimmillaan kunhan homma ei lähde ihan lapasesta. Sanoisin että tämä tuomaripaneeli on ollut aika suopea kummajaisille.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Hollywood-viikonloppu
« Vastaus #2 : 04.03.2013 08:36:55 »
Kez Ban oli hyvä koelauluvaiheessa, mutta eipä oikein säväyttänyt hollywoodissa. Eli ihan OK, että tippui.

Curtis Finch laulaa hyvin, mutta vaikuttaa iljettävän omahyväiseltä ja leuhkalta. Luulen, että jatkossa se tulee vaikuttamaan menestysmahdollisuuksiin.

Charlie on hauska tyyppi, mutta kyllä esiintyminen on vielä niin epävarmaa.. laittaisin kasvamaan vuoden kaksi.

Kukas se oli joka lauloi oman laulun mimmeistä. Se oli huikea!

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Hollywood-viikonloppu
« Vastaus #3 : 04.03.2013 10:40:42 »

Kukas se oli joka lauloi oman laulun mimmeistä. Se oli huikea!

Se oli Angela Miller. Ja todella hyvä oli. Veikkaan, että tulee menemään pitkälle tänä vuonna. Pääsi jatkoon viime viikonlopun ensimmäisistä äkkikuolema-jaksoistakin