Kirjoittaja Aihe: Pete fan club  (Luettu 23269 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #25 : 17.02.2010 20:59:50 »
No täytyy sanoa, että jos levy on hyvä, ostan sen tunesin kautta ja kuuntelen sitä iPodistani autossa, salilla jne. sitten. Ja ostopäätökset teen aika usein kuuntelemalla jonkun levyn ensin muutaman kerran läpi. Tuohon tarkoitukseen Spotify on mainio. Saapahan Pete siitä edes joitain roposia, toisin kuin YouTuben kautta kuunnelluista musiikeista. :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #26 : 11.11.2010 10:59:43 »
Ei voi olla noteeraamatta, että Parkkoselle pykätään TAAS ennakkosuosikin paineet: http://www.iltalehti.fi/viihde/2010110812659687_vi.shtml ;)

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #27 : 15.11.2010 08:02:20 »
Täytyy myöntää etten ole Parkkosta ihan hirveän korkealle noteerannut koko aikana, mutta eilisen kuorosodan katsottuani on kyllä todettava, että Peten kuoron esitys oli ihan paras  ;D

Hyvä esiintyjähän poika on, vähän höseltäjä vain, ja jäi lähinnä mieleen ne "tuplaplatina"-uhoamiset ennen levyn julkaisemista... Mutta onhan se puhunut ihan fiksujakin...

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #28 : 15.11.2010 15:22:19 »
Kuorosotaa ei oo tullut yhtään jaksoa katottuakaan, mut tänään just töissä joku kehui, et Peten kuoro on kuulemma tosi hyvä.
Tosi asiapitoinen viesti taas kerran. ;)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #29 : 22.11.2010 08:34:05 »
Tärkein Pete Parkkonen -uutinen oli se, että hän on lopettanut tupakan polton.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #30 : 01.12.2010 10:41:10 »
Tärkein Pete Parkkonen -uutinen oli se, että hän on lopettanut tupakan polton.

Tää on kieltämättä loistavaa!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #31 : 01.12.2010 11:28:33 »
^Mutta tuohan on loistouutinen! :D Tarkoittaa sitä, että lauluääni kestää pitempään hyvänä.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #32 : 21.04.2014 10:34:48 »
Peten perjantaina ilmestyvä suomenkielinen levy onkin nyt jo ennakkokuunneltavana: http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/kuuntele-pete-parkkosen-omaa-nimea-kantava-albumi-ennakkoon

Oon tykännyt noista sinkkubiiseistä, ainakin osittain ("Mitä minä sanoin" - todella hienot ja vaikuttavat säkeistöt, mut vähän liikaa kertsin toistoa ja huutoa, "Mun" - omituisen synteettinen intro meinas ensin säikäyttää kuuntelemasta kokonaan, mut itse biisi onkin hieno). Nyt sitten nuo muut kuunteluun - ihan lupaavalta vaikuttaa, ja yleisesti ottaen tykkään aina siitä, kun tällaset tavallaan "unohdetut" idolit onnistuu tekemään paluun (en tiedä onko noi sinkut ollu megahittejä, mutta "mun maailmassa" se, että ne sentään on soineet jonkun verran radiossa, on jo onnistunut paluu ;) )

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #33 : 21.04.2014 14:12:48 »
Pete on tosiaan tehnyt näyttävän paluun :) Mun-biisi on kyllä aivan huikee, tykkään tosi paljon! Paras suomalainen popkipale aikoihin.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Pete fan club
« Vastaus #34 : 08.09.2014 21:56:14 »
Olin sopivasti kulmilla, joten kävin tsekkaamassa Peten keikan Kaisaniemen puistossa lauantaina. Päiväkeikalla ei harmi kyllä ollut ihan hirveesti yleisöä, mutta erittäin mainio puoltuntinen (setti liittyi Tough Viking -kisaan, minkä Pete itsekin oli juossut aamupäivällä). Aivan mieletön lavaenergia Petellä, ja hyvä bändi - Peten rinnalla showta piti yllä basisti Ilari Hämäläinen (UMK:sta, Voicesta ja kai Idolsistakin tuttu?). Ja kun satun olemaan innostunut keikkakuvauksesta, niin myönnettävä, että oli kyllä ihan poikkeuksellisen kuvauksellinen tämä artisti :). Levyäkin on tullut nyt pyöritettyä uudella innolla (tykästyin heti alkuun mut jotenkin se sitten jäi - katsotaan miten nyt pysyy kuuntelussa).