Kirjoittaja Aihe: Laulaako Martta Hakala Jämsän Suomen kartalle? (Kuopio)  (Luettu 38898 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Ois voinu tehdä Martalle ihan hyvä odotella vielä rauhassa pari vuotta, käydä laulutunneilla, "kasvaa" ja saada itsevarmuutta lisää. Lisäksi ääni olisi saanut rauhassa kehittyä vielä. Kuitenkin jo Idolsissa näkyi, että ei hänellä välttämättä ole vielä kanttia siihen pyöritykseen, joka häntä kohtaa JOS hänen uransa saa tuulta alle. Aika murskaavalta voi tuntua kyllä sekin, että hehkutettu Martta ei pääse edes tähdenlennoksi. Kuitenkin unelmat ja usko ovat varmasti olleet aika kovat hällä itsellään.

Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
No ainakaan kestävää tähteyttä on tuollaisella purkkapopilla aika vaikea saavuttaa. Toivottavasti muut levyn kappaleet ovat parempia.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2011 17:43:57 kirjoittanut Anteater »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Tuli vähän ylireagoitua, kun hermostuttaa niin paljon Martan puolesta. Hän on mahtava persoona ja laulaja, ja hänessä on niin paljon x factoria, että sitä on suorastaan vaikea uskoa todeksi. Jos ns. kaupallisuus tärvelee timantin, kyllä ottaa päähän. Toistaiseksi mitään ei ole menetetty. Martta is my biggest Idols favourite ever. Ja lupaan hankkia hänen levyn, kunhan se ilmestyy.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Tosta biisistä tuli mieleen Tiktak vuonna 1999 tai jotain. Aika epäkiinnostava kaikin tavoin.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Martan blogista bongasin myös tällaista liittyen biisiin:

Lainaus
voin 110% luvata olleeni mukana täysin ton kappaleenteossa, joten toi on täysin mun tyyliä.. Mä vaan satun tykkäämään niin monenlaisesta musasta et ikinä ei voi tietää mitä tulee. Se tarkoittaa tietty myös sitä et kaikenlaista on myös tulossa :--) Ei malta pysyä samassa genressä välttämättä, mutta en tietenkää sano etteikö toista poppendollibiisii ois tulossa ;)
Onneksi iltasanoma-haterssejen joukkoon mahtuu myös muutama tyytyväinen :-] !

Pieni ongelmahan tässä on että mä en hirveesti tykkää laulaa noita akustisii renkutuksii mitä mul on tuolla youtubessa.. Mun ääni sopii niihin joo, mutta luonne tahtooo ehkä jotain muuta.. :--p luonne on myös niin vahva että se usein voittaa, mutta katsotaan :----)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Minun on jotenkin hirveän vaikea tajuta että hänen nimensä on Martta. Eihän se sovi tuonikäiselle tytölle lainkaan. Olisi mieluummin Marika tai Mari tai Maria tai jotain.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
^Itse asiassa Martta on tätä nykyä suht yleinen nimi nuorilla tytöillä. Isovanhempien nimet tulevat usein muotiin. Suurempi ongelma on, että Martta haukkuu biisejä, joilla hän on faneja alunperin saanut, akustisiksi renkutuksiksi, joita hän ei mielellään laula. Tämä vie aika paljon uskottavuutta ainakin minun silmissäni.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
^ Sama. Miksi alunperin hankki nimeä akustisilla remputuksilla, jos ne eivät ole omaa juttua? Myöskään minua ei hirveästi innosta ajatus siitä, että "Mä vaan satun tykkäämään niin monenlaisesta musasta et ikinä ei voi tietää mitä tulee. Se tarkoittaa tietty myös sitä et kaikenlaista on myös tulossa :--) Ei malta pysyä samassa genressä välttämättä, mutta en tietenkää sano etteikö toista poppendollibiisii ois tulossa"

Tuosta tulee vähän sellainen kuva, ettei se oma juttu ole edes selvinnyt vielä. Löytyykö biiseistä sitten sitä yhdistävää tekijää ollenkaan jos haluaa haalia vähän mistä sattuu mitä sattuu ku tykkää monenlaisesta musasta?

Itsekin tykkään kaikesta iskelmästä heviin, mutta jos artistiksi alkaisin, niin en nyt ehkä iskelmäheviä alkais esittää.

Mutta no, seuraavaa maistiaista odotellessa, josse vähän selkeyttäis.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vähän alkaa tosiaan tuntua että olisi Martta saanut vielä hetken kasvaa, kehittyä ja mietiskellä mitä todella haluaa itse.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Täytyy kompata edellisiä, seuraan tota blogia ja tuli vähän sellainen.....ärsyyntynyt olo kun luki paria viimesintä merkintää.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
^HAHAHAHA NO AIJAA:

Lainaus käyttäjältä: Marttatyyri-blogi
Tässä rupes mietityttään samalla että aion kyllä tehä semmosta teinimusaa sen aikaa vielä kun oon teini <3 miettikää oikeesti, kannattaa nyt riehua ku siihen on vielä lupa.. Sitten kun täyttää 18 ja on se virallinen lupa niin ei pian huvittakkaan :o ! Mä en puhu tässä nyt alkoholista mutta rellestäkää! hulluna

Öyh... joo. Kiitos tästä elämänfilosofiasta.

Lainaus käyttäjältä: Marttatyyri-blogi
Ja heii nyt on semmonen juttu että iik oon yleXn rytmibarometrivieraana ens viikon tiistaina, ja siellä huuatetaan sit steve harrisia joten teidän pitää netissä sit peukuttaa rajusti ylöspäin että saadaan se jäämään radiokanavalle.. Se ois huippukivaa ! Mutta siis ei tiettykää sit jos ei tykkää, ei saa huijata ! Ja me siellä vissiin sit jotenki yhessä juontajien kanssa puretaan biisin saamia kommentteja : D toivottavasti ei oo ihan samaa tasoo kun iltasanomien sivuilla kommentit ... 0:-)   ( mut ne jotka ei tykkää ei peukuta alaspäin, sovittu)

Martta 14v? No, en koskaan erityisemmin innostunutkaan tyypistä ja nämä vaan alleviivaa sitä.

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Teineillehän tuota hommaa nyt selkeästi tehdään ja kaupataan, ja heitä varmasti paljon fanikunnassa onkin, mutta se ei ehkä kuitenkaan kovin pitkälle kanna.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
En ees aiemmin ollut tajunnut, miten teinarilta Martta vaikuttaakaan kirjotustensa perusteella :/ Tuskin nyt kovin vakaata ja pysyvää fanipohjaa saa tuolla, mutta no... Aika näyttää. Itsellä kiinnostus meni just pakkasen puolelle tuon blogin ansiosta. Ja biisin.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
mä oon niin myyty Martalle, ettei muhun tuollaiset blogi-kirjoitukset vaikuta.  ;D Onhan toisaalta hyvä, että Martalla on oma näkemyksensä siitä, millaista musiikkia hän haluaa esittää. Kyllä hän vielä nopeasti kasvaa pois tuosta teiniydestä. Ja on Martassa paljon nöyryyttä ja sympaattisuuttakin.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2011 01:03:20 kirjoittanut Anteater »

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
mä oon niin myyty Martalle, ettei muhun tuollaiset blogi-kirjoitukset vaikuta.  ;D Onhan toisaalta hyvä, että Martalla on oma näkemyksensä siitä, millaista musiikkia hän haluaa esittää. Kyllä hän vielä nopeasti kasvaa pois tuosta teiniydestä. Ja on Martassa paljon nöyryyttä ja sympaattisuuttakin.

Noiden blogikirjoitusten perusteella sillä ei mun mielestä ole nimenomaan ainakaan nöyryyttä, Marttahan on selvästi ottanut asenteen että hyökkäys on paras puolustus ja kannattaa heti ruveta herjaamaan HEITTEREITÄ iltasanomat-vihaajiksi tjsp jos kaikki eivät biisistä tykkää. Omia näkemyksiä toki saa olla mutta parempi kuitenkin noin aloittelevana artistina pitää ne mölyt mahassa eikä ruveta heti dissaamaan kaikkia jotka on eri mieltä.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Mua kyllä kanssa on alkanu ärsyttää Martta ton blogin perusteella :<
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Samoin. Lueskelin sitä blogia just joskus idolsin aikaan ja mietin että ei taida Martta tosiaan olla vielä ihan tarpeeksi kypsä. Mun mielestä ihan toista tasoa ku esim Anna Abreu aikanaan ;o

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Nuo blogikirjoitukset kyllä antavat aika hyvän kuvan epävarmasta 8-luokkalaisesta tytöstä. Eikös Martta kuitenkin ollut jo edes hieman vanhempi?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Martta on -93 syntyny :)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
http://marttatyyri.blogspot.com/2011/09/muokkasin-vaha-pmmp-paitaa-ja-kirjotin.html


"Ainiin, sitten vielä, luin jostain kommentteja, jossa vaikutan kuulemma ihan hirveän epäkypsältä näissä teksteissäni, Ehkä joo, mutta kun mä en itse jaksa koskaan lukea sellaisella tarkalla kirjakielellä kirjoitettuja blogeja.. se vaikuttaa angstiselta. Ja mä oon iloinen, ja en mä tiedä olenko mä vielä ihan aikuinen..kai mä saan kuulostaa vielä teiniltä. höhh enkö"


:D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
http://marttatyyri.blogspot.com/2010/11/joujou.html (10.11.2010)

"OOn koko tän päivän yrittäny tehä omia biisejä ja ehkäpä mää onnistuinkin kohtalaisesti, mutta kuka tekis mulle sanat niihin ? En oo mikään maailman paras englannissa + muutenkin tuntuu että niistä sanoista tulis jotenki väkisin vähän nolot.. " ai rili laaav jyyyy <33" .. ja suomeksi en tee ! phyi"

Luin kans tota blogia ja Martta vaikuttaa ihan symppikseltä sinänsä, mut kyllä sillä ehkä on vähän pissi oman ittensä kanssa noussu päähän. Toi uus biisi oli aika.. en tiiä, ootin just jotain ihan erilaista Martalta. Ja kuten marraskuu 2010 osottaa, niin sillon oli vähän eri ääni kellossa. Ilmeisesti "pakkojulkastapakkosaadajulkisuutta" -asenne on noussu omien valintojen yli :/ Harmi sinänsä.

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
http://marttatyyri.blogspot.com/2011/09/muokkasin-vaha-pmmp-paitaa-ja-kirjotin.html


"Ainiin, sitten vielä, luin jostain kommentteja, jossa vaikutan kuulemma ihan hirveän epäkypsältä näissä teksteissäni, Ehkä joo, mutta kun mä en itse jaksa koskaan lukea sellaisella tarkalla kirjakielellä kirjoitettuja blogeja.. se vaikuttaa angstiselta. Ja mä oon iloinen, ja en mä tiedä olenko mä vielä ihan aikuinen..kai mä saan kuulostaa vielä teiniltä. höhh enkö"


:D

Voi Martta, kannattaakohan niitä kaikkia keskustelupalstoja itsestään lukea, ja varsinkaan kommentoida... Teini saa toki olla niin kauan kuin siltä tuntuu (eikä kyse taida olla vain käytetystä kielestä vaan sen sisällöstä), mutta eri asia onko teini valmis kovaan musabisnekseen ja arvosteluun jota se väistämättä tuo tullessaan.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2011 21:56:18 kirjoittanut laa »

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Kyse ei tosiaan ole käytetystä kieliopista vaan niiden lauseiden sisällöstä. Mutta Laa on oikeassa; jos on julkisuudessa, pitää myös joko kestää kritiikki tai jättää se aivan täysin omaan arvoonsa. Helpoimmalla pääsee, kun ei edes käy lukemassa, mitä itsestä kirjoitetaan.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
mulla kyllä menee kokoaja hermo noihi sen bloggauksiin, se alkaa oleen niin täynnä itteensä :/

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Mun mielestä ihan toista tasoa ku esim Anna Abreu aikanaan ;o

Jep jota ittekin pidin sillon ihan teinixinä mutta onneks aika on osottanut toisin 8)