Kirjoittaja Aihe: Frou Frou  (Luettu 2401 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Frou Frou
« : 18.05.2009 13:33:34 »
Frou Frou on Guy Sigsworthin ja Imogen Heapin duo joka tekee indie/alternative/electronic musaa. Tämä bändi hajos aikoja sitten ja duon laulaja Imogen Heap on sittemmin tullut tunnetuksi soolourallaan, varsinkin kappaleella Hide and Seek jonka uskoakseni on kuullut kaikki jotka eivät ole tammitynnyrissä varttuneet.
Frou Frou ehti ennen hajoamistaan julkaisemaan vain yhden levyn, Details. Frou Froulla on jotenkin semmonen persoonallinen tyyli joka on tehnyt siitä yhden mun suosikkibändeistäni, ja Imogen Heap on mulle paras naislaulaja evör.

Kannattaa tsekata jos ei ole aiemmin kuullu =D
Close Up
Let Go

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Frou Frou
« Vastaus #1 : 18.05.2009 15:16:22 »
Hmm toi Let Go oli parempi kun Close Up, varmaan toimii sellaset balladinomaisemmat kappaleet paremmin bändillä kun Imogenilla on niin outo ääni.

Jotenki tykkään. Vaik en tiiä et jaksaisko tollasta ääntä kuunnella levyllistä  ???

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Frou Frou
« Vastaus #2 : 18.05.2009 16:20:53 »
Hmm toi Let Go oli parempi kun Close Up, varmaan toimii sellaset balladinomaisemmat kappaleet paremmin bändillä kun Imogenilla on niin outo ääni.
Close Upin sisälle pääseminen kestää kauemmin kun Let Go:hun mikä on hassua koska Close Up on vauhikkaampi %D

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Frou Frou
« Vastaus #3 : 26.05.2009 18:27:08 »
Hei iha hämmästyin et tääl oli tää ketju. : DDD
En oo varma onko fede mulle tätä bändiä esitelly vai oonko löytäny tän muuten. : D
Mut ihan ok. Löytynee jotain biisejä koneelta, mut en nyt erityisen ihastunu ole : )

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Frou Frou
« Vastaus #4 : 13.01.2013 18:10:21 »
Hei apua, mun on nyt ihan pakko nostaa tämmönen mahtiaihe täältä ylös! Koska Frou Frou on huikea! Löysin tän vasta viime kesänä, kun poikaystävä esitteli mulle Frou Froun Must be dreaming -biisin, ja siitä on oikeestaan noussu nyt semmonen "meidän biisi" :)

Imogenilla on kyl mahtava ääni!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.