Kirjoittaja Aihe: Valerie Nyholmin esiintyminen oli hyvää (Laurin tiimi)  (Luettu 2681 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Valerie Nyholm (23) päihitti kaksintaistelussa jopa eräänlaiseksi ennakkosuosikiksi nousseen Heidi Akselinin. Valerie osoitti kehässä, että hänellä on erinomaiset esiintymistaidot. Valerie oli mukana Idolsin neljännellä kaudella sukunimellä Beljakovich. Tai ainakin mun mielestä tuo Valerie Beljakovich näyttää samalta http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2008/uutiskuvat/helsingin_koelaulut/572015.jpg

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Näyttää kyllä sama olevan :)

Harmittaa, että Heidi tippui, mutta kyllä Valeria veti kaksintaistelussa paremmin, eli ihan ansaittu jatkopaikka. Silti tuntuu siltä, että Heidi ois saattanut pärjätä kisassa paremmin, mutta saa nyt nähdä. Mielelläni jään odottamaan Valerien livevetoja ja peukut on pystyssä hällekin :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Vesqdaa

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 301
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Eikä :/. Heidin veto karsinnassa oli NIIN kova, ettei mitään rajaa..

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mä olin tyytyväinen, että Lauri Tähkä valitsi nimenomaan Valerien. Hän vaikutti jotenkin sympaattisemmalta ja hänen esiintymistään oli miellyttävämpi katsella. (Lisäksi Heidi oli Poppipoliisien suuri suosikki ;D)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Valerie itse asiassa nousi mun suureksi suosikiksi. Kyllä laulajasta täytyy näkyä se, että hän viihtyy lavalla. Silloin yleisönkin helpompi viihtyä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Mä en olis kyllä laittanut tätä enää jatkoon. Alunperin jo karsinnassa epäilin ja kyllä Heidin veto oli komeampi.



~It feels good. Is that reason enough for you.~