Finaaliesitykset ovat takanapäin & mielestäni Jeff oli yksinkertaisesti paras! Hän niin ansaitsisi voiton. Kautta kisan olen hänestä kovasti pitänyt & eikä hänellä ole ollut yhtään kehnoa esitystä. Ensimmäinen esitys oli varsinkin Jeffiltä todella mahtava & Jeff veti Dream Onin upeasti.
Alex & Sierra oli kahdessa esityksessä kolmesta oikein hyviä. Alkuun en heistä pitänyt laisinkaan, mutta viime aikaisten esitysten myötä olen alkanut pitämään heistä jonkin verran. Say Something biisin he vetivät kyllä aivan upeasti taas kerran

. Duettoesityksessä Alex & Sierra jäivät aika selvästi Leona Lewisin varjoon, vaikka molemmat lauloivat silti kohtuu hyvin.
Jotenkin musta tuntui siltä, että Carlito ei ihan ollut parhaimmillaan. Duettoesityksessä hän veti hyvin, mutta muuten ei hänen laulusuorituksensa oikein vakuuttaneet. Maria Maria sujui aikaisemmin Carlitolta paljon paremmin mitä tässä finaalissa.
Carliton & Jeffin duettoparit olivat mulle todella tuntemattomia. Koskaan ikinä en ole kuullutkaan Prince Roycesta & John Rzeznikistä.
Paulina Rubion esitys oli muuten todella mahtava!