Kirjoittaja Aihe: Raappana  (Luettu 4382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Raappana
« : 27.02.2010 20:18:15 »
Okei, ehkä tää aihe ei edelleenkää kiinnosta muita ku mua, mut päätin olla ovela ja perustan tän silti  8)

Eli Raappana on lahtelainen reggaeartisti, jolta on julkastu yksi albumi vuonna 2007 Päivä on Nuori. Raappanan oikea nimi on Janne Pöyhönen



Raappana siis esittää suomenkielistä reggaeta ja minä tykkään. 8) Oon nähny Raappanan nyt kahdesti. Ilosaarirockissa ja myöhemmin samana kesänä Lahden kisapuistorokissa.
Molemmilla kerroilla keikat olivat ihan mahtavia. Tykkään keikkojen rennosta ilmapiiristä ja Raappanan soundista ja sanotuksista.
Noh nyt tulee sit kahden viikon päästä (vihdoinki) taas keikka jolle menen! JEE!!! (oon kyllä Pöyhösen nähny useemmankin kerran tepastelemassa Lahden kaduilla :'D)
« Viimeksi muokattu: 27.02.2010 21:47:38 kirjoittanut sinisimpukka »

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #1 : 27.02.2010 21:03:48 »
Mulle ei näy kuva :<

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #2 : 27.02.2010 21:48:18 »
Mul näky aluks, mut ei mulkaa nyt. Joten vaihdoin kuvan! :--D
Toi kuva vaan on vanhempi. Jannella ei enää ole rastojaaaaa.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #3 : 27.02.2010 22:02:41 »
kyllä mä sen levyn joskus kuuntelin, mut en enää muista siitä mitään :'D
"Taylor, you'll be fine...""

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #4 : 28.02.2010 12:07:33 »
Kasvonpiirteet on hyvä kappale. En oo muuten erityisesti perehtyny.

ane

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #5 : 09.03.2010 21:24:32 »
Raappana on aivan mahtava! En oo onnistunu vielä käymään sen keikalla, joskus syksyllä se kävi täällä päin heittämässä keikan, mutta meikä missas sen.  :'( Harmitti ihan älyttömästi kun kaverilta kuulin. Mutta eiköhän se vielä tännekin päin tuu keikalle...  :)

Biisit on hauskoja ja niissä on sanoma, ja tottakai ne myös kuulostaa hyvältä!  :D Eka levy mulla siis on, eikö Raappanalta oo tulossa uus tässä lähiaikoina?

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #6 : 10.03.2010 13:51:08 »
Joo Raappanalta pitäis uus levyllinen ilmestyä (näiden tietojen mukaan) 1.9 :--)
Ootan kyl kovasti jo Raappanan näkemistä. Perjantaina jee!  :D

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #7 : 13.03.2010 14:51:41 »
AAAW! Oli ihan parasta!! Raappana oli tietty ihan paras! Oli niiin parasta! Siis kyseessähän oli Oi Pojat - keikkajuttu. Eli siellä oli Raappana, Puppa J, Asa ja Laineen Kasperi.
Asa oli kyl kans tosi hyvä! Olin kuullu tosi paljo negatiivista kommenttia Asan keikkakunnosta. Mut yllätti kyl huisisti! Mut Raappana.. Awws. Niin paljo tuli muistoja. Tietty olis toivonu kuulevansa enempi Raappanan biisejä, mut ku keikkailijoita noin monta, ni ei tietty pysty. Parhaimmat kuitenki eli: kasvonpiirteet, Maasta maahan, Lintsari Anthem, Väkivallan karuselli öö. KIUSAAJAT! Päivä on nuori ja ja.. Tais tulla joku muukin vielä. Noooh hilluha Raappis siellä muidenki biiseillä. Oli kyllä NIIIIN paras keikka! Olisin voinu melkee ruveta itkemään ku ne soitti Maasta Maahan, sillä ne oli jo lähteny pois ja olin iha O-ou.

Mut mut.. En saa pitää seuraavaan kertaan näin pitkää taukoa! Keikkayleisö on suurimmalta osin ihan parasta. Sanoinki mun kaverille, että semmoset ihmiset jotka ei vastaa hymyyn, on iha väärällä keikalla. (Esim kaks neitoa mun edessä, jotka seiso vaa paikallaa ja näytti nyrpeiltä..) Boogattiin kaverin kanssa kyl tunteella ja pari lasia vettä maistu kyl taivaalliselta ton keikan jälkeen (joka muuten kesti semmoset pari tuntia).

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Raappana
« Vastaus #8 : 13.03.2010 20:00:21 »
Huomasin, et meiän pöytäkoneel on ainaki Kasvonpiirteet Raappanalta. Veli on siis hyvin valveutunut ja sivistynyt. :p Pitää kuunnella joku päivä.

Ja kiva kuulla, et oli hyvä meno. 8)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #9 : 10.07.2010 14:08:43 »
Awww! Taas yks huisi Raappana keikka hallussa : ))
Summer upissa eilen Raappana veti huisin keikan!! Oli kiva kuulla uusiakin biisejä <3 ja Raappanan featit Jukka Pojan kanssa.
Huisia täytyy vaan sanoo! Pakko olis taas päästä pian uudellee : ))

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #10 : 01.09.2010 15:20:22 »
TÄNÄÄN Raappanan uus levy ilmestyih! <3 Tietenkin kävin heti kaupasta "hakemassa" : ))
Ja laatua on <3 !!!

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Raappana
« Vastaus #11 : 29.03.2013 18:37:16 »
Raappanan kolmas levy ilmesty tossa joku aika sitten, mut huonojen nettiyhteyksien takia en oo päässy sitä kunnolla kuuntelemaan täältä Nepalista käsin. Tänään kuitenkin on sähköt ja internet toimineet suht ok:sti. Joten levy kuunneltu läpi spotifystä!
Sinkkuja ripiittasinki jo youtuben kautta aiemmin (äärettömän Matti Vanhasia muuten kaikki Raappanan musavideot, sen myönnän).
Levy ei oo ensikuuntelulta iskeny niin kovaa ku toka levy esimerkiksi, jota luukutin iha puhki!

Toisaalta kivoja biisejä, kun en oo aiemmin kuullut (tokan levyn osa biiseistä oli ilmestyessään jo tuttuja kun oli keikoilla jo kuullut!). Vähän jotain sulateltavaa nyt jeejee! Elämä viel palkitsee nous kertakuuntelulla lemppariksi, katotaa miten tilanne muuttuu ku pääsen oikeesti kuuntelemaan albumia Suomeen palattua :---) Onks kukaa muu kuunnellu?