Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi tulee?  (Luettu 10277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #25 : 24.01.2011 06:46:10 »
Aaaaa oke :D

anastasia

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #26 : 22.04.2011 10:23:51 »
lemmikin nimestä

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #27 : 22.04.2011 13:20:03 »
Nimeni on Jenny -> jensky. Ja pienellä siksi, ettei se olisi liian nimimäinen :D En käytä tätä muualla nimimerkkinä, kun en halua olla yhdistettävissä muihin foorumeihin/blogiini. :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

bumb

  • i
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #28 : 22.04.2011 17:41:47 »
Mä jo mietinkin ootko Jenni vai Jenny  :D Mun nimi tulee öhm englannin sanasta bumb(yllätys) jonka luulin tarkoittavan taukoa tekstissä, mutta urban dictionaryn määritelmä on kyllä parempi :

"(verb) to turn a lesbian straight."  En kyllä aio soveltaa sitä keneenkään.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #29 : 22.04.2011 18:00:32 »
Ja jennyhän tarkoittaa naispuolista aasia ja ties mitä muuta mukavaa urban dictionaryn mukaan :D Nomen est omen?  ???  :D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #30 : 01.02.2012 00:05:21 »
No mun mielestä muurahaiskarhut on kivoja eläimiä. Ja kun nimimerkin vaihtaminen oli ajankohtaista, olin juuri oppinut, että muurahaiskarhu on englanniksi anteater.

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #31 : 02.02.2012 23:36:35 »
Mun nimimerkin takana on tosi pitkä tarina..... Omasta nimestä tulee. :D Oon aina ollu surkee keksiin nimimerkkejä. Vanhalla forkalla olin irinna, mutten muista miks oon vaihtanu.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #32 : 03.02.2012 00:53:44 »
Vanhalla forkalla olin irinna, mutten muista miks oon vaihtanu.

Ja nyt joutuu aina miettimään, laittaako kaksi vai yhden ännän.  :'(

Haine

  • i
  • *
  • Viestejä: 91
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #33 : 07.07.2012 18:41:19 »
Kuten myös vanha nimimerkkini maron myös uusi nimimerkkini Haine tulee Arina Tanemuran mangasta. Maron oli päähenkilö mangassa Kamikaze Kaitou Jeanne ja Haine on taas päähenkilö mangassa The Gentlemen's Alliance Cross. Molemmat mangat siis ovat mangaka Arina Tanemuran kynästä. Tanemura on yksi suosikeistani ja kun sanin käsiini TGAC:n Omaksuin heti Hainen roolin itselleni. Haine muistutti minua enemmän kuin maron. Haine on entinen yankii ja käy eliitti koulua luonteeltaan hän on siis kova mutta silti kän on herkkä ja haavoittuvainen. Itsekin olen joskus aika kovis puolustan läheisiäni henkeen ja vereen mutta silti olen itsekkin herkkä nuori nainen joka vaatii itsekin joskus suojelua.

Sitäpaitsi Hainella on pitkät punertavat hiukset melkein kun mulla ;D kuten varmaan arvaattekin niin Hainen kuva komeilee avatarissani. :D

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #34 : 16.07.2012 07:19:01 »
Minun kohdalla ei hirveän vaikea päätellä mistä nimi tulee. Tai hei, onko se pop-kornia vai pop-musaa? Ehkä vähän kumpaakin, mutta joka tapauksessa kornia.  ;D

Alsatian

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Mistä nimimerkkisi tulee?
« Vastaus #35 : 02.02.2013 12:43:39 »
Enkö ookkaa vastannu tähän? :oo No, korjataan asia nyt.

Alsatianhan tarkottaa siis brittienglannissa saksanpaimenkoiraa, josta sitten otin nimen yhen tarinani hahmolle. Se tarina on ollu jo aika pitkään olemassa, mutta julkaistuks en oo sitä viel saanu, niin paljon suunniteltavaa vielä D: Tuun kuitenki toteuttaa sen Sims 2:lla, ja aion pistää nettiin.

Mut nimimerkkinä ton sanan tausta on enemmän sen oikeessa merkityksessä, koska mä tykkään saksanpaimenkoirista. En juurikaan samaistu Alsatian-hahmoon, koska se on vähän sellanen... no, saatte ehkä tietää joskus. :D