Kirjoittaja Aihe: Miesten TOP-10 (plus 15 -> 10)  (Luettu 1516 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Miesten TOP-10 (plus 15 -> 10)
« : 01.03.2014 20:23:04 »
Caleb aloitti todella hienosti!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Miesten TOP-10 (plus 15 -> 10)
« Vastaus #1 : 01.03.2014 22:01:46 »
Tämä tuomarikolmikko on kyllä kaikkien aikojen paras!

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Miesten TOP-10 (plus 15 -> 10)
« Vastaus #2 : 02.03.2014 00:49:09 »
Joo tuomarit on kyllä hyviä.

Ja mitä tulee top-13 henkilöihin, niin kohtuu hyvin meni katsojien ja tuomariston valinnat. Ainoastaan tämä MK tytöistä ja pojista se nuori jannu jonka nimeä en edes muista niin eivät olisi kuuluneet jatkoon.

Hiukan vain näyttää siltä, että tänä vuonna tulee jälleen mies ja kitara voittaja. Taitaa kuudesta miehestä viisi olla sellaisia, jotka soittavat kitaraa lähes aina. Ja vielä etelävaltioista, joten pahalta näyttää. Tosin siellä on kyllä ihan hyviä persoonia miehissäkin.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Miesten TOP-10 (plus 15 -> 10)
« Vastaus #3 : 09.03.2014 22:08:04 »
Minä olin yllättynyt, että jatkaneet pojat olivat niinkin samantyylisiä. Paljon oli sellaisia valkoihoisia ruutupaitoja kitaran kanssa. Olisin odottanut, että tuomarit tähtäävät vähän monipuolisempaan kirjoon. Siitä on nyt viikko kun varsinaisesti katsoin tätä enkä ihan hirveän tarkkaan, niin tällä hetkellä muistiin ovat pojista jääneet CJ ja Alex. Ai niin joo, Caleb tietysti, jonka olisin päästänyt jo jonain aiempana vuonna jatkoon.

Tuomaristo on varsin sellainen "helpon ja normaalin" oloinen eli aika vähän diivailua ja suuria egoja. Harry tuo vähän särmää joukkoon, vaikka välillä minulla on vähän sellainen kuva ollut hänestä, että yrittää vähän liikaakin olla hauska ja nokkela. Mukava kokoonpano.

Se oli mielestäni kyllä ilkeää, että valittiin ne 15 ja sitten vain 10 pääsi laulamaan yleisölle. Katsojan kannalta kun ensin karsittiin 15:een, niin sitten ei meille näytetty mitään ja taas karsittiin, niin en pitänyt sitä hyvänä ratkaisuna, en katsojille enkä kilpailijoille.