Kirjoittaja Aihe: Suomen Huippumalli haussa  (Luettu 135579 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #75 : 06.05.2009 21:10:54 »
Itse asiassa tässä viimeisimmässä jaksossa Anna Kukkohovi oli parhaimmillaan. Puhui luonnollisesti ja hymyili tuomaripöydän takana pehmeästi eikä ollenkaan kovasti.  Aika hyvä suoritus itse asiassa.

Ainoa miinus tuli taas siitä, kun hän komentaa kaksi viimeistä lähemmäksi: "..tulkaa lähemmäksi". Sen sijaan pitäisi sanoa tietysti: "tulisitteko lähemmäksi".

peikkis

  • ruusuillatanssija
  • i
  • *
  • Viestejä: 1349
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #76 : 07.05.2009 16:02:41 »
Riina on siinä mielessä hyvä, että sen kuvia on ilo katsella, vaikkei se mikään kauhee energiapakkaus olekaan. Mut eihän kaikki semmosia voi olla. :D
Ja jos joku noista tytöistä on mallimainen, niin se on kyllä Riina! o_____O
Yhdyn tähän.

Riina muuntautuu moneen. Hän on aika tavatisen näköinen ilman meikkiä, mutta hän näyttää kauniilta melkein missä maskissa/asussa vain. Ja kun katselee Blanchen kukkoilua ja esim. Nannan kiroilua (Nanna siis on minusta fiksu nuori nainen, mutta kiroilun silti se paha tapa), niin alkaa kaivata Riinan tapaista tyttöä, jolla on järkeä ja jalat maassa. :D
why every poem I write
every sketch I paint
every word I say

turn meaningless when exhaling it?

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #77 : 08.05.2009 18:15:18 »
Sain vihdoin ja viimein katsottua jakson. Ihan oikea putosi Iida oli ihme hiirulainen, eikä ollenkaan sopiva malliksi.

Suosikkin on edelleen Riina ja Nanna. Nanna on tosi mielenkiintoinen persoona, kaunis ja monipuolinen. (Kiroilee joo kyllä vähän liikaa!) Riina taas erittäin mallimainen (voisin kuvitella, että melki ainut noista, joka todella vois menestyä), kaunis ja persoonallinen. Rauhallinen ja järkevän oloinen, jalat maassa -tyyppinen.

Janina ärsytti nyt vähemmän, mutta onhan se vielä ihan pentu. Osaa pomppia ja hyppiä, mutta ei siitä oo malliksi.

Blanchen laiska puhetyyli ottaa kyllä aivoon meikäläistä. Voi kurjuus.

Anastasia on tosi hyvä, mutta melko näkymätön jostain syystä.

Anna-Kaisaa käy sääliksi, kun sen mies ei yhtään tykkää ja kannusta tota malleilua. A-K vaikuttaa ihan tasapainoiselta ja realistiselta. Antais nyt kisata rauhassa kisan loppuun (ei A-K millään kuitenkaan voita).
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #78 : 08.05.2009 21:28:26 »
Anastasia on tosi hyvä, mutta melko näkymätön jostain syystä.

Olen saanut sen vaikutelman, että Anastasia pelkää vähän muiden suhtautumista häneen. Eikä häntä varmaan hevillä oteta "sisäpiiriin". Suomen kielikin rajoittaa vielä läpän heittämistä. Eihän hän toisaalta ole edes mikään Janina.

Anna-Kaisaa käy sääliksi, kun sen mies ei yhtään tykkää ja kannusta tota malleilua.

Surkea vinkuja tosiaan hänen miehensä.


Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #79 : 11.05.2009 20:57:10 »
Repesin niin tämänpäiväisessä jaksossa Suville  ;D ;D ;D. Nanna oli aivan vau vau vau  :) :) :), niin paras. Saimin kommentti  :D :). Anastassia hieman petti. Janina ala diiva edelleen  >:( >:(. Riinan kuva oli aivan todella huono, petyin niin täysin  ::). Suvi yllätti mut noissa kuvauksissa  :) :o.

Voi kunnanvirasto Janina jatkaa edelleen  >:(. Neljäntenä putosi Anastassia. Hieman yllätyin, mutta en paljoa koska hän oli hieman ehkä tylsä ja mielenkiinnoton. Mä jo pelästyin että Riina putoaisi.

Omat suosikkini tällä hetkellä ovat Nanna, Riina & Suvi. Ensi jaksossa taitaa olla Anna-Kaisan poika!!!

Niin muuten aivan kauheat rillit Annella tuomaroinnissa.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 21:00:40 kirjoittanut Euroviisut ROCKS »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #80 : 11.05.2009 20:59:25 »
Kukkarolompakkohovinarrilla (Anne) oli aivan kamalat rillit tuomaroinnissa. Siis miten ne tuon Anastasian meni tiputtaa  :o :o Ihan hullua.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Kiiamo

  • Bumbulanssin kuljettaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 5264
  • Karma: +8/-6
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #81 : 11.05.2009 21:02:15 »
Annen lasit oli aivan kauheat. :'''D Oonko mä muuten ainoa, kenen mielestä Suvin puhe on kauheeta sössötystä ? Ei meinaa aina saada selvää. :--D

Mut ite yllätyin tosta Anastassian pudottamisesta, mun mielestä siinä oli tosi paljon pontentiaalia.

Omat suosikit on tällä hetkellä Riina ja Nanna. ^^
I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life.

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #82 : 11.05.2009 21:05:11 »
^ Et kiia tosiaankaa oo ainoo, oon ihan samaa mieltä! : D Sen puhe on ihan ihme sössötystä mistä ei todellakaa saa selvää. Sen pitäis tosiaa opetella puhumaa jos haluis pärjätä mallimaailmassa.. :s

Musta ne olis mielummin voinu pudottaa sen Riinan. :P
Ei kuulunu Anastassiakaan lemppareihin mut jotenki näkisin sen potentiaalisempana malliehdokkaana kuitenki. : )

Mun suosikit on Janina ja Nanna. x)

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #83 : 11.05.2009 21:07:19 »
Oonko mä muuten ainoa, kenen mielestä Suvin puhe on kauheeta sössötystä ? Ei meinaa aina saada selvää. :--D
Aijaa... toivoin jo tekstitystä  ;)
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #84 : 11.05.2009 21:28:09 »
Nannan kuva oli upee... mutta sen "catwalkkävely" oli aika outoo. :P
Anastassia oli tosiaan aika samannäkönen aina joten iha ok et se putos. Blanchekin ois saanut lähtee mun puolesta.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #85 : 11.05.2009 21:34:06 »
njaa, oisin noista kahesta pudottanu kans sen anastassian (yllätyin kuiteski ko se tippu jo nyt, ois voinu olla vähä pitempään). sillä on jotenki semmone löllönaama? tai niiku jos vertaa riinaan, jolla on tosi selkeen malliset kasvot ja sellatteet terävät kasvot.. en edelleenkää tykkää suvista ja sen sönkötyksestä, mut sen kuva oli ihan hieno. nannan kuva oli aivan loistava !

Annen lasit oli aivan kauheat. :'''D Oonko mä muuten ainoa, kenen mielestä Suvin puhe on kauheeta sössötystä ? Ei meinaa aina saada selvää. :--D

Kukkarolompakkohovinarrilla (Anne) oli aivan kamalat rillit tuomaroinnissa.

mun mielestä annen lasit oli just tosi muodikkaat, sopi sille tosi hyvin >D

suvin kauhe on tosissaan iha sönkköö. ja jos se viel puhuu jotain enkkua, nii en sais varmaa mitää selvää.

voii janina janina, lähtisit jo pois. en kestä sitä enää. -.-

Wild nothing.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #86 : 11.05.2009 21:43:20 »
Mun mielestä ihan oikea tippui - tai no olisin voinut pudottaa myös Janinan tai Laurankin. Hyvä, ettei Riina pudonnut.

Nannan kuva oli aivan mielettömän hieno. Ja Nanna on muutenkin suosikkini. Harmi, että ei osaa kävellä.

Suvista tulee aina hyviä kuvia - tosi kuvauksellinen. Mutta tosi ujo ja se puhetapa on kyl sössöttävää.. Suvi tarttis myös hampaiden oiontaa.

Riinasta ei kyl ollut yhtään hyvä kuva. Oisko tahalteen valinnut noin huonon, ku miten voi epäonnistua noin pahasti. No jaa, ehkä sit Riinasta ei oo vaan tollaisiin kuvauksiin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

peikkis

  • ruusuillatanssija
  • i
  • *
  • Viestejä: 1349
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #87 : 12.05.2009 10:26:28 »
Nanna oli eilen aivan loistava koko jakson. Nojoo, se kävely on vähän omalaatuista, mutta ainakin siinä on luonnetta ja yritystä. :D Ja se kuva oli niin vau.

Mielestäni Anastassian pudotus oli ihan oikein, jotenkin minusta hän on kokoajan ollut aika mielenkiinnoton tyttö ja vaikka onkin kaunis niin ei niin mallimainen. Pelkäsin Riinan puolesta, mutta jotenkin olin varma, ettei ne voi pudottaa Riinaa. Omituisen huono kuva hänestä, en voi uskoa, että se muka oli koko kuvaussession paras.

Janina ja Laura on vähän laskussa minun tilastoissani, molemmat luonnossa kauniita ja hymyileväsiä, mutta se mallimaisuus ei välity kuviin asti. Kauniita "koulukuvamaisia" otoksia silti.

Suvi on aivan ihana. Hän yllättää positiivisesti joka kerta. Vaikka puheopetusta tyttö kyllä tarvitsisi, ei ikinä pärjää yhdessäkään castingissa tms. tuolla mongerruksella.
why every poem I write
every sketch I paint
every word I say

turn meaningless when exhaling it?

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #88 : 12.05.2009 15:18:57 »
Nanna! Mä en oikeesti voi sille mitään, mut tunnen ihan älytöntä vetoo Nannaa kohtaan. : D Eilinen kuva oli niin upea, et muiden kuvat todellakin kalpeni sen rinnalla. Blanche taas näytti kuvassaan laiskalta, yhtä laiskalta miltä hänen puheensa kuulostaa.
Suvi nyt on Suvi, en vaan usko että hän pystyy noin nopeassa ajassa kehittymään joten melkeen olisin heivannut hänet pois. Ja hänenkin puhetapansa on tosiaan vähän.... :/.

Riina on jotenki nätimpi muuten, mut sitten kuvissa ei mun mielestä säväytä mitenkään. Mallimaiselta kyllä näyttää ja kasvotki erottuu muiden joukosta mut ei vaan toimi mulle.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jennu

  • Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 2895
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #89 : 13.05.2009 13:43:29 »
Nanna on kans mun suosikki. Ja Riina.
Potentiaalisen mallin kyllä lähetti kotiin... Janina ei vakuuta mua ollenkaan, mut ehkä se on niin valovoimainen persoona et sitä pidetään mukana.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #90 : 13.05.2009 14:03:49 »
Oonko mä muuten ainoa, kenen mielestä Suvin puhe on kauheeta sössötystä ? Ei meinaa aina saada selvää. :--D
Aijaa... toivoin jo tekstitystä  ;)

Tack det samma! Suvi vaikuttaa puhetapansa takia aikas vajaalta. Sorry nyt vaan.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Jennu

  • Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 2895
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #91 : 13.05.2009 14:06:35 »
Oonko mä muuten ainoa, kenen mielestä Suvin puhe on kauheeta sössötystä ? Ei meinaa aina saada selvää. :--D
Aijaa... toivoin jo tekstitystä  ;)

Tack det samma! Suvi vaikuttaa puhetapansa takia aikas vajaalta. Sorry nyt vaan.

Joo, mäkii oon huomannu.. tekee aina mieli vaihtaa kanavaa ku Suvi alkaa sössöttää siinä.
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #92 : 13.05.2009 15:05:52 »
Suvissa ei ole muutenkaan mitään potentiaalia, ei sellasella luonteella oikeesti mitään maailmaa valloiteta, kotiin vaan.
Anastassia puhui tosi köyhää suomea, ei siis Suomen huippumalliahaussa voittajaksi olis ollut kuitenkaan..

Janina on ihan normaali kaduntallaaja pissis, samaten Laura. Laurallakin puhe ihme mongerrusta.

Nannan kävely on ihan kamalaa eikä sellasesta oo malliksi jos ei rupee jo kehittymään tosta. Hyvin tuomarit ignoorannut sitä kävelyä vaikka muille nitisee kaikista pikkujutuistakin.

Riina on ihan okei vaikka suu onkin aina mutrussa, ei osaa rentouttaa. Blanche BIATCH on ihan potentiaalinen malliksi vaikka luonne onkin mitä on.

Anna-Kaisa on ihanan aurinkoinen ja muutenki mun mielestä hyvää mainosta Suomelle maailmalla. Toivottavasti se mies joskus tajuis ton homman eikä aina vinkuis :(

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #93 : 14.05.2009 13:52:25 »
Seiska sitten tietää, että Nannalla on huumesyyte  :( Onkohan tää taas juoruja vai totta?
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #94 : 14.05.2009 15:08:03 »
Mikäli toi tieto on peräisin seiskasta, niin ei oo totta 8D Tai vaikka oliskin niin tää on niin perus seiskaa, kaikki vanhat jutut kaivetaan esiin.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2009 15:14:19 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #95 : 14.05.2009 15:15:01 »
Vaikka olisikin totta, ei se mun fanitusta laannuta. : D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #96 : 14.05.2009 16:22:29 »
Seiska sitten tietää, että Nannalla on huumesyyte  :( Onkohan tää taas juoruja vai totta?

No eipä tuo mulle ainaka kovin yllätyksenä tullut vaikka totta olisikin. Itseasiassa mä en olis ihmetelly kenenkään kohdalla jos tollasta tietoa löytyy, jotenki niin outoa porukkaa.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #97 : 14.05.2009 16:36:13 »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #98 : 14.05.2009 16:39:58 »
Lainaus käyttäjältä: IL
Seksuaalisesti molemmista sukupuolista pitävä mallikisaaja on ollut kisan näkyvimpiä hahmoja. Hän pitää itseään hyvänä esikuvana ja rohkaisee ihmisiä, jotka eivät ole uskaltaneet tulla kaapista ulos.

No jopas  ;D

Jennu

  • Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 2895
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #99 : 14.05.2009 19:26:05 »
No jotain kannabista vaan viljelly, jos multa kysytään niin ei edes kovin paha. :D
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.