Kirjoittaja Aihe: Fatima Koroma lauloi itsensä heittämällä jatkoon (Helsinki)  (Luettu 16632 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rojares

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 66
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Etskulle: Mä en tiedä mistä sä psykologiasi ammennat mutta kiva että ihmisillä on vähän tulta ja tappuraa sisällään.
Varoitit McKenzie:ä ettei tule kopioida psykologiaa naistenlehdistä ("on kauneutta kun on sinut vartalonsa kanssa" jne jne)

Hyvä läppä, mutta mistä sinä keksit väitteen:
"rokkiuskottava mieshän ei voi äänestää nuorta kaunista pop-naista, koska hän pelkää silloin rinnastuvansa Britney Spears -faneihin"

Mielestäni todella rokkiuskottavat äijät juuri nimenomaan tykkäävät Britneyn kaltaisista kauniista ja seksikkäistä pop-naisista.
Vai eivätkö rock uskottavia hahmoja ole mm. Ernst Hemingway, Jim Morrison tai Billy Idol?

Itse olen rokkiuskottava ja välitön Annan idoli pelkän kauneuden vuoksi.
Silti ränkkäsin Fatiman semien jälkeen 1. koska kyseessä on laulukilpailu :-)

Niin ja McKenzielle: Foto ois kiva ;-)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Hyvä läppä, mutta mistä sinä keksit väitteen:
"rokkiuskottava mieshän ei voi äänestää nuorta kaunista pop-naista, koska hän pelkää silloin rinnastuvansa Britney Spears -faneihin"

Mielestäni todella rokkiuskottavat äijät juuri nimenomaan tykkäävät Britneyn kaltaisista kauniista ja seksikkäistä pop-naisista.
Vai eivätkö rock uskottavia hahmoja ole mm. Ernst Hemingway, Jim Morrison tai Billy Idol?

Sellaiset asiat "keksitään" havaitsemalla ihmisten toimintaa sekä IRL että netissä. Rokkiuskottavat miehet ovat aina toimineet kuten kerroin - omien havaintojeni mukaan.

Ernst Hemingway, Jim Morrison tai Billy Idol kuuluvat tähän keskusteluun yhtä vähän kuin vaikkapa Rannanjärven Antti. Enkä tietenkään puhunut siitä, pitääkö Britney Spearsista naisena vaan siitä, sanooko rokkiuskottava mies muiden rokkisuskottavien miesten keskuudessa, että kuuntelee Britneyn musiikkia.  8)

(Nämä keskustelut siirtynevät omaan aiheeseensa jahka tässä ehtii.)

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Tartun Etskun off topiciin sen verran, että minun olisi ollut kovin hankala poimia ideologiani naistenlehdistä sen takia, etten niitä juurikaan lue. Ajatustapani on kehittynyt vuosien varrella havainnoidessani ihmisiä ja oppiessani tuntemaan heitä. Se on sitä iän mukanaan tuomaa elämänkokemusta. Ja sitä, että osaa löytä kauneutta erilaisista asioista. Kaikki eivät ehkä ole kauniita jokaisen mielestä, mutta silti lähes jokaisesta löytyy kaunistakin. Ja se, että on sinut itsensä kanssa + iloinen hymy tekevät kyllä lähes ihmisestä kuin ihmisestä kauniin. Minun silmissäni ainakin.
Etsku muuten lienee havainnoinut ihmisissä aivan erilaisia asioita kuin minä, koska en koe hänen väitteitään millään tavalla yleisinä totuuksina tai tavanomaisina käytösmalleina vaan provosoivina väitöksinä. Empiiristen havainnointieni pohjalta useimmat ihmiset ovat sen verran fiksuja, että valitsevat kuuntelemansa musiikin ja äänestämänsä artistit äänen ja kappalevalintojen mukaan, ei sen, miltä ko. artisti näyttää. :) Ai, mutta tässähän puhuinkin taas vain itsestäni, samalla logiikalla kuin Etsku puhuu yleisellä tasolla eikä itsestään. :)
Peace.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Taustaa: En ole ollenkaan arvostelemassa Fatiman ulkonäköä. Ihan herttaiset kasvothan hänellä on ja iloinen hymy. Hän on vaan hieman tukevampi kuin muut - sen verran että sen huomaa helposti. En myöskään väitä, että hänen ulkonäöstään olisi hänelle haittaa mahdollisella Idols-artistin uralla. Hän ei vain saisi siitä mitään sen suurempaa hyötyäkään. Väitteeni koski vain sellaisten naisten äänestyskäyttäytymistä, jotka mielsivät heti alussa kuuluvansa Fatima-ryhmään eikä siihen toiseen eli "luokan suosikkitytöt"-ryhmään. Sellaisilta naisilta Fatima saa taatusti rutkasti ääniä siinä missä samalla lailla laulavalta mutta "luokan suosikkitytöt"-ryhmään kuuluvalta nämä äänet jäisivät saamatta. Siksi veikkasin jo teatterin aikana, että Fatima menee finaaliin asti ja se oli rohkea veikkaus, koska Fatima oli teatterissa huono. Eikä hänen koelaulunsakaan mikään ihan ihmeellinen ollut. Ei se edes ole mitenkään erityisen matala ja siinä mielessä erikoinen ja kiinnostava. Jos vaikkapa Lotta olisi sen laulanut, ei sitä juuri muistettaisi. Ai niin, Fatiman takana ovat myös ne rokkiuskottavat miehet, joille rokkiuskottavuus on jostain ihmeen kumman syystä tärkeää.  8)

Mutta tässä vastaukseni McKenzielle (off-topicia, sorry Fatima!):

Tartun Etskun off topiciin sen verran, että minun olisi ollut kovin hankala poimia ideologiani naistenlehdistä sen takia, etten niitä juurikaan lue. Ajatustapani on kehittynyt vuosien varrella havainnoidessani ihmisiä ja oppiessani tuntemaan heitä. Se on sitä iän mukanaan tuomaa elämänkokemusta. Ja sitä, että osaa löytä kauneutta erilaisista asioista. Kaikki eivät ehkä ole kauniita jokaisen mielestä, mutta silti lähes jokaisesta löytyy kaunistakin. Ja se, että on sinut itsensä kanssa + iloinen hymy tekevät kyllä lähes ihmisestä kuin ihmisestä kauniin. Minun silmissäni ainakin.

Vastoin parempaa tietoasi laskettelet luikuria, että sinun mielestäsi jokainen on kaunis ja ilmeisesti komeakin (jos puhutaan miehistä), jos vain on sinut itsensä kanssa ja hymyilee iloisesti. Naista ei tee kauniiksi esim. vielä se, että hänelle on kaunis vasen korvanipukka. Jos noin olisi ihan oikeastikin - eikä vain naisten lehtien palstoilla - kukaan ei jäisi koskaan seinäruusuksi missään. Kouluissa ei olisi luokkien suosikkipoikia ja - tyttöjä. Ei olisi niitä naisia, joita haetaan tanssimaan baarissa koko ajan siinä missä joitakin ei haeta. Ei olisi niitä miehiä, jotka saavat rukkaset kovin usein tanssiin hakiessaan siinä missä joku toinen saa myönteisen vastauksen jokaiselta naiselta. Vaikka kuinka kaikki olisivat "sinut itsensä kanssa" ja "hymyilisivät iloisesti".

Jos jokainen on kaunis, kukaan ei ole kaunis - silloinhan ei sanalla ole mitään merkitystä. Riittäisi kun sanottaisiin että on ihminen ja näyttää ihmiseltä. Mutta ei ole sattumaa, että sinäkin kerroit kerkeästi kuuluneesi kouluaikana ns. "Anna Paatero + Stina Girs"-kategoriaan. Jos ulkonäöllä (vaikkapa painoindeksillä) ei olisi merkitystä, kuuluisien näyttelijöiden tai urheilijoiden puolisot näyttäisivät tavallisilta tattiaisilta. Mutta eivätpä näytä. Sama tilanne on vallinnut läpi  vuosituhansien eikä kyseessä ole siis suinkaan nykyajan mainosmiesten keksimä juttu. Jos ajatellaan tyypillistä parinmuodostusrituaalia baarissa, sillä ei ole merkitystä, onko joku päänsä sisällä tyytyväinen kroppaansa ja ulkonäköönsä. Vain se ratkaisee, mitä vastakkainen sukupuoli pitää puoleensa vetävänä kauneutena tai komeutena. Sellainen tilanne on todellakin kauneuden ja komeuden äärimmäinen testi, koska siinä mitataan suoraan ihmisen geneettisiä ohjeita asiassa. Niihin ohjeisiin eivät vaikuta naisten lehtien latteudet - ovat ne sitten itse luettuja tai ystävättäriltä kuultuja.

Etsku muuten lienee havainnoinut ihmisissä aivan erilaisia asioita kuin minä, koska en koe hänen väitteitään millään tavalla yleisinä totuuksina tai tavanomaisina käytösmalleina vaan provosoivina väitöksinä.

Palataan asiaan, kun uskaltaudut kertomaan, mitä väitteitäni tarkoitat.

Mutta se pitää paikkansa, että keskusteluissa tuon mieluummin esiin omia havaintojani ja johtopäätöksiäni kuin että kopsaisin latteuksia muualta (naisten lehdet  8) ) tai että kirjoittaisin vain sellaisia asioita, joille veikkaisin mahdollisimman monen nyökyttelevän hyväksyvästi.

Empiiristen havainnointieni pohjalta useimmat ihmiset ovat sen verran fiksuja, että valitsevat kuuntelemansa musiikin ja äänestämänsä artistit äänen ja kappalevalintojen mukaan, ei sen, miltä ko. artisti näyttää. :) Ai, mutta tässähän puhuinkin taas vain itsestäni, samalla logiikalla kuin Etsku puhuu yleisellä tasolla eikä itsestään. :)

Todellisuudessa niin sinuun kuin useimpiin muihinkin vaikuttaa artistin ulkonäkö. Meissä kahdessa on vain se ero, että minä kerron rehellisesti sen, miten ajattelen. Sinä sen sijaan keksit itsestäsi sellaisia tarinoita, joilla koet antavasi itsestäsi mahdollisimman suvaitsevaisen kuvan. Nythän ei ole puhe siitä, että kuulee radiossa tuntemattoman artistin laulua vaan siitä, että näkee esim. televisiossa tai keikalla artistin esiintyvän. Idols on idoli-kilpailu, ei suinkaan pelkkä laulukilpailu. Artistin tulevalle uralle on ulkonäöllä tosi iso merkitys. Menestyksen saaminen on toki mahdollista kenelle hyvänsä, jos osaa laulaa riittävän hyvin, mutta kahdesta samantasoisesta laulajasta paremman näköiselle se on huomattavasti helpompaa. Saat toki olla "suvaitsevaisesti" eri mieltä, mutta minä satun olemaan tässä oikeassa ihan empiiristen havaintojen mukaan.  8)

Toisesta aiheesta suora lainaus:

Ensivilkaisusuosikki-Ilpon pätkä on aika vaisu, vaikka noin periaatteessa pakko arvostaa miestä, joka vetää Pinkkiä. Siinä sitä sit voi miettiä, jos live tekee suuremman vaikutuksen, että onko kyse livelaulusta ja esiintymisestä, vai ihkusta habituksesta ;).


Hienoa Leena! Tuo on rehellistä puhetta ja juuri noin saakin ajatella!
« Viimeksi muokattu: 09.03.2011 10:42:17 kirjoittanut Etsku-Etana »

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili

Toisesta aiheesta suora lainaus:

Ensivilkaisusuosikki-Ilpon pätkä on aika vaisu, vaikka noin periaatteessa pakko arvostaa miestä, joka vetää Pinkkiä. Siinä sitä sit voi miettiä, jos live tekee suuremman vaikutuksen, että onko kyse livelaulusta ja esiintymisestä, vai ihkusta habituksesta ;).


Hienoa Leena! Tuo on rehellistä puhetta ja juuri noin saakin ajatella!


Heh, joo. Minä myönnän, että idoliuteen vaikuttaa ihan kaikki - mutta täysin subjektiivisesti. Se mikä tekee tyypin ihkuksi toiselle voi tehdä sen toisen inhokiksi. "Liiallinen" kauneus/komeus voi olla sellanen asia. Toisin kuin McKenzie, minä kuulun "Fatimoihin" noin ulkonäöllisesti, tai en oikeastaan niihinkään, koska Fatima on tosi persoonallisen kansainvälinen tyyppi ja minä tavallisen suomalainen vaalea pyöreä talliainen ;). Myönnän, että ehkä ihan aavistuksen saattaisin suosia häntä ulkonäön perusteella, ja vastaavasti syrjiä esim. Stinaa (pitkä näyttävä ja komeat buutsit, kuten Jone sanoi - siis "liian" kaunis). Mutta sitä en jaksa uskoa, että "me" (tavalliset pyöreät talliaiset) pystyttäs Fatimaa nostamaan finaaliin, jos hänellä ei olisi laulullisesti siihen edellytyksiä.

Ite oon Fatiman suhteen kahden vaiheilla. Joistain pätkistä olen tykännyt mut semibiisi ei vakuuttanut. Mutta - taas psykologisoin - siihen saattoi vaikuttaa sekin, että rupes ärsyttämään, että miljoonien biisien seasta pitää poimia aina samoja näihin kisailuihin (Leena lauloi X factorissa). Kaikki todellakin vaikuttaa, tällaset naurettavat pienet biisivalintajututkin, enkä minä ainakaan kehtaisi väittää olevani millään tasolla objektiivinen ;)

rojares

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 66
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Kai nyt kaikki ovat sentään samaa mieltä siitä että jos puhtaasti ulkonäköä katsellaan niin Anna on "objektiivisesti" kaunein kilpailija?
Vai onko tästäkin erimielisyyttä?
Stina on minun mielestäni omituisen näköinen vaikka hän pukeutuukin vaatteisiin jotka viestivät "seksikkyyttä" ja "kauneutta".

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Rojares, muista äänestää "kaunein nainen" -äänestyksessä!  :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
mutta tässähän puhuinkin taas vain itsestäni, samalla logiikalla kuin Etsku puhuu yleisellä tasolla eikä itsestään. :)

Oman logiikkani vahvuus sinun logiikkaasi verrattuna tuli selväksi esimerkiksi American Idolin TOP-24:stä. Koelauluissa oli tavattomasti yrittäjiä, jotka olivat reilusti ylipainoisia - USA:n keskimääräinen painoindeksi kun huitelee tavattomissa luvuissa. Jostain ihme syystä parhaat laulajat löytyivät kuitenkin järjestään hoikista. Kuinkas se on mahdollista, jos kerran tuomarit tarkkailivat vain laulutaitoa? Kuinkas hoikkuus tekee ihmisestä paremman laulajan hieman tukevaan verrattuna? No, kaipa se McKenzienkin on myönnettävä, että tuomarien ja esikarsinnan tehneen tuotantoryhmän valintoihin vaikutti ulkonäkö. Mutta miksi vaikutti, jos tilanne on sellainen kuin McKenzien mukaan se on eli suurin osa katsojista ei ole kiinnostunut laulajien ulkonäöstä vaan pelkästään laulutaidosta? No minäpä luulen, että tuomarit ja tuotanto tietävät erinomaisen hyvin, että katsojia kiinnostaa myös ulkonäkö, joten he valitsivat laulajat, joilla laulutaidon lisäksi löytyy myös ulkonäöllistä potentiaalia. Se on parasta businesta Idols-formaatille. Eiväthän valitut TOP-24-laulajat kaikki olleet niitä kauneimpia tai komeimpia (esim. se kähärätukka poika), mutta ei siellä kuitenkaan ollut yhtään 150-kiloista, esimerkiksi.

rojares

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 66
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Etsku, mielestäni sekoitat jurottavat ja irvistelevät hevarimiehet ja hintahtavat vaihtoehtorokkarit luontaista voimaa hehkuviin rock-jumaliin.
Vain viimeksi mainitut ovat mielestäni rock-uskottavia!!!  :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Fatimalle isot plussat siitä hyvästä, että oli pannut alulle hienon pinkin miesten kannustusjulisteen/kortin!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Fatima oli stailattu oikein kauniiksi tänään.  :D

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Fatima oli stailattu oikein kauniiksi tänään.  :D
Etskun kanssa samaa mieltä! :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Fatima oli stailattu oikein kauniiksi tänään.  :D
Etskun kanssa samaa mieltä! :)

Musta taas viimeks oli parempi.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

rojares

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 66
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Joo, kyllä Fatima oli tänään jo varsin viehkeä.

Vaikka biisi tälläkin kertaa suorituksena oli paras
niin oli se paljon tylsempi kuin persoonallinen ja koskettava "on helppoo olla.." viime kerralta.

Fatima tulee pärjäämään myös sen vuoksi, että hän on sekä rento että itsevarma.
Ja se tekee tulkinnalle hyvää se.
Etsku ei tykkää tästä mut ei se haittaa. :)

Mäkin olin tänään hyvin surullinen Annan putoamisesta.
Pinnallinen Stina ois saanu mennä (mä jostain syystä en inhoa Lottaa).

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Fatima tulee pärjäämään myös sen vuoksi, että hän on sekä rento että itsevarma.
Ja se tekee tulkinnalle hyvää se.
Etsku ei tykkää tästä mut ei se haittaa. :)

 >:( >:(

Fatiman itsevarmuus nähdään sitten siinä vaiheessa, kun hän laulaa jonkin uuden kappaleen ja sellaisen, joka ei ole sellainen tasapaksu lallatus kuin 1. semifinaalissa.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Fatima on nousemassa suosikikseni Stinan rinnalle. :) Rento, letkeä lauleskelu pehmeällä äänellä uppoaa minuun. Tätä todellakin jaksaisi kuunnella enemmänkin!  :-*
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Lainaus
Fatima myöntää erehtyneensä lukemaan häneen kohdistuvaa nettikirjoittelua.
-Se oli virhe. Eniten harmitti ehkä se, kun ihmiset ovat selittäneet menestystäni Idolsissa sillä, että saan ulkonäköni takia kaikkien hylkiöiden äänet. Se oli minusta aika ilkeästi sanottu.
ILTA-SANOMAT la 19.3.2011

 :(

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^ :'(

Fatima on käynyt Idolslandiassa.  :'(

Hyvä tietysti että on käynyt ja TERVETULOA uudelleenkin!

Kuka olisi arvannut että hän käy lukemassa arvioni äänestyskäyttäytymisestä. En ole vastaavaa arviota muualla nähnyt.



McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Tuossa näkee, että kannattaa miettiä, mitä kaikkien nähtäväksi kirjoittaa. ;)
Edelleenkin sitä mieltä, että Fatimaa on äänestetty hänen laulutaitonsa takia. Jos tässä kisassa äänestettäsiin ulkonäön perusteella, niin tuskin Jusu olisi torstaina tippunut.
Tykkään kyllä Fatiman äänestä ja laulutyylistä ja iloisesta olemuksesta tosi paljon ja odotan hänen vetoaan sunnuntaina. :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Tuossa näkee, että kannattaa miettiä, mitä kaikkien nähtäväksi kirjoittaa. ;)

Itse asiassa kirjoittaisin kaiken sanasta sanaan uudelleen - koska se on minun näkemykseni mukaan totta. Fatima saa tietyn määrän ekstraääniä tavalla, josta kerroin. Hänen on vain hyväksyttävä se ja iloittava niistäkin äänistä.

Aina kun kirjoitan, otan huomioon, että kyseinen henkilö saattaa lukea jutun.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Itsestäni tuntuu pahalta, että tämäkin palsta on kilpailijoiden mielestä ilkeää kirjoittelua. Vaikka harvoin täällä sellaista ilkeilyä edes on. Mutta sitä ei vaan aina mieti, mitä sanoo/kirjoittaa.

Idols-kilpailijoiden ei pitäisi lukea keskustelupalstoja. Miksi näiltä ei malta pysyä poissa? Helposti sitä ei sitten kilpailija itsekään usko omiin mahdollisuuksiinsa. Vain muutamien ikävänsävyisten kommenttien takia.

bumb

  • i
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Oon ite miettinyt miten sellaisessa utopistisessa todellisuudessa jossa olisin tunnettu reagoisin ihmisten nettikirjoitteluihin. Ja vastaus on: Yllyttäisin niitä lisää ;D kaipa oon vähän lapsellinen siinä mielessä. " Ekse x henkilö kuulostanutkin ihan karmealta siinä kohassa? Ja mitkä vaatteet sillä on! Toihan on ihan kauhea!" No, ei se silti oikeuta muiden mollaamista vaikka niin ajattelisinkin. Fatima on mun mielestä hyvä laulaja, mutta ei vaan mun makuun, en pidä sen valitsemista kappaleista ja "puhetyylistä". Mä en oikein usko, että ns hylkiöt äänestää Fatimaa, miksi hylkiöt edes äänestäisivät ketään. Riippuu tietysti sillä, mitä tarkoitetaan hylkiöllä. No mutta, joka tapauksessa, tervetuloa vaan uudestaan Idolslandiaan Fatima :D Ja Lassi myös, vaikka salanimellä

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Oon ite miettinyt miten sellaisessa utopistisessa todellisuudessa jossa olisin tunnettu reagoisin ihmisten nettikirjoitteluihin. Ja vastaus on: Yllyttäisin niitä lisää ;D kaipa oon vähän lapsellinen siinä mielessä. " Ekse x henkilö kuulostanutkin ihan karmealta siinä kohassa? Ja mitkä vaatteet sillä on! Toihan on ihan kauhea!" No, ei se silti oikeuta muiden mollaamista vaikka niin ajattelisinkin. Fatima on mun mielestä hyvä laulaja, mutta ei vaan mun makuun, en pidä sen valitsemista kappaleista ja "puhetyylistä". Mä en oikein usko, että ns hylkiöt äänestää Fatimaa, miksi hylkiöt edes äänestäisivät ketään. Riippuu tietysti sillä, mitä tarkoitetaan hylkiöllä. No mutta, joka tapauksessa, tervetuloa vaan uudestaan Idolslandiaan Fatima :D Ja Lassi myös, vaikka salanimellä

No tuo saattaa olla myös muiden yllyttämistä kehumiseen :D Ja onhan se niin, että kun ensiksi haukkuu itse itseään, niin sitten muiden puheet eivät tunnu yhtä pahalta.

Toivottavasti Lotta ei käy täällä, hän saa huomattavasti kylmempää kyytiä kuin Fatima, jolla on sentään aika monta puolestapuhujaakin. :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Mä en oikein usko, että ns hylkiöt äänestää Fatimaa, miksi hylkiöt edes äänestäisivät ketään. Riippuu tietysti sillä, mitä tarkoitetaan hylkiöllä.

En minä käyttänyt sanaa hylkiö. Se oli Fatima, joka käytti sitä sanaa niistä naisista, jotka eivät ulkonäöllisesti pysty samastumaan Stinan, Lotan ja Annan edustamaan naisryhmään. Eivätkä pystyneet siihen todennäköisesti myöskään kouluaikana. Eivät he mitään hylkiöitä ole. Hieman pyöreämpiä vain tai sitten muulla tavalla sellaisia että eivät yltäneet luokan suosikkityttöjen ryhmään. He kokevat että Fatima edustaa heitä ja hänen avullaan pystyvät näyttämään, että muutkin kuin "suosikkitytöt" voivat olla hyviä. Ihmisluonto ei aina toimi niin korkealentoisesti.