Kirjoittaja Aihe: Dallasin koelaulut  (Luettu 8546 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Dallasin koelaulut
« Vastaus #25 : 21.02.2010 15:08:15 »
Kyllä sub on ainaki leffojen leikkelemiseen syyllistyny. Mut joka tapauksessa, kuka niitä ikinä leikkaakin=typerää.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Dallasin koelaulut
« Vastaus #26 : 21.02.2010 15:08:33 »
En kyllä usko että Sub TV noita jaksoja itse leikkelee, vaan jos ne ovat lyhennettyjä, he ovat ostaneet ne sellaisina.

Se oli kyllä silloin se finaaliesityksen pois jättäminen todella erikoinen lyhennys, jos oli jossain valmiiksi ostetussa versiossa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Dallasin koelaulut
« Vastaus #27 : 21.02.2010 15:11:12 »
En kyllä usko että Sub TV noita jaksoja itse leikkelee, vaan jos ne ovat lyhennettyjä, he ovat ostaneet ne sellaisina.

Se oli kyllä silloin se finaaliesityksen pois jättäminen todella erikoinen lyhennys, jos oli jossain valmiiksi ostetussa versiossa.

Tästä on puhuttu aiemminkin. Joskus ei copyright-syistä ole oikeutta näyttää joitain lauluja Euroopassa, ja siksi ne on leikattu pois Eurooppaan levitetyistä jaksoista.

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Dallasin koelaulut
« Vastaus #28 : 21.02.2010 15:11:57 »
En kyllä usko että Sub TV noita jaksoja itse leikkelee, vaan jos ne ovat lyhennettyjä, he ovat ostaneet ne sellaisina.

Se oli kyllä silloin se finaaliesityksen pois jättäminen todella erikoinen lyhennys, jos oli jossain valmiiksi ostetussa versiossa.

Tästä on puhuttu aiemminkin. Joskus ei copyright-syistä ole oikeutta näyttää joitain lauluja Euroopassa, ja siksi ne on leikattu pois Eurooppaan levitetyistä jaksoista.
Ai siinä on semmoinen! Mulla on menny ohi tollanen kokonaan. No onpas tyhmää.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Dallasin koelaulut
« Vastaus #29 : 21.02.2010 18:49:08 »
Hahaa. Itse asiassa Etsku spoilaa!

Hopea näytetään vasta viimeisessä koelaulujaksossa, jossa on kimara parhaita paloja kaikilta 7 koelaulupaikkakunnalta :D

Tajusin tuon jälkeenpäin itsekin, kun luin että sunnuntain jaksossa käydään läpi kauden tapahtumia.  :D

Aluksi oli vaan ärrrrrrtynyt, että Hope oli kylmästi leikattu pois subin versiosta. Mutta tänään hänet sitten nähdään!

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Dallasin koelaulut
« Vastaus #30 : 25.02.2010 09:30:49 »
Dallasin koelaulut

Vierailevana tuomarina Neil Patrick Harris, joka on lähinnä näyttelijä (sekä TV että stage), mutta tehnyt myös musikaaleja ja äänirooleja (mm.Family Guy...ihan mun lemppari!).

Ekalta kaudelta tuttu ihan kakka Julie Kevelighan, joka on kaikkien huonoimpien kimarassa aina mukana versiollaan Lady Marmaladesta. Ihan hirvee joka ei meinannu millään luovuttaa. Kokeili varmaan neljää biisiä.

Sitten tyttöjä jotka eivät päässeet telkkariin laulamaan mutta jatkoon kyllä. Olis ollu kiva kuulla kyllä.

Lloyd Thomas josta oli oikein tarina ja kaikkea. Olin itse yllättynyt tästä, että jätkä oli aidosti hyvä. Lisää poweria vaan Hollywoodissa!

Kimberly Carver veti oman biisinsä, mikä on aina riski, mutta tästä tykkäsin. Soundi oli kyllä sellanen mitä nyt on kuullut paljon.

Dexter Wardon esittelyn jälkeen kyllä varmasti ihan Matti Vanhanen. Sitähän se olikin.

Sitten itkukimaraa...

Erica Rhodes oli ihan mukava. Kuulosti ihan kivalta. Ei mitään superhienoa, mutta voi pärjätä Hollywoodissa.

Päivän viimenen yrittäjä on Dave Pittman joka sairastaa Touretten syndroomaa. Sairaus ei kuulemma vaivaa laulaessa. Helpon kuulosta, miellyttävää, tykkään. Hollywoodin paikan ansaitsi.

Ekalta päivältä yhteensä 15 pääsi jatkoon...niistä neljä nähtiin.

Toisen päivän vieraileva tuomari on Joe Jonas Jonas Brothersista.

Ekana musikaaleissa esiintynyt Todrick Hall kirjoitti hauskan biisin tuomaristolle. Tykkäsin paljon. Enemmän pitkiä säveliä vaan enemmän.

Dawntoya Thomason, ihan ok ja silti jatkoon.

Stephanie Daulongin äänestä tykkäsin oikein paljon.

Sitten korni avioerotarina ja Megan Wright, joka laulloi vähän tylsän biisin, ihanan kyllä: To Make You Feel My Love. Yllätyin vähän siitä, että tykkäsin tästä. Selkee country-tyttö ja hyvä niin.

Vanessa Johnston, super-optimisti kuulemma...saa nähdä mitä tyttö tekee sanan "NO" jälkeen. Raiskasi ihan täysin Etta Jamesin At Lastin. Yllättävää oli se, että se oli edelleen optimisti.

Sitten kakkakimaraa taas.

Viimenen kokelas on tyttö jolla todettiin leukemia kun hän oli 4-vuotias. Kuitenkin elossa edelleen 16-vuotiaana. Christian Spear oli ihan jees. En välttämättä ylistäisi niin paljon kuin tuomaristo. Hollywoodiin vaan.

Toisena päivänä 17 Hollywoodiin, viis niistä nähtiin, mutta yhteensä 32 jatkoon. Aikamoista.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.