Kirjoittaja Aihe: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain  (Luettu 14902 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #50 : 11.05.2010 22:15:06 »
Pakko vielä pyytää anteeksi Etsku niitä minun Annan "pissaliisa" -linjaisia kommentteja. Ne perustui siihen, että oli pakko puolustaa omaa suosikkiaan Aria, koska tämä meinasi joutua vaikeuksiin matkan varrella ;D Kommenteillani ei ollut mitään tekemistä Annan tason kanssa.

Annasta sanottava, että Sinead oConnorin veto oli mainio kuten suomenkieliset biisit. Ainoa moka Annalla oli viimeisessä finaalissa vetämä Alicia Keysin vonkuminen joka ei todellakaan istunut jäähalliin avaukseksi varsinkin kun Ari tykitti perään hevibiisin jolla sai yleisön messiin huudattamalla heitä vielä. Sittenhän Anna tykitti kaksi hienoa biisiä vielä perään. I love rocken roll lämmitti minua ainakin.

Mutta joo ei nostalgiaa enempää 8)
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 22:33:39 kirjoittanut PhineasMcClintock »

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #51 : 11.05.2010 22:33:35 »
Näin nostalgian huumassa kun muistelen, niin meikälle toimi kaikki muut Arin vedot ihan kybällä, paitsi Evil that men do vaimikäseironmaidenbiisiolikaan ja nyyhkyballadi You broke my heart, mikä sen kertaisen "stailauksen" lisäksi sai melkein samanlaisen oksennusreaktion meikässä aikaiseksi kuin Eliaksen sunnuntainen imelöinti  :D.

Esim. Arin neljännessä?? finaalissa esittämät Led Zeppelinin Rock'n roll sekä Stratojen zipale Hunting High and Low oli mielestäni loistavia ja energisiä vetoja ottaen huomioon, että Ari tuolloin(kin) todella klesana. Ko esitykset jäivät vain pahasti tuomarihässäkän eli Arille suunnattun kollektiivisen haukkumisryöpyn varjoon.


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #52 : 11.05.2010 22:55:13 »
Mun mielestä Arin vedoista tää oli jotenkin kaikkein semmoinen sykähdyttävin.
Oi vitsit. Toi oli (no on siis edelleen :'D) tosi kaunista kuunneltavaa.

Mua ärsyttää ku luen nykyään otsikon väärin... Parhaat Idols/X-Factor vedot kautta rantain.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #53 : 07.02.2012 23:37:26 »
Onpas tää topic hautautunut. Tää oli hyvä http://www.youtube.com/watch?v=5pISyNIpYUc