Kirjoittaja Aihe: Dance (So You Think You Can Dance formaatin suomalaisversio)  (Luettu 33538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Minttu & Pasi ja se selän kautta hyppy oli sairaan siisti!
Idan ja Markun esitys oli liikaa ihan jotain muuta ku sitä valssii. Se ois menny melkeen nykytanssista ilman niitä paria valssaamiskohtaa. :/ Vähän enemmän kummiskin pitäs koreografia olla tyylilajimainen.
Taru ja Seba oli ihan jees.
Katrin ja Samin esitys oli ihan hauska, vaikkei se ihan täysin auennutkaan mulle.
Laura & Jere... miks niille tehtiin joku nosto-ohjelma. Ku Jerehän nyt ei todellakaan oo fyysisesti vielä yhtä vahva ku muut pojat...

Aika lailla samat oisin pudottanut. Jere on omassa tyylissään tosi hyvä ja sulonen, mutta se ei oo kehittynyt tarpeeksi ohjelman aikana eikä oikein ownaa muita lajeja ku omansa.

Katrin ja Lauran kohdalla oli vaikeempaa. Katrin soolo nyt väkisin jää "huonommaks" ku yksintanssijoiden.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Nyt oon alkanu kattoo tät enemmän, koska tykkään Idasta ja Markusta niin paljo!! :'DD
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
ihanaaaa, uudet parit selvillä. =) ida ja pasi, seba ja laura, markku ja minttu ja SAM JA TARUUUUU. <3 oikeesti jes, mun kummatki suosikit parina :D ens kerralla sitte pakko äänestellä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Voi ei! Minttu & Markku parina . Mitähän tuosta mahtaa tulla. Idan & Pasin tanssia odotellessa. Sam & Taru on aika mielenkiintoinen pari ja toivottavasti sit onnistuvat. Toivon Sebastianille & Lauralle onnistumista.

Päättääkö tuomarit vielä tällä viikolla putoajat? Vai joko Suomen kansa päättää, että ketkä putoavat.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Oij, Sam & Taru! Mun lempparit jäljellä olevista! Markku ärsyttää mua ihan sairaasti. : D On se toki taitava ja näin, mut emmä tiiä. Joku siinä ärsyttää.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Eiköhän ne tuomarit vielä päätä. ;o En oo kyllä ees aatellu.
Nyt oon jotenki iha fiiliksissä, haluisin mennä kannustamaa kaikkia paikanpäälle mutta ei taija aika riittää. =( Tulis jo ens jakso!

tirppaliisa

  • i
  • *
  • Viestejä: 63
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
ÄÄh kirjoitin pitkän analysoivan viestin ja hukkasin sen bittiavaruuteen, koska painoin väärää nappia, kun kursori temppuilee.

Lyhyesti:

Ida ja Markku ja Pasi ja Minttu oli kivoja ja hyviä. Taru ja Seba ihan ok, mutta vähän booring ja Tarun jalat harotti suurimman osan aikaa rumasti. Sam ja Katri oli outoja mutta kivoja,  biisi oli tosin ällö. Jere ja Laura ei olleet kummoisia. Olisivat joutaneet putoamisuhkaan jo Lockingin jälkeen, niin Pauliina olisi säästynyt:)

Summa summarum, koska en ole näitä aiemmin kommentoinut: Ohjelma on hyvä, Axl on ihan mielettömän hyvä. Ja suurin ketutus tuli siitä kun Pauliina ja Seba joutuivat pudotukseen sen mahtavan jazzesityksen jälkeen. Siinä ei ollut mitään päälleliimattua, vaan pelkkää tunnetta. Suuri vääryys että Pauliina putosi siinä kohtaa...
Osu ja uppos!!!

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
JJJEEE tänään <3 Hirviä tanssikuume!

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Lauran & Sebastianin ekasta tanssista pidin enemmän kuin siitä toisesta.. Se hiphop oli ihan jees, mutta jotenkin se ei vakuuttanut mua. Laura kyllä yllätti tuossa hiphopissa :o. En olisi uskonut Laurasta tuohon. Eka tanssi vakuutti kyllä <3.
Mintun & Markun hiphop meni ihan hyvin.. Minttu loisti siinä kyllä niin :P. Markku jätti hieman kylmäksi. Ihana lyrical jazz <3.. Se meni kyllä Mintulta & Markulta aivan loistavasti! Pidin tosi paljon :P. Minttu on tosi upea tanssija.
Idan & Pasin tango meni ihan penkin alle! Ei siinä kyllä ollut laisinkaan tangoa. Ida tanssi erittäin heikosti! Pasi veti taas ihan ok. Illan heikoin tanssi! Urban jazz meni kyllä hieman paremmin Idalta & Pasilta. Jotenkin se oli sekavaa tanssia ja jätti kylmäksi.. Luulen, että Ida & Pasi on putoamisvaarassa.
Tarun & Samin nykytanssi oli aivan upea <3.. Taru on kyllä tän kisan paras naistanssija! Taru vaan on niin mahtava. Olipas ihana bollywood esitys :P. Pidin tosi paljon. Taru on tosi monipuolinen tanssija! Sam oli aivan mahtava!!

Ihana ryhmäkoreografia! :P

// WTF! Ida & Pasi jatkossa :o. Minttu & Markku on myös jatkossa. Henkensä edestä sitten tanssivat Taru & Sam sekä Laura & Sebastian.

// Tarun soolo oli aivan upea ja hän kyllä ansaitsi vielä mahdollisuuden kisassa :P. Lauran soolo ei ihan vakuuttanut ja enkä yllättynyt hänen putoamisestaan. Sebastian sitten putosi! Hänen soolonsa oli kyllä mahtava, mutta Samin oli vieläkin mahtavampi.

// Kuusi tanssijaa vielä sitten jäljellä! Kuka mahtaa voittaa?
« Viimeksi muokattu: 24.10.2010 20:28:56 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Tuleeko kenellekään muulle Laurasta mieleen jollain tavalla Kiira Korpi?

Mä arvasin, että ne pudottaa noista kahdesta miehestä Sebun... vaikka musta se veti parhaan soolon sooloilijoista. Mutta varmaan noi muut tanssiesitykset vaikutti siihen.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Laura Ja Seba: Eka tanssi oli mun mielestä iha hauska ja sitää oli kiva kattua. (= Toka taas oli NIII KOVA. Paitsi mun mielestä just Laura tanssi sen vähä plaa. : Dd Mut oli silti hieno!
Minttu ja Markku: En tykänny siitä hiphopista... Iha plööhplääh. Mutta sitte taas je lyrical jazz oli jotaki iha upiaa ja NIIII taitavaa! Tooosi taitavia tanssijoita on molemmat.
Ida ja Pasi: Tango: HYI Urban Jazz: HYI x 32908340384 KAMALAA
Taru ja Sam: Nykytanssi oli hieeeeno, mutten pysyny iha kokoaja mukana ja nostoja oli liikaa. =D Sitte taas bollywood, no se oli tietenki hauska esitys ja iha viihdyttävää vaikka en välittänykkää nii kauhiana. =D

Mun mielestä just oikeet tippu!
Mutta mää nii kiljuin onnesta ku Taru tai Sam ei tippunu! En taaskaa muistanu äänestää, ens kerralla on PAKKKKKOOOOOOOOO. ;o TARU JA SAM <3

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Olis pitäny heti jakson jälkeen kirjottaa, ku en muista enää mitä piti sanoo!

Laura ja Seba, tykkäsin ekasta tanssista. Olihan se sillai viihdyttävä. Tokasta en oikeen muista mitään.

Minttu ja Markku, Minttu on musta kehittyny ja tykkään hänestä enemmän. Se hiphop ei ehkä silti sujunu Mintulta niin hyvin. Tai jotenki toivoin sen tanssin olevan nopetempoisempaa ja luonnollisemman näköstä. Ei tietty kaikkea voi vaatia, mut kisa on jo edenny siihen vaiheeseen, et panokset on niin kovilla. Toka tanssi eli lyrical jazz oli musta tosi hienon näköstä. Kummaltakin. Markusta en edelleenkään niin välitä, mut taitava hän on....ehdottomasti.

Ida ja Pasi, no tangosta ei oikeen oo mitään sanottavaa. En sillai ees ymmärrä tekniikasta ym. vastaavista jutuista mitään, mut siis eihän toi nyt kauheen hyvältä näyttäny. Biisi oli valittu Moulin Rouge leffasta. Se oli kiva. Toka tanssi oli kans...ei niin hieno. Emmä tiiä. En vaan jotenkin tykänny.

Taru ja Sam, tää kaksikko on Seban ohella mun suosikkeja. Aivan mahtava parina. Molemmat semmosii ilosii ja sädehtivii ihmisii. Nykytanssi oli hyvin tehty, tykkäsin. Mut ehkä toisaalta vähän liikaa semmosta ihme pomppimista : D En kauheen usein tykkää nykytanssista. Siinä koreografiassa oli hieno idea kyllä. Bollywood oli hauska! : D Hassun näköstä. Ja todellakin viihdyttävää.

En voinu ymmärtää miten mun suosikit oli taas vaarassa. Silti arvasin heti ketkä tippuu. Samia oli kehuttu niin paljon ja onhan se oikeesti näyttäny enemmän puolia itestään, joten byebye Seba. Laura kans on viel niin nuori ja ehtii kans kehittyy tosi paljon. Eikä tanssi ihan nyt sujunu. Oikeestaan jo pari kertaa putkeen menny huonommin. Olin ihan tyytyväinen pudotuksiin. Harmitti silti, et Sebakin oli pudotuksessa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Onks niillä nyt seuraavassakin jaksossa taas uudet parit? Vai jatketaanko näillä, jotka oli viime kerralla?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
^ Mun käsittääkseni vielä kerran on samat parit, ja sitten tulee jo yksintanssit. =)
Korjatkaa jos oon väärässä!

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Mun mielestä ois saanut taas vaihtua, niin ku siinä amerikkalaisessa versiossa menee.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Joo seikkailin Dancen nettisivuilla ja samat parit näyttäis olevan =D
lajit o sitte seuraavat

Minttu ja Markku -> Rumba ja Urban Jazz
Ida ja Pasi -> Afrojazz ja Nykytanssi
Taru ja Sam -> Locking ja Discojazz

Mitä ihmettä on discojazz ? :''''''D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Millasta toi afrojazz on? : D Onks sellasta ollu aikasemmin? En muista yhtään. :'DD Eikä toi discojazzkaan kuulosta tutulta. : DDD



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Kauheesti erilaisia jazz-tansseja.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Mää oon tanssinu afrojazzia joskus vähän : DDD
Sehän ottaa vaikutteita just jostaki afrikkalaisista tyyleistä mun käsittääkseni ja siinä on paljo kaikkea keksivartalon joustoa ja sitä rataa. Nii ja sitte mitä mää oon teheny nii liikkeitä tehhään aika paljo matalassa tasossa. Mutta emmää tiiä päteekö nää sitte tässä. :'D
« Viimeksi muokattu: 26.10.2010 16:01:53 kirjoittanut vviima »

Risi.

  • i
  • *
  • Viestejä: 273
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Hmm nyt on paha arvata voittajaa! (tosi hyvä sarja btw!)
Luulisin ehkä että joku noista jäbistä voittaa kumminkin. Idalla tuskin on toivookaan ja en usko Mintun tai Tarunkaan ihan voittoon asti yltävän vaikka ite voin sanoo tykkääväni kaikista kilpailijoista.
Ehkä Markku tai Pasi voittaa vaikka ite kyllä kannustan eniten Sämpylää :'D

Jere oli muuten tosi hyvä! Varmasti siitä kuullaan vielä, kun se vaan oppii vielä paremmin!

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Ahaaaaaaaa! Eli joo ens jaksossa tanssitaa 2 paritanssia sekä jokane tanssii vielä yksinkin. =)

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Tarun & Samin locking oli ihan jees, mut sit tosta discojazzista en niinkään pitänyt.. Silmiinpistävää siinä oli eriaikaisuudet. Tarun soolo oli kyllä ihan mahtava! Samin soolosta pidin.
Mintun & Markun rumba oli ihan käsittämätön! Pidin tosi paljon <3. Se koreografia oli kyllä ihan upea =). Minttu oli aivan mahtava siinä :P. Urban jazz meni taas ihan jees Mintulta & Markulta. Mintun soolo aivan upea <3. Markun soolo oli taas ihan jees.
Idan & Pasin afrojazz oli aika hauska :D. Jotenkin se oli pirteä esitys. Nykytanssi taas oli ihan jees.. Ei se oikein kyllä vakuuttanut mua, jotenkin se jätti hämmentyneeksi. Idan soolo oli aika mahtava :P. Pasin soolo taas oli ihan hyvä.

Markun & Mintun laittaisin finaaliin, mutta noista kahdesta muusta en oikein osaa valita että kumman haluaisin nähdä finaalissa.

Olipas hauska ryhmäkoreografia :D.

// Finaaliin pääsivät suoraan Minttu & Markku.. JEEEE!

Hengestä edestä tanssivat Taru & Sam sekä Ida & Pasi.

// Viimeisinä finaaliin sitten pääsivät Taru & Sam.. Tarun soolo ei kyllä tällä kertaa ihan vakuuttanut, mutta oli se hieman parempi kuin Idan. Samin soolo oli kyllä aivan mahtava.. Pasin soolo taas ei ihan vakuuttanut.

Ihan oikeat kyllä putosi tänään!

Ens viikon finaali alkaa sitten jo kuudelta!!
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 20:38:11 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Toivoisin, että joko Minttu tai Markku voittais, koska Sam ja Taru on joutuneet pudotusuhkaan jo niiiin monta kertaa, vaikka ne onkin tosi hyvii tanssijoita.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
EIIIIII IDA :<<<<
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Enpä ollu taaskaan kotona oikeeseen aikaan nii ehin kattoa jaksoa vasta nytte.
Kommentoin tässä samalla.

Tarun ja Samin locking oli iiiiha kiva. Munki mielestä ehkä tosiaa pikkuse jäi hitaaksi ja tuli semmone olo että vauhtia nytte mutta oli se ainaki sata kertaa parempi entä Jeren ja Lauran. :''''''D
Tarun soolo oli sitä taattua Tarua, ihana gangstameininki! ;d Ja mittäääää ihmettä, taas SM-koreografiaa! Samin soolossa siis. Nooo, silläkihä se SM-kulta irtos että eikai ihme jos nuita nyt käytetään. =D Tarkkaa, kaunista. Kiva muute varmaa Lasan tuomaroida Tarua ko son nii hyvä frendi. : D
Discojazzzzz öö. Mummielestä Taru ja Sam tanssi iiiha hyvi mutta en kyllä tykänny tosta 'kasarimeinigistä' EN SITTE YHTÄÄ. >=( Miksi näi ku ois voinu tehhä nii paljo hienommi.

Mintun soolo.... hehe tuli hupaisa olo. Tanssi pätkän sen SM-soolosta, sama musiikki, samat vaatteet, melkein sama koreografia, kaikki. Mutta eikai siinä, SM-kultaha sillä lähti etten ihmettele että käyttää sitä hyödyksee. ;D tosi lahjakas on!
Markun soolo oli kyllä nii Markun näköne! Taaaaitavaa yllätysyllätys.
Rumbasta en yhtää mitää tiiä, mutta näytti kyllä aivan sairaan taitavalta ja hienolta tuo tanssi. ;o
Urbanjazz! OI IHANA. Aivan sairaan hieno, välillä näytti iha vähä suorittamiselta mutta NAUTIN aiva täysillä.

Idan ja Pasin afrojazz oli ilone, mutta kofeografia näytti jotenki iha sairrrrrraaaaaan helpolta. :o oho. Pasi kyllä vei tän aiva selkiästi.
Kaikilla on kyllä nii ittesä näköne soolo ku vaa voi olla! Idan oli nii Ida. (= Se on selvästi impulssien fani niiko minäki, ja siksi tykkäsin iha valtavasti!
Pasin soolo taas jotenki huvitti mua. :'D Siis oliha se hiano ja sillee mutta mua vaa nauratti kokoaja? : D
Nykytanssi ei nyt iskeny iha samalla lailla entä kaikk aiemmat nykytanssit. Ihaaa kait se hieno oli kummiski. ;o Toivoisin että tällä kertaa Ida ja Pasi putuais.

RYHMÄKOREOGRAFIA<3 AIAIAIIAIA IHANA LASSE IHA LASSE OIIIIII. Nyt kyllä oli hieno! Lasseeeee tule takasi citydancelle haluun sun tunneille =(

Minttu ja Markku meni kyllä iha ansaitusti finaaliin. Tällä viikolla oli nii upiat setit! Mutta IHANAAAA TARU JA SAM SELVIS <3 Täydellistääääää. Ihan huippu finaalinelikko, kaikki superlahjakkaita! Ja eeeehdottomasti Suomen kärkeä. Mutta mitä ny tuomarit tuntie musta tuntuu että jo kaikkie finalistie selvittyä oli päätetty ketkä neljä sinne loppufinaaliin lopulta menee... : D
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 01:10:53 kirjoittanut vviima »