Kirjoittaja Aihe: 2. semifinaali 3.11.  (Luettu 22584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #75 : 08.11.2013 00:54:11 »
Jemina Väisänen - Sinä olet minä (Anna Puu)

Uusilla kuuntelukerroilla paljastui Anna Puun laulun kauneus ja erityisesti Jeminan tulkinnan uskomaton kauneus. Puhtaan musiikin juhlaa! The Voice Kids on tuonut esille hyvin erilaisia laulajia kuten esimerkiksi Jeminan, joka perustaa kaiken puhtaaseen musiikkiin ja kauniiseen lauluun. Oli mieltä rauhoittavaa kuunnella Jeminan esitystä ja ääntä. Olisin ehdottomasti halunnut Jeminan finaaliin tästä ryhmästä. Emmeköhän saa kuitenkin kuulla hänenkin ääntään sitten joskus myöhemmin! Jeminalle plussaa kypsästä asenteesta. Hänhän toivoi nimenomaan kriittistä palautetta, koska vain sen avulla voi kehittyä.

Jeminan esitys Ruudussa:

Jemina Väisänen - Sinä olet minä


Jeminan lavakoreografia oli äärimmäisen hillitty mutta se oli täydellinen valinta.




Jemina on aika mysteeripersoona. :) Käyttäytyi hyvin hillitysti valmentajien kommenttejakin kuunnellessaan.

« Viimeksi muokattu: 08.10.2017 23:53:11 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #76 : 08.11.2013 01:20:51 »
Niilo Turunen - Viimeinen mammutti (Hevisaurus)

Voin kuvitella, että lapset tykkää, kun Hevisaurus laulaa Viimeistä mammuttia. Hyvä lauluhan se on! Niilo hoiti laulun hevikiljaisut upeasti ja suurella voimalla. En kuitenkaan näe Voice Kidsiä lastenlaulukilpailuna, joten toivoisin Niilon laulavan finaalissa jotain muuta ja mielellään sellaista, joka ei sisällä korkean äänen "kiljaisuja". Haluaisin siis kuulla ihan peruslaulua. Laulaahan Niilo osaa mutta nyt toivoisin hänen näyttävän uusia puolia itsestään. Ihan Niilon vuoksi toivoisin, että Tea ja valmentajat puhuisivat siellä menneisyydessä Niilolle kuin tavalliselle ihmiselle pyörätuoli unohtaen. Ainakin minä olisin Niilona pidemmän päälle masentunut: eivätkö he näe minua ollenkaan vaan vain pyörätuolin?

Niilon esitys Ruudussa:

Niilo Turunen - Viimeinen mammutti


Niilon esitys menossa.




Niilo kuunteleee valmentajien kommentteja.

« Viimeksi muokattu: 08.10.2017 23:54:38 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #77 : 09.10.2017 09:28:02 »
Rebecan finaalipaikasta iloittiin Ghanassa asti:

13-Year-Old Rebecca Annan Makes It To FINALS Of On The Voice Kids Of Finland

Valitettavasti tuon jutun YouTube-linkit taitavat johtaa Sanoma Oy:n poistattamiin videoihin.