Kirjoittaja Aihe: Knock Out 2 (15.3)  (Luettu 18943 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Knock Out 2 (15.3)
« : 15.03.2014 20:11:10 »
Toinen Knock Out jakso alkoi juuri äsken!


En edelleenkään ole Ronin fani, mutta täytyy myöntää, et nyt oli tosi aika hyvä esitys häneltä. Suvista haluaisin mieluusti eroon. Oli taas huutamista.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 20:17:35 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #1 : 15.03.2014 20:20:28 »
Suvilta aivan loistava biisivalinta & todella hyvin hän tulkitsi P!nkin kappaleen! Roni oli todella tylsä. Ihan outo oli hänen kappalevalintansa & enkä vaan tykkää miehen äänestä sitten laisinkaan. Oon ihmeissäni, että mies on kisassa vieläkin mukana..

Michael tietysti valitsi mitäänsanomattoman Ronin jatkoon. Ei hyvää päivää. Michaelin itkut vaikutti vähän teennäiseltä..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #2 : 15.03.2014 20:21:08 »
Jes, Mike teki ihan oikeen valinnan.

Sofian biisi oli mielestäni aika tylsä. Toisaalta toihan se viulu siihen vähän persoonaa. Maijan biisistä taas tykkään, mutta jotenkin Maijan ääni kuulosti silti kuin olisi loppunut kesken. On siinä sellaista kivaa käheyttä, mut en tiedä...
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 20:35:15 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #3 : 15.03.2014 20:36:06 »
No ei todellakaan tehnyt Michael oikeaa valintaa! Toivottavasti Roni putoaa heti ensimmäisessä live-showssa! En oikein tajua mitä Michael oikein näkee Ronissa..

Pidin kovasti Sofian tulkinnasta :). Hänen kappalevalintansa ei ollut mulle ennestään kauhean tuttu, mutta todella hyvin hän lauloi. Maija oli valinnut sit rokkibiisin, mikä jollain tavalla yllätti. Maija oli suht hyvä. Lopussa laulu meni ehkä hieman liian kiljumiseksi.

No ei todellakaan tehnyt Michael oikeaa valintaa! Toivottavasti Roni putoaa heti ensimmäisessä live-showssa! En oikein tajua mitä Michael oikein näkee Ronissa..

Pidin kovasti Sofian tulkinnasta :). Hänen kappalevalintansa ei ollut mulle ennestään kauhean tuttu, mutta todella hyvin hän lauloi. Maija oli valinnut sit rokkibiisin, mikä jollain tavalla yllätti. Maija oli suht hyvä. Lopussa laulu meni ehkä hieman liian kiljumiseksi.

Jes jes! Mira valitsi Sofian jatkoon :). Täysin oikea päätös Miralta!
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 20:40:17 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #4 : 15.03.2014 20:45:08 »
Roni sentään osaa laulaa ja mielestäni tässä hän osasi olla antamatta liikaa valtaa vibraatolle, kuten joku tuomareista kommentoikin. Eli tavallaan pystyi taipumaan vähän erilaiseen laulamiseen. Suvi oli persoonana melko ärsyttävä ja mielestäni huusi monet kohdat. En usko Ronin kovin pitkälle pääsevän, mut pienempi paha hän on.

Sofia ja Maija oli kummatkin aika hyviä, mut en olisi osannut heistä valita jatkoon menijää. Olisin ollut ihan tyytyväinen kummankin jatkoon menosta.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #5 : 15.03.2014 20:54:37 »
Olipas Hulda ja Ville jotenkin hassu parivaljakko. :D Huldasta kyllä tykkäsin enemmän, en oikeastaan enää edes muistanut Villeä... Huldalla on kaunis ääni ja hän on herttainen.

Äh, nyt harmittaa ensimmäisen kerran näissä Knock Outeissa! No, Hulda ehtii vielä kehittyä ja hakea vaikka uudestaankin.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 20:58:32 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #6 : 15.03.2014 20:58:25 »
Jo oli Anne valinnut mielenkiintoisen kaksikon vastakkain.

Ville tulkitsi Juha Tapion biisin suht hyvin. Olisin ehkä odottanut häneltä hieman räväkämpää biisivalintaa, mutta muuten Ville lauloi ihan hyvin. Hulda oli valinnut itselleni melko oudon kappaleen, mutta varsin hyvin tulkitsi valitsemansa kappaleen. Tykkäsin kovasti hänen vedostaan.

Anne valitsi suoriin lähetyksiin Villen. Jaa'a en tiedä oliko päätös mielestäni oikea.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #7 : 15.03.2014 21:03:06 »
Top 2 tähän mennessä:

1. Sofia
2. Maija

Muita en olisi valinnut jatkoon. Harmi, että Sofia ja Maija vastakkain. :(

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #8 : 15.03.2014 21:13:04 »
No jo oli Elastinen valinnut varsin mielenkiintoisen parin!

Anne tulkitsi Adelen mahtavan Skyfall kappaleen. Jokin mua häiritsee kovasti Annen äänessä & enkä oikein tykännyt hänen tulkinnastaan. Taisi Skyfall olla vähän liian vaativa kappale hänelle. Johanna oli valinnut itse Whitney Houstonin kappaleen. Todella hyvä oli Johannan tulkinta ihanasta kappaleesta :). Tykkäsin kovasti. Johannan äänestä olen alusta asti pitänyt kovasti.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #9 : 15.03.2014 21:13:37 »
En ymmärrä mitä Elastinen näki Annessa, kun kaappasi hänet. Skyfall ei sujunut hyvin. Kuulosti kovin tunteettomalta esitykseltä. Johanna ei myöskään edelleenkään aiheuta todellista wow-efektiä, mut selvää on, että hän on parempi kuin Anne.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 21:19:20 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #10 : 15.03.2014 21:18:52 »
Anne ja Johanna olisivat saaneet pudota kumpikin.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #11 : 15.03.2014 21:21:47 »
Oon jo pitkään ihmetellyt, että mikä ihme täällä tyypeillä on Johannaa vastaan! Omasta mielestäni hän on todella loistava laulaja & ehdottomasti ansaitsi paikkansa suoriin lähetyksiin. En usko hänen voittavan tätä kisaa, mutta toivottavasti hän pääsee vielä pitkälle.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 21:24:15 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #12 : 15.03.2014 21:23:38 »
No niin, nyt on Jarmon aika lähteä kotiin. En kyllä edelleenkään Leestä välitä.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 21:26:06 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #13 : 15.03.2014 21:29:10 »
Odotin Michaelin valitsevan tämän kaksikon kohtaamaan toisensa & niin myös kävi :D

Jarmosta en ole missään vaiheessa pitänyt & eikä tämän kertainen esitys tehnyt poikkeusta kaavaan. En vaan tykkää Jarmon äänestä sitten yhtään. Jokin siinä vaan tuntuu mua kuvottavan. Leestä en kans oikein valitä. Ihan ok oli hänen esityksensä. Hieman ehkä hänellä meni huutamiseksi & siitä en kauheasti tykännyt.

Molemmat olisin halunnut putoavan, mutta ei se mahdollista ollut.. Michael valitsi sitten Leen jatkoon.

Michaelin joukko on kokonaisuutena todella kehno Sirua lukuun ottamatta!
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 21:35:31 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #14 : 15.03.2014 21:35:58 »
Oon jo pitkään ihmetellyt, että mikä ihme täällä tyypeillä on Johannaa vastaan! Omasta mielestäni hän on todella loistava laulaja & ehdottomasti ansaitsi paikkansa suoriin lähetyksiin. En usko hänen voittavan tätä kisaa, mutta toivottavasti hän pääsee vielä pitkälle.

Ainakaan minun mielestäni Johanna ei ole kovin erikoinen laulaja. I Have Nothing oli hänelle selvästi liian vaikea kappale.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #15 : 15.03.2014 21:45:21 »
Kazumi on niin kaunis, en kestä! Ja mielestäni on mahtavaa kuulla häneltä My Heart Will Go On, sillä tämä versio osoittaa sen, et tämänkin biisin voi esittää herkällä ja erilaisella tavalla!

Maya aloitti biisin aika hyvin, mut sitten alkoi mennä ihmeelliseksi toi laulaminen. Sellasta ihme kiekunaa ja sanojen vääntelyä.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2014 21:48:07 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #16 : 15.03.2014 21:47:54 »
Mira oli valinnut aikas jännän kaksikon vastakkain!

Kazumin kappalevalinta tuli melkoisena yllätyksenä. Ei jestas sentään mikä tulkinta Kazumilta nähtiin! Mä sain kylmät väreet hänen esityksensä aikana. Kazumin ääni on aivan ihanan kuuloista :). Maya joutui kovaan paikkaan Kazumin jälkeen, mutta hän veti varsin hyvin Beatlesin kappaleen. Todella vaikeaan paikkaan naiset laittoivat Miran. Ei mitään hajua kumman Mira mahtaa valita.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #17 : 15.03.2014 21:51:56 »
Mayan Mira jatkoon valitsi. Hieman harmittaa, kun Kazumin taival kisassa päättyi. Olisin halunnut hänet nähdä vielä jatkossa.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #18 : 15.03.2014 21:56:08 »
Mulle ei jostain syystä uponnut Kazumin My Heart Will Go On. Hänen olisi kannattanut valita jokin toinen kappale.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #19 : 15.03.2014 21:56:54 »
Kazumi :""""""""""""""""""( sinne meni mun viimeinen suosikki. Kuuntelisin niin mielelläni Kazumia levyltä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #20 : 15.03.2014 22:23:59 »
Kazumi :""""""""""""""""""( sinne meni mun viimeinen suosikki. Kuuntelisin niin mielelläni Kazumia levyltä.

Niinpä! Komppaan! :( On mulla kyl pari suosikkia vielä, mut harmittaa kuitenkin!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #21 : 16.03.2014 09:44:48 »
Oon jo pitkään ihmetellyt, että mikä ihme täällä tyypeillä on Johannaa vastaan! Omasta mielestäni hän on todella loistava laulaja & ehdottomasti ansaitsi paikkansa suoriin lähetyksiin. En usko hänen voittavan tätä kisaa, mutta toivottavasti hän pääsee vielä pitkälle.

Ainakaan minun mielestäni Johanna ei ole kovin erikoinen laulaja. I Have Nothing oli hänelle selvästi liian vaikea kappale.

Täytyy kyllä olla tästä samaa mieltä. Korkeat nuotit ei olleet kohdallaan. Ansaitsi toki paikkansa suomen tasolla finaaleihin kevyesti. Hänen vaan kannattaisi valita hiukan helpompia kappaleita laulettavaksi.

gemma

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 1
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #22 : 16.03.2014 10:04:40 »
Roni. Loppua kohti parani mutta alku oli tankeroespanjaa ja tankeroitaliaa ja väärin lausuttu ja ihan päin p:tä. Englannin kielessäkin selkeitä virheitä. Ei pitäsi olla tässä kisassa edes mukana.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #23 : 16.03.2014 12:17:26 »
Tykkäsin Sofiasta ja Kazumista, ja Johannakin menetteli. Muut esiintyjät eivät eilen säväyttäneet, osa lauluäänen, osa biisivalinnan, osa lausuminen takia (tosin Kazumia kuuntelin mielelläni lausumisesta huolimatta).
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Freckles

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 83
  • Karma: +2/-0
  • Life without music and theater is fake!
    • Profiili
Vs: Knock Out 2 (15.3)
« Vastaus #24 : 16.03.2014 13:11:54 »
KnockOut 15.3.

Anne Carlsson  - ammattilainen, mutta ei tällaisten kisojen menestyjä. hyvä esimerkki siitä, että huipputreeni ja tekniikka ei takaa mitään. artisti-menestykseen tarvitaan sielua ja sydäntä. heikommallakin äänellä menestyy, jos antaa sydämestään esitykselleen tunteensa, jolloin tulkinta onnistuu. sai kisoista kuitenkin varmaan lisää keikkoja ja nimeä.

Johanna Johnson  - Johanna on loistolaulaja. ja onnistui välttämään liian revityksen, joten onnistui. pidin. paitsi, että silti jäi jotain puuttumaan, joka saisi kääntymään hänen faniksi. vaikea sanoa, mitä. mutta kärkipäässä ehdottomasti.

Kazumi Tanaka  - herkkä ja aito, selkeästi erilainen ja oma juttu, tästä pisteet. miinukset sanojen nielemisestä, se kävi rasittamaan kun puolet sanoista pätki. ei jatkoon eli tämä riitti.

Maya Kurki  - ollut suosikkini. mahtava lavakarisma ja valmis artisti. nyt biisi ei ollut paras. maija itse puhui, että on soul-laulaja, tää meni rokin puolelle. ja mayan ääni siis ei tullut esiin parhaalla mahdollisella tavalla. olisin kuunnellut jotain rosoista soulia mieluummin. mutta upea esiintymistaito.

Maija Aflatuni  - ihan hyvä laulaja, ihan hyvä esiintyminen, ihan hyvä persoona. silti jäi jotenkin taka-alalle, koska Sofia oli niin ainutlaatuinen. nyt parempi kuin battleissa (jossa biisi oli väärä).

Sofia Tarkkanen - illan PARAS! aivan jotain muuta ja niin uskottavan oma juttu. levysoppari on kädessä ensi viikolla, siitä olen varma.
mieletön tulkinta. oma sovitus toi esiin musiikin perimmäisen ymmärtämisen.

Jarmo Kantola  - ei mitenkään mun osastoo, ei viihdyttäjänä, ei persoonana eikä laulajana.

Lee Angel  - ei mitään uutta auringon alla. en pystyisi yhdelläkään sanalla kuvaamaan kuka on Lee Angel, minkälainen persoona, mitä hän esittäisi. yksi tusinasta. rokkari, mutta liian terävä ja viiltävä ääni.

Suvi Salmimies  - ei mun maailmaa.

Roni Leppä  - Michaelin itkettäjä. ei anna mulle mitään.

Hulda Jokinen  - kids-puolelle. puhdas ääni, joka tulee ulos ilman tulkintaa. iskelmätaivaalle tulevaisuuden lupaus.

Ville Pyykönen  - iskelmää. ei iske. mutta ihan ookoo siellä.

Illan voittajat: SOFIA ja MAYA!