Kirjoittaja Aihe: Sekalaista ohjelmajutskaa...  (Luettu 110973 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #500 : 24.08.2016 11:45:41 »
Voih aloitin just katsomaan MasterChef Australian 8. kautta ja googletin vaan niitä ruokien reseptejä, intopiukeena klikkailin linkkejä ja vahingossa ajauduin jollekin sivulle, spoilaten itteni voittajasta :( Eeiiii näin :D :D

mut siis all in all, jotain tossa aussiversiossa on vaan, et se koukuttaa! Paras MasterChef-kisa joka vuosi! Oon kattonu aina sieltä sun täältä jaksoja ja ollu ihastunut sarjaan aina mut nyt aloin kattomaan ihan jakso jaksolta :)

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #501 : 24.08.2016 19:21:27 »
Australian MasterChef on ihan paras!! <3. Oon seurannut ykköskaudesta alkaen & joka kerta pidän enemmän ja enemmän. Aikaisemmilla kausilla suosikkini ovat päässeet pitkälle, mutta voittoa ei ole irronnut paria poikkeusta lukuunottamatta. Vielä toistaiseksi ei ole uusimmalla kaudella suosikkia löytynyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #502 : 04.09.2016 14:02:33 »
Haluatko miljonääriksi palasi eilen ruutuun ja mä tietty missasin jakson. Onneks tulee tänään klo 19.00 uusintana. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #503 : 21.03.2017 00:48:50 »
Oli muuten yllättävän hyvä tämä uudistunut Heikoin lenkki. Vähän oudolta tuntui, ettei Heikoimmassa lenkissä enää ole v*ttuilua, mutta oikeastaan ohjelma on parempi näin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #504 : 21.03.2017 13:01:17 »
Oli yllättävän hyvä tosiaankin tuo Heikoin lenkki. Mukavaa saada taas lisää tietovisoja ruutuun. Kyllä Rikullakin oli sellaista pientä piikittelyä ja sarkasmin sävyä. Mutta ei toki samanlainen ollut kuin aikasempi juontaja.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #505 : 21.03.2017 16:07:30 »
Jep, nimenomaan piikittelyä löytyi edelleen, mutta tällä kertaa se oli paremmin toteutettu, kuin ensimmäisen juontajan aikaan. Ei ollut loukkaavaa tai kylmäävää, huumorilla mentiin :)
"Taylor, you'll be fine...""

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #506 : 28.03.2017 10:09:20 »
Mikä tämä Heikoimman lenkin blondi oli? Ilmoitti olevansa astronautti ja vastaili lähinnä väärin. Pudottuaan selitteli vaikeiden kysymysten osuneen hänelle. No ei kyllä osunut! ;D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #507 : 02.04.2017 15:16:35 »
Huomenna alkaa Iholla-sarjan 4.kausi Avalta. Tulee ma-to klo 22.00. Just olen katsonut Katsomosta Iholla sarjan 3.kautta, joka näytettiin tässä maaliskuun aikana Subin myöhäisilloissa uusintana. Multa jäi tuo 3.kausi (eli miesten kausi) näkemättä, koska olin sinä syksynä vaihdossa. Nyt tällä uudella kaudella on mukana vain julkkiksia, mutta olen siitä huolimatta kiinnostunut. Joka kaudellahan on ollut joku julkisuudessa enemmän tai vähemmän ollut tyyppi, mutta aina heistäkin on saanu erilaista kuvaa, joten se on ollut vain hyvä juttu. Aluksi mietin, että on vähän tylsää, että nää kaikki on julkkiksia, sitten taas toisaalta kaikki ei oo mulle niin tuttuja, joten loppujen lopuksi ei haitannut lainkaan. :D

Musta tää on vaan niin älyttömän kiinnostava ja koukuttava konsepti. Ja joka kerta tulee tosiaan sellainen olo, että ois niin siistiä videoida myös omaa elämäänsä samaan tyyliin.

Tätäkin tuotantokautta tulen katsomaan Katsomosta, koska en oikein ole tuohon aikaan enää telkun ääressä tai jos olen, niin tulee joku muu ohjelma päällekkäin.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #508 : 07.04.2017 00:53:44 »
Usein Heikoimmassa lenkissä kilpailijoilla loppuu rohkeus. Pankkia huudetaan tiuhaan tahtiin. Mutta eihän voittopotti pääse kasvamaan suureksi sillä tavoin. Alle satasen pankituksia ei kannattaisi tehdä muuta kuin aivan kierroksen lopussa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #509 : 10.04.2017 22:55:47 »
Heikoimman lenkin julkkisjakso oli tympeä. Voisi lahjoittaa rahat suoraan sinne hyväntekeväisyyteen ja jättää tällaiset viihdearvoltaan vähäiset jaksot tekemättä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #510 : 22.05.2017 18:00:44 »
10 vuotta sitten rakastuin palavasti Twin Peaksiin. Se on edelleen maailmankaikkeuden paras tv-sarja mun mielestä. Sarjassa eräs henkilö sanoi Dale Cooperille, että nähdään 25 vuoden päästä. Nyt on 25 vuotta kulunut ja vihdoin me saadaan palata Twin Peaksin mystiseen maailmaan 18 jakson verran. Mä oon ollu ihan pähkinöinä! Tavallaan sarja jäi kesken silloin aikoinaan, mut toisaalta se päättyi täydellisesti. Nyt katon just parhaillaan HBO Nordicilta uusien jaksojen 2.jaksoa. 4 jaksoo tuli nyt kerralla.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #511 : 17.06.2017 03:52:05 »
Olisi pitänyt arvata, että Napakympin uusi juontaja on Janne Kataja. Valitettavasti. Minkä takia Vappu Pimiä ja Janne Kataja eivät meitä hylkää?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #512 : 23.07.2017 18:40:33 »
Olisi pitänyt arvata, että Napakympin uusi juontaja on Janne Kataja. Valitettavasti. Minkä takia Vappu Pimiä ja Janne Kataja eivät meitä hylkää?

Tämä on todella surkea juttu. Onneksi ei kuitenkaan Vappu Pimiä.

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #513 : 27.07.2017 21:09:44 »
Olisi pitänyt arvata, että Napakympin uusi juontaja on Janne Kataja. Valitettavasti. Minkä takia Vappu Pimiä ja Janne Kataja eivät meitä hylkää?

 ;D ;D ;D

Tämä on todella surkea juttu. Onneksi ei kuitenkaan Vappu Pimiä.

^Samaa mieltä. Miksi Vappua pitää tunkea joka ohjelmaan!? Ja ihan kun juontohommissa ei olisi jo tarpeeksi kestämistä, pitää Vapun saada vielä oma kokkausohjelma ja varmaan kohta sisustusohjelmakin, koska sisustuskärpänen tietenkin puraisi häntä tänä kesänä nähdyssä huvilan huussissa -ohjelmassa  8)

Janne voi kyllä toisaalta olla ihan hyvä tollasessa hömppäohjelmassa enkä mä nyt Vappuakaan vihaa, liika on vain liikaa. Toinen "lempi" inhokkini on Jenny Pääskysaari, suunnilleen samasta syystä, vaikka aluksi tykkäsin hänestä(kin)



Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #514 : 31.08.2017 18:32:05 »
Haluatko miljonääriksi palaa taas lauantaina ruutuun. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #515 : 11.09.2017 01:02:35 »
Janne voi kyllä toisaalta olla ihan hyvä tollasessa hömppäohjelmassa

Tämä on varmasti totta eikä minullakaan mitään Jannea vastaan ole. Hän on vain niin monessa mukana, että en haluaisi nähdä Jannea tässäkin ohjelmassa ihan siksikin, että vieraat suhtautuisivat häneen jannekatajana ja hän veisi liikaa huomiota itseensä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #516 : 11.09.2017 01:14:36 »
Mun mielestä esimerkiksi Heikki Paasonen on paljon lämpöisempi kuin Janne Kataja. En oikeastaan edes ymmärrä, mistä se johtuu. Jotenkin en vain pidä Janne Katajaa symppisjuontajana.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #517 : 15.09.2017 00:15:01 »
Mun mielestä esimerkiksi Heikki Paasonen on paljon lämpöisempi kuin Janne Kataja.

Olen samaa mieltä vaikka kyllä minä Jannestakin pidän, kun on oikea ohjelma.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #518 : 16.09.2017 13:58:01 »
Janne Katajakin on tosiaan hyvä juontaja, kunhan ohjelma on oikeanlainen hänelle. Luulen, että tulen ihan uteliaisuudesta kyllä kurkkaamaan millainen tämä uusi Napakymppi on. On se kuitenkin ollut sellainen ohjelma, jota lapsuudessa tuli katsottua usein. :D

Heikoin lenkki muuten palaa taas ruutuun tulevana maanantaina eli ma 18.9. klo 20.00 (ja kanava on Nelonen).



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #519 : 21.09.2017 15:59:18 »
Tänään se Napakymppi sitten alkaa.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #520 : 22.09.2017 01:10:03 »
Heikoin lenkki muuten palaa taas ruutuun tulevana maanantaina eli ma 18.9. klo 20.00 (ja kanava on Nelonen).

Toivottavasti se ilkeä tuomari pilkkaa tällä kertaa kilpailijoiden tietämättömyyttä tai tyhmyyttä eikä ulkonäköä, ammattia tai seksuaalista suuntautuneisuutta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #521 : 22.09.2017 01:13:19 »
Tänään se Napakymppi sitten alkaa.

Katsoin nostalgiamielessä. En olisi kaivannut niitä uusia kommervenkkejä ollenkaan. Ne eivät anna mitään oikeaa tietoa kuitenkaan. Ensimmäisen osion tatuoitu mies ei jostakin syystä pitänyt ensisilmäykseltä ollenkaan neiti A:sta. Ei tainnut olla hänen tyyppiään. Ei halannut ja hyvä kun edes kosketti. Eipä siis yllätys, ettei ilmestynyt lentokentälle matkalle lähdettäessä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #522 : 22.09.2017 09:23:39 »
Tänään se Napakymppi sitten alkaa.

Katsoin nostalgiamielessä. En olisi kaivannut niitä uusia kommervenkkejä ollenkaan. Ne eivät anna mitään oikeaa tietoa kuitenkaan. Ensimmäisen osion tatuoitu mies ei jostakin syystä pitänyt ensisilmäykseltä ollenkaan neiti A:sta. Ei tainnut olla hänen tyyppiään. Ei halannut ja hyvä kun edes kosketti. Eipä siis yllätys, ettei ilmestynyt lentokentälle matkalle lähdettäessä.

Mulla meni maku ohjelmaan siinä vaiheessa, kun Janne Kataja luki ääneen sen, mitä toisen osion neiti A oli kirjoittanut ennakkoilmoitukseen. Ilmeisesti Janne Kataja oikein nauttii tuon tason huumorista. >:( Olen allerginen niin ronskeille jutuille.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #523 : 25.09.2017 11:45:25 »
Heikoin lenkki muuten palaa taas ruutuun tulevana maanantaina eli ma 18.9. klo 20.00 (ja kanava on Nelonen).

Toivottavasti se ilkeä tuomari pilkkaa tällä kertaa kilpailijoiden tietämättömyyttä tai tyhmyyttä eikä ulkonäköä, ammattia tai seksuaalista suuntautuneisuutta.

Eikös Etsku ole katsonut yhtään Riku Niemisen juontamaa jaksoa? Eihän hän ole oikeastaan lainkaan ilkeä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Sekalaista ohjelmajutskaa...
« Vastaus #524 : 25.09.2017 12:29:56 »
Katsoin Napakympin ja viihdyin kyllä sen parissa. Ei toki ole sellainen ohjelma, että jos jäisi jakso välistä, niin ei sitä varmaan tulisi uusintana tai nettitelkusta katsottua. Mutta jos vaan tv:n ääreen ennätän, niin tulee katsottua. :) Ihmettelin itsekin vähän Niinan Lahtisen mukana oloa, kun näin mainoksia, mutta pidän kyllä hänestä, eikä hän siinä mitenkään häirinnyt. Jopa naurahtelin hänen jutuilleen. Ei nyt mitenkään tarpeellinen tai oleellinen lisä ohjelmaan, mutta ei mua häiritsekään. :D



~It feels good. Is that reason enough for you.~