Kirjoittaja Aihe: PhineasMcClintockin draama toivottavasti loppuu tähän paikkaan!!!!  (Luettu 21306 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Jos eroamiseni vielä hylätään, ilmiannan Etsku-Etanan laulamaan Idolsiin. ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Enköhän nyt ole ärsyttänyt Etskua jo niin paljon, ettei hän enää pysty vastustamaan erottamistani. Kokeillaanpa!
Jos Etsku tällä kertaa hylkää anomuksen, täytyy toivoa, etten löydä Maikkarin nettisivuilta kohtaa, jossa pystyy ilmiantamaan laulajakykyjä tuomareiden eteen laulamaan. Tällaisessa forkkakirjoittelussa on se huono puoli, että toisinaan tämä on eräänlainen este normaalille elämälle.
Nyt Etsku ja monet muut vihaa minua niin paljon, etten ole enää tervetullut forkalle, joten pannaan uusi hakemus eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 00:27:36 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
En osaa olla Etskulle riittävän ilkeä. Parhaani olen tehnyt.  :'(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Kiitos, Etsku, että olet pitänyt minut täällä jäsenenä näinkin pitkään. Olen kuitenkin hyvin vakaasti sitä mieltä, että haluan pois täältä lopullisesti. Osaan nimittäin lukea ihmisten ajatuksia.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Jos ei Phineasin draama koskaan lopu, niin ei Anteaterinkaa!!!

:DDDDD
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Draama sen kuin jatkuu. En enää pysy laskuissa mukana siitä, kuinka monta kertaa Etsku on hylännyt eroanomukseni. Tässä viikon sisällä kertoja on ollut kaksi.  ;D Mutta periksi en anna. Pidetään vähän taukoa ja keksitään uusi suunnitelma.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Anteater on HYVIN sinnikäs!
« Viimeksi muokattu: 06.03.2018 18:56:21 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Ei minusta ole tällaiseen forkkakirjoitteluun. En vain pysty jakamaan iloisuuttani tätä kautta. Kuten sanoin jo aikaisemmin, että pystyn lukemaan ihmisten ajatuksia. En tarkoittanut sillä sitä, että minulla olisi yliluonnollisina pidettyjä kykyjä. Kyse oli ihan arkipäiväisestä taidosta tulkita ihmisten viestejä. Huomaan, miten porukka minuun suhtautuu, enkä enää halua tulla leimatuksi miksikään forkan idiootiksi tai muuksikaan pahanmielen lähettelilääksi. En siis syytä ketään mistään, mutten halua enää mitään konfliktia kenenkään kanssa. Vastoinkäymiset täällä ovat lähes yhtä ikäviä kuin elävässä elämässä ympärilläni. Valitettavasti olen aika hyvämuistinen ja pitkävihainen immeinen, ja jokaisesta vastoinkäymisestä jää pitkäaikainen henkinen kolhu. En halua enää yhtäkään vastoinkäymistä haittamaan omaani tai ympärilläni olevien ihmisten tulevaisuutta. Täällä palstalla on muutama, joiden ainoa tehtävä tuntuu olevan minun nöyryyttämiseni. Totisesti olen sitä mieltä, että tällainen kirjoittelu saa nyt todellakin riittää. Hävittäkää tunnukseni, jotten eksyisi vahingossakaan tänne takaisin.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 15:30:54 kirjoittanut Anteater »

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Jos ahistaa, pysy poissa.

Oma mottoni.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Yksityiskohtia liioin kertomatta, voin sanoa draamailun päättyneen..

Kahtelllaaa millasta kommenttia allekirjoittanut itse saa aikaan. Näillä mennää...

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
:)...

Tosi hienoa, että olet tehnyt paluun <3.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Kas kas, Phinnis. Tervetuloa takaisin!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Joo tervetuloa vain takaisin! Minäkin olen yllättäen löytänyt takaisin tänne.