Kirjoittaja Aihe: Live 1 - 5.4.  (Luettu 2298 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Live 1 - 5.4.
« : 05.04.2019 08:39:58 »
Kausi 8. Jakso 21/24. Live 1. Jakso on omistettu edesmenneelle tähtivalmentajalle, rakastetulle Olli Lindholmille. Semifinaalipaikoista kilpailevat Ollin ja Redraman tiimit, ja valta on nyt myös katsojilla. Äänestä suosikkiasi! Vierailijoina Juha Tapio ja Jannika B.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Live 1 - 5.4.
« Vastaus #1 : 05.04.2019 22:04:49 »
Ollin tiimi:

Venla
- Vähän epävireisesti lauloi. Ei vakuuttanut

Wilma
- Vaikka Wilma onkin yksi suosikeistani, niin tänään ei oikein onnistunut. Taisi vähän jännittää liikaa. Hieman epävireisesti veti osan.

Markus
- Perusveto. Ei yllättänyt millään lailla.

Linda
- Ranskankielinen laulu yllätti, mutta oli ihan ok


Eipä yllättänyt, että Markus meni yleisöäänillä jatkoon. Varmaan on finaalissa kun sattuu olemaan tuollainen unelmavävy tyyppi. Ei puutu kuin kitara kädestä. Linda toisena jatkoon. Itse olisin laittanut Wilman ja Lindan jatkoon


Redraman tiimi:

Riitta
-  Täysin karaokemainen veto. Ei onnistunut juoksutukset. Ihmettelin miksi tuomarit kehuivat. Epävireistä vaiheittain

Oliver
- Oli astunut aivan liian isoihin saappaisiin. Ei pitäisi tuolla laulutaidolla yrittää laulaa Bruno Marsia. Täysin epävireistä ja pilasi kappaleen.

Roope
- Ja nyt sitten pilattiin Purple Rain. Ei vaan toimi minun korvaan tuo äänensävy, ei sitten millään. Epävireisyyttä hänelläkin.

Joli
- No eipä vakuuttanut sitten Jolikaan. Ei oikein kappale sopinut hänelle ollenkaan. Silti oli ylivoimaisesti paras Redraman tiimistä.


Enpä muista, että olisi Redramalla näin huonoa tiimiä liveissä ennen ollut. Ainoastaan yksi live-esitysten arvoinen laulaja eli Joli. Yleisö valitsi aivan oikein Jolin jatkoon. Tiesin heti, että Redrama valitsee jatkoon Roopen.


ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Live 1 - 5.4.
« Vastaus #2 : 06.04.2019 07:30:10 »
Aika pitkälti samaa mieltä kuin JohnnyUtah. Väärien biisivalintojen ilta.

Venlan kohdalla puistelin päätäni jo siinä vaiheessa kun kuulin, että hän haluaa laulaa Elvistä. Tulkinta oli sitten jotenkin tosi vetelä.

Wilman biisivalinta oli päin honkia. Ihmetytti, että miksi pitää valita biisi, jossa ei pääse käyttämään omia vahvuuksiaan.

Markus oli omalla tasollaan, mutta ei sen yläpuolella. Tässä kehnojen biisivalintojen suossa hän oli aika selvä jatkoonmenijä.

Linda ei mielestäni ääntänyt ranskaa yhtään niin hyvin kuin olisi pitänyt, jotta kannattaisi laulaa ranskaksi, mutta onneksi esitys oli muuten ihan timanttia. Ranskaksi laulaminen on aina riski suomalaisessa laulukisassa, mutta onneksi päätös oli valmentajien käsissä. En olisi silti yllättynyt, jos hän olisi saanut eniten ääniä.

Riitasta mulla ei ollut oikein muistikuvia, joten kuuntelin nyt uusiksi. Ei tuo niin huono ollut kuin muistelin.

Samaa mieltä Oliverista, pieleen meni.

Roopella surkea biisivalinta tosiaan. Olen alkanut tykätä Roopesta, mutta tässä biisissä hän ei päässyt käyttämään vahvuuksiaan, paitsi niissä kohdissa, joihin oli lisännyt omia kikkailuitaan. Onneksi oli lisännyt.

Jolilta huonoin esitys tähän saumaan, mutta onneksi se oli silti porukan vähiten huono. Joli oli kyllä stailattu kivasti tähän lähetykseen.  :)

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: Live 1 - 5.4.
« Vastaus #3 : 06.04.2019 22:27:43 »
Varmaan haastavin Voice-jakso ikinä tehdä tilanteen huomioon ottaen, hyvin ne sen hoitivat.

Ollilla oli hyvä jengi, en välitä iskelmästä joten itse olisin halunnut Wilman ja Lindan jatkoon. Lindan biisiä muuten kuulee usein Venäjän Voicessa, toivottavasti Linda on finaalissa.

Redin tiimi on epäkiinnostava Jolia lukuunottamatta.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Live 1 - 5.4.
« Vastaus #4 : 07.04.2019 09:14:37 »
Varmaan haastavin Voice-jakso ikinä tehdä tilanteen huomioon ottaen, hyvin ne sen hoitivat.

Ollilla oli hyvä jengi, en välitä iskelmästä joten itse olisin halunnut Wilman ja Lindan jatkoon. Lindan biisiä muuten kuulee usein Venäjän Voicessa, toivottavasti Linda on finaalissa.

Redin tiimi on epäkiinnostava Jolia lukuunottamatta.

Itsekin toivon, että Linda menisi finaaliin, mutta tuomariston pitää kyllä antaa aika vahvasti prosentit Lindan puolelle mieli saada peitottua perusiskelmä-Markuksen ylivoima yleisöäänissä. Ellei sitten Linda onnistu ihan superhypererinomaisesti.

Redin tiimissä tosiaan vain yksi kiinnostava ja se on Joli.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Live 1 - 5.4.
« Vastaus #5 : 07.04.2019 09:17:00 »
Roopella surkea biisivalinta tosiaan. Olen alkanut tykätä Roopesta, mutta tässä biisissä hän ei päässyt käyttämään vahvuuksiaan, paitsi niissä kohdissa, joihin oli lisännyt omia kikkailuitaan. Onneksi oli lisännyt.

Itse suurena juoksutusten ja kikkailujen ystävänä en kyllä lämpene yhtään Roopen kikkailuille. Kuulostaa koko ajan, että joku niissä menee pieleen. Tosin voi johtua siitä, että en vain voi sietää hänen lauluääntään ja kuulen sen takia kikkailutkin surkeampana kuin mitä ne todellisuudessa ovat :)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Live 1 - 5.4.
« Vastaus #6 : 21.05.2019 21:44:32 »
Kauniisti Ollia muisteltiin alussa! Kyynel tuli silmään.

Ollin tiimi

Veera Vento - Can't Help Falling In Love
Tämä oli valitettavasti hieman liian vaatimaton esitys vaikkakin kauniisti laulettu. Veera voi jäädä helposti muiden varjoon.

Wilma Avanto - The Sound Of Silence
Valitettavan kulahtanut kappale. Mutta aika upean eikä pitkästyttävän tulkinnan Wilma sai aikaiseksi! Kyllä hän menee ykköseksi tässä vaiheessa.

Markus Salo - Sinä vain
Markus osaa tällaisen ja on hyvä. Siksi pidin hänestä jo ÄR-vaiheessa. Ei toki minun kuuntelemaani musiikia niinkään. Mutta kaipa hän menee sijoille 1-2 tässä vaiheessa.

Linda Smirnova - Derniere Danse
Linda on kyllä aivan uskomaton. Nyt hän lauloi ranskaksi mahdottoman hyvin ja olin aivan täysi  artisti lavalla. Fantastinen esitys vaikka kappale oli täysin outo. Linda ykkönen tässä vaiheessa! Linda ei edes osaa ranskaa! Annan oli vaikea kehua kunnolla jostakin syystä?

Tiputtaisin ehkä Veera Vennon.

Markus Salo sai tietysti eniten yleisöääniä.Ja valmentajat valitsivar Lindan. Ai juu, vain kaksi meni semifinaaleihin eli Veera ja Wilma putosivat ikävä kyllä.


Redraman tiimi

Riitta Piirainen - It's a Man's Man's Man's World
Lauluteknisesti kova suoritus mutta ei minun teekuppini tyyliltään. Kuin American Idolia joskus takavuosina  ;D . Ei taida Riitta mennä tällä semifinaaliin vaikka olikin äärettömän hyvä.

Oliver Briny - Just The Way You Are
Hyvä kappalevalinta ja Oliver lauloi hyvin, mutta en oikeastaan löydä hänen äänestään kaipaamaani pop-saundia. Ei riittävän miellyttävää kuultavaa valitettavasti. Oliverhan on huippusympaattinen tyyppi, joten häntä olisi kyllä mukava tukea.

Roope Palmu - Purple Rain
Komeasti laulettu mutta tämäkään ei ole minun teekuppini. Roopesta tulee mieleen Kristian Meurman.

Joli Malki - Set Fire To The Rain
En oikein jaksanut innostua taaskaan. Jotenkin niin moneen kertaan kuultua. Mutta ehkä semifinaaliin?

En oikein tiedä, kenen pitäisi mennä Redraman joukkueesta semifinaaleihin. En pitänyt kunnolla kenestäkään. Mutta Joli Malki oli ehkä paras ja sitten valitsisin Riitta Piiraisen.

No olihan se selvää, että Joli Malki saa eniten yleisöääniä. Oli hän paras. Mutta kenet valitsee Redrama?  No tietysti hän valitsi Roopen. No joo.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2019 22:27:31 kirjoittanut Etsku-Etana »