Kirjoittaja Aihe: Päättymätön pulinapalsta  (Luettu 41729 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #150 : 07.07.2012 21:54:58 »
^ Oi, hienoa että pääset toteuttamaan unelmaa! (: Ja tervetuloa takaisin, aina on kiva kun joku tulee takaisin!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #151 : 07.07.2012 23:54:44 »
mä en tykkää maksalaatikosta se hajukin alkaa oksettaa.. Sori ei pahalla. En silti valita vaikka mun poikaystävä syö sitä vaikka en silti ymmärrä. Mutta makunsa kullakin. ;D

Ensin ihmettelin, että mitä ihmettä alat heti höpäjätä maksalaatikosta mutta sitten muistin, että täällä taidettiinkin puhua maksalaatikosta aiemmin. Ja niinhän se olikin.

Minä kyllä mietin viimeksi ihan pari viikkoa sitten, että mahtaakohan maron enää tulla takaisin!

Haine

  • i
  • *
  • Viestejä: 91
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #152 : 08.07.2012 22:22:05 »
^ Oi, hienoa että pääset toteuttamaan unelmaa! (: Ja tervetuloa takaisin, aina on kiva kun joku tulee takaisin!

Thänks Sugar! ;) onhan se hienoa ja kiva on olla taas täällä :)

mä en tykkää maksalaatikosta se hajukin alkaa oksettaa.. Sori ei pahalla. En silti valita vaikka mun poikaystävä syö sitä vaikka en silti ymmärrä. Mutta makunsa kullakin. ;D

Ensin ihmettelin, että mitä ihmettä alat heti höpäjätä maksalaatikosta mutta sitten muistin, että täällä taidettiinkin puhua maksalaatikosta aiemmin. Ja niinhän se olikin.

Minä kyllä mietin viimeksi ihan pari viikkoa sitten, että mahtaakohan maron enää tulla takaisin!


Hehee ;D joo tuolla aikasemmin joku sano että maksalaatikko on parasta rusinoilla tai jotain kun mun mielestä taas ne ei sovi ollenkaan muuhun kun jälkiruokaan tai sellaisenaan syötäväksi toisin rusina muuttuu aina ällöksi kun se imee nestettä itseensä joten useimmiten syön rusinoita sellaisenaan. :P

Eihän huijaat! No ei :D kiva jos noinkin lyhyt aika siitä kun viimeksi ajattelit ja sit mä tulin ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #153 : 04.08.2013 18:37:42 »
Sorry mää höpisen Idolsista. :( Tuli hankittua perjantaina oikein kunnon innostus asiaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #154 : 22.12.2013 18:52:22 »
Ihan kuin joku vainoais meikäläistä!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #155 : 22.12.2013 19:07:36 »
No kukas se nyt vainoaa?

Katriina

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #156 : 10.04.2015 12:09:38 »
Oletteko jäseninä muilla foorumeilla?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #157 : 10.04.2015 20:36:02 »
Erityisesti forkan alkuvuosina (vietettiin muutama päivä sitten 9-vee-synttäreitä :) ) porukka pyöri useammallakin foorumilla. Silloin elettiin foorumiaikaa ja niitä syntyi ja kuoli nettiin niin että kuhina kävi. Mutta kun Facebook-aika alkoi (ja sitten Instagram jne), foorumeilta katosi paljon asiakaskuntaa. Siksi Idolslandiakaan ei ole läheskään niin vilkas kuin silloin ennen.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #158 : 10.04.2015 20:42:16 »
Ei tosiaankaan jaksa keskittyä useampaan foorumiin.
"Taylor, you'll be fine...""

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #159 : 10.04.2015 23:38:04 »
Aika monella foorumilla, mutta aktiivisuus per foorumi vaihtelee.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #160 : 11.04.2015 11:48:54 »
Ennen tuli oltua tämän forkan lisäksi aktiivisesti kahdella muulla, mutta nekin on aika kuolleita nykyään. Ja omat kiinnostuksen kohteetkin ehtineet muuttua ajan kuluessa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katriina

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #161 : 11.04.2015 14:43:15 »
Silloin elettiin foorumiaikaa ja niitä syntyi ja kuoli nettiin niin että kuhina kävi. Mutta kun Facebook-aika alkoi (ja sitten Instagram jne), foorumeilta katosi paljon asiakaskuntaa.

Tuttua :) Foorumit ovat vanhanaikaisia... Nykyään ollaan esimerkiksi facebook ryhmissä... Oletteko ajatelleet siirtää tätä foorumia facebookiin ryhmäksi?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #162 : 11.04.2015 14:58:58 »
Silloin elettiin foorumiaikaa ja niitä syntyi ja kuoli nettiin niin että kuhina kävi. Mutta kun Facebook-aika alkoi (ja sitten Instagram jne), foorumeilta katosi paljon asiakaskuntaa.

Tuttua :) Foorumit ovat vanhanaikaisia... Nykyään ollaan esimerkiksi facebook ryhmissä... Oletteko ajatelleet siirtää tätä foorumia facebookiin ryhmäksi?

Onhan se ollut Idols-keskusteluiden osalta ainakin mielessä mutta välttämättä kaikki eivät haluaisi tulla keskustelemaan omalla nimellään. Idolslandiassa on myös paljon ei-julkisia palstoja, joilla käydään keskustelua. Niitä ei voisi kuitenkaan viedä Facebookkiin. Sitä paitsi eihän Facebookissakaan enää kaikki ole. Eivät erityisesti teinit. Mutta on siinä muitakin esteitä. Idolslandian keskusteluiden kannalta foorumi on hyvä paikka keskusteluiden säilyttämiseen niin, että löytyvät myöhemminkin.


Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Päättymätön pulinapalsta
« Vastaus #163 : 15.04.2015 08:14:49 »
Mullaki on aikojen saatos ollu monia foorumeita mis oon käyny, mut tänä päivänä vaan forkka on säilyny... Tääl kyl jaksaa käydä ihan hyvin mut taitaa ne kaikki edelliset foorumit olla aikas kuolleita jo :)