Kirjoittaja Aihe: Anna Abreu fan club  (Luettu 118976 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #275 : 14.11.2017 16:57:23 »
"Taylor, you'll be fine...""

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #276 : 17.11.2017 18:04:30 »
Uus biisikin näemmä tullut. Aika järkyttävää kuraa omasta mielestäni ;D

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #277 : 17.11.2017 18:35:09 »
Uus biisikin näemmä tullut. Aika järkyttävää kuraa omasta mielestäni ;D

Tunsin kyllä vahvaa myötähäpeää, kun kuuntelin.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #278 : 18.11.2017 13:56:16 »
Heti kun Annan kuvat Instagramista katosivat ja nick vaihtui, niin arvasin, että nyt on jotain suuria muutoksia tulossa. Mun mielestä on todella turhaa artistinimeä lähteä tässä kohtaa vaihtamaan, kun on jo melko pitkän uran ehtinyt tekemään. Myöskään uusi tyylisuuntaus ja muutokset musiikin saralla eivät vaadi uutta artistinimeä. Tietysti sillä tavoin saa enemmän julkisuutta, jota tässä varmasti onkin haettu takaa.

Mitä tähän uuteen biisiin tulee, niin mä tykkäsin kertsistä. Mutta muuten biisi ei toimi, siihen on liikaa ängetty kaikkea ja onhan ne sanoitukset mitä on. :| Varsinkin biisin alusta tuli mieleen, että on yritetty apinoida Sini Sabotagea ja tulihan siinä jossain keskivaiheessakin biisiä samanlainen "höpötys lauluosio". Se ei siis ollu edes räppiä, vaan enemmän höpötystä musan päälle. Singlen kansikin oli aika raflaava...

Jotenkin tosi sääli, että Annan on tähän suuntaan pitänyt lähteä. FB:ssäkin hän vakuuttelee näin;

"Oon Tääl vähän tippa linssissä. Me ollaan tehty Tidon (mun tuottaja) kanssa niin paljon töitä, että me löydettäis viel fokusoituna se kuka Mä oon musiikillisesti ja mitkä on niitä biisejä, tekstejä, aiheita jotka on mulle tärkeitä. Nyt must vihdoin tuntuu, että vuoden prosessin jälkeen se tyyppi siel mun sisällä näkyy ulospäin myös mun musassa. En malta ODOTTAA et pääsette kuulee kaikki ne biisit mitä ollaan tehty. Yks niistä on kuitenkin laitettu jo maailmalle. Soo Soo tuli eilen ulos ja.......
SE MENI SUORAAN SPOTIFY TOP10❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
KIITOS TEILLE."


Mun on vaan vaikeeta nähdä tässä sitä aitoa Annaa, tuntuu niin laskelmoidulta kaikki. On mietitty minkätyylinen musa uppoais enemmistöön ja millainen musa on nyt viime aikoina on ollut pinnalla.  Voin kuvitella, että osa vanhoista faneista on todella hämmentyneitä.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2017 13:58:41 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #279 : 18.11.2017 16:54:21 »
Tuntuu, että Annan musiikillinen suunta menee koko ajan kauemmas ja kauemmas siitä missä se parhaillaan voisi olla. Englanti toimi kielenä kaikkein parhaiten, myös portugalin kielikin meni. Mutta suomenkieliset ei kuulosta lainkaan niin luontevilta.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #280 : 18.11.2017 22:11:04 »
Tuntuu, että Annan musiikillinen suunta menee koko ajan kauemmas ja kauemmas siitä missä se parhaillaan voisi olla. Englanti toimi kielenä kaikkein parhaiten, myös portugalin kielikin meni. Mutta suomenkieliset ei kuulosta lainkaan niin luontevilta.

Tosi sääli kyllä. Mun mielestä kolmas ja neljäs albumi oli ihan loistavia ja niiden myötä aloinkin pitää lopulta Annasta. Ja niitä oon lähinnä kyllä kuunnellukin (Vain elämää biisien ohella). Kun miettii, että miten ois voinu vielä niistä albumeista kehittyä, niin harmittaa. Toki viides albumi onnistui sitten olemaan vähän heikompi. Se Annan viime levy (eka suomenkielinen) oli ihan ok, ei kokonaisuudeltaan loistava, mutta muutama hyvä biisi. Olisin ehkä ennemmin suositellut hänen tekevän muutaman biisin ep:n suomeksi ja sitten olisi voinut palata takaisin englanninkieliseen matskuun. No, ei voi mitään. Anna kun nyt sitten vaan ilmeisesti tykkää suomenkielellä laulaa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #281 : 19.11.2017 00:26:05 »
Minäkin olisin toivonut, että Anna palaa siihen alkuperäiseen englanninkieliseen mutta myös portugalinkieliseen musiikkiin. Olen kyllä pitänyt myös Annan eräistä suomenkielisistä kappaleista kuten Huominen on huomenna (no, JVG:n kanssa). Kaupalliset syyt siinä ehkä ovat takana. Kun nykyään levymyynnillä ei elä, pitää tehdä paljon keikkoja. Keikkoja ei sitten kai onnistu Suomessa tekemään, jos laulaa englanniksi.

En ole vielä kuullut Annan uutta musiikkia, joten en osaa sitä kommentoida. En tosin ole vähään aikaan ehtinyt muutenkaan hänen uraansa seurata (levyt ostamatta jne).


Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #282 : 19.11.2017 10:51:40 »
On totta kyllä, että ensimmäisellä suomenkielisellä levyllä on kyllä muutama laulu jota voi kuunnella mielelläänkin, kuten räjäytä mun mieli, ayo ja et jätä mua yksin. Muut vaatii enemmän totuttelua.
"Taylor, you'll be fine...""

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #283 : 01.12.2017 23:02:03 »
Kuulin Soo soon ekaa kertaa äsken idols-finaalissa ja piti sen jälkeen kuunnella spotifysta vielä uudelleen kun yllätyin sen verran tyylimuutoksesta. :D Musta tää ei ollut ihan niin kamala biisi kuin teidän kommenttien perusteella kuvittelin, mutta paljon kehittämisen varaa kyllä on. Säkeistöissä on selkeesti yritetty apinoida Kendrick Lamarin HUMBLE. -kappaletta (joka on muuten hiton hyvä!!). Sentyyppinen trap/hiphop-musiikki on nyt muutenkin tosi in. Mutta sitten kertosäkeessä kappale muuttuukin yhtäkkiä ihan tavalliseksi klubihitiksi, ja sen jälkeen tulee vielä tosi halvan kuuloinen droppi+renkutuskohta. Liian sekava ja todella huonolla maulla tehty kokonaisuus siis. Pitäis pitäytyä kunnolla toisessa tyylissä. Mutta kyllä tässäkin biisissä ois jo ainekset ihan hyvään hittiin, jos kokonaisuus ois toteutettu laadukkaammin.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #284 : 02.12.2017 11:20:20 »
Sen arvasin itsekin, että jotain tässä on yritetty matkia, eikä mitenkään laadukkaasti. Kuten sanoin, lähinnä tulee häpeän tunne, kun sitä kuuntelee. Pitäisi varmaan kuunnella toisen kerran, mutta en ole saanut siihen intoa. Sama tunne tulee, kun yrität kuunnellla tuiskun uusia kappaleita, ei pääse edes laulujen puoleen väliin.
"Taylor, you'll be fine...""

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #285 : 12.06.2018 22:09:04 »
Amor amor on muuten mun mielestä tosi hyvä ja moderni biisi!!! Huima parannus Soo soosta. Taustabiitti on ihan huippu, voisin kuunnella tätä pelkkänä instrumentaalinakin mielelläni. Kerrankin on onnistuttu tekemään suomenkielinen radiopoppibiisi, joka on ajan tasalla eikä kuulosta pelkältä halpaversiolta kansainvälisten saman genren biisien rinnalla. Lähivuosina ainoastaan jotkut hip hop -biisit on onnistunu siinä. Enkä oikeen tiedä johtuuko se siitä, ettei oo osattu tehdä hyviä biisejä, vai siitä, että suurella osalla suomalaisista on juntti maku ja mauttomat jumputibiitit menee kaupaksi. XD
« Viimeksi muokattu: 12.06.2018 22:51:24 kirjoittanut vviima »

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #286 : 13.06.2018 07:50:00 »
Annan englanninkieliset oli paljon parempia kun vertaa näihin suomenkielisiin tuotoksiin. Tämä viimeisin laulu on kyllä kuunneltavin, en vaan ymmärrä miksi se täytyy laulaa amorrrr amorrrr.

Tuntuu muuten että annan tyylikin on muuttunu niin, että näyttää kuin esiintyisi pelkät alusvaatteet päällään, ei ihan iske lainkaan sellanen yleensäkään artisteilla
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #287 : 15.06.2018 16:29:46 »
Amor amor oli onneks parannusta siihen edelliseen julkaisuun. Mutta en oo kyl toistaiseksi sitä jaksanut ees kuunnella kuin kerran. :D
« Viimeksi muokattu: 15.06.2018 20:41:38 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #288 : 17.06.2018 22:44:03 »
Tulee senkin takia huonosti kuunneltua niitä uudestaan, kun ne ei ole lainkaan esim. top 50 listalla tai muillakaan soittolistoilla :D Ei tule kyllä ihan erikseen haettua sitä kuunnellakseen.
"Taylor, you'll be fine...""

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #289 : 29.01.2019 16:22:35 »
"Taylor, you'll be fine...""

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #290 : 19.11.2019 17:15:21 »
Olis kiva jos Anna taas päättäis tehdä musaa enkuks ja portugaliks, tykkäsin niistä niin paljon enemmän  ;D Ikävä niitä aikoja.

//Kuuntelin tosiaan sen levyn läpi, musiikki kuulosti kyllä oikein hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2019 18:42:24 kirjoittanut Juhkunautti »
"Taylor, you'll be fine...""

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #291 : 20.11.2019 01:35:17 »
Ei taida olla toivoa englanninkielisestä tai portugalinkielisestä levystä.  Ikävä kyllä.

Saakos noita levyjä enää ihan levyinä?

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #292 : 20.11.2019 17:22:31 »
Kyllä saa normaalinakin cd:nä. Netin kautta tilattuna vaikka levykauppax.fi. Varmaan luulis löytyvän myös vaikka prisman levyosastolta.
"Taylor, you'll be fine...""

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #293 : 21.11.2019 22:29:23 »
Hieno homma! Täytyypä ostaa Annan levy. Onkin jäänyt levy tai pari väliin viime vuosina.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Anna Abreu fan club
« Vastaus #294 : 26.01.2020 17:37:29 »
Olen saanu kuunneltua soittolistoilta satunnaisesti näitä uusia biisejä satunnaisesti uudesti muutaman kerran, niin voin onnekseni todeta, että on nämä paljon parempia, kuin sen ensimmäisen suomenkielisen levyn biisit.
"Taylor, you'll be fine...""