Kirjoittaja Aihe: Mitä laulaisit Idolsin koelauluissa?  (Luettu 2475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mitä laulaisit Idolsin koelauluissa?
« : 04.02.2012 23:58:22 »
Jos nyt olisit menossa Idols-koelauluihin, mitä laulaisit? Mä vetäisin Tiktakin Tuuleksi Taivaanrantaan tai Haloo Helsingin Maailman Toisella Puolen. Olis aika paljon sopivia englanninkielisiä kappaleita, mutta en usko pystyväni laulamaan riittävän sujuvasti englanniksi.

Haine

  • i
  • *
  • Viestejä: 91
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Mitä laulaisit Idolsin koelauluissa?
« Vastaus #1 : 07.07.2012 18:24:10 »
Jos yhtäkkiä päättäisinkin taas mennä idolsiin niin laulaisin luultavammin vanhemmasta fame musikaalista tutun Irene Caran version biisistä Out here On My Own vaihtoehtoja on toki monia ja en ole ihan sataprosenttisen varma että pääsyn tähän mutta tuosta tykkään niin paljon että se melkeimpä voisi olla. Sitten tietenkin kun englanniksi laulaisin niin minulla olisi kakkosvaihtoehtona suomenkielinen biisi joka olisi aika varmasti Anna Puun C'est la vie. ;D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Mitä laulaisit Idolsin koelauluissa?
« Vastaus #2 : 08.07.2012 00:01:08 »
laulaisin luultavammin vanhemmasta fame musikaalista tutun Irene Caran version biisistä Out here On My Own

Kuuntelin sen YouTubesta. Mahtaako tuollainen laulu olla parasta koelaulumateriaalia? Kun siinä ei ole tarpeeksi tarttuvaa kertosäettä, jolla pääsisi vauhtiin jo 20 sekunnissa?

Haine

  • i
  • *
  • Viestejä: 91
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Mitä laulaisit Idolsin koelauluissa?
« Vastaus #3 : 08.07.2012 22:24:03 »
laulaisin luultavammin vanhemmasta fame musikaalista tutun Irene Caran version biisistä Out here On My Own

Kuuntelin sen YouTubesta. Mahtaako tuollainen laulu olla parasta koelaulumateriaalia? Kun siinä ei ole tarpeeksi tarttuvaa kertosäettä, jolla pääsisi vauhtiin jo 20 sekunnissa?

En tiedä. Juuri sen takia en varmaankaan ollut ihan sataprosenttisen varma että se olisi mun laulu siellä. Mutta tykkään silti. Ihana biisi ja tykkään laulaa sitä. :)