Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi!  (Luettu 53526 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #25 : 14.03.2010 23:10:56 »
Pakko esittäytyä munkin !

Heissan ! Oon Sugar, kuukausi sitten täyttänyt 18 vee, lyhyt ja tumma. Harrastan en-mitään ja kaikkea ja rakastan ruokaa. Omistan koiran ja paljon ystäviä ja oon lukiossa kakkosluokalla. Myönnän, koneella tulee istuttua vähän liikaa, mutta niin se vaan koukuttaa:<
Kuuntelen poppia ja rockia, lemppareita Green Day, Lady GaGa ja Katy Perry. Telkkarista katon vähän kaikkea, lemppareina varmaan Täykkärit ja Greyn anatomia. Rakastan matkustella ja shoppailla, vaikka oonki aina ihan rahaton. :<
Ens kesältä ootan Green Dayn keikkaa ja matkaa Saksaan !

Ja tervetuloa munki puolesta Zandra ! (:

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #26 : 16.03.2010 12:29:20 »
Ja urheilu on hieno asia!  8) Aina olympialaisista hippokisoihin. ♥

Kompin ilppeä varsinkin viimeisen sanan kohdalla 8)

Heipä hei myös omasta puolestani. Olen Iita, se on ainoa tunnettu nimi musta täällä landiassa päin. Iita on lyhyt ja ytimekäs, eikä siitä meinaa keksiä lempinimiä.

Olen 17v, lukiossa, laiska ja aloitekyvytön ihminen. Joskus pysähdyn miettimään mitä teen lukiossa . Harrastan näyttelemistä pienessä kyläteatterissa, datausta ja elokuvia. Haluaisin isona työskennellä elokuva-alalla. Urheilu on myös suuuuri intohimoni. Kaikista parasta on penkkiurheilu, mutta oman seuran yleisurheilu- ja hiihtokisoissa tulee myös käytyä - tällä hetkellä oikeastaan vaan työntekijänä. Olen huono kielissä ja jopa suomi tuottaa silloin tällöin ongelmia. ;)

Jos joku asia jäi mieltä kaivertamaan, niin kysyä saa, mutta rehellisestä vastauksesta en mene takuuseen ;)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #27 : 21.03.2010 22:30:47 »
Olin Idolslandiassa nikillä tunis87, mut viime Idolsia en seurannut.

Oon 22-vuotias tällä hetkellä, onnellisesti naimisissa, yliopisto-opiskelija ja armoitettu realitytv-fani. ;D Harrastuksina mm. datailu, realityt, piirtäminen, lukeminen ja uiminen, ja tietenkin shoppailu. Melkein kaiken vapaa-aikani vietän joko mieheni kanssa tai kavereiden seurassa. Tykkään mm. True Bloodista, Anna Abreusta, Australian suurimmasta pudottajasta (tällä hetkellä meneillään olevasta), Anna Puusta, PMMP:stä, Maija Vilkkumaasta, Euroviisuista, hömpästä, muodista, naisten- ja sisustuslehdistä, sisustamisesta, kirjallisuudesta ja kaikista aidoista ihmisistä.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2010 22:34:16 kirjoittanut Ellu87 »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #28 : 21.03.2010 22:36:53 »
Olin Idolslandiassa nikillä tunis87, mut viime Idolsia en seurannut.

Tervetuloa tännekin!  :D

Ehdinkin jo vanhalla forkalla käväistyäni arvella, että olet tunis. Ellu nyt sitten.

Pahus kun vanha forkka hajosi ja sitten vielä muutti uuteen osoitteeseen. Kaikki vanhat jäsenet eivät välttämättä onnistu löytämään tänne!

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #29 : 21.03.2010 22:44:22 »
Eiköhän sieltä tuu koko ajan lisää porukkaa, kunhan livevetoihin päästään. ;D On tosiaan kiva, kun on muutama "tuttu" täällä. :)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #30 : 22.03.2010 07:49:28 »
armoitettu realitytv-fani.

Joskus olenkin ajatellut, että pitäisikö Idolslandiaa viedä reality-TV:n keskustelufoorumin suuntaan. Sellaista ei Suomessa taida olla.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #31 : 22.03.2010 10:07:06 »
armoitettu realitytv-fani.

Joskus olenkin ajatellut, että pitäisikö Idolslandiaa viedä reality-TV:n keskustelufoorumin suuntaan. Sellaista ei Suomessa taida olla.

Onhan sellaisia? Ainaki joskus muistan nähneeni... En oo varma. Mutta tosiaan täällä puhutaan kyl melkein kaikista reality-tv-sarjoista jollain tasolla ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #32 : 22.03.2010 20:19:00 »
Tervetuloa, ellu87 ! muistan sut tuniksena kyllä ;) hienoa, että oot löytäny takas !

tästä sais aika hyvän realitytv-foorumin tosiaanki !

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #33 : 22.03.2010 20:35:15 »
^Kiitos ;D

Mä katon aika paljon kaikkea realityä, mut BB:tä en. Joten bb-keskustelua en tänne toivo. ;)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #34 : 22.03.2010 21:10:10 »
Joten bb-keskustelua en tänne toivo. ;)

Öhhh...

Eli kyllä täällä on ihan pikkusen BB:kun puhuttu.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #35 : 22.03.2010 22:00:03 »
Selvä  ;D Olisihan se pitänyt arvata.  ;) Mutta saahan muut rauhassa keskustella siitä, en minä sitä estä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #36 : 06.04.2010 22:55:45 »
Sen verran voin sanoa, että minulla on aika voimakkaita mielipiteitä, joita koko ajan kerron. Koettakaa kestää!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #37 : 07.04.2010 22:58:15 »
Voimakkaat mielipiteet ovat keskustelun suola!

Mutta jos minulla olisi Anna Abreun tapainen suosikki tälläkin kertaa ja sinä esittäisit voimakkaita mielipiteitä häntä vastaan, minä saattaisin jopa saada hepulin!  >:(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #38 : 07.04.2010 23:09:35 »
Kysytäänpä nyt saman tien kun tuli puheeksi, onko Anna Abreu Etskun kaikkien aikojen Idols-suosikki.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #39 : 07.04.2010 23:15:07 »
Ehdottomasti kyllä!  ;D

Kakkossuosikki ainakin levyn perusteella on Anniina Karjalainen. Erinomainen mutta väheksytty levy. Anniina oli aikaansa edellä englannin kielisellä levyllään.

Aijuu: Kukas Luottamusmiehen suosikki on sitten ollut?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #40 : 08.04.2010 00:58:06 »
Ekalla kaudella oli varmaan Sonja ja Anniina. Harmi, että putosivat ensimmäisenä finaalista
Tokalla kaudella toivoin miesvoittajaa. En halunnut, että Suomesta tulee ensimmäinen maa, jossa kahdessa ensimmäisessä Idolsissa on kummassakin naisvoittaja (sori). Aika tuskallista, kun finaaliin pääsi yhteen aikaan pelkkiä naisia.  Suosikit finaalissa olivat Roni ja Pete, lopulta myös Ilkka. Kolmannella tuotantokaudella en ollut valtavan innostunut Idolsista,
kun toisella kaudella kävi miten kävi. Silloin suosikkejani olivat Kristian ja Kristiina. Markus Pätsin olisin halunnut finaaliin.
Myöhemmin olen oppinut pitämään myös Miasta ja Annasta. En pitänyt Annasta Idolsissa, koska hänellä oli niin suuret unelmat päästä kaikkien aikojen parhaaksi Idols-tähdeksi. Hänen hyvän laulutaitonsa huomasin jo tuolloin.
Neljännellä kaudella monet laulajat, joista pidin, karsiutuivat teatterissa. Teatterista jatkoon päässeistä pidin eniten Jaanasta ja Anna-Kaisasta
Tosin Jaanan suoritukset eivät olleet semifinaaleissa ihan sillä tasolla kuin olin odottanut.
X Factor -suosikkia ei tarvitse enää esitellä. Tiedät sen jo.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #41 : 08.04.2010 14:11:20 »
Jaa, täällä on tällanen. Vanhalla foorumilla intouduin keskustelemaan lähinnä Koopista ;) ja nyt sitten X factorin kunniaksi eksyin takaisin. Mie oon näitä "aikuisempia" keskustelijoita, ikää kohta 39. Muka ihan vaan lasten seuraksi rupesin Idolsia aikanaan kattelemaan, mutta aika pian siinä kävin niin, että äiti komensi lapsia olemaan höpisemättä ja häiritsemättä... X factoriakin seuraan nyt paljon tiiviimmin kuin teiniksi juuri ehtinyt esikoinen.

Suurimpana Idols-suosikkina Koopin ohella se vanhempi Pete - tosin Idolsin aikaan vielä suht hillitysti, ja varsinainen fanitus iski levyn myötä. Peten keikoilla tuli harjoiteltua (mahtavaa aikaa, niin kauan kun sitä kesti!), joten Koopin keikoilla suhaaminen on ollut jo hieman helpompaa (onhan siinä edelleen arpomista, että kuinka kauaksi kehtaa/viitsii lähteä ja kuinka usein - kertaakaan ei ole kyllä kaduttanut, että tuli lähdettyä). Hannasta ja Antista tykkään myös, Ilkastakin tykkäsin, ja Arin levytykset oli vanhan kasarihevifanin korvaan erittäin sopivaa kamaa.

American Idolia seuraan kevyemmin. Taisi tämäkin kausi nyt jäädä, kun iso osa lähetyksistä osuu X factorin kanssa päällekkäin. David Cookista hieman innostuin, viime kausi meni aika lailla ohi. Aika paljon muutakin tosi-TV:tä tulee tillitettyä (Survivor, Amazing race, myös Big Brother... ;) ), muita TV-lemppareita Perhesiteet, Täydelliset naiset...

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #42 : 08.04.2010 15:06:16 »
Oho mäkää en oo viel esittäytyny, voin koittaa kertoo kans jotai itestäni. x)

Oon siis Rosaline eli ihan Rossu vaan. ;> 16 vee lukiolainen. Tykkään datauksesta (8)) ja rakastan matkusteluu, kaikkien uusien paikkojen näkemistä, ihmisiin tutustumista ja kielten oppimista. : ) Oon aika sellane seikkailijaluonne, tylsistyn helposti. :/ Soitan kitaraa. Ja muutenki kuuntelen toosi paljon musaa, ihan melkee laidasta laitaan, en juuri osaa tarkentaa koska mun musamaku on oikeest TOSI sekalainen. :--D

Kova Idols-fani oon ja sitä kautta tännekki alkujaan eksyin. :D Kaikkien aikojen suurin suosikkini ei varmasti oo mikää yllätys, Mia siis. :') Telkkarista katon Idolsin lisäks muutenki aika paljon tosi-tv:tä, BB on tietysti ihan ykkönen ja sit Selviytyjät, Huippikset, Amazing Race ja tälläset menee kans.. Nii ja Gossip Girl! ♥ X-Factorii sen sijaa en oo ekan jakson jälkee yhtää innostunu kattoo. :/

Jaa.. no ehkäpä tos tuli tärkeimmät. Tällee uusillekki jotai tietoo musta, vanhemmat forkkalaiset varmaa nyt nää kaikki tiesiki. : ))

// OHO pari kirjotusvirhettä : DDDDD
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 15:12:00 kirjoittanut -Rosaline- »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #43 : 11.04.2010 16:58:54 »
Älkää ihmetelkö minun viesteissä olevia omituisia sanajärjestyksiä. Ihan vahingossa tulee kirjoitettua välillä muussa kuin suositeltavassa sanajärjestyksessä.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #44 : 22.04.2010 17:29:48 »
No mutta olenpas minä ollut röyhkeä kun jo yli 100 viestiä olen kirjoitellut, enkä vielä ole tätä tajunnut esiin onkia ja itseäni esitellä.

Elikä elikä. Olen PhineasMcClintock, läheisimpien tuttavien kesken vain PhineasMcClintock, mutta uusille tuttavuuksille PhineasMcClintock. Olen "laadukasta" -87 ikäluokkaa eli 23-vuotias. Luonteeni uhrina yritän viljellä liian usein, liian monessa väärässä paikassa sarkastista, mutta ennenkaikkea erittäin huonoa huumoria. Koulutukseltani olen merkonomi-datanomi-ylioppilas(tarkoitus oli siis vain hankkia mahdollisimman monta muka hienolta kuullostavaa nimikettä) ja tällä hetkellä pyörittelen pääsääntöisesti toimeentullakseni omaa bisnestä muutaman kaverin kanssa    ( ja ei, kyseessä ei ole huumebisnes, eikä mitään muutakaan laitonta). Nimimerkkini olen nokkelasti ja "omaperäisesti" poiminut Prison Breakin kakkoskaudella esiintyneestä Michael Scofieldin väärennetystä passista.

Vapaa-ajalla harrastan urheilua kaikissa mahdollisissa muodoissa riippuen vuodenajasta tosin sillä erotuksella, etten kuviokelluntaa ja spinningiä ole vielä kokeillut. Jääkiekko ja junttisali lähimpänä sydäntä. Vapaa-ajalla pyörin myöskin aivan liian paljon netissä. Tällä hetkellä tosin olen yhden rakkaudenkohteen mies, eli Idolslandian. Damn you Etsku kun minut tänne koukutit! 8)

Televishuun-ohjelma suosikkejani ovat Supernatural, Prison Break, Vampire Diaries ja 24. Seuraan myös teinihömppä-sarjoja, mutten kehtaa tunnustaa sitä.

Ainoa Idols-suosikkini Suomesta on HevAri Koivunen puhtaasti sen takia, että miehen ääni on jotain ainutlaatuista. Nyttemmin olen tosin häntäkin alkanut vieroksumaan Amoraliin siirtymisen vuoksi.

Idols-kilpailija, jota en voi sietää, on Anna Abreu. Silti jostain kumman syystä jokaiselta häneltä ilmestyneeltä albumilta olen kohdannut, tosin sattumalta, pari biisiä joita kuuntelen pelottavankin usein. Pirullinen noidankehä.

Ehdottomia ja ainoita American Idol suosikkejani ovat Chris Daughtry, David Cook ja Adam Lambert.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mutten voi sietää miespuoleisia ärränbee-laulajia enkä uudempaa folk-painotteista kansanmusiikkia.

Tämän missiesittelyn päätän siihen, että toivon maailmanrauhaa ja autiolle saarelle ottaisin mukaan kirsikkatomaatteja, kaasugrillin ja Jone Nikulan.

-PhineasMcClintock-
« Viimeksi muokattu: 22.04.2010 17:44:29 kirjoittanut PhineasMcClintock »

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #45 : 22.04.2010 17:41:47 »
Hihi, hauska esittely :--) Kiva ku kirjotit ton, nyt tiiän susta paljon enemmän.
Toivottaisin sut tervetulleeks mutta se tuntuis vähä tyhmältä koska oot täällä jo kuitenki noin kauan ollu.. No sanon silti, TERVETULOA! :D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #46 : 22.04.2010 17:45:00 »
Phineas, sun huumori kolahtaa ainakin muhun ihan täysillä.  ;)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #47 : 22.04.2010 17:50:03 »
Voi kiitoksen paljous. 8)

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #48 : 22.04.2010 17:52:15 »
Phineas (en uhallakaan ala kirjoittaa tuota hirmuista nimihirviötä) on kyllä ihan loisto! Paras esittely forkan historiassa ;)

Ai ni ja huono huumori on just parasta.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #49 : 22.04.2010 17:54:33 »
oli kyllä mahtava esittely : D
"Taylor, you'll be fine...""