Kirjoittaja Aihe: Cheek  (Luettu 29576 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Cheek
« : 12.05.2009 20:49:42 »
Ajattelin tehdä aiheen tästä, koska oon huomannut miten suosittu Cheek täällä forkalla onkaan ;)

Wikipediaa lainaten..

Cheek (oik. Jare Henrik Tiihonen, s. 22. joulukuuta 1981 Vantaa, Suomi) on suomalainen rap-artisti. Hän muutti ala-asteikäisenä Lahteen ja vuonna 2007 Helsinkiin, jossa nyt asuu. Englanninkielisen, poskea tarkoittavan, artistinimensä hän sai jo kouluaikoina pyöreiden poskiensa vuoksi.lähde?

Launeen yläasteella rap-musiikista kiinnostunut Cheek aloitti riimien kirjoittamisen vuonna 1998. Vuonna 2000 hän liittyi lahtelaiseen rap-ryhmään 5th Elementiin ja on nyt sen tunnetuin jäsen. Cheekin ensimmäisillä levyillä, omakustanteina julkaistuilla Human & Beastilla ja 50/50:lla, suuri osa kappaleista oli englanninkielisiä. Nykyään Cheek tekee kappaleitaan vain suomeksi. Hän solmi levytyssopimuksen lokakuussa 2003 Sony Music Entertainmentin kanssa.

Ensimmäinen levy-yhtiön kautta julkaistu albumi Avaimet mun kulmille julkaistiin 31. toukokuuta 2004. Albumilta julkaistiin myös kolme menestynyttä singleä, Avaimet mun kiesiin, Raplaulajan vapaapäivä ja Avaimet mun himaan. Suomen virallisella listalla levy nousi 19. sijalle. Toinen albumi Käännän sivuu julkaistiin 18. toukokuuta 2005. Sen suurin myyntimenestys oli Jonnan kanssa esitetty kappale Liiku. Käännän sivuu -albumi menestyi myyntilistalla hieman edellistä levyä paremmin sijoittuen 17:ksi.

Vuonna 2007 Cheek siirtyi Sonylta rap-musiikin julkaisemiseen erikoistuneen Rähinä Recordsin Alarm Entertainment -levymerkin artisteihin. Alarm Entertainment julkaisi Cheekin kolmannen albumin Kasvukipuja 18. huhtikuuta 2007. Ensimmäinen albumilta julkaistu single Sun täytyy, jossa vierailee myös Sami Saari, nousi suoraan Suomen virallisen singlelistan ykköseksi. Toinen single oli Tuhlaajapoika, jossa taas vieraili Tasis Kapasiteettiyksiköstä.

Neljännen albuminsa Kuka sä oot Cheek julkaisi 21. toukokuuta 2008. Ensimmäinen singlejulkaisu siltä oli Liekeissä, joka valittiin The Voice -radiokanavan kesähittiäänestyksessä Suomen viralliseksi kesähitiksi 2008. Albumi on toistaiseksi ollut Cheekin menestynein. Albumilistalla se nousi peräti viidenneksi ja Liekeissä-kappale nousi sekä single- että latauslistan ykköseksi. Toisena singlenä albumilta julkaistiin Kanssa tai ilman, jonka lauluosuudet esitti Illi.

Cheekin viides albumi, hänen omaa nimeään kantava Jare Henrik Tiihonen, julkaistaan 13.5.2009 ja sen ensimmäinen single, Jos mä oisin sä, sai ensiesityksensä YleX-radiokanavalla 8. huhtikuuta.


Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #1 : 12.05.2009 22:41:11 »
Cheekin viimevuotinen kesähitti oli kyllä yksi parhaita Voicella soineista biiseistä. Toisaalta vastus ei ollut kova, kun muu tarjonta oli tosiaan sitä osastoa Nelly Furtado, Happoradio, Apulanta, Daffy, Rihanna, Timbalandin shaisset, Madonna ja ykkösinhokkini Shakira.
Ihan levyä ensiis kuulemani perusteella ostais, mutta ihan miellyttävää kuunneltavaa eli en myöskään vaihtais radiokanavaa tän soidessa.

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #2 : 12.05.2009 22:43:33 »
Kyllä se Cheekin kesähitti oli tosi hyvä, tykkäsin. Muuta tuotantoon en ole tainnut kuullatkaan tältä herralta.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #3 : 12.05.2009 22:44:36 »
Joo. Se kesähitti oli kyl hyvä!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Cheek
« Vastaus #4 : 12.05.2009 23:42:28 »
Jaa-a, mä oon varmaan taas Suomen ainut ihminen joka vihas kyseistä biisiä "Liekeissä"... siis niinq hyi. Cheekiltä löytyy parempiakin...



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #5 : 13.05.2009 00:40:05 »
Oon nähny Cheekin kolmesti livenä ja voin sanoa että kamalampaa räppiä en ole koskaan kuullut. :)

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #6 : 13.05.2009 00:49:03 »
Oon nähny Cheekin kolmesti livenä ja voin sanoa että kamalampaa räppiä en ole koskaan kuullut. :)
Vaikken Cheekin fani olekaan niin oli kyllä niin paksu kommentti Cheek-threadissa että perustelut pöytään kiitos =D.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #7 : 13.05.2009 06:43:15 »
Hei mut mun mielestä täytyy kyl antaa aika iso käsi jo siitä, et ykskään Suomiräppäri pääsee MTV3:n Huomenta Suomeen kertomaan levystä sen julkkarina, eli tänään... Muutenkin iso mediahuomio tän uuden levyn ympärillä ja onhan sekin nyt jotain näin pienessä genressä..

Oikeesti suurin osa ihmisistä, jotka ei tykkää Cheekistä, perustelee sen sillä et "Se on niin pas--ka leija" - mut oikeesti se ideahan on just se, et se on niin leija. Pas---ka se ei missään nimessa ole ja kyllä ihmiset yleensä sen tietääkin jos ovat viittineet perehtyä muuhunkin kun "Liekeissä"-kappaleeseen. (Munkin mielestä Liekeissä oli ehkä sen levyn turhin biisi, mutta siinäkin oli taas se, et se ajo sen oma asemansa täydellisesti, siitähän oli tarkotus tullakin sellanen kesäralli.)
« Viimeksi muokattu: 20.06.2010 14:22:44 kirjoittanut Jolanne »

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #8 : 13.05.2009 15:02:09 »
Mä en kyllä voi sietää Cheekin musaa. :'D En tykkää suomiräpistä yleensäkkään mutta Cheek vetää kyllä ihan pohjat.. Ensinnäkään en voi sietää sen ääntä! o.O Ja toisekseen en tykkää lauluista joissa ei oo mitään ideaa eikä sanomaa, tuntuu et niissä vaa räpätään räppäämisen ilosta. :'D Cheek kuuluu juuri tähän kategoriaan.

Ja oon tosiaanki kuullu enemmänki biisejä ku Liekeissä, sisko on kova Cheek-fani ja soittaa valitettavan usein sen musaa täällä ihan täysii.. Että siitä ei kyllä voi johtua etten olisi tarpeeks biisejä kuullu. x'D

Ja tää on vaan mun mielipide että muut saa toki ihan rauhassa tykätä, ja ei kannata suuttuu. ;D

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #9 : 13.05.2009 15:13:45 »
^ Ei mut kyse onki siitä että MITEN kuuntelee... koska eihän se nyt totta ole ettei niissä biiseissä ole mitään sanomaa, päinvastoin. Missä tahansa muussa musagenressä toimii se et on vaa hyvä sävel jne ilman mitään ihmeellistä, mut harvoin suomiräppiä kuunellaan vaan hyvin biittien takia..

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #10 : 13.05.2009 15:21:52 »
^ Jaa no sitte.. Mä vaa oon aina ollu sitä mieltä et biisillä pitää olla jotai sanottavaa ja mä en nyt sitä vaa Cheekin biiseistä löydä.
Mut joku toki tykkää tälläsestäki, ehkä tätä musa ei vaa oo tarkotettu mulle. :D

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #11 : 13.05.2009 17:18:16 »
Oon nähny Cheekin kolmesti livenä ja voin sanoa että kamalampaa räppiä en ole koskaan kuullut. :)
Vaikken Cheekin fani olekaan niin oli kyllä niin paksu kommentti Cheek-threadissa että perustelut pöytään kiitos =D.

Oon kyllä maaailman huonoin perustelija, mutta Cheekin ääni on semmosta käheää örinää joka on ainakin minun mielestäni todella rasittavan kuuloista etten kestä sitä. Ja laulujen sanoissa ei ole mitään järkeä ja aika asshole imago Cheekillä on (toki en tiedä onko oikeasti semmonen), mutta keikkojenki jälkeen vähän vaikutti siltä. Ja tämä on sitte vaan mun mielipide :)

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #12 : 14.05.2009 17:12:44 »
Mhaa! Mäkään en muuten erityisemmin lämmennyt Liekeissä biisille!
Mut Jos mä oisin sä, on ollu nyt paljo kuuntelussa :--D ja muutenki kyl mä sillai Cheekistä tyksin. Vähä sillai aina vaihtelevasti tulee sellasia kausia.
Mie oon kans Cheekiä kuullu livenäkin asti. Herrasmiesliiga messissä. Joku mua ärsytti Cheekin tavassa ottaa kontaktia yleisöön ja jäi sillai huono maku siitä keikasta. Mutta voisin mennä toistekin koklaa, koska siitä nyt on aikaa : D

Plus jossain vaiheessa kun kävi Lahdessa kattomassa kavereita tai shoppailemassa tai tekemässä mitä ikinä nyt tekikään, niin näin AINA Cheekin Lahden keskustassa. AINA :----DDDD hahaaha. Siis silloin kun poski viel asusteli Suomen Chicacossa!

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #13 : 14.05.2009 17:30:27 »
Mä oon kans nähny Cheekin monta kertaa lahen keskustas 8D Se on vissiin aika usein siel heilumas.

Mut siis.. Mä en yhtään tykkää Cheekin musiikista (en kyl muutenkaan tykkää räpistä), koska mun mielestä biisissä pitää olla joku melodia ja varsinki sanoma, et ei riitä joku "jos mä oisin sä". Nii ja laulajalla pitää olla jonkunlai ääni, ettei vaa sellasel ärsyttävällä kurkkuäänellä ähki :D
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #14 : 14.05.2009 17:34:18 »

varsinki sanoma, et ei riitä joku "jos mä oisin sä".


Murr, mua niin ärsyttää tää perustelu, koska Cheekin imagoonhan kuuluu ku nenä päähän se leijuminen joka on noissa sinkuissa mitkä soi radiossa... mut kun kuuntelee niitä MUITA biisejä, niissä on useitakin sanomia... Möö! :D

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #15 : 14.05.2009 17:38:42 »
Ei se leijuminen mua niin paljoo ärsytä ku jopa mä tajuun et se on osa sen imagoo.. :D Totta kyl etten oo kuullu muita biisei ku Jos mä oisin sä ja sen Liekeissä biisin (jos en oo kerinny vaihtaa kanavaa tai paennu :''D) Toki Cheekin muissa biiseissä voi olla sanomaa, enhän mä voi sanoo ku en oo kuullu :)
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #16 : 14.05.2009 18:28:18 »
Cheek on....hmm...on ihan hyvä. kyllä sitä kuuntelee joskus, oikeella fiiliksellä siis :)
Näkee nyt sitten tässä kuussa samalla Cheekinkin nyt sitten livenä kun meen Smilesiin :D
"Taylor, you'll be fine...""

minihiiri10

  • Mikihiiren tyttöystävä
  • i
  • *
  • Viestejä: 136
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #17 : 14.05.2009 19:01:29 »
Joo no en mä oikee tykkää. :') Liekeissä kyllä menettelee, sitä pystyy kuuntelemaan joskus, mut muuten aika huono :p
en yleensäkään kyllä tykkää räpist.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #18 : 29.05.2009 19:14:45 »
Jos mä oisin sä on kyl ihan paras :D
"Taylor, you'll be fine...""

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Cheek
« Vastaus #19 : 20.06.2010 01:28:30 »
Tämä hienous nostettava ehdottomasti ylöspäin.

Näin yleisesti sanottava offina, että on säälittävää pelleilyä lähteä kritisoimaan suomiräppiä useammalla sanalla jos siitä ei mitään tajua. Mielestäni riittää kun sanoo "en tajua, ei ole mun juttu". Poppia, rokkia, kantria jne jne voi kuunnella pelkästään fiilispohjalta ja rakentaa mielipiteen siitä millaiselta laulajan lauluääni tai biisin melodia vaikuttaa. Suomiräpissä se ei onnistu. Mies joka lausuu sanoja sanojen perään ilman minkäänlaista laulamista tietokoneella väännettyjen biittien päälle, kuullostaa varmasti skeidalta monelle. Siitä on hyvä lähteä liikkelle, että koittaa tajuta riimittelytekniikoista jotain ;)

Ja ilman kahta sanaa Cheek on Suomen tämän hetken ylivoimaisesti paras räbääjä. Huikea riimittelytekniikka, jossa parhaimmillaan rivien neljä viimeistä sanaa rimmaa keskenään on käsittämättömän hienoa. Humoristiset, nokkelat ja tarvittaessa terävätkin sanoitukset iskee kovaa myöskin. Cheekin biiseissä myöskin konsepti pysyy hyvin kasassa, mikä ei ole suomiräpissä itsestäänselvyys. Ja mitä Cheekin raspiflowhun tulee, niin sehän on pelkkää plussaa jo muutenkin loistavalle kokonaisuudelle. Suomessa on ihan tarpeeksi persoonattomia ja munattoman kuuloisia flowääniä.

Cheekille myös respektit siitä, että hän on antanut tälle skenelle tekohengitystä parhaansa mukaan. Suoraan örinähevin syövereistä Suomen räpskeneä murhamaan saapunut Yor123 oli lähellä saada "missionsa" läpi kun kaikenmaailman pazkaa julkaistiin. Pikku G oli ainoastaan jäävuoren huippu. Onneksi Yor123 kuitenkin tajusi kadota maan alle ja samaan aikaan horistontissa näkyi pelastaja. Kuultuani avaimet mun kiesiin sinkun ja ostettuani Cheekin virallisen debyytin, tiesin välittömästi että hänestä tulee iso juttu.

Lopuksi Cheekin "leijumisesta". Jos joku ihminen ei näin selkeästi kärjistettyä läppää tajua, niin kannattaa hakeutua hoitoon. Jos joku oikeasti vakavalla naamalla tohtii Cheekkiä leijaksi väittää niin huhheijaa. Cheekin musasta vielä sen verran, että itseasiassa nämä clubibangerit eivät ole edes puolitotuuden verran kokonaisuudesta. Minusta mies on parhaimmillaan kun riimittelee vakavammista jutuista.

Lopuksi sanon, että makuasiat on makuasioita. Mutta silloin ei ole kysymys makuasiasta jos lähtee esim. Cheekkiä kritisoimaan ilman minkäänlaista faktatietoa asioista 8)

Aim sori vuodatuksestani   

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #20 : 20.06.2010 09:26:48 »
Tämä hienous nostettava ehdottomasti ylöspäin.

 :o :o :o :o Ohhoh, enpä olis ikinä kuvitellut näkeväni tälläistä kommenttia TÄSSÄ ketjussa...

Cheekille myös respektit siitä, että hän on antanut tälle skenelle tekohengitystä parhaansa mukaan. Suoraan örinähevin syövereistä Suomen räpskeneä murhamaan saapunut Yor123 oli lähellä saada "missionsa" läpi kun kaikenmaailman pazkaa julkaistiin. Pikku G oli ainoastaan jäävuoren huippu. Onneksi Yor123 kuitenkin tajusi kadota maan alle ja samaan aikaan horistontissa näkyi pelastaja. Kuultuani avaimet mun kiesiin sinkun ja ostettuani Cheekin virallisen debyytin, tiesin välittömästi että hänestä tulee iso juttu.

Oh those times... NOT! Koko Royal Family/RDN-sheisse pysy kyllä pinnalla yllättävän pitkään kunnes lopulta unohtui.. onneksi. Siitä porukasta ehkä Skandaali oli ainut, jonka biisejä pystyi kuuntelemaan, tosin toki niitäkin täysin läpällä ja takki auki mutta kuitenkin. Kyllähän toi RR-porukka on vetäny ihan 6-0 ton jengin yli jo ajat sitte.

Cheekin musasta vielä sen verran, että itseasiassa nämä clubibangerit eivät ole edes puolitotuuden verran kokonaisuudesta. Minusta mies on parhaimmillaan kun riimittelee vakavammista jutuista.

Vähän kakspiippuinen juttu. Clubibangerit nyt onki tosiaan tehty tanssittamaan porukkaa, mut on sielläki jotain helmiä, esimerkiks Viihdyttäjä on loistava. Sit taas niistä vakavemmista kappaleista... välillä on huomattavissa pientä toistoa aiheiden kesken, jos on vakavammasta matskusta kyse ja yleensä se aihe käsittelee julkisuutta, duunia ja sen varjopuolia. Mut vanhemmassa tuotannossa on tosi hienoja vakavempiakin vetoja, esimekiks Sikaryhmä ja Avaimet hukassa..


Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #21 : 20.06.2010 11:07:49 »
Mä oon nähny Cheekin kerran livenä, se oli silloin kun kukaan ei tienny vielä Cheekistä ja vähän mua harmitti silloin ku Cheek tuli pinnalle etten ollu tajunnu pyytää sen nimmaria.

Anyway, tykkään kyl Cheekistä. En ehkä niinkään näistä sen uudemmista biiseistä (vaikka niissäkin monta hyvää on), mut Avaimet mun kulmille levy on ihan loistava! Veli sai sen joskus joululahjaks ja oon aika ajoin kuunnellu sitä. Esim Satalasissa, Pelihelvetti, Avaimet mun kiesiin ja Avaimet hukassa on ihan huippui! Pitäis ettii se levy taas ja kuunnella.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Cheek
« Vastaus #22 : 20.06.2010 12:03:42 »
Offina sanottava, että mm. Skandaali pitää uransa ehdottomana alisuorituksena RDN-kuvioo. Samaa on Cheek sanonut, että pitää kerran elämässä työntää kätensä pazkaan. Cheekhän oli RF:än kakkoslevyllä. Yor123 on luultavasti Suomen hiphophistorian vihatuin ilmentymä. Kiskoi aika hyvin välistä artisteille kuuluneita rahoja. Tai näin olen lukenut erittäin monen ämseen sanoneen. Ja kyllähän tuossa muutama vuosi sitten JKL:n Blazessa eräs UL:n kaveri avautuikin tästä kun oli pikkaisen maistissa 8)

Mutta tosiaan RR:lle oli todellinen voitto sainata Cheek talliinsa. Jotain suosikkibiisejäni Cheekiltä ovat:

-Avaimet mun kiesiin
-Nyt skarppina
-Suu kii
-Sikaryhmä
-Lyijykynä
-Tuhlaajapoika
-Täältä sinne (silkkaa parhautta. Jotenkin tää biisi uppoo törkeesti)
-Liekeissä
-Koukussa
-Kurkipotku

Ja ehdottomasti koko Jare Henrik Tiihonen lätty. Se taitaa olla Cheekin uran tasapainoisin levy. Täytyy muuten toivoa, ettei Cheek ala liikaa miettimään että millaisista biiseistä fanit pitää. JHT:llahan jos mä oisin sä biisi oli yritetty tehdä täysin kesähitiksi alusta alkaen. Biisistä tuli vaan keskinkertainen radiosinkku. Toivottovasti Cheek pitää omasta jutusta kiinni loppuun asti. Cheekille isot respektit myös siitä, että hän yrittää rikkoa genrerajoja. Niin karmea kuin Teräsbetonin Aholan kanssa tehty biisi onkin, niin arvostan silti. Myöskin Entwinen Mika Tauriainen tuntuu olevan jonkintason Cheekin suosikki. On jo useammassa biisissä ollut mukana. Cheekissä asuu selkeästi rokkari ja onhan hän itsekin maininnut siihen suuntaan.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2010 12:21:59 kirjoittanut PhineasMcClintock »

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Cheek
« Vastaus #23 : 20.06.2010 13:47:17 »
Nyt tuli luettua tämänkin ketjun viestit kokonaan. Ei nämä muutamat Cheekin kritisoimiset kauhean laadukkaita täälläkään ole 8) Cheekin biiseissä(edes clubibangereissa) ei ole yhtään sen vähempää sanomaa kun jossain tekotaiteellisissa pop -tai rockbiiseissä.

Ääh alkoi jo kuumottamaan syksyllä ilmestyvä uusi albumi. Uutta sinkkua kehiin kitoos 8)
« Viimeksi muokattu: 20.06.2010 13:58:58 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Cheek
« Vastaus #24 : 20.06.2010 14:05:54 »
Jos joku väittää ettei esim. tässä biisissä ole sanomaa niin ei sitä ole kyllä sitte yhtään missään biisissä.

Jare Henrik Tiihonen

Perun muuten hieman sanojani. Sanoin, etten pidä Cheekin uudesta tuotannosta niin paljon mutta tää uusin albumi sisältää kyllä todellisia huippubiisejä!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.