Kirjoittaja Aihe: 5. ääni ratkaisee 31.1.  (Luettu 2541 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
5. ääni ratkaisee 31.1.
« : 31.01.2019 00:14:33 »
Lainaus
Lauluvirtuoosi häkellyttää valmentajat, eikä kehuja säästellä: “laulat kuin soittaisit kitaraa!” Dramaattinen tulkinta jakaa mielipiteet jyrkästi. Mukana laulajia Helsingistä, Kuopiosta, Kokemäeltä, Jyväskylästä, Klaukkalasta ja Kotkasta.

Torstaina nelosella klo 20.00.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: 5. ääni ratkaisee 31.1.
« Vastaus #1 : 01.02.2019 21:24:04 »
Regina
- kohtuullisen hyvä veto. Hieman ärsyttävät korkeat äänet, mutta muuten oikein hyvä.

Antti
- Keskittyi lähinnä viulunsoittamiseen. Ei riittänyt laulutaito milllään jatkoon

Julia
- Ihan hyvä ääni vaikka lauloikin kyllä hänen äänelleen sopimattoman biisin. Onneksi sentään pääsi jatkoon. Kappalevalintoihin tarkkuutta jatkossa.

Mikko
- Aika epävarmaa ja epävireistä laulantaa. Ei mitään mahdollisuutta jatkoon.

Veera
- Hieno äänensävy. Aika kantrihenkinen. Tykkäsin kyllä ja varmasti potentiaalia parempaankin.

Jonna
- Lauloi rokkia, mutta ääni ei riittänyt rokin laulantaan. Täysin karaokemaista laulantaa. Ei saumaa jatkoon.

Roope
- En voi käsittää miten kaikki neljä tuolia kääntyi?!? Minun korvaan kuulosti äärimmäisen ärsyttävältä tuo ääni. Ei sopinut bluesiin yhtään. Toivottavasti tippuu pian pois

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 5. ääni ratkaisee 31.1.
« Vastaus #2 : 07.02.2019 22:39:04 »
Regina Launivuo, 34, Helsinki - Teit minusta sairaan
Regina lauloi vahvasti tämän (minulle) tuntemattoman laulun. Ehkä vähän liian teatraalista tai kabareemaista laulua mutta hyvin laulettu. Toni ja Olli kääntyivät. Regina valitsi Tonin.

Antti Untamala, 42, Helsinki - Hiljaisuus
Viulusta huolimatta kovin oli vaatimaton lauluesitys ja sen valossa hänen esittelyynsä käytetty aika oli melko yliampuvaa. Kukaan ei kääntynyt.

Julia Suursalmi, 20, Kuopio -  River Deep, Mountain High
Alku oli vähän hankalaa eikä lopussakaan esitys muuttunut niin makeaksi kuin odotin. Julian ääni ei kuulostanut niin mielenkiintoiselta. Olli kuitenkin kääntyi.

Mikko Törmälä, 20, Kokemäki - Näin syntyy kyyneleet
Oli vähän tangomarkkinatmeininkiä ja joka tapauksessa liian karaoke. Ei tilaa Voicessa eikä kukaan kääntynytkään.

Veera Tukia, 21, Jyväskylä -  Jos sä oot mun
Oli aika hentoa laulua eikä erityisen persoonallinen ääni. Olli sentän kääntyi ja Veera oli pelastettu.

Jonna Bergman, 38, Klaukkala - Road Is My Middle Name
Minä en tästä oikein pitänyt. Ääni ei ollut niin miellyttävä eikä kappalekaan ollut mielenkiintoinen. Kukaan ei kääntynyt.

Roope Palmu, 25, Kotka - Sometimes I Cry
Omituinen kappale ja hieman outoa laulantaa. Kaikki tuomarit kääntyivät. En ymmärrä mutta kaipa Roope lauloi hyvin!


« Viimeksi muokattu: 17.05.2019 00:31:52 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 5. ääni ratkaisee 31.1.
« Vastaus #3 : 17.05.2019 00:35:51 »
Regina Launivuo, 34, Helsinki - Teit minusta sairaan




Antti Untamala, 42, Helsinki - Hiljaisuus




Julia Suursalmi, 20, Kuopio -  River Deep, Mountain High




Mikko Törmälä, 20, Kokemäki - Näin syntyy kyyneleet




Veera Tukia, 21, Jyväskylä -  Jos sä oot mun




Jonna Bergman, 38, Klaukkala - Road Is My Middle Name




Roope Palmu, 25, Kotka - Sometimes I Cry