Kirjoittaja Aihe: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)  (Luettu 17948 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Tyyli, ulkonäkö, esiintyminen, ääni ja tulkinta. Hyvä Tiina! Kings of Leonin Use somebody ei ole helppo valinta koelauluksi, mutta hän selviytyi siitä enemmän kuin hyvin ja sai biisin kuulostamaan omaltaan. Vasta 17-vuotias Tiina voi hyvinkin olla Suomen Idols-taivaan uusimpia tähtiä. Allekirjoittaneen mielestä hänestä huokui hieman samaa karismaa kun Anna Abreusta aikoinaan, mutta katsotaan miten teatteriviikonloppu häneltä sujuu ;)

« Viimeksi muokattu: 31.10.2017 18:59:36 kirjoittanut Etsku-Etana »
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #1 : 10.01.2012 00:07:05 »
^Aina täällä on joku ehtinyt kirjoittaa melkein saman, minkä itse aikoi kirjoittaa.  >:(

Eli samaa mieltä kuin Jensky!  :D Jopa siinä määrin, että itsekin olin ajatellut, että Tiinassahan on samaa karismaa kuin Anna Abreussa. Fantastinen koelaulu ja todella idolimainen olemus.

Tiinalle plussaa siitä, että hän oli satsannut hieman pukeutumiseenkin eikä tullut esiintymään tuulipuvussa ja slalommonoissa:

« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 12:20:14 kirjoittanut Etsku-Etana »

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #2 : 10.01.2012 20:25:11 »
Todella suloinen tyttö niin olemukseltaan kuin ääneltäänkin; veti mielenkiintoisen version Use Somebodystä. Tavallaan tykkäsin.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #3 : 10.01.2012 20:26:40 »
En oikein syttynyt tälle. Se saattaa johtua siitä, että Tiina vaikutti liiankin täydelliseltä. Mulla käy helposti niin, että koelaulaja, jonka koen liian täydellisenä pakkauksena, jättää kylmäksi. Puutteet tuovat kuitenkin inhimillisyyttä. Jatkoon Tiina ansaitsi päästä, mutta en vielä tällä perusteella lähtisi liputtamaan Tiinan finaalipaikan puolesta (mutta en toisaalta kiistäkään sitä).

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #5 : 18.01.2012 21:28:18 »
^  Tiinan koelaulun tiimoilta on näemmä käyty jo hieman keskustelua YouTubessa.

Itseäkin on mietittänyt se kuinka Tiina selviytyy uusista kappaleista. Eli oliko erinomainen koelaulu vain hurjan harjoittelun tulos vai onko Tiina yhtä vakuuttava esittää hän sitten melkein mitä tahansa? Idolsin aikanahan joutuu harjoittelemaan nopeallakin aikataululla uusia lauluja.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #6 : 11.02.2012 21:48:01 »
Tiina oli sitten päättänyt laulaa Halleluujahin. :-\
Hyvinhän se meni ja harjoiteltu oli!
Tiinallakin oli hyvää asennetta rivilaulussaan. Jatkoon.

http://www.youtube.com/watch?v=5Vf1CCJEvww

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #7 : 14.02.2012 23:51:36 »
On aika nostaa Tiina etusivulle aivan erinomaisen ryhmälaulunsa ansiosta. Tämän jälkeen on kyllä erittäin todennäköistä, että Tiina taistelee Idolsin voitosta tosissaan. Ellei sitten Jone ja Tommi pääse pudottamaan häntä TOP-15:stä.  >:(

Ellette ole vielä katsonut, katsokaa tästä linkistä:

http://www.youtube.com/watch?v=UwUAl8AV_Zk&feature=youtu.be

Kaikki neljä onnistuivat vaikka Dennis hieman unohteli sanoja (taas).


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #8 : 16.02.2012 21:47:56 »
Pelkäsin loppuun asti, että Tiina pudotetaan. Oli jotenkin kunnioitus Jonen ja Tommin osaamista kohtaan ihan pohjamudissa.

Tiinalla on Tarun tapaan loistava asenne, mitä tarvitaan VIIHDYTTÄJÄLTÄ pelkän laulamisen lisäksi.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #9 : 17.02.2012 18:26:08 »
En oo viimeaikoina ihan hirveästi Idolsia katsonut, mutta jostain syystä Diandra ja Tiina kulkee mulla samassa kategoriassa.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #10 : 17.02.2012 19:27:51 »
En oo viimeaikoina ihan hirveästi Idolsia katsonut, mutta jostain syystä Diandra ja Tiina kulkee mulla samassa kategoriassa.

Aika lailla mullakin. Molemmat tosi nättejä, sympaattisia ja hyvin laulavia.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #11 : 17.02.2012 19:33:47 »
En oo viimeaikoina ihan hirveästi Idolsia katsonut, mutta jostain syystä Diandra ja Tiina kulkee mulla samassa kategoriassa.

Aika lailla mullakin. Molemmat tosi nättejä, sympaattisia ja hyvin laulavia.

Ainakin toisella olis hyvät mahdollisuudet menestyä. Mutta vähän oon epävarma siitä, olisko kummallakin vai joudutaanko valitsemaan jompi kumpi. Jos pitäis valita, niin en osais päättää.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #12 : 17.02.2012 19:43:37 »
En oo viimeaikoina ihan hirveästi Idolsia katsonut, mutta jostain syystä Diandra ja Tiina kulkee mulla samassa kategoriassa.

Aika lailla mullakin. Molemmat tosi nättejä, sympaattisia ja hyvin laulavia.

Ainakin toisella olis hyvät mahdollisuudet menestyä. Mutta vähän oon epävarma siitä, olisko kummallakin vai joudutaanko valitsemaan jompi kumpi. Jos pitäis valita, niin en osais päättää.

Diandrassa on enemmän tähtipotentiaalia musta sit kuitenkin loppujen lopuksi. Diandra on jopa vahvempi kuin Anna Abreu, joka mokasi teatteriviikonlopussa. Diandra ei ole kertaakaan mokannut, aivan huikea esiintyjä!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #13 : 17.02.2012 21:26:44 »
En oo viimeaikoina ihan hirveästi Idolsia katsonut, mutta jostain syystä Diandra ja Tiina kulkee mulla samassa kategoriassa.

Aika lailla mullakin. Molemmat tosi nättejä, sympaattisia ja hyvin laulavia.

Ainakin toisella olis hyvät mahdollisuudet menestyä. Mutta vähän oon epävarma siitä, olisko kummallakin vai joudutaanko valitsemaan jompi kumpi. Jos pitäis valita, niin en osais päättää.

Diandrassa on enemmän tähtipotentiaalia musta sit kuitenkin loppujen lopuksi. Diandra on jopa vahvempi kuin Anna Abreu, joka mokasi teatteriviikonlopussa. Diandra ei ole kertaakaan mokannut, aivan huikea esiintyjä!

Anna ei muuten mokannut teatteriviikonlopussa muuta kuin niiden parin sekunnin ajan, jolloin hän unohti sanat. Ja vain se näytettiin televisiossa!

Diandrassa on ilman muuta tähtipotentialia. Niin valoisa persoonallisuuskin. Mutta kyllä on Tiinassakin potentiaalia. Osaa esiintyä lavalla jo nyt siinä missä usein Idols-finaaleissakin on tuskailtu sitä, että laulaja jököttää vain paikallaan. Olisipa ollut kiva nähdä taistelun Diandran, Tiinan ja Tarun välillä. Otin Tarun mukaan, koska hän on niin lähellä Tiinaa.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #14 : 17.02.2012 22:06:58 »
Ai niin, mulle(kin :( vaikka Annan fani oon ollut semifinaaleista asti!) oli jäänyt se mielikuva, et Anna ois jotenkin tooosi pahasti mokannut teatterissa. Mut tietenkin Anna oli jo silloin tosi hyvä.  :-*

Niin, Diandran ja Tiinan soisi molempien pääsevän pitkälle, mut vähän kyllä epäilen sitä. Tiinassa on ainekset sellaiseen paateromaiseen putoamiseen. :/

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #15 : 17.02.2012 22:12:00 »
^Eipäs manata Paatero-stigmaa Tiinan päälle!  :D

Juu, netti-TV:ssä näytettiin Annan teatteriesiintymiset kokonaan ja ne menivät ihan hyvin. Tai ainakaan mitään fiaskoa ei tapahtunut. Draaman vuoksi televisioon otetaan mukaan vain ne ennakkosuosikin surkeimmat sekunnit. Löytyisiköhän asiasta enemmän tietoa vanhalta foorumilta, jossa muistaakseni kirjoitin aiheesta?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #16 : 18.02.2012 12:42:28 »
Tiinalla on rohkeutta ottaa mikrofoni mukaansa ja liikkua lavalla. Hyvä! Tiinalla on myös aina pyrkimys esittämiseen - pelkän laulamisen vaihtoehtona. Vaikka tämä nimenomainen laulu alkaa jo kyllästyttää tuhat kertaa kuultuna, lauloihan Tiina sen hyvin ja eloisasti teatterin viimeisenä tehtävänään:

http://www.youtube.com/watch?v=HF2e85Y_e7k

Tiinassa on yleisön hurmaajan vikaa!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #17 : 19.02.2012 23:12:16 »
Tiina aloitti hienosti TOP 15:n vaikka laulu oli outo tai sitten sovitus oli outo. Murahduksia ja muuta oli ehkä vähän liikaa. Kerrassaan rohkea esitys ja Tiina oli kuin kotonaan lavalla. Tiina on esiintyjä Idolslandian armosta!

Luulen että vaihdan Tiinan kuvan "kaunein nainen"-äänestyksessä tähän:


« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 12:19:47 kirjoittanut Etsku-Etana »

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #18 : 20.02.2012 09:53:32 »
Älä vaihda!
Koelaulukuva on parempi! Tai itse asiassa, toi koelaulujen kokokuva on paras (:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #19 : 20.02.2012 10:12:10 »
^Nyt kun sen sanoit, huomasin ettei avausviestin Tiina-kuva olekaan niin huono kuin muistin. Tiinasta oli koelauluissa vaikea saada hyvää kuvaa laulun aikana, koska hän elehti niin paljon. Olen samaa mieltä siitä, että se kokovartalokuvakin on hyvä!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #20 : 21.02.2012 16:56:38 »
Tiina-parka olisi aika monella muulla kaudella sensaatio, mutta nyt hän jää Diandran varjoon.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #21 : 21.02.2012 19:40:02 »
^Näin se vähän on mutta olen varma, että Tiinakin näyttää vielä loistavia otteita ja löytää tiensä katsojien sydämiin!

Tämä ensimmäinen äänestys on vaarallinen, koska niin suuressa määrin Tiina taistelee samoista äänistä Diandran kanssa. Esimerkiksi Niinan ja Petrin äänistä Tiina ei ole kilpailemassa. Ihme kuitenkin on, jos tuomarit eivät pelasta Tiinaa, jos hän muuten olisi epähuomiossa tippumassa pois TOP-10:stä.


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #22 : 21.02.2012 22:11:49 »
Etsku näkyy lisänneen Tiinan esityksen http://www.youtube.com/watch?v=aTf0tWihTDk
Kiitos Etsku!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #23 : 21.02.2012 22:15:49 »
^ Kiitos kiitos! Mutta minä julkaisen nämä videot täällä että ihmiset löytävät linkit helpommin.

Eli Tiinan TOP 15 Show -esitys löytyy täältä:

http://www.youtube.com/watch?v=aTf0tWihTDk


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Tiina Puska on lähes valmis paketti! (Vaasa)
« Vastaus #24 : 22.02.2012 16:39:09 »
Mun mielestä Tiinan ensimmäisen live-lähetyksen stailaus oli vähän epäonnistunut. Tiina on teini-iässä, mutta hänet oli stailattu tätimäiseksi.