Kirjoittaja Aihe: Johanna Takalo lauloi Heikki Paasosen puheen taustalla (Oulu)  (Luettu 6365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Johanna Takalo (19) sai muutaman sekunnin ajan laulaa televisiossa. Paasonen katsoi kuitenkin asiakseen puhua Takalon laulun päälle, mikä vaikeutti entisestään laulusuorituksen arviointia. Lisäksi Johanna ei saanut ruutuun nimitekstiä.  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Johanna pääsi jatkoon.

« Viimeksi muokattu: 30.10.2017 14:16:12 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Johannan valokuva piti sentään lisätä!

Laulusta oli tosiaan vaikea saada selvyyttä, kun Heikki paasosi päälle.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Johannan rivilaulu teatterissa:

http://www.youtube.com/watch?v=Xe2Kuythf6E

Johanna jatkoon!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Ihan kauniisti Johanna lauloi, kun Paasonen ei puhunut päälle. (ilmeisesti Heikin suun oli joku onnistunut tukkimaan)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Johanna lauloi hienosti myös omassa ryhmälaulussaan!

http://www.youtube.com/watch?v=24E-dL1kYkY


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Johannaan kiinnitin huomiota vasta nyt vikassa laulussa. Lauloi hyvin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Johanna on kyllä varsin hyvä laulaja. Onkohan muuten live-lähetyksissäkin Paasonen puhumassa Johannan laulun päälle?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Johanna lauloi tosiaan hyvin ja kauniisti teatterin viimeisessä laulussaan:

http://www.youtube.com/watch?v=GMFARnxkk58

Kyllä kelpasi tämä esitys! Mutta jatkossa näemme ehkä paremmin, millainen artisti Johanna olisi jatkossa. Tämän esityksen tapaisia naisartisteja on aika monta Suomessa. Hyvin kilpailtu tyylisuunta ja perussuomalainen (ei Perussuomalainen  :D ).

Mahtaako Johanna laulaa jotain vauhdikkaampaakin?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
^Linkistä tulee Emelin video!

iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
HYVÄ JOHANNA =)) Mun lukiossa on ilmeisesti aika lahjakasta porukkaa ku eka Anna-Sofia voittaa huippiksen ja nyt Johanna on Idolssissa TOP-15. Hyvä OSYK ja tietty hyvä Johanna. Tsemppiä kisaan!!

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili


Mahtaako Johanna laulaa jotain vauhdikkaampaakin?


Lady Gagan Hair on suht. vauhdikas :) Mielenkiinnolla ootan miten se esitys menee.

Mutta GoGo "pohjoisen" tytöt ;D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Hyvä huomio Anteater! Tuli toimittua hieman liian vauhdikkaasti.

Tässä linkki Johannan viimeiseen esitykseen teatterissa:

http://www.youtube.com/watch?v=743Dr_92_M0

Mutta ovatpa jotkut löytäneet sen jo muutenkin!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Hirmuisen vaikean kappaleen Johanna valitsi viimeiseen tehtävään. Olavi Uusivirta -musiikki ei ole helpoimpaa koveroitavaa. Mutta selvisi hienosti.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
HYVÄ JOHANNA =)) Mun lukiossa on ilmeisesti aika lahjakasta porukkaa ku eka Anna-Sofia voittaa huippiksen ja nyt Johanna on Idolssissa TOP-15. Hyvä OSYK ja tietty hyvä Johanna. Tsemppiä kisaan!!

Onko Johanna balettitanssija? Tai ainakin ollut? Näyttää niin tutulta! :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Johannan TOP 15 Show -esitys YouTubissa:

http://www.youtube.com/watch?v=MN64Sag8wBc


iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
HYVÄ JOHANNA =)) Mun lukiossa on ilmeisesti aika lahjakasta porukkaa ku eka Anna-Sofia voittaa huippiksen ja nyt Johanna on Idolssissa TOP-15. Hyvä OSYK ja tietty hyvä Johanna. Tsemppiä kisaan!!

Onko Johanna balettitanssija? Tai ainakin ollut? Näyttää niin tutulta! :D

On se :) Ja osyk abigaalassa 2011 vuoden kaunotar :D
Mä tykkäsin ku Johanna laulo Olavi Uusivirtaa, hyvin veti ton biisin!

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
^ ahaa no selvisihän missä mää oon sitä sit bongaillu! 8)

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Uskon, että Johanna tekee Hennariikat, eli pääsee todella pitkälle tässä kisassa :) Hänellä on juuri sellainen herkkä naisääni, joista äänestäjät tykkäävät. Ja lisäksi samaistuttavan kaunis, mutta ei ns. kadehdittavan kaunis, että naiset alkais karsastaa. Toisaalta hän taitaa taistella samoista äänistä Tiinan kanssa, niin saa nähdä kumpi pääsee pidemmälle.
Toisaaltajatoisaalta Susannakin voi hyvin yllättää. Ja Inan persoonallinen tyyli vedota etenkin nuoriin tyttöäänestäjiin. Diandran taas uskon saavan ääniä paljon aikuisilta.

Muah, jännittävää! Uskon kuitenkin Johannan finaalipaikkaan. Olisi vääryys, jos hän sen ulkopuolelle jäisi ;D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Uskon, että Johanna tekee Hennariikat, eli pääsee todella pitkälle tässä kisassa :) Hänellä on juuri sellainen herkkä naisääni, joista äänestäjät tykkäävät.

Olen muuten samaa mieltä, mutta en rinnastaisi Johannaa Hennariikkaan! Aluksi luulin itsekin, että Johanna on samaa tasoa tai itse asiassa alempana ja vähättelin häntä. Mutta TOP 15 Showssa Johanna oli vaan niin hyvä ja hänen äänensä äärimmäisen miellyttävä, että nostin hänet mielessäni ihan toiseen kastiin. Hennariikkakin lauloi parhaimmillaan tosi kauniisti mutta Johannalla on minusta erottuvampi saundi ja miellyttävämpi ääni. Mutta alussahan vasta ollaan. Johannalla on vielä aikaa pudottaa tasoaan, jos pääsee finaaleihin! Nyt olen kuitenkin hurjan iloinen Johannan TOP 15 Show -esityksen johdosta.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Uskon, että Johanna tekee Hennariikat, eli pääsee todella pitkälle tässä kisassa :) Hänellä on juuri sellainen herkkä naisääni, joista äänestäjät tykkäävät.

Olen muuten samaa mieltä, mutta en rinnastaisi Johannaa Hennariikkaan! Aluksi luulin itsekin, että Johanna on samaa tasoa tai itse asiassa alempana ja vähättelin häntä. Mutta TOP 15 Showssa Johanna oli vaan niin hyvä ja hänen äänensä äärimmäisen miellyttävä, että nostin hänet mielessäni ihan toiseen kastiin. Hennariikkakin lauloi parhaimmillaan tosi kauniisti mutta Johannalla on minusta erottuvampi saundi ja miellyttävämpi ääni. Mutta alussahan vasta ollaan. Johannalla on vielä aikaa pudottaa tasoaan, jos pääsee finaaleihin! Nyt olen kuitenkin hurjan iloinen Johannan TOP 15 Show -esityksen johdosta.

Jep, tarkoitinkin juuri sitä, että Johanna tekee hennariikat siinä, että nousee vähän kuin puskista ihan kärkikahinoihin. Hennariikan ympärillähän hypetystä alkoi tapahtua vasta live-lähetysten alettua. :)

Samaa mieltä olen siinä, että Johanna on Hennariikkaa parempi laulamaan ja hänen äänensä on miellyttävämpi kuulla, vaikkei ehkä ihan yhtä erottuva kuin Henniksen. Joka tapauksessa hän on ehdottomasti yksi naissuosikkejani tällä hetkellä ja toivon, että hän uskaltaa repäistä jatkossa, eikä jää balladilaulajaksi.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili

Ihana Johanna! todella hyvä versio hair-biisistä. Tykkäsin, herkkää tulkintaa, vahva ääni!

Mutta jatkossa näemme ehkä paremmin, millainen artisti Johanna olisi jatkossa. Tämän esityksen tapaisia naisartisteja on aika monta Suomessa. Hyvin kilpailtu tyylisuunta ja perussuomalainen (ei Perussuomalainen  :D ).

Sama ongelma ehkä ittellä ajatellen johanna tukevaa uraa.. nais-artisteja on jo niiin paljon. Joku oma juttu pitäisi löytää Johannalle. Kantri-poppariksi a'la girs? vai jotain heleää poppia tyyliin katri ylander??

Mielenkiinnolla odotellen biisivalintoja (toivon mukaan jatkossa).

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Johanna Takalo mukana Voice of Finlandin neljännellä kaudella. Hän esiintyy ensimmäisessä jaksossa. Toivottavasti Heikki on tällä kertaa hiljaa.