Kirjoittaja Aihe: Pmmp  (Luettu 19136 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Pmmp
« Vastaus #75 : 24.02.2013 15:44:10 »
Uusin levy on myynyt platinaa. Ensi kesäksi PMMP on kiinnitetty jo ainakin Provinssi Rockiin ja Ruis Rockiin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Pmmp
« Vastaus #76 : 13.05.2013 13:43:18 »
Lainaus käyttäjältä: PMMP (Facebook)

PMMP päättää kymmenen vuotta kestäneen uransa mittavaan kiertueeseen ensi lokakuussa. Syksyn kiertueen ajat ja paikat ilmoitetaan myöhemmin. Ennen syksyn kiertuetta yhtye kiertää tiiviisti koko kesän ajan.

"Kymmenen vuoden matkanteon jälkeen tuntuu, että täytyy pysähtyä miettimään ollaanko oikeastaan tämän bändin kanssa jo päästy perille. Olisi kauheaa rutinoitua tai tyytyä toistamaan jotakin vanhaa. Jos joskus taas alkaakin tuntua siltä, että PMMP voisi jatkaa, niin sitten jatketaan. Koko porukka on kasvanut tiiviisti yhteen, ja yhteishenki on mielettömän hyvä. Kesän ja syksyn keikoista tulee parempia kuin koskaan.”, kertoo Paula Vesala.

PMMP työstää myös parhaillaan studiossa toistaiseksi nimeämätöntä levyä, joka sisältää uusia versioita yhtyeen omasta tähänastisesta tuotannosta. 20.9. julkaistavan albumin tuottaa Samuli Kosminen. Kappaleiden sovituksista vastaavat Kosmisen lisäksi PMMP:n viisihenkinen kokoonpano, joka on koko kymmenen vuoden ajan pysynyt samana, eli basisti Juho Vehmanen, rumpali Heikki Kytölä, kitaristi Mikko Virta sekä laulajat Paula Vesala ja Mira Luoti.

Videohaastattelu täällä: http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/756430-huhumylly-sai-vahvistuksen-pmmp-vetaytyy-syrjaan-katso-haastattelu


Mikä on PMMP:n paras levy? Äänestä!

Itse annoin ääneni Kovemmat kädet levylle. Se on musta edelleen kirkkaasti kaikkein parhain.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Pmmp
« Vastaus #77 : 18.10.2013 08:29:21 »
Mä olin tosiaan eilen PMMPn keikalla (vikalla sellaisella minulle, luultavasti, toivottavasti ei, mutta....) ja oikeesti eilen yöllä nukkumaan mennessäni mietiskelin tätä bändiä tosi paljon. Muistan edelleen ihan elävästi missä kuulin Rusketusraidat-biisin ekan kerran. Oltiin Turussa perheen kanssa jollain ravintolalaivalla syömässä ja toi pärähti soimaan, oli kesä. Olin tosi nuori, mutta muistan että se biisi oli musta hauska ja menevä (enhän mä siitä sen enempää sillon tajunnu). Muistan myös, et seuraavana jouluna, sain ihan pyytämättä PMMPn ekan levyn lahjaks ja kuuntelin sitä aika vaihtelevasti, lähinnä silleen, että niitä mun mielestä superhyviä biisejä tuli luukutettua. Sitten tuli Kovemmat Kädet ja se olikin rakkautta. Kovemmat Kädet -levyn sain kanssa aitona ja sitä on tullu kuunneltua läpi niin monesti, et se on ihan puhkikulutettu. Negsun kanssa samaa mieltä, hands down PMMP:n paras levy koskaan.

Mulla on ollu PMMP:n kanssa sellasia kausia, et joskus on tullu kuunneltua enemmänkin, joskus taas vähemmän, mutta aina PMMP on kulkenu mukana ja etenkin just se niitten kakkosalbumi. Rakkaudesta-levy oli kanssa niin helmi, että jotenkin se sytytti sen palon täyteen roihuunsa taas. Ja esimerkiks Kesäkaverit on meidän kaveriporukan vakkari baaritanssibiisitoive! (jorasin eilen itteni kuoliaaks ku se soi keikalla!) Kuitenkin rakkaus tähän bändiin ei oo kyllä koskaan kaikonnu, enkä usko että kaikkoaa. Nää biisit kestää kyllä kulutusta.

Vaikkette sitä koskaan täältä nää, niin KIITOS PAULA JA MIRA JA HEIKKI JA JUHO JA MIKKO <3 Mää kuljin 10 vuotta teidän kanssa ja jatkan, vaikka te pidättekin nyt paussia.


t. herkistyneessä mielentilassa täällä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Pmmp
« Vastaus #78 : 02.10.2014 19:48:28 »
Paula lähtee soolouralle. Sehän oli arvattavissa Vain elämää -osallistumisen perusteella.