Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi!  (Luettu 53892 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #50 : 22.04.2010 17:55:09 »
Phineaksen esittely ;D Oon muuten samaa laadukasta vuosikertaa.  8)

Hahaa, tunnusta pois, tykkäät Annasta kuitenkin.  ;D

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #51 : 22.04.2010 17:55:57 »
Ai ni ja huono huumori on just parasta.

Ehdottomasti! Kiva kun liityit joukkoomme sitä viljelemään, Phineas. 8)

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #52 : 22.04.2010 18:05:09 »
Phineaksen esittely ;D Oon muuten samaa laadukasta vuosikertaa.  8)

Hahaa, tunnusta pois, tykkäät Annasta kuitenkin.  ;D

Mitä Annan suhteen tulee ja siihen että pitäisin hänestä, niin en myönnä enkä kiellä vaan pikemminkin päinvastoin. Music Everywhere viisu tosin soi erittäin usein koneellani. Erittäin toimiva kappale.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #53 : 22.04.2010 18:29:57 »
Tosi mahtava esittely! :D

Olet muuten Phineas kanssasi samaa ikäluokkaa. Mä tykkään Annasta tosi paljon, kun omistan hänen kaikki kolme levyäänkin :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #54 : 22.04.2010 18:51:47 »
Upea esittely vanhalta kiistakumppanilta!  :D

Seuraan myös teinihömppä-sarjoja, mutten kehtaa tunnustaa sitä.

Loistava tunnustus!

Kai Hannah Montanakin kuuluu ohjelmistoon?  8)

Siitä tulisi ISOT plussat!

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #55 : 22.04.2010 19:01:03 »
Etsku, ei kuulu Hannah Montana sentään suosikkeihin.

Mutta kun nyt ajoit minut poliisivaistollasi tunnustamaan, niin seuraan kuitenkin mm. One tree Hilliä ja Gossip Girliä(tätä tosin puhtaasi ensiluokkaisen tyylikkään Ed Westwickin aka. Chuck Bassin takia). Tähän voi toki lisätä vielä päivitetyt 90210:n ja Melrose Placen.

Nyt oloni on varsin alaston ja jokseenkin pelokas :-\ Älkää polttako minua roviolla.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #56 : 22.04.2010 19:15:13 »
Pyöriikö jossain päivitetty Melrose place (oi niitä muistoja)?
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #57 : 22.04.2010 19:27:52 »
Capri, Jenkkilässä päättyi viime viikolla ensimmäinen kausi päivitettyä Melrose Placea, joka alkoi joskus 2009 syyskuussa. Itse katsoin koko ensimmäisen kauden netin kautta.

Tosin melkoiset floppi-puheet sarjan osalta velloivat/vellovat edelleen, niin jännä nähdä tuleeko edes kakkoskautta.

Sarjassa tosin haettiin selkeästi katsojalukujen pelastamista, hakemalla sarjaan vanhasta MP:stä tuttuja kasvoja.

Omasta mielestäni eka kausi oli ihan yes. Ei liikaa kehuttavaa, muttei pahemmin haukkumistakaan. Kauniita ja nuoria ihmisiä sarja toki on pullollaan päivitetyssä versiossa.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #58 : 22.04.2010 19:29:47 »
Ehkä en pilaa nostalgiamuistojani katsomalla uutta versiota. Jos se edes koskaan rantautuu Suomen televisioon.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #59 : 22.04.2010 19:44:44 »
Joo ei Capri kannatakaan lähteä pilaamaan muistoja. Tämä vain pienenä vinkkinä. 8)
« Viimeksi muokattu: 22.04.2010 21:46:10 kirjoittanut PhineasMcClintock »

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #60 : 22.04.2010 21:49:36 »
Tosin mun arvioihin ei kannata luottaa. Seuraan kuitenkin One tree hilliä muun muassa, eli arvostelukyky heittelee pahasti. 8)

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #61 : 22.04.2010 21:51:49 »
Mun teinisarjoihin kuuluu mm. the Hills. ;D

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #62 : 22.04.2010 22:01:32 »
Joo Ellu! Mun ei oo aikanaan tarvinnut kun joku minuutti kyseistä sarjaa kattoo. Heidi ja Spencer on kyllä suurinta skeidaa mitä tosi-tv voi koskaan ikinä missään tarjota.

Tämä on sinällään saavutus tosiaan, etten ole montakaan minuuttia ko. sarjaa katsonut.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #63 : 24.04.2010 13:24:49 »
Huomasin vasta nyt Phineasin mahtavan esittelyn! Vaikutat tosi mielenkiintoselta ja erikoiselta persoonalta! Mahtavaa että rantauduit tännekin ;) Plussaa saat ehdottomasti Gossip Girlin seuraamisesta Chuck Bassin takia ;D
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #64 : 24.04.2010 20:32:54 »
Minun viesteissä tuo hymiö ;D tarkoittaa, että olen huumoripäällä.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #65 : 29.04.2010 00:05:14 »
Joo minä taasen olen aina huumoripäällä ilman hymiöitäkin, joten mua ei ikinä oteta missään vakavasti ???

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #66 : 29.04.2010 20:27:35 »
Joo minä taasen olen aina huumoripäällä ilman hymiöitäkin, joten mua ei ikinä oteta missään vakavasti ???
Noin kaikki varmaan minustakin kuvittelevat. Ehkä viestieni taso antaa siihen aihetta.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #67 : 30.04.2010 16:09:55 »
No mutta olenpas minä ollut röyhkeä kun jo yli 100 viestiä olen kirjoitellut, enkä vielä ole tätä tajunnut esiin onkia ja itseäni esitellä.

Elikä elikä. Olen PhineasMcClintock, läheisimpien tuttavien kesken vain PhineasMcClintock, mutta uusille tuttavuuksille PhineasMcClintock. Olen "laadukasta" -87 ikäluokkaa eli 23-vuotias. Luonteeni uhrina yritän viljellä liian usein, liian monessa väärässä paikassa sarkastista, mutta ennenkaikkea erittäin huonoa huumoria. Koulutukseltani olen merkonomi-datanomi-ylioppilas(tarkoitus oli siis vain hankkia mahdollisimman monta muka hienolta kuullostavaa nimikettä) ja tällä hetkellä pyörittelen pääsääntöisesti toimeentullakseni omaa bisnestä muutaman kaverin kanssa    ( ja ei, kyseessä ei ole huumebisnes, eikä mitään muutakaan laitonta). Nimimerkkini olen nokkelasti ja "omaperäisesti" poiminut Prison Breakin kakkoskaudella esiintyneestä Michael Scofieldin väärennetystä passista.

Vapaa-ajalla harrastan urheilua kaikissa mahdollisissa muodoissa riippuen vuodenajasta tosin sillä erotuksella, etten kuviokelluntaa ja spinningiä ole vielä kokeillut. Jääkiekko ja junttisali lähimpänä sydäntä. Vapaa-ajalla pyörin myöskin aivan liian paljon netissä. Tällä hetkellä tosin olen yhden rakkaudenkohteen mies, eli Idolslandian. Damn you Etsku kun minut tänne koukutit! 8)

Televishuun-ohjelma suosikkejani ovat Supernatural, Prison Break, Vampire Diaries ja 24. Seuraan myös teinihömppä-sarjoja, mutten kehtaa tunnustaa sitä.

Ainoa Idols-suosikkini Suomesta on HevAri Koivunen puhtaasti sen takia, että miehen ääni on jotain ainutlaatuista. Nyttemmin olen tosin häntäkin alkanut vieroksumaan Amoraliin siirtymisen vuoksi.

Idols-kilpailija, jota en voi sietää, on Anna Abreu. Silti jostain kumman syystä jokaiselta häneltä ilmestyneeltä albumilta olen kohdannut, tosin sattumalta, pari biisiä joita kuuntelen pelottavankin usein. Pirullinen noidankehä.

Ehdottomia ja ainoita American Idol suosikkejani ovat Chris Daughtry, David Cook ja Adam Lambert.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mutten voi sietää miespuoleisia ärränbee-laulajia enkä uudempaa folk-painotteista kansanmusiikkia.

Tämän missiesittelyn päätän siihen, että toivon maailmanrauhaa ja autiolle saarelle ottaisin mukaan kirsikkatomaatteja, kaasugrillin ja Jone Nikulan.

-PhineasMcClintock-


tätäkös sitä piti kommentoida ;'D

Mahtava esittely kyllä, sai sustakin paljon enemmän tietoa. Ari koivunen on/oli hyvä fanituksen kohde, samoin kuin Landiaan koukuttuminen 8) Paon kattomisesta paljon plussaa.

Autio saari -vastaus oli jännittävä. toisaalta kaasugrilli on siitä kätevä, että siinä voi ensiks kuumentaa kirsikkatomaatit ja sitten kun Nikulan kälätys alkaa käydä hermon päälle ja ruoka alkaa loppua, voi senki laittaa paistumaan. Vaikken kannibalismia kannatakkaa. Sinänsä.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #68 : 30.04.2010 16:48:48 »
Joo ajatuksena oli muodostaa menyy huolellisesti grillatusta Nikulasta kirsikkatomaateila..

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #69 : 30.04.2010 16:49:31 »
Joo ajatuksena oli muodostaa menyy huolellisesti grillatusta Nikulasta kirsikkatomaateila..

Nam, aika herkullista. Vaikka veikkaan, että jone nikula maistuu pahalta :<

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #70 : 02.05.2010 16:27:44 »
Aika suuri kynnys panna tänne kaikkien maailman ihmisten luettavaksi mitään henkilökohtaista itsestäni.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #71 : 02.05.2010 20:29:52 »
Eihän tänne tarvi osotetta ja henkilötunnusta kirjottaakkaan, vaan vaikka lempiartisteja tai vaikka lempijäätelömaku. Ei mitään sen vakavampaa (:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #72 : 02.05.2010 23:01:58 »
Lempijäätelömaku on varmaan mansikka, vaikka pidänkin kaikista jäätelöistä.

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #73 : 03.05.2010 09:26:31 »
Pitäisiköhän jotain kertoa itsestään...

Tunnustuksia:

- en oikeastaan formaattina välitä pahemmin Idolsista tai X-factorista. Tai yleensäkään tosi-TV:stä. Mutta muutamat kilpailijat ovat tehneet eräistä kausista ikimuistoisia. Ja aina aihe kiinnostaa, vaikka väitän etten tykkää...

- välttelin pitkään tähän palstaan tutustumista kun tämän aihepiirin keskustelut ovat joka paikassa kohtalaisen asiattomia... Ihmettelin mitä tässä palstassa muka on erityistä ja parempaa kun Etsku kävi sitä Suom24:ssä mainostamassa. Mutta kannatti mainostaa, kiitos myös leenalle :)

- Idolsin suosikkikauteni on aina ollut, ja todennäköisesti tulee aina olemaan kakkoskausi... Mukava ja persoonallinen finalistiporukka teki siitä aivan ihanan ja sympaattisen ja hauskan. Levymyyntiluvut on sivuseikka...
 Ilkan lisäksi tykkäsin kisan aikana erityisesti Ronista ja Petestä. Katrin musiikista tykkäsin kyllä myöhemmin paljonkin.

- Ilkka on ainoa jota olen koskaan äänestänyt Idolsissa, tai yleensä missään ohjelmassa. (En edes tiennyt että voi äänestää monta kertaa...)
 Kakkoskauden ekassa finaalissa näin Ilkan ekaa kertaa ever, koska en katsonut alkukarsintoja, teatteriviikonloppua enkä semifinaalejakaan... (Hiukkasen harmittanut jälkikäteen, mutta tapanani oli katsoa vasta finaaleja, koska konserttien taso huomattavasti parantui. Alkukarsintoja en ole koskaan jaksanut seurata...)
 Ajattelin Kiss-vedon aikana että onpa outo tyyppi, mutta TB-veto kolahti sitten ja lujaa...   ;D

- Olen 36v ja tällä hetkellä vuorotteluvapaalla

- Katson salkkareita päivittäin, vaikken tajua miks

- Pelkään autolla ajamista vaikka kortti onkin, kulkee meillä suvussa naisten puolella...

- Tykkään Hannah Montanasta  ;) TV- sarjasta siis. Hauska! Etsin joka paikasta ykköskauden DVD-boxia, ja katselen monta jaksoa kerralla. Kakkoskausi minulla jo olikin...


 
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 16:02:40 kirjoittanut TrueB »

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #74 : 03.05.2010 16:05:04 »
Heippa TrueB ja kiva kun esittäydyit ! (: hauska kuulla, että tykkäät Hannah Montanasta, se onki symppis sarja !(: