Kirjoittaja Aihe: TOP-9  (Luettu 3136 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
TOP-9
« : 18.04.2011 09:08:17 »
Tää sit puuttui täältä :D.

Tässä mielipiteeni illan esityksistä:

Jacob.. Aika mielenkiintoinen kappalevalinta & mielestäni Jacob veti sen ihan hyvin. Pidin ekaa kertaa Jacobista tän kisan aikana :o.
Haley.. Aivan loistava veto! Haley on nostanut tasoaan viime aikoina huimasti. Olen alkanut pitämään Haleystä entistä enemmän :).
Casey.. Loistava veto jälleen kerran Caseyltä! Siinä esityksessä ei kyllä ollut mitään moitittavaa :).
Lauren.. Aivan ihana veto! Loistava kappalevalinta Laurenilta :).
Lauren jatkaa upeita esityksiään viikosta toiseen. Tämä esitys oli kyllä ehdottomasti yksi Laurenin parhaista tähän mennessä.
James.. Oho! James veti balladin :o.. Tosi upea veto. Pidin :).
Scotty.. Jälleen kerran aika heikko veto Scottylta. En tykännyt yhtään. Lisäksi esitys oli hieman tylsä. Tuomarien kehuja en kyllä ymmärtänyt yhtään.
Pia.. Vihdoinkin Pia veti nopean kappaleen! Tosi hyvin Pia sen vetikin :). Pidin. Loistavaa riskinottoa. Pia oli kyllä tosi tyrmäävä siinä asussaan.
Stefano.. Se oli vaan ihan ok veto Stefanolta. Hieman kyllä odotin häneltä enemmän. Stefano olis voinut kyl valita jonkun muun kappaleen.
Paul.. Ihan hirveä esitys! En tykännyt juuri yhtään. Paulin ääni on ihan kammottava!

TOP3
Lauren
Casey
Haley

MIDDLE3
Pia
James
Jacob

BOTTOM3
Stefano
Scotty
Paul

« Viimeksi muokattu: 02.05.2011 19:55:11 kirjoittanut Etsku-Etana »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP9
« Vastaus #1 : 19.04.2011 16:22:38 »
Tosi hyviä esityksiä kaikilta.. Ei voi muuta kuin nauttia. Vähiten pidin Jacobista ja Stefanosta. Muut olivat tosi hyviä ja todistivat kykynsä. Kivaa, että Pia uskalsi tehdä jotain erilaista kuten myös James! Scottykin veti Elvistä! Casey ja Paul ovat hyviä, kokeneita laulajia. Mutta Casey ei pääse pitkälle, kuten ei Paulikaan luultavasti.

Toivon, että Stefano putoaa, se olisi oikein kaikkien kannalta. Olisi huutava vääryys, jos Casey putoaisi jo nyt ennen Stefanoa. Tytöt eivät tule missään nimessä putoamaan, luulen mä vahvasti. Keskiviikkona se sitten nähdään!

« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 16:24:53 kirjoittanut siobhan »

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP9
« Vastaus #2 : 20.04.2011 20:51:53 »
BOTTOM3 oli sit Stefano, Pia & Jacob.

Olipahan taas putoamiskolmikko.

Naisten putoaminen se vaan jatkuu edelleen.. Omasta mielestäni Pian ei olis missään nimessä kuulunut pudota!! Pian viimeinen esitys oli aivan upea <3. Noista kolmesta itse olisin pudottanut ehdottomasti Stefanon!

Oon niin järkyttynyt! Samperin amerikkalaiset mitä menitte tekemään.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2011 20:57:54 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP9
« Vastaus #3 : 20.04.2011 21:03:36 »
En ennättänyt tällä kertaa tehdä arvioita ennen tuloslähetystä, kun en ehtinyt kunnolla katsomaankaan. Kaikki näin kertaalleen, mutta ei se riitä.

Aloin pelätä pahinta, kun Ryan puhui mahdollisesti yllätyksellisestä tuloksesta. Asia varmistui, kun Pia jäi pohjakolmikkoon.

Olipas surkeaa. Pia tosin teki oman asemansa turhan tukalaksi laulamalla ainakin yhden diivalaulun liikaa. Se oli ihan liian vanhahtavan oloista ja tylsääkin. Olisi ollut hienoa nähdä, miten Pia esittää jatkossa nopeita kappaleita.

Seuraavaksi pudonnee viimein Haley-parka.

Mahtaako TOP-6:een päästä yhtään naista?

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: TOP9
« Vastaus #4 : 20.04.2011 21:35:13 »
Täähän oli jo Suomessa spoilattu ( http://www.voice.fi/index.php?mw=American%20Idol+%C3%A4%C3%A4nestys+Nigel%20Lythgoe+&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=25482&cat=1 - eihän tuota voinut jättää lukematta kun vielä otsikon perusteella luulin koskevan Suomen Idolsia).

Sanoisin, että Pia oli AI:n Stina, eli tavallaan ehkä liian hyvä, eikä herättänyt tunteita riittävästi. Ironista sinänsä, tuon putoamisitkun jälkeen varmaan saisi kasapäin lisää ääniä, samoin kuin Casey porskuttaa nyt viikosta toiseen sillä buustilla, minkä pelastuksesta sai. Kyllä Casey MUN mielestä ansaitsee jatkaa muutenkin, mutta niin ois Piakin ansainnut... mutta ehkä ne diva-balladit oli turhan "kalseita" eikä tää yks reippaampi ehtinyt enää pelastaa. Ite tykkäsin varmaan eniten tästä Pian vikasta kisabiisistä (sattuu olemaan ikivanha lemppari, ei Turnerin versiona vaan kotimaisena heavy-coverina ;) http://www.youtube.com/watch?v=fKampNpqeIE ).

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP9
« Vastaus #5 : 20.04.2011 22:01:39 »
Sanoin jo muutamaa viikkoa sitten, ettei Pia pääse finaaliin..

Syy: Pia saattaa vaikuttaa liian tunteettomalta joistain ihmisistä.. Pia on itseasiassa epävarma, ja hänen ympärilleen rakentamansa suojamuuri voi tuntua ihmisistä torjuvalta ja tunteettomalta.. Surullinen juttu.. Harmi, kun Pia ei uskaltanut paljastaa itseään ja haavoittuneisuuttaan enemmän.. Jolloin ihmiset olisivat alkaneet välittää hänestä.. Toivon, että Pia saa hienon ja kauniin uran itselleen tulevaisuudessa!

Jos nyt ennustajaeukoksi pitää heittäytyä, niin sanon, että James voittaa tämän American Idolin ja finalistipari on Lauren.

« Viimeksi muokattu: 20.04.2011 22:14:00 kirjoittanut siobhan »

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP9
« Vastaus #6 : 22.04.2011 22:43:43 »
No niin, pidin tästä kierroksesta aika paljon. Ainoastaan Paul oli mielestäni huono - tai ehkä olen vain saanut hänestä tarpeekseni. Minusta hilpeä versiointi ei sopinut kyseiseen lauluun, ja odotin hänen tippuvan, mutta ei!

Pian putoaminen ei ollut kovin suuri yllätys, sääli kuitenkin että hän putosi juuri nyt esitettyään vähän reippaamman laulun. Sanoit, Siobhan, varsin osuvasti hänestä. Hmm... itse asiassa voin paljastaa, että jossain vaiheessa netissä satuin vahingossa näkemään otsikon, että Pia on saanut levytyssopimuksen, mistä päättelin että hän varmaan on tippunut näihin aikoihin. Itse juttua en lukenut enkä tiedä asiasta sen enempää, mutta tulevaisuus näyttää valoisalta. :)

Omiksi suosikeiksini ovat vakiintuneet Casey, James, Haley ja Lauren. James ja Haley olivat minusta tämän kerran parhaat, täynnä tunnetta. Casey ja Lauren olivat myös tosi hyviä.

Scotty saisi kanssa pikku hiljaa pudota, paitsi että tällä kerralla nähtiin edes vähän jotain uutta (ja minäkin kuuntelin pienenä Elvistä, joten tämä vetoaa minuun ;)), mutta vähän ne esitykset ovat menneet sellaiseksi läpilauleluksi.

Stefano ja Jacob laulavat hyvin, ja en nyt muista näitä esityksiä niin tarkasti, että osaisin sanoa mitään sen kummoisempaa.

Minä en kauheasti pitänyt Gwen Stefanin stailauksista, vaikka eivät ne varsinaisesti hirveitäkään olleet, ainoastaan Haley näytti tosi hyvältä. Sitten ottaa päähän, että ei ole eka kerta, kun olen nähnyt Iggy Popin esittävän juuri Real Wild Child -kappaleen vastaavanlaisessa ohjelmassa, vaikka se on aika rasittava renkutus eikä edes hänen tekemänsä alunperin. Nähtävästi se on kuitenkin ainoa hänen kappaleensa, jonka katsotaan sopivan koko kansalle tai jotain. Tai no, kai se vain sattuu olemaan hänen suurin hittinsä.  ;D

Kovin järkyttyneiltä tuomarit näyttivät Pian putoamisesta. Tällaista tämä kansan tahto on, "eliitti" ei aina tykkää tuloksista, on kyseessä sitten AI tai Suomen vaalit. :D