Kirjoittaja Aihe: Olisipa Pablo Rodriquez laulanut menevämmän espanjan kielisen laulun (Kuopio)  (Luettu 2780 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Pablo Rodriquez (25) menetti mahdollisuutensa ehkä siksi, että hän lauloi liian espanjalaisen espanjankielisen laulun. Täysin tuntematon (ainakin minulle) laulu eikä siinä oikein ollut melodiaa. Vai oliko se joku tunnettu laulu ???

En olisi halunnut hänen myöskään laulavan Elvistä englanninkielisenä lauluna.

Olihan se oikea päätös pudottaa Pablo jatkosta.

« Viimeksi muokattu: 17.11.2017 01:06:53 kirjoittanut Etsku-Etana »

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Oon aika samaa mieltä. Valitsemalla iskevämmät kappaleet hän olisi saattanut päästäkin jatkoon kieliongelmista huolimatta.


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Olis voinu valkata jonku menevämmän espanjalaisen biisin. En tunnistanu tuota. (Ja sitten se kuitenkin oli Enrique Iglesiasta.... 8D)

Mutta joo, ikävä kyllä olin tuomareiden kannalla. Kyllä se kielitaito vaikuttaa niin paljon ja olis ollu turhaa päästää jatkoon ja sitten vasta pudottaa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Minä olisin päästänyt jatkoon. Tuntui tuo hylkääminen aika tylyltä (mutta taso vaikutti kyllä aika kovalta noin yleensä), varsinkin noilla perusteilla. Tuomarit voivat olla oikeassa, että kieli voi vaikeuttaa menestystä, mutta olisi ansainnut minusta ainakin VIELÄ jatkoon päästä. Ei tässä vielä ole koko kisan voitosta kyse ja aikaa olisi ollut kehittyä.

Ehkä vähän asiatonta ja OT, mutta jotenkin tuli ikävä mielleyhtymä siihen miten työelämässäkin vaaditaan ihan kohtuutonta kielitaitoa usein. Selvästi hän osasi suomea ja laulaa englanniksi.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Totta, ihan hyvä kielitaito hänellä kuitenkin oli. Hyvin ymmärrettävästi puhui. Ihana aksentti kyllä, no mä tykkään muutenkin Espanjasta ja espanjalaisista. ;>



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Memekin mielipide oli kyllä ihan asiaa. Ei Pablolla voittoon ollut asiaa varmaankaan mutta kyllä hän jatkopaikan olisi laulun perusteella ansainnut.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Sergio Dalman Bailar pegados. On ollut joskus euroviisuissa, vuotensa parhaimmistoa. :) Ihana biisi, muttei kovin idolsmainen. Olisin toivonut Pablon tässä vaiheessa vielä jatkoon.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Tää oli söpö ja symppis! Sain kauheen naurukohtauksen ku Jone sano jotenki et "...pystyis viel laulaa suomen kielellä kuulostamatta pensselisedältä" :'''''D
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Joo tää oli ihana! mä olin eri mieltä tuomareiden kaa, oisin kyllä päästäny jatkoon :<

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mun mielestä oli hienoa, että tuomareilla oli rohkeutta olla rehellisiä perusteluissaan. Kaikkia perustelut eivät miellyttäneet, mutta Pablo sai kuitenkin tietää oikean syyn putoamiseensa. Joskus aiemmilla kausilla minulle on jäänyt välillä tunne, että tuomarit ovat keksineet tekosyitä ratkaisuihinsa, koska ovat jotenkin hävenneet tuoda esiin oikeat kantansa.