Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2011!  (Luettu 154776 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #75 : 04.09.2011 18:44:42 »
Ekan viikon perusteella listani asukkaista näyttää tältä..

1. Ben
2. Amanda
3. Mikael
4. Minna

Keskivaiheilla olevat..

5. Stefan
6. Annika
7. Janica
8. Tamer
9. Salar

Kaukana perässä tulevat..

10. Terhi
11. Tanja
12. Oskar
13. Sebastian
14. Suvi

Vaikka Ben vaikuttaa pelurilta niin siitä huolimatta on aika mukava tapaus :). Amanda on niin ihana <3. Mikael tosi hauska & Minna erittäin hyvä tyyppi. Suvi on ekasta päivästä alkaen ärsyttänyt todella paljon.. Hän vaan puhuu pälpättää melkein koko ajan.. ARGH. Sebastianista en vaan saa mitään otetta & lisäksi hän on aika outo tapaus.. Oskarista nyt ei varmaan tarvitse sanoa mitään..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #76 : 04.09.2011 19:50:08 »
^ Ei muute ollenkaa huono lista ! Ben number 1 <3 jos Amandan ja Minnan saisin siirtää alemmas ni voisin aikalail yhtyy toho jopa! Pieniä vaihteluita ehkä mut ei mitää suurempaa. Alin ryhmä ainaki sisältää vaan kaikkia sinne kuuluvia ;D

Minnaa vastaan mul ei oikeestaa oo mitää, se on mukava ja silleen mut must vaan vähä vääräs kisassa ehkä :/ mua jotenki säälittää se useinki.

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #77 : 04.09.2011 20:40:23 »
^ Ei muute ollenkaa huono lista ! Ben number 1 <3 jos Amandan ja Minnan saisin siirtää alemmas ni voisin aikalail yhtyy toho jopa! Pieniä vaihteluita ehkä mut ei mitää suurempaa. Alin ryhmä ainaki sisältää vaan kaikkia sinne kuuluvia ;D

Minnaa vastaan mul ei oikeestaa oo mitää, se on mukava ja silleen mut must vaan vähä vääräs kisassa ehkä :/ mua jotenki säälittää se useinki.

en vois enempää olla sammaa mieltä. =D
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #78 : 04.09.2011 21:09:44 »
Jahas nyt alkoi sit sellainen äänestys, jonka voittaja pääsee suoraan finaaliviikolle..

Mielenkiintoista. No ainakaan Suvi, Oskar, Tanja & Terhi ei tule olemaan se tyyppi, joka pääsee suoraan finaaliviikolle.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #79 : 04.09.2011 21:15:35 »
Aika siistii ;o

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #80 : 04.09.2011 21:21:54 »
Uusi käänne. Oooh.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #81 : 04.09.2011 21:38:28 »
Mitä noi miehet näkee tossa Janikassa/Janicassa?? Se on oikeesti tosi rumaki ;o

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #82 : 04.09.2011 22:09:58 »
En oo kattonu tätä tällä kaudella yhtään ja kun nyt vilkasin talk showta niin kyllä toi Janica antaa melko tyhmän kuvan itestään. Ei osaa vastata mihinkään kysymykseen, tuijottelee vaan hölmistyneen näkösenä..

Musta olis hauskaa jos se uskis (Sebastianko?) pääsis finaaliviikolle. Se alkaa varmaan jossain vaiheessa hajottaa asukkaita aika kiitettävästi.. :")
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #83 : 04.09.2011 22:23:29 »
En tajuu miks kaikki vetää sen uskomisesta niin istot pultit... Tai siis onhan se vähän itserakas ja tiukkis välillä, mutta se on sen vakaumus, ni miks kaikkien pitää tehä siitä niin iso numero....

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #84 : 04.09.2011 22:59:43 »
Niin. Se suomalaisissa on kummallista että nykyään saa vapaasti olla mitä seksuaalisuutta tahansa, mutta uskovaisuuden suhteen ollaan melko suvaitsemattomia.
Ei sen pitäis olla niin iso juttu
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #85 : 04.09.2011 23:13:53 »
No mä en tajuu miks se Sebastian edes haki tonne :D eiköhä se tienny millasta siel tulee olemaan... tai jos ei ni ois ehkä kantsinu perehtyy formaattiin vähä paremmin. Oon ihan samaa mieltä mitä se Janicaki sano, et tonne on tultu tekee asioita ja isoveljen antamat tehtäväthän suoritetaan! se on se idea hei. Tykkäs niistä sitte nii paljo tai ei :D huhhuh. Mulla Sebastian on noussu ihan inhokkilistan kärkeen.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2011 23:15:25 kirjoittanut -Rosaline- »

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #86 : 04.09.2011 23:32:21 »
Musta toi suoraan finaaliin äänestys on iha tyhmä. -.-
Ja kunnanvirastuttaa iha kauheesti toi mikä haloo tosta Tamerin ja Sebastianin kieltäytymisestä nostettiin, talk shown juontajatki yritti syyllistää niitä niillä kysymyksillä!
En määkää söis mitään lihaa vaikka se olis päivä/viikkotehtävä, iha sama vaikka muut kusis mun takia. Ei toisten vakaumuksiin voi puuttua, ne ei kuulu muille pätkän vertaa ja isoveljenki pitäis sen verran tajuta. Vaikka tod. näk. suurin syy ton tehtävän epäonnistumiseen oli se, että ne nauro jatkuvast punasen valon aikana. Eli ihan turhaan syyttivät poikia.

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #87 : 04.09.2011 23:41:01 »
^ No joku tollane syömisjuttu oiski jo ymmärrettävämpää. Mut jossei noi niit päähineitä voinu päähä laittaa ni haloo! oisko dildoil syöminen kaatanu tosiaa niiden maailman :DD:D kieltääkö niiden uskonnot oikeesti senki? vai missä vika.. huumorintajussa? tai lähinnä sen puuttumisessa. Mä veikkaan kyl et bileet meni ihan siin ku nää kaks ei osallistunu ollenkaa. Ehkä punasel valolla nauraminenki saatto vaikuttaa, mut se ettei kaks osallistu _ollenkaan_ oli varmaa kuiteski suurin syy :D

HAHA se oli muute niiin hyvä ku tuli "bileet on peruttu" ja verhot meni takas alas :''''''''''D
« Viimeksi muokattu: 04.09.2011 23:43:20 kirjoittanut -Rosaline- »

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #88 : 05.09.2011 00:03:01 »
Iha yhtä lailla kasvissyönti on mulle vakaumus ku noille uskonto. En mää kuolis jos mää söisin lihaa, ei mulle tapahtuis mitään. Ite ymmärrän poikia, enkä tajua miks muut suuttu niille ja syyllisti niitä. Oishan velikulta voinu sanoa Sebastianille pk-huoneessa suoraan, että ne vadelmamehustuu jos eivät osallistu, mutta ymmärtääkseni se ei sanonu niin?

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #89 : 05.09.2011 11:42:59 »
Musta sinänsä toi äänestys et joku pääsee finaaliin on hyvä käänne MUTTA tulee ihan liian aikaisessa vaiheessa. En mä ainakaan osaa sanoa vielä puolistakaan noista mitään eikä mulle ole muodostunut vielä ketään suosikkiakaan et olis ny ollu ihan kiva ollu ns tutustua noihin asukkaisiin eka ennenku sit äänestetään et kuka pääsee finaaliin..

Ehdottomasti plussaa lintuhäkin käytöstä rangaistuksessa, tuntuu että tää kausi todella tulee olemaan parempi kun aikaisemmat kaudet.

iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #90 : 05.09.2011 15:47:25 »
BENKKU-BEN ON IHANA :D♥ !

Liityn ihqutusjengiin<33 (ei varmaan oo yllätys :D) Ja olin oikeastaan aika mielissäni ku Benistä Amanda oli kuumempi ku puuma-Janica. Kausi vaikuttaa hyvältä, ainaki parannusta viime kauteen näyttäisi olevan, tosin kauppa oli aikamoinen pettymys ;(

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #91 : 05.09.2011 15:56:17 »
Iha yhtä lailla kasvissyönti on mulle vakaumus ku noille uskonto. En mää kuolis jos mää söisin lihaa, ei mulle tapahtuis mitään. Ite ymmärrän poikia, enkä tajua miks muut suuttu niille ja syyllisti niitä. Oishan velikulta voinu sanoa Sebastianille pk-huoneessa suoraan, että ne vadelmamehustuu jos eivät osallistu, mutta ymmärtääkseni se ei sanonu niin?

Nii no ehkä sä ymmärrät jos itelläki on tollasii :D ei asia toki mulle kuulukaa, mut BB:n katsojana mul on kyllä oikeus ihmetellä miks Sebastianki on tonne taloo lähteny jossei oikeesti voi tai haluu tehä mitään :DDD must se ei nyt vaa BB:ssä ihan käy et kieltäydytää noin vaa ellei isoveljen antama tehtävä satu miellyttämään.

Niinpä muute kauppa ! hitto mä olin jo ihan jes ku luin et kauppa on palannu, mut mikä toi oli olevinaan :D sellane oikee kauppa takas!!

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #92 : 05.09.2011 16:37:51 »
Oon iha Irinan kanssa samaa mieltä. Ite nään, et viikkotehtävä kusas siinä kun ne ei noudattanu niitä valoja yhtään, joka oli sen tehtävän perimmäinen idea, ei se, haluaako vakaumuksensa pohjalta osallistua (vaikka joo, asenne ratkasee -lässytys on bb:ssä jo niin tuttua).
Toki panee joskus miettimään, et kuinka tekopyhä se Sebastian oikeastaan on, koska se just puhuu, että "säästän itteäni avioliittoon, mutten kommentoi sitä onko mulla ollu seksuaalista kanssakäymistä hihihih" yms. Mutta sillä taas ei ole oikeastaan tekemistä mitenkään Sebastianin uskonnon, vaan ihan oman persoonan kanssa.
Mut joo, en halua tästä mitään tappelua täällä saada aikaseks, koska tääki on taas niitä mielipidekysymyksiä tälläkin tasolla, et kenen mielestä on tyhmää pitää kiinni omasta vakaumuksestaan ja kenen mielestä ei : DD tuopahan se tuonne taloon ainaski ristiriitoja ja tapahtumia? :'DD

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #93 : 05.09.2011 19:58:30 »
Minä en näe, että on järkeä laittaa ruuan syömiseen eettisiä vakaumuksia. Siis sellaisia vakaumuksia ettei voi poikkeuksia tehdä. Terveellisesti voi esimerkiksi syödä, mutta sillä ei ole väliä, jos joskus syö epäterveellisesti.

Voi olla kasvissyöjäkin mutta silti voi joskus syödä lihaa jos vaikka BB-talossa niin vaaditaan. Ei siinä tee kuollutta eläintä onnelliseksi, jos sitä jättää syömättä. Eri asia on, että lihan syöminen voi inhottaa mutta eihän se liity vakaumuksiin mitenkään.

Yleensäkään ei kannata perustella tapaansa elää elämänsä "vakaumuksella". Se sana on useimmiten aivan liian vahva.

Ainakaan sellaisten "vakaumusta" en muuten pidä vakaumuksena, joka kieltää punaisen lihan syömisen, mutta sallii kalan ja kanan syömisen. Arvokkaita olentoja kun ovat nämäkin eivätkä suinkaan mitään alkeellisia otuksia.


Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #94 : 05.09.2011 21:39:17 »
^- Mää en syö edes kalaa enkä punaista lihaa ;) Enkä myöskään käytä nahka -tai turkisvaatteita. :) Eläimillä testattuja kosmetiikkatuotteita käytän, koska täältä ei oikein muuta saa, eikä opiskelijabudjetti aina anna periksi :/ Mutta aina kun on rahaa, käyn ostaan meikit yms Oulusta Body Shopista.
Kananmunaa ja maitotuotteita syön, mutta ne ihan terveydellisestä syystä. Lehmät ei kärsi lypsämisestä niin paljoa ja kanat munii ilman kukkoja nii ei siinä silleen tapa tipuja. Tosin siltikin noi eläimet joutuu oleen paskaoloissa navetoissa.. :( Mutta mulla on omat henk. koht. syyni olla kasvissyöjä enkä halua alkaa niitä muille perustelemaan :P

Sebastianista tuli muuten mieleen ku se sano tuolla "Kukaan mun seurakunnasta ei tiedä että oon bi".. ÖÖÖ? Tyyppi on reality tv-ohjelmassa joka näkyy joka puolella Suomea.. :DD

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #95 : 05.09.2011 21:49:11 »
^Juu, onhan se OK olla syömättä eläimiä, jos ei halua auttaa niiden tapetuksi tulemista. Mutta jos eläin joka tapauksessa on jo kuollut, sillä ei ole väliä enää. Samahan pätee ihmisruumiisiinkin.

Samasta syystä lehmännahan käyttäminen ei haittaa lehmää, koska ei lehmää ole nahan vuoksi tapettu. Joten ei tällaisen varaan kannata vakaumusta rakentaa.

Mutta kumpi on sialle parempi juttu:

1) Ihminen ei syö sikaa, jonka vuoksi sikoja ei pidetä sikaloissa minkä vuoksi sika ei edes synny
vai
2) Ihminen syö sikaa ja sika saa nauttia elämästä (tavalla tai toisella) ainakin jonkin verran.

Minä ainakin valitsisin omalla kohdallani vaihtoehdon 2.

On paljon ekologisempaa käyttää nahkaa vaatteisiin kuin nahkan korvaaminen jollain muulla tuotteella samalla kun nahka heitetään roskikseen.

Se on sitten oma lukunsa, jos selkeä oikean lääkärin kertoma terveydellinen syy estää lihan syönnin. Mutta sehän ei ole vakaumus sitten.

Minä pidän eläimistä, joten siitä vaan  saa olla syömättä lihaa. Itsekin olen asiaa joskus ajatellut.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #96 : 05.09.2011 21:50:12 »
Lintuhäkkiin laitetaan rauhoittumaan ne, jotka rikkovat talon sääntöjä.  ;D

Kohtuullisen hyvin arvasin.  ;D

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #97 : 05.09.2011 22:23:39 »
Mutta kumpi on sialle parempi juttu:

1) Ihminen ei syö sikaa, jonka vuoksi sikoja ei pidetä sikaloissa minkä vuoksi sika ei edes synny
vai
2) Ihminen syö sikaa ja sika saa nauttia elämästä (tavalla tai toisella) ainakin jonkin verran.

Minä ainakin valitsisin omalla kohdallani vaihtoehdon 2.

Minä valitsisin ensimmäisen vaihtoehdon, koska sioilla ei oo mitkään parhaat oltavat navetoissa, varsinkaan suurissa nimenomaan myyntituotantoon tarkoitetuissa navetoissa. :) Mutta tämä on mun mielipide, ja näistäkin asioista vois kiistellä ikuisuuden. :D En itse tuomitse lihansyöjiä enkä pidä kavereilleni/tutuilleni koskaan saarnoja eläinten oloista, tää on vaan mun päätös, ja tiedän ettei tää tuu vaikuttamaan eläinten oloihin, mutta aina voi toivoa. :)

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Big Brother 2011!
« Vastaus #99 : 05.09.2011 23:39:43 »
Aww must Mikael on niin ihana! :'''''''''''''''''D Ainaki äskeises koosteessa. "sä oot niin sulonen"
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”