Kirjoittaja Aihe: Olavi Uusivirta  (Luettu 8965 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Olavi Uusivirta
« Vastaus #25 : 02.03.2014 11:43:20 »
Mä tykkään! Osa biiseistä vaatii enemmän kuuntelua avautuakseen kuin toiset (esim. Auttakaa! vahvistaa koko ajan asemiaan). Huomaa kyllä entistä vahvemmin, miten kitaristin vaihtuminen on tehny musasta entistä kitaravetoisempaa, kitarasooloja on nyt joka välissä. Ei siinä mitään, kun kerran on niin taitava kitaristi bändissä. Joistakin biisestä mulle tulee myös vahvoja iskelmäviboja, mikä vähän hämmentää.
Rakkautta ilmassa on ollu keikoilla ihan mun lemppari ja kuunneltuani levyn pari kertaa läpi lemppareiks nousi myös En tiedä mitä menetän jos jään ja Tiedän miten tulta tehdään.

Kävin eilen kuuntelemassa Olavin  akustista keikkaa Levykauppa Äx:ssä ja kyllä akustiset versiot on vaan rakkautta. Täyty munkin ihan ostaa toi levy kun sisko, jonka kappaleista yleensä otan biisit koneelle on Maltalla ja tilas oman kappaleensa sinne. Vaikka kyllä mun täytyy toi levy omistaa kun kerran oon päätynyt kansilehtisen kuvaankin.. :")

Muistatko miten viima se biisi meni minkä oot kuullu?  Mä oon melko varma, että tolta levyltä puuttuu joku hyvä biisi minkä oon kuullu keikoilla, en vaan muista mikä se olis.
Keikoilta mulle oli noista levyn biiseistä tuttuja joku 5 ja oli hauska taas kuulla miten ne on muuttunu levytyksessä. Ja esim. Glorian kodin sanoista sai nyt vihdoin selvää kertsiä enemmän.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Olavi Uusivirta
« Vastaus #26 : 02.03.2014 15:10:16 »
Joo itekin kiinnitin huomiota tuohon kitaravetoisuuteen.

Onnistuin löytämään youtubesta pätkän siitä biisistä: http://youtu.be/pUIMTx-DB9s
Ymmärrän toisaalta miks toi jäi pois koska se poikkeaa ehkä liikaa ton uuden levyn tyylistä. Mutta. :( Ois sen nyt silti voinu laittaa koska toi on vaan niin hyvä biisi!