Kirjoittaja Aihe: Alkaa Krista jo hermostuttaa  (Luettu 3805 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Alkaa Krista jo hermostuttaa
« : 08.11.2013 01:23:48 »
Ääni ratkaisee -vaiheessa puolustin Kristan energisyyttä mutta nyt Kristan "En tajuu", "Sä oot tähti jo nyt" jne jne löpinät alkavat tulla jo korvista ulos.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #1 : 08.11.2013 10:29:54 »
Nyt vasta? Mulle riitti jo koko tyyppi ihan ekasta jaksosta lähtien. Ja varsinki sillon, kun se alko hyppimään omalle tuolilleen ja olemaan muutenki yliaktiivinen, niinku olis vetäny muutaman energiajuoman liikaa. Välillä ne toisetki tuomarit näytti aika tympääntyneiltä siihen menoon, ilmeet kertoi.
"Taylor, you'll be fine...""

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #2 : 08.11.2013 14:22:46 »
"Mä oon näin ylpee susta!"

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #3 : 08.11.2013 17:27:17 »
Välillä ne toisetki tuomarit näytti aika tympääntyneiltä siihen menoon, ilmeet kertoi.

Joo ja Ela on tainnut pariin otteeseen Kristaa rauhotellakin (ainakin muistan jossain ääni ratkaisee - jaksossa näin olleen).

Mulla meni hermo toisen jakson aikana. Ajattelin, et ekassa jaksossa Krista oli vaan tosi innoissaan sarjan alkamisesta ja, et ois rauhottunu kisan edetessä, mut ei....



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #4 : 08.11.2013 19:41:29 »
Nyt vasta? Mulle riitti jo koko tyyppi ihan ekasta jaksosta lähtien. Ja varsinki sillon, kun se alko hyppimään omalle tuolilleen ja olemaan muutenki yliaktiivinen, niinku olis vetäny muutaman energiajuoman liikaa. Välillä ne toisetki tuomarit näytti aika tympääntyneiltä siihen menoon, ilmeet kertoi.

Kuten sanoin, alussa ei häirinnyt yhtään. Showta saa olla. Hyppiminen omalla tuolilla oli täysin OK esimerkiksi!

Ärsytys alkoi kuitenkin viimeistään semifinalivaiheessa.

Kristalle pitää osittain antaa anteeksi siksi, että hänen äidinkielensä ei ole suomi. Sen vuoksi hänen oli varmaan vaikeampi keksiä nopeasti uutta sanottavaa laulajille ja hän joutui toistamaan sitä samaa. Helposti sitä itsekin sanoisi englanniksi aina vaan "nice" tai "wonderful". :)

Krista  harrasti kuitenkin ihan liikaa "sä olet tähti jo" -hehkutusta, mikä sai varmaan laulajatkin tuntemaan olonsa vähän hankalaksi. Liioiteltu kehu kun ei ole oikeastaan kehua ollenkaan.

Kyllä Mirakin alkoi ärsyttää. Esimerkiksi hänen hihityksensä omien kommenttiensa jälkeen.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #5 : 08.11.2013 19:42:59 »
Saapa nähdä, mitä mieltä olette Anne Mattilasta. Livenä näkemäni perusteella hän oli hieman kuivakka.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #6 : 08.11.2013 20:20:37 »
Saapa nähdä, mitä mieltä olette Anne Mattilasta. Livenä näkemäni perusteella hän oli hieman kuivakka.

Miten tämä liittyy Voice Kidsiin tai tähän aiheeseen?

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #7 : 08.11.2013 22:42:37 »
Mua taisi Krista alkoa ärsyttämään jossain puolivälissä ääni ratkaisee jaksoja. Ärsytyskynnys häntä kohtaan on vaan kasvanut tässä aikalailla. En vaan tajua hänen tyhmiä kommenttejaan, kun hän sanoo melkein kaikille sitä samaa koko ajan.. Joo mä oon ylpeä susta. Huoh. Onneksi ei tarvitse Kristaa kestää The Voice Of Finlandissa. Sitä en olisi kyllä kestänyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Alkaa Krista jo hermostuttaa
« Vastaus #8 : 09.11.2013 14:51:45 »
Saapa nähdä, mitä mieltä olette Anne Mattilasta. Livenä näkemäni perusteella hän oli hieman kuivakka.

Miten tämä liittyy Voice Kidsiin tai tähän aiheeseen?

Tuli väkisin mieleen tästä aiheesta. Tämä topic antaa hyviä vihjeitä tulevasta.

Krista on ilmeisesti samojen lääkkeiden vaikutusten alaisena kuin Jutta Urpilainen. >:(
« Viimeksi muokattu: 09.11.2013 14:56:53 kirjoittanut Anteater »